Rozwiązania informatyczne dla przedsiębiorstw

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
I część 1.
Advertisements

Project management w procesie budowy grona
Modelowanie przypadków użycia
Podsumowanie po I kwartale 2011 roku TIM SA KONFERENCJA PRASOWA maj 2011.
Mali i średni przedsiębiorcy – jak chcą się rozwijać. Nowoczesny, ale odtwórczy model biznesowy. Warszawa, 20 czerwca 2011 r. Małgorzata Starczewska-Krzysztoszek.
Przedsiębiorcy i rozwój
DOKUMENTOWANIE PROCESU ZINTEGROWANEGO
KONKURS WIEDZY O SZTUCE
Od pomysłu do realizacji projektu - procedury. 2. Jakie są źródła finansowania naszego projektu?
Maciej Bieńkiewicz, 15 marca 2012
UNIA EUROPEJSKA FUNDUSZ SPÓJNOŚCI EUROPEJSKI FUNDUSZ ROZWOJU REGIONALNEGO 12 stycznia Ministerstwo Środowiska.
Wstęp do geofizycznej dynamiki płynów. Semestr VI. Wykład
Wstęp do geofizycznej dynamiki płynów. Semestr VI. Wykład
Współpraca tłumacza z BT przed zdobyciem i po zdobyciu certyfikatu normy PN:EN Autor: Magdalena Gałczyńska Firma: BTInfo Biuro Tłumaczeń Informatycznych.
Praca Inżynierska „Analiza i projekt aplikacji informatycznej do wspomagania wybranych zadań ośrodków sportowych” Dyplomant: Marcin Iwanicki Promotor:
UKŁADY SZEREGOWO-RÓWNOLEGŁE
Jaki jest następny wyraz ciągu: 1, 2, 4, 8, 16, …?
Dyskretny szereg Fouriera
Transformacja Z (13.6).
Systemy Rozproszone TECHNOLOGIA JAVA 2 ENTERPRISE EDITION PRZEMYSŁAW SOŁTAN
Efektywność zdawania egzaminu zawodowego w ZSP w Bytowie w roku szkolnym 2008/2009.
Zintegrowane systemy informatyczne – Projekt systemu kadrowo-płacowego w firmie energetycznej Adam Woronowicz.
Wykonawcy:Magdalena Bęczkowska Łukasz Maliszewski Piotr Kwiatek Piotr Litwiniuk Paweł Głębocki.
Kadrowiec.eu sp.j. Ścieżka kariery.
Vitalii Dugaev Katedra Fizyki Politechnika Rzeszowska Semestr I Rok 2012/2013.
Outsouring procesów e – commerce Wymierne korzyści dla właścicieli sklepów Cursor S.A. prezentacja przygotowana dla Klientów WellCommerce Warszawa, 2.
Rok 2013 jeszcze trwa, rozpoczął się ostatni kwartał tego roku, ale jaki wspaniały. Od malowanej brązem i złotem jesieni, pełnej koszy pachnących grzybów.
Kluczowe liczby w projekcie budżetu na 2014 rok i w projekcie Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata Warszawa 15 listopada 2013 r. MIASTO STOŁECZNE.
Podsumowanie działalności Zarządu Banku za okres
PŁEĆ MÓZGU W SPRZEDAŻY I ZARZĄDZANIU CZYLI ORGAZM W BIZNESIE
Controlling i raportowanie ponad granicami
Rozwój mieszkańców województwa opolskiego poprzez wsparcie z Europejskiego Funduszu Społecznego Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu r.
Kalendarz 2011 Real Madryt Autor: Bartosz Trzciński.
Kalendarz 2011 Oto ciekawy kalendarz, który zaprojektował
KALENDARZ 2011r. Autor: Alicja Chałupka klasa III a.
Koszty produkcji pod kontrolą z systemem SIMPLE.ERP
Projekt z Baz Danych II Łukasz Wiatrak Marta Kowalczyk Krzysztof Cywicki.
CSR jako narzędzie budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
Wydziału Mechanicznego
1/34 HISTORIA BUDOWY /34 3/34 6 MAJA 2011.
Analiza wpływu regulatora na jakość regulacji (1)
Analiza wpływu regulatora na jakość regulacji
Tanzania: między tradycją a nowoczesnością
a)Ponieważ chronię środowisko, Dz. 8% Ch.6% b)Bo chcę rozładować korki uliczne, Dz. 3% Ch.2% c)Z powodów ekonomicznych(bo.
Lekcja 13 Strona 15. Lekcja 13 Strona 16 Lekcja 13 Strona 17 Vertical primary and secondary Tesla coil Jacobs ladder.
W drodze do Unii Promnice, Zameczek Myśliwski.
Koło emocji wg Plutchika (1980)
Kalendarz 2011r. styczeń pn wt śr czw pt sb nd
1.
Innowacyjne metody napawania
01 Kościół Św.Walentego w Bieruniu 02 Kościół Św.Walentego w Bieruniu.
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
-17 Oczekiwania gospodarcze – Europa Wrzesień 2013 Wskaźnik > +20 Wskaźnik 0 a +20 Wskaźnik 0 a -20 Wskaźnik < -20 Unia Europejska ogółem: +6 Wskaźnik.
(C) Jarosław Jabłonka, ATH, 5 kwietnia kwietnia 2017
EGZAMINU GIMNAZJALNEGO 2013
EcoCondens Kompakt BBK 7-22 E.
6 CZERWIEC 2014 r PIECZĘĆ z 1236 r. 10.
Doc. dr W. Zborowska Zakład Gospodarki Rynkowej Katedra Gospodarki Narodowej Wydział Zarządzania UW Zmiany struktury sektorowej gospodarki.
Na pasku narzędzi wybrać formant Karta
dr Zofia Skrzypczak Wydział Zarządzania UW
Dr Zofia Skrzypczak Wydział Zarządzania UW 1. 2 Koszty produkcji.
dr Zofia Skrzypczak Wydział Zarządzania UW
przedmiot i metody analizy
Monitoring prasy dla firmy Den Braven. 1. Budujemy Dom , miesięcznik, nakład:
Kalendarz 2020.
Wyniki Ankiety odnośnie zdrowego odżywiania
Dr Zofia Skrzypczak Wydział Zarządzania UW 1. 2 Koszty produkcji.
Produkować taniej, sprzedawać rentowniej – co ma do tego IT Piotr Adanowicz Menedżer BCC ds. Rozwoju Biznesu, BCC Partner dedykowany SAP dla branży spożywczej.
Struktura Organizacyjna mBanku
Centrum Usług Wspólnych na przykładzie Centrum Usług Informatycznych
Zapis prezentacji:

Rozwiązania informatyczne dla przedsiębiorstw Zastosowanie narzędzi kontroli kosztów oraz rejestracji czasu pracy jako kluczowy element optymalizacji zysków firmy Rozwiązania informatyczne dla przedsiębiorstw

Zarządzanie zasobami ludzkimi Rejestracja czasu pracy (stawki kosztowe) Świadomość czasu niezbędnego do wykonania usługi Szczegółowa historia Efektywne wykorzystanie czasu pracy Rejestracja pozostałych kosztów związanych z realizacja zlecenia Budowanie świadomości innych kosztów Oceny pracownicze Stawki kosztowe? O co cho?

Zarządzanie zasobami ludzkimi Rejestracja czasu pracy (stawki kosztowe) Świadomość czasu niezbędnego do wykonania usługi Szczegółowa historia Efektywne wykorzystanie czasu pracy Rejestracja pozostałych kosztów związanych z realizacja zlecenia Budowanie świadomości innych kosztów Oceny pracownicze Stawki kosztowe? O co cho?

Zarządzanie zasobami ludzkimi Stawki kosztowe? O co cho?

Zarządzanie zasobami ludzkimi Co tu powiedzieć?

Zarządzanie zasobami ludzkimi Rejestracja czasu pracy (stawki kosztowe) Świadomość czasu niezbędnego do wykonania usługi Szczegółowa historia Efektywne wykorzystanie czasu pracy Rejestracja pozostałych kosztów związanych z realizacja zlecenia Budowanie świadomości innych kosztów Oceny pracownicze

Zarządzanie zasobami ludzkimi Różnice w efektywności pracy w zależności od kwalifikacji pracowników

Zarządzanie zasobami ludzkimi Rejestracja czasu pracy (stawki kosztowe) Świadomość czasu niezbędnego do wykonania usługi Szczegółowa historia Efektywne wykorzystanie czasu pracy Rejestracja pozostałych kosztów związanych z realizacja zlecenia Budowanie świadomości innych kosztów Oceny pracownicze Stawki kosztowe? O co cho?

