2007 – Scoutings Centenary Światowa Marka Skautingu Jak wzmacniać skautowe wartości.
2007 – Scoutings Centenary O czym będziemy mówić? Odpowiedź jak identyfikujemy skautowe wyzwania Elementy Światowej Marki Skautingu Marka skautingu> słowa kluczowe i przesłania Strategia komunikacyjna marki Projekt marki Pojęcie wizerunku Zarządzanie marką Budowa marki
2007 – Scoutings Centenary Jak odpowiedzieć na wyzwania skautingu Sięgając po więcej młodych ludzi – robiąc nabór Nie dopuszczając aby odchodzili od nas młodych ludzie i członkowie dorośli Wciągając coraz więcej dorosłych do wspierania skautowych zajęć, aktywności. Konsolidując partnerów i pozyskując nowych partnerów związanych ze skautingiem. Broniąc się przeciw izolacji na każdym poziomie Tworząc entuzjastyczne wyzwania dla wszystkich skautów
2007 – Scoutings Centenary Identyfikacja naszych wyzwań Skauting jest częścią społeczeństwa Dla skautingu kluczowymi odbiorcami są> młodzi ludzie, rodziny, sponsorzy i przyszli partnerzy
2007 – Scoutings Centenary Elementy Światowej Marki Skautowej Platforma marki > odzwierciedla światowy skauting, kształtuje przesłanie - wiadomość, wizerunek i narzędzia komunikacji Projekt marki Koncepcja wizerunku Poznanie marki > praktyka i zachowanie
2007 – Scoutings Centenary Siła społeczna Kultura pokoju Jesteśmy pomocni/spełniamy dobre uczynki Tworzymy lepszy świat Kształcimy młodych ludzi, żeby odgrywali znaczącą rolę społeczeństwie. Zaangażowanie Pasja Nabywanie nowych umiejętności Wizja Nasza wielka idea. Pochodzi od naszego założyciela. Nasza mocne strony Wartości jakie potrzebujemy aby wdrożyć naszą wielką idee. Tematy komunikacji jaki my chcemy zakomunikować, aby wdrożyć naszą wielką idee Misja To zadania jakie spełniamy realizując naszą wielką idee. Kluczowe wiadomości
2007 – Scoutings Centenary Jesteśmy pomocni/spełniamy dobre uczynki Zdobywając nasze sprawności pomagamy innym. Uczymy przez działanie, dzielimy się wiedzą. Nasze zabawy zawsze mają cel i sens. Tematy komunikacji jaki my chcemy zakomunikować, aby wdrożyć naszą wielką idee Siła społeczna Jesteśmy czynnikiem rozwoju, bazującym na demokratycznych wartościach. Spotykamy się z realnymi potrzebami i mamy wkład w tworzenie lepszego świata. Jest czołowy światową ruchem młodzieżowym XXI wieku. Kultura pokoju Jesteśmy otwarci dla wszystkich – u nas młode osoby budują przyjaźnie. Zachęcamy do różnorodności i praktycznej tolerancji. Angażujemy się na całym świecie w działania na rzecz pokoju i środowiska naturalnego.
2007 – Scoutings Centenary Jak używać platformy marki? Rozwijając dane wiadomości i narzędzia, oraz materiały promocyjne Zdefiniowane kluczowe wiadomości do odpowiedniej grupy docelowej – publiczności Wyznaczając kierunki rozmowy Przeprowadzając odpowiednio wywiady Dopracowując atmosferę skautowych wydarzeń i uroczystości Dopracowując symboliczne elementy ceremoniału skautowego I inne.
2007 – Scoutings Centenary Narzędzia komunikacji Polityka przekazu informacji Kluczowe wiadomości i główne punkty rozmowy Strony internetowe Skautowe centrum prasowe Wzory graficzne dokumentów Broszury i ulotki i inne Nowe artykuły definiujące nową wizję Materiały wystawowe
2007 – Scoutings Centenary Co mówimy? dziennikarzpolitykbiznesmen 10 s Skauting jest ruchem oświatowym dla młodych ludzi. Niewielu ludzi rozumie, że jest to nasza prawdziwa misja. Czy Pan/Pani wie że... (teraz daj mu krótkiego newsa, które moźe wykorzystać, napisać o nas, o wydarzeniu. W skauting, młodzi ludzie uczą się postaw obywatelskich i demokracji w praktyce. Z pewnością, rozwija się u nich świadomość polityczną. Skauci pomagają poznać realne potrzeby społeczeństwa. Skauting trenuje jutrzejszych liderów. To niewątpliwie pierwsza szkoła zarządzania dla młodych ludzi. W skautingu, młodzi ludzie uczą się odpowiedzialności i pracy w zespole, oraz zaczynają samodzielne działania.
2007 – Scoutings Centenary Co mówimy? dziennikarzpolitykbiznesmen 1 minuta Mówimy naszą 10 sekundowe wprowadzenie i następne 50 sekund poświęcamy opowiadając historię o: istotnych dla nas tematach, wymieniamy ich szereg, aby zainteresować daną osobę...
2007 – Scoutings Centenary Co mówimy? 1. Mam czas na 10 sekundowe wprowadzenie. 2. Mam czas aby omówić to co ja chcę powiedzieć. chciałbym, dać kilka przykładów bazujących na trzech tematach jakie chcemy zakomunikować społeczeństwu. 3. Dajemy możliwość zadania interesującego osobę pytania. - Co chciałby wiedzieć? - czy ma problemy ze znalezieniem informacji? - Czy był Skautem? - Po tym co ja powiedziałem Panu/Pani, czy sądzi Pan/Pani że może nam Pan pomóc? Bardzo ważne jest tak tworzyć i prowadzić dialog, aby wzbudzić zaufanie do nas.
2007 – Scoutings Centenary Logo marki
2007 – Scoutings Centenary Naszym emblematem nadal pozostaje Lilijka skautowa Fleur-de-lys lilijka
2007 – Scoutings Centenary … lecz ze światowa nazwą Światowy znak (nazwa)Lilijka skautowa
2007 – Scoutings Centenary Z informacją do regionalnego użycia Fleur-de-lysWordmark (name)
2007 – Scoutings Centenary … i możliwością zamieszczenia emocjonalnej informacji – naszej wizji Fleur-de-lysWordmark (name)
2007 – Scoutings Centenary Koncepcja wizerunku Równość, wymagania Nabywanie nowych umiejętności Dynamizm Pomoc innym, wyzwania dziedzictwo, patriotyzm
2007 – Scoutings Centenary Misja... Klucz do zbudowania wizerunku skautingu jako globalnego ruchu młodzieżowego w XXI wieku jest w Twoich rękach. Weź go. Użyj go. Otwórz drzwi. Dziękuję. Opracowanie: hm. Jędrzej Kunowski