Anna Gadomska Szkoła Podstawowa Nr 79 Łódź

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
© Copyright by Rafał Trzop kl. Ic
Advertisements

2011 Joanna Bechcińska Bożena Boleska
Droga Napis „km/h” czytamy „kilometrów na godzinę”
Opracowały: Agnieszka Linkiewicz Martyna Rybka VI B
Szkoła Podstawowa im. Św. Kingi w Popowicach
Cel lekcji: Utrwalę umiejętność obliczanie pola i obwodu prostokąta ( kwadratu), rozwiązywania zadań z jednostkami czasu, wagi i pieniędzy. .
Obliczanie ułamka danej liczby.
NASZA SZKOŁA W LICZBACH
BIOSTATYSTYKA I METODY DOKUMENTACJI
Dane INFORMACYJNE (do uzupełnienia)
Prędkość początkowa Vo
RUCH I JEGO WZGLĘDNOŚĆ – zakres rozszerzony
PRZEDMIOT EWALUACJI SZCZEGÓŁOWE WARUNKI I SPOSOBY OCENIANIA WEWNĄTRZSZKOLNEGO Opracowanie: mgr M. Kwartnik (koordynator), mgr B. Buzdygan, mgr.
Wzory ułatwiające obliczenia
Wioleta Nowak Gimnazjum nr 20 w Poznaniu
Egzamin próbny 2004/2005 Gimnazjum w Korzeniewie
Zbiórka żołędzi w naszej szkole jest już zakończona !
Aneks do WSO W roku szkolnym 2013/2014 na lekcjach chemii uczniowie będą oceniani w oparciu o system średniej ważonej.
ANALIZA BADANIA STATYSTYCZNEGO
Egzamin gimnazjalny 2013 Matematyka
Pole prostokąta i kwadratu
Opracowała: Joanna Wasiak
Ogólnopolski Konkurs Wiedzy Biblijnej Analiza wyników IV i V edycji Michał M. Stępień
Zebranie z rodzicami gimnazjalistów Brody, r.
MOJA SZKOŁA W LICZBACH Prezentacja projektu z zakresu przedmiotów przyrodniczych: matematyka, biologia, chemia. Projekt wykonała: Monika Wojtyła, kl.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 10 W GŁOGOWIE
ZAMIANA JEDNOSTEK CZAS, DŁUGOŚĆ, MASA WYKONAŁY: LAURA BUNDZIÓW
ŚREDNIA WAŻONA ŚREDNIA WAŻONA
„Porównywanie ilorazowe i różnicowe”
O ile więcej o ile mniej. Podwyżki i obniżki cen..
Rozwiązywanie zadań tekstowych za pomocą równań.
Wewnątrzszkolny system oceniania
Niezbędne przyrządy kreślarskie Ołówek H3 Ołówek B3 Ekierka Kątomierz
Ułamki zwykłe – zadania kl. V
Zadania związane z obliczaniem procentów
Góra grosza ` Ile zebraliśmy ? Razem zebraliśmy: 1646,97 zł Co nam daje: 99,65 kg.
Zamiana jednostek Długości Czasu Masy.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
w ramach projektu Szkoła z Klasą 2.0
TEST DLA GIMNAZJALISTY. Zadanie 1 Ile czasu potrzebują uczestnicy wycieczki na pokonanie trasy 12 km, jeżeli będą poruszać się ze stałą prędkością 5 km/h.
PROPOZYCJE MEXX JESIEŃ NOWA KOLEKCJA Ceny od 40zł.
Ułamki zwykłe – zadania kl. IV
- powtórzenie wiadomości
Podzielność liczb naturalnych
im. Łódzkich Olimpijczyków
1. ŁATWOŚĆ ZADANIA (umiejętności) 2. ŁATWOŚĆ ZESTAWU ZADAŃ (ARKUSZA)
Statystyka ©M.
Wstępna analiza egzaminu gimnazjalnego.
Proporcjonalność prosta Wielkościami wprost proporcjonalnymi nazywamy wielkości zmieniające się w taki sposób, że wzrost lub zmniejszenie jednej powoduje.
12.Szosą równoległą do toru kolejowego jedzie rowerzysta z prędkością 18km/h. Dogania go pociąg o długości 125m i mija po upływie 5s. Jaka jest prędkość.
EcoCondens Kompakt BBK 7-22 E.
EcoCondens BBS 2,9-28 E.
Wyniki badań dzieci 10 letnich z realizacji podstawy programowej z wychowania fizycznego po I etapie edukacyjnym- wrzesień 2013, luty- czerwiec 2014 Kuratorium.
WYNIKI EGZAMINU MATURALNEGO W ZESPOLE SZKÓŁ TECHNICZNYCH
1 Analiza wyników sprawdzianu ‘2014 Zespół Szkolno-Przedszkolny w Krowiarkach – XI 2014 – XI 2014 Opracował: J. Pierzchała.
Jak Jaś parował skarpetki Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Oceny cząstkowe (z prac klasowych, sprawdzianów, kartkówek, itd
Prezentacja dla klasy I gimnazjum
1 Używanie alkoholu i narkotyków przez młodzież szkolną w województwie opolskim w 2007 r. Na podstawie badań przeprowadzonych przez PBS DGA (w pełni porównywalnych.
Prezentacja dla klasy I gimnazjum
Elementy geometryczne i relacje
LO ŁobżenicaWojewództwoPowiat pilski 2011r.75,81%75,29%65,1% 2012r.92,98%80,19%72,26% 2013r.89,29%80,49%74,37% 2014r.76,47%69,89%63,58% ZDAWALNOŚĆ.
TEST SPRAWDZAJĄCY Z MATEMATYKI dla klasy IV szkoły podstawowej z zakresu FIGURY GEOMETRYCZNE Autor: Justyna Itrych.
ŚREDNIA WAŻONA SZKOŁA PODSTAWOWA W LIGOCIE
Omówienie i poprawa sprawdzianu
Stosowanie procentów w życiu codziennym. Radosław Hołówko Konsultant: Agnieszka Pożyczka.
Średnia arytmetyczna, mediana, modalna. Opracowanie: Beata Szabat.
Szkoła Podstawowa w Zofiówce Zofiówka Rozporządzenie MEN w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy.
Autor: Małgorzata Paszyńska
Klasowy zbiór zadań Klasa 4A.
Zapis prezentacji:

