2007 – Scoutings Centenary Światowa Marka Skautingu Jak wzmacniać skautowe wartości.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Faith Covenant Ministries Apostolskie zespoły współzależnych kościołów i misji.
Advertisements

Edukacja globalna w praktyce szkolnej
Samorząd uczniowski a podstawa programowa
Dobre praktyki Centrum Edukacji Obywatelskiej
Strategia promocji Fundacji Hospicyjnej jako organizacji pomagającej hospicjom w całej Polsce Magdalena Milejska.
Renata Gogulska Doświadczenia tutorskie z moimi uczniami
Nowoczesne technologie w polskiej edukacji
Wrocław, dn. 20 maja 2011 r. Obchody Europejskiego Roku Wolontariatu 2011 na Dolnym Śląsku Wydział Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi UMWD Komisja.
Stowarzyszenie CAL Centrum Aktywności Lokalnej jako metoda integracji i rozwoju społecznego Zbigniew Mieruński Stowarzyszenie CAL
Zjazd Programowy ZHP 1–3 czerwca 2007 r.. Zjazd Programowy ZHP W dniach 1-3 czerwca 2007 r. w Nadwarciańskim Grodzie w Załęczu Wielkim odbędzie się Zjazd.
WARSZTATY DZIENNIKARSKIE ZESPÓŁ SZKÓŁ CKP W GRUBNIE 2011/2012.
„ Klucz do uczenia się” Prezentacja praktycznego wdrażania
NA KIERUNKACH I SPECJALNOŚCIACH NAUCZANIA: OGRODNICTWO KSZTAŁTOWANIE TERENÓW ZIELENI STUDIA W PWSZ W SULECHOWIE.
TERESA DĄBEK NAUCZYCIEL SP nr 23 w GLIWICACH
MAREK KRUKOWSKI GIMNAZJUM NR 18 IM. M. RATAJA W LUBLINIE
Strategia rozwoju SBP na lata Sprawozdanie Maria Burchard ZG SBP.
NAUCZYCIELKA BADACZKA, jest pomysł na więcej pracy
Młodzi dla Cekowa Projekt na Sejm Dzieci i Młodzieży
Silne czy słabe Partnerstwa? Irena Krukowska-Szopa Anna Jarzębska Przemyśl,
ERASMUS+ unijny program w dziedzinie kształcenia, szkoleń, młodzieży i sportu
Realizacja podstawy programowej poprzez różne formy aktywności w klasach I-III, cz.2 Aleksandra Klimza
Szkoła z pasją... Klasa Va.
Poprawa jakości i efektywności systemów edukacji.
O programie Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i „Gazetę Wyborczą”. która promuje.
Debata Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym.
Realizacja programu rozwojowego
Szkoła demokracji – szkoła samorządności Program rozwoju kompetencji społecznych i obywatelskich rad pedagogicznych Spotkanie V Podsumowanie i zakończenie.
FORUM ANIMACJI MUZYCZNEJ Warszawa Kompetencje nauczyciela w kontekście animowania uczniów i społeczności lokalnej.
Inicjatywa studencka na miarę XXI wieku. Plan prezentacji ● 1. Czym jest BiznesZone? ● 2. Przedsięwzięcia związane z projektem ● 3. Kim są odbiorcy projektu.
DEBATA 2014,,Nie tylko wybory - jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji?” Nie tylko wybory - jak młodzi mogą wpływać.
ROLA LIDERÓW W BUDOWANIU PARTNERSTWA LOKALNEGO. Dlaczego o liderze? nurt lokalności, czynnik ludzki, teoria zasobów lokalnych, waga rozpoznawania lokalnych.
Akademia aktywności politycznej i społecznej ludzi młodych.
Małe dziecko w systemie edukacji
Forma Aktywności Społecznej !
System rodziny w biznesie może stanowić źródło jego trwałej przewagi konkurencyjnej.
„Każde dziecko ma prawo do szczęścia i swego miejsca w społeczeństwie’’
Nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na wszystkie wyzwania... ~ … ale jesteśmy Nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na wszystkie wyzwania... ~ … ale jesteśmy.
Edukacja po CEOwsku mgr Bożena Sozańska.
MIEJSKIE PRZEDSZKOLE NR 30 im. BAJKOWEJ KRAINY RUDA ŚLĄSKA
Karolina Muszyńska. Spis zagadnień Wprowadzenie Znaczenie zarządzania komunikacją dla powodzenia projektu Praktyki zarządzania komunikacją w zespołach.
To nasza pasja którą się dzielimy z wszystkimi Olympic2014 Szkółka PiłkarskaOlympic2014 Szkółka Piłkarska.
8 zasad postępowania lidera
Metody komunikacji ludzi
Poznań, 27 października Lisa Labriga, ACR+
Przedszkole Niepubliczne TEMPOO Koncepcja pracy. SPOŁECZEŃSTWO Pracujemy zespołowo, bo w grupie raźniej!
Zarządzanie partnerstwem z wykorzystaniem zasad dotyczących współpracy w zespołach wirtualnych/ rozproszonych. Włodawski Obszar Funkcjonalny Gmina Miejska.
Porozumienie bez Przemocy w Przedszkolu.
Tytuł projektu: Partnerstwo Nyskie 2020 – dialog między Partnerami Nazwa partnerstwa: Partnerstwo Nyskie 2020 Podmiot zgłaszający: Gmina Nysa.
CZY CZYTANIE JEST NAM DZISIAJ POTRZEBNE?
Tutoring w szkole, czyli pomysł na małą wielką zmianę
WYCHOWANIE PRZEZ CZYTANIE
Śląska Sieć Szkół Promujących Zdrowie. Postawa prawna edukacji prozdrowotnej i promocji zdrowia Podstawę prawną programów z zakresu edukacji prozdrowotnej.
1 Szkoła Promuj ą ca Zdrowie. 2 Czynniki wpływające na zdrowie.
PORTAL DIGITALIZACJA AGATA BRATEK Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego Konferencja POLSKIE ZBIORY W EUROPEANIE – Toruń, dn. 19 X 2012 r. Japoński.
Sieci współpracy i samokształcenia. SIEĆ to statek, na którym nie ma pasażerów, wszyscy jesteśmy załogą.
Międzysemestralne Otwarte Spotkanie TIK-owe r. PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA IM. BŁOGOSŁAWIONEGO KS. JERZEGO POPIEŁUSZKI W NIECZAJNIE GÓRNEJ.
Anna Gościmska Antonina Telicka - Bonecka.  Wiedza z zakresu historii jest wymagana w zadaniach nieliterackich  Brak wiedzy z zakresu historii może.
Funkcjonowanie LGD – uzależnienie czy kreatywność? Czy da się zapewnić stabilność organizacji i trwałe partnerstwo na obszarach wiejskich? LUBORADZA, 8-9.
MODUŁ 1 TEMAT 2 POZIOM 2 Współpraca z różnymi osobowościa mi.
Wizja i misja szkoły Zespół Szkół Specjalnych nr 110 przy Szpitalu Klinicznym im. K. Jonschera Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu.
CZY CZYTANIE JEST NAM DZISIAJ POTRZEBNE?
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
7 Nawyków – mapa wdrożenia
Czym jest PAP? Projekt porusza kwestię partycypacji obywatelskiej młodych ludzi w mieście Poznań. Głównymi tematami projektu będzie zaangażowanie w politykę.
ROLA RODZICÓW W WYBORZE SZKOŁY ŚREDNIEJ i wyższej dziecka
Drużyna Mińsk Mazowiecki
EKONOMIA NA CO DZIEŃ czyli decyduj o sobie
1 Elementy Kreacji Marki| Elementy Kreacji Marki Adam Szurgociński, Dawid Drywa.
„Szkoły Aktywne w Społeczności” SAS
Opracowanie: Dagmara Lustyk
Zapis prezentacji:

2007 – Scoutings Centenary Światowa Marka Skautingu Jak wzmacniać skautowe wartości.

2007 – Scoutings Centenary O czym będziemy mówić? Odpowiedź jak identyfikujemy skautowe wyzwania Elementy Światowej Marki Skautingu Marka skautingu> słowa kluczowe i przesłania Strategia komunikacyjna marki Projekt marki Pojęcie wizerunku Zarządzanie marką Budowa marki

2007 – Scoutings Centenary Jak odpowiedzieć na wyzwania skautingu Sięgając po więcej młodych ludzi – robiąc nabór Nie dopuszczając aby odchodzili od nas młodych ludzie i członkowie dorośli Wciągając coraz więcej dorosłych do wspierania skautowych zajęć, aktywności. Konsolidując partnerów i pozyskując nowych partnerów związanych ze skautingiem. Broniąc się przeciw izolacji na każdym poziomie Tworząc entuzjastyczne wyzwania dla wszystkich skautów

2007 – Scoutings Centenary Identyfikacja naszych wyzwań Skauting jest częścią społeczeństwa Dla skautingu kluczowymi odbiorcami są> młodzi ludzie, rodziny, sponsorzy i przyszli partnerzy

2007 – Scoutings Centenary Elementy Światowej Marki Skautowej Platforma marki > odzwierciedla światowy skauting, kształtuje przesłanie - wiadomość, wizerunek i narzędzia komunikacji Projekt marki Koncepcja wizerunku Poznanie marki > praktyka i zachowanie

2007 – Scoutings Centenary Siła społeczna Kultura pokoju Jesteśmy pomocni/spełniamy dobre uczynki Tworzymy lepszy świat Kształcimy młodych ludzi, żeby odgrywali znaczącą rolę społeczeństwie. Zaangażowanie Pasja Nabywanie nowych umiejętności Wizja Nasza wielka idea. Pochodzi od naszego założyciela. Nasza mocne strony Wartości jakie potrzebujemy aby wdrożyć naszą wielką idee. Tematy komunikacji jaki my chcemy zakomunikować, aby wdrożyć naszą wielką idee Misja To zadania jakie spełniamy realizując naszą wielką idee. Kluczowe wiadomości

2007 – Scoutings Centenary Jesteśmy pomocni/spełniamy dobre uczynki Zdobywając nasze sprawności pomagamy innym. Uczymy przez działanie, dzielimy się wiedzą. Nasze zabawy zawsze mają cel i sens. Tematy komunikacji jaki my chcemy zakomunikować, aby wdrożyć naszą wielką idee Siła społeczna Jesteśmy czynnikiem rozwoju, bazującym na demokratycznych wartościach. Spotykamy się z realnymi potrzebami i mamy wkład w tworzenie lepszego świata. Jest czołowy światową ruchem młodzieżowym XXI wieku. Kultura pokoju Jesteśmy otwarci dla wszystkich – u nas młode osoby budują przyjaźnie. Zachęcamy do różnorodności i praktycznej tolerancji. Angażujemy się na całym świecie w działania na rzecz pokoju i środowiska naturalnego.

2007 – Scoutings Centenary Jak używać platformy marki? Rozwijając dane wiadomości i narzędzia, oraz materiały promocyjne Zdefiniowane kluczowe wiadomości do odpowiedniej grupy docelowej – publiczności Wyznaczając kierunki rozmowy Przeprowadzając odpowiednio wywiady Dopracowując atmosferę skautowych wydarzeń i uroczystości Dopracowując symboliczne elementy ceremoniału skautowego I inne.

2007 – Scoutings Centenary Narzędzia komunikacji Polityka przekazu informacji Kluczowe wiadomości i główne punkty rozmowy Strony internetowe Skautowe centrum prasowe Wzory graficzne dokumentów Broszury i ulotki i inne Nowe artykuły definiujące nową wizję Materiały wystawowe

2007 – Scoutings Centenary Co mówimy? dziennikarzpolitykbiznesmen 10 s Skauting jest ruchem oświatowym dla młodych ludzi. Niewielu ludzi rozumie, że jest to nasza prawdziwa misja. Czy Pan/Pani wie że... (teraz daj mu krótkiego newsa, które moźe wykorzystać, napisać o nas, o wydarzeniu. W skauting, młodzi ludzie uczą się postaw obywatelskich i demokracji w praktyce. Z pewnością, rozwija się u nich świadomość polityczną. Skauci pomagają poznać realne potrzeby społeczeństwa. Skauting trenuje jutrzejszych liderów. To niewątpliwie pierwsza szkoła zarządzania dla młodych ludzi. W skautingu, młodzi ludzie uczą się odpowiedzialności i pracy w zespole, oraz zaczynają samodzielne działania.

2007 – Scoutings Centenary Co mówimy? dziennikarzpolitykbiznesmen 1 minuta Mówimy naszą 10 sekundowe wprowadzenie i następne 50 sekund poświęcamy opowiadając historię o: istotnych dla nas tematach, wymieniamy ich szereg, aby zainteresować daną osobę...

2007 – Scoutings Centenary Co mówimy? 1. Mam czas na 10 sekundowe wprowadzenie. 2. Mam czas aby omówić to co ja chcę powiedzieć. chciałbym, dać kilka przykładów bazujących na trzech tematach jakie chcemy zakomunikować społeczeństwu. 3. Dajemy możliwość zadania interesującego osobę pytania. - Co chciałby wiedzieć? - czy ma problemy ze znalezieniem informacji? - Czy był Skautem? - Po tym co ja powiedziałem Panu/Pani, czy sądzi Pan/Pani że może nam Pan pomóc? Bardzo ważne jest tak tworzyć i prowadzić dialog, aby wzbudzić zaufanie do nas.

2007 – Scoutings Centenary Logo marki

2007 – Scoutings Centenary Naszym emblematem nadal pozostaje Lilijka skautowa Fleur-de-lys lilijka

2007 – Scoutings Centenary … lecz ze światowa nazwą Światowy znak (nazwa)Lilijka skautowa

2007 – Scoutings Centenary Z informacją do regionalnego użycia Fleur-de-lysWordmark (name)

2007 – Scoutings Centenary … i możliwością zamieszczenia emocjonalnej informacji – naszej wizji Fleur-de-lysWordmark (name)

2007 – Scoutings Centenary Koncepcja wizerunku Równość, wymagania Nabywanie nowych umiejętności Dynamizm Pomoc innym, wyzwania dziedzictwo, patriotyzm

2007 – Scoutings Centenary Misja... Klucz do zbudowania wizerunku skautingu jako globalnego ruchu młodzieżowego w XXI wieku jest w Twoich rękach. Weź go. Użyj go. Otwórz drzwi. Dziękuję. Opracowanie: hm. Jędrzej Kunowski