Zarządzanie zasobami ludzkimi Co to? pozycje

Zarządzanie zasobami ludzkimi Rejestracja czasu pracy (stawki kosztowe) Świadomość czasu niezbędnego do wykonania usługi Szczegółowa historia Efektywne wykorzystanie czasu pracy Rejestracja pozostałych kosztów związanych z realizacja zlecenia Budowanie świadomości innych kosztów Oceny pracownicze Podział zdań na wewnątrz firmowe oraz zlecenia płatne

Zarządzanie zasobami ludzkimi Lista zadań określająca priorytet, kolorystyka pozycji sugerująca, które zadanie jest priorytetowe

Zarządzanie zasobami ludzkimi Rejestracja czasu pracy (stawki kosztowe) Świadomość czasu niezbędnego do wykonania usługi Szczegółowa historia Efektywne wykorzystanie czasu pracy Rejestracja pozostałych kosztów związanych z realizacja zlecenia Budowanie świadomości innych kosztów Oceny pracownicze Stawki kosztowe? O co cho?

Zarządzanie zasobami ludzkimi oprócz czasu mamy takę informację o kosztach związanych z realizacją zadania

Zarządzanie zasobami ludzkimi Rejestracja czasu pracy (stawki kosztowe) Świadomość czasu niezbędnego do wykonania usługi Szczegółowa historia Efektywne wykorzystanie czasu pracy Rejestracja pozostałych kosztów związanych z realizacja zlecenia Budowanie świadomości innych kosztów Oceny pracownicze Dodaj grafikę i co mogę tutaj dopowiedzieć

Zarządzanie zasobami ludzkimi Stawki kosztowe? O co cho?

Zarządzanie zasobami ludzkimi Rejestracja czasu pracy (stawki kosztowe) Świadomość czasu niezbędnego do wykonania usługi Szczegółowa historia Efektywne wykorzystanie czasu pracy Rejestracja pozostałych kosztów związanych z realizacja zlecenia Budowanie świadomości innych kosztów Oceny pracownicze Dodaj grafikę i co dopowiedzieć

Zarządzanie zasobami ludzkimi Dodaj grafikę i co dopowiedzieć

Zarządzanie jakością wykonanych usług Analiza wykonanych usług dla klienta Dokumentacja przebiegu zlecenia oraz zaangażowanie osób odpowiedzialnych za jego realizację Rentowność zleceń klienta Rozliczenie z klientem Analiza relacji koszt/czas/jakość/zysk

Zarządzanie jakością wykonanych usług Analiza wykonanych usług dla klienta Dokumentacja przebiegu zlecenia oraz zaangażowanie osób odpowiedzialnych za jego realizację Rentowność zleceń klienta Rozliczenie z klientem Analiza relacji koszt/czas/jakość/zysk

Zarządzanie rentownością wykonanych usług

Zarządzanie jakością wykonanych usług Analiza wykonanych usług dla klienta Dokumentacja przebiegu zlecenia oraz zaangażowanie osób odpowiedzialnych za jego realizację Rentowność zleceń klienta Rozliczenie z klientem Analiza relacji koszt/czas/jakość/zysk

Zarządzanie jakością wykonanych usług

Zarządzanie jakością wykonanych usług Analiza wykonanych usług dla klienta Dokumentacja przebiegu zlecenia oraz zaangażowanie osób odpowiedzialnych za jego realizację Rentowność zleceń klienta Rozliczenie z klientem Analiza relacji koszt/czas/jakość/zysk

Zarządzanie jakością wykonanych usług

Zarządzanie jakością wykonanych usług Analiza wykonanych usług dla klienta Dokumentacja przebiegu zlecenia oraz zaangażowanie osób odpowiedzialnych za jego realizację Rentowność zleceń klienta Rozliczenie z klientem Analiza relacji koszt/czas/jakość/zysk

Zarządzanie jakością wykonanych usług Stawki kosztowe? O co cho?

Zarządzanie jakością wykonanych usług Stawki kosztowe? O co cho?

Zarządzanie jakością wykonanych usług Stawki kosztowe? O co cho?

Zarządzanie jakością wykonanych usług Analiza wykonanych usług dla klienta Dokumentacja przebiegu zlecenia oraz zaangażowanie osób odpowiedzialnych za jego realizację Rentowność zleceń klienta Rozliczenie z klientem Analiza relacji koszt/czas/jakość/zysk

Zarządzanie jakością wykonanych usług