Anna Gadomska Szkoła Podstawowa Nr 79 Łódź Średnia arytmetyczna Anna Gadomska Szkoła Podstawowa Nr 79 Łódź

W szkole Jasia przeprowadzono zbiórkę makulatury W szkole Jasia przeprowadzono zbiórkę makulatury. Wyniki umieszczono w tabeli Klasa IV a IV b IV c V a V b VI a VI b VI c Ilość makulatury w kg 89 62 105 44 72 130 96 42 Oblicz ile średnio kg makulatury zebrała każda klasa ( 89 + 62 + 105 + 44 + 72 + 130 + 96 + 42 ) : 8 = 640 : 8 = 80 Odp. : Każda klasa zebrała średnio 80 kg makulatury

W tabeli przedstawione są ilości przeczytanych książek przez uczniów klas czwartych Klasa IV a IV b IV c Liczba uczniów 33 28 30 Liczba przeczytanych książek 165 168 120 Oblicz: Ile średnio książek przeczytała „jedna klasa” Ile średnio książek przeczytał uczeń klasy IV a, IV b, a ile IV c

Ile średnio książek przeczytała „jedna klasa” ? IV a IV b IV c Liczba uczniów 33 28 30 Liczba przeczytanych książek 165 168 120 ( 165 + 168 + 120 ) : 3 = 453 : 3 = 151 liczba przeczytanych książek są 3 klasy Odp. : Każda klasa przeczytała średnio 151 książek

Ile średnio książek przeczytał uczeń klasy IV a, IV b, a ile IV c ? Klasa IV a IV b IV c Liczba uczniów 33 28 30 Liczba przeczytanych książek 165 168 120 Klasa IV a: 165 : 33 = 5 Klasa IV b: 168 : 28 = 6 Klasa IV c: 120 : 30 = 4

Oblicz średnią ocen ze sprawdzianu klasie czwartej jeżeli uczniowie otrzymali następujące oceny: Ocena Liczba ocen Celująca Bardzo dobra Dobra Dostateczna Dopuszczająca Niedostateczna 1 2 4 5 3 1 • 6 = 6 2 • 5 = 10 4 • 4 = 16 5 • 3 = 15 5 • 2 = 10 3 • 1 = 3 Razem: 20 60 60 : 20 = 3 Uczniowie uzyskali ze sprawdzianu średnią

Podczas zawodów lekkoatletycznych Michał w skoku wzwyż osiągnął następujące wyniki: 1m 25cm , 1m 30cm i 1m 65cm. Oblicz średni wynik Michała. ( 1m 25cm + 1m 30cm + 1m 65cm ) : 3 = = ( 125cm + 130cm + 165cm ) : 3 = = 420cm : 3 = 140cm = 1m 40cm Odp. : Średni wynik Michała to 1m 40 cm

Kasia zbierała jesienią kasztany Kasia zbierała jesienią kasztany. Pierwszego dnia zebrała 25 kasztanów, a drugiego 67. Oblicz ile kasztanów zebrała trzeciego dnia, jeżeli średnio zbierała 50 sztuk dziennie. 3 • 50 – ( 25 + 67 ) = 150 – 92 = 58 Odp. : Trzeciego dnia Kasia zebrała 58 kasztanów

W sklepie znajdują się trzy rodzaje cukierków. Cennik Bajka 15 zł Milusie 14 zł Szkolne 17 zł Zmieszano 3 kg cukierków „Bajka”, 2 kg „Milusi” i 1kg „Szkolnych”. Jaka jest cena 1kg tej mieszanki? ( 3 • 15 + 2 • 14 + 1 • 17 ) : 6 = 90 : 6 = 15 wartość cukierków „Bajka” wartość cukierków „Milusie” wartość cukierków „Szkolne” waga mieszanki Odp. : Cena mieszanki wynosi 15 zł za kilogram

Z jaką średnia prędkością jechał samochodem Pan Kowalski z Dobrej wsi do miejscowości Zagajniki? Miasteczko Dobra wieś Bobrowy las 3 h 5 h 2 h Zagajniki Dobra wieś – Miasteczko przebył z prędkością 80 km/h Miasteczko – Bobrowy las 60 km/h Bobrowy las - Zagajniki 90 km/h ( 3 • 80 + 5 • 60 + 2 • 90 ) : 10 = 720 : 10 = 72 trasa Dobra wieś -Miasteczko trasa Miasteczko - Bobrowy las trasa Bobrowy las - Zagajniki czas przejazdu Odp. : Średnia prędkość jazdy wynosiła 72 km/h

Brawo!!!

Ile średnio książek przeczytała „jedna klasa” ? IV a IV b IV c Liczba uczniów 33 28 30 Liczba przeczytanych książek 165 168 120 Są trzy klasy, których uczniowie przeczytali w sumie ....... książek

Ile średnio książek przeczytał uczeń klasy IV a, IV b, a ile IV c ? Klasa IV a IV b IV c Liczba uczniów 33 28 30 Liczba przeczytanych książek 165 168 120 Odczytaj z tabeli właściwe dane ! Np. w IV a jest 33 uczniów, którzy w sumie przeczytali 165 książek

Oblicz średnią ocen ze sprawdzianu klasie czwartej jeżeli uczniowie otrzymali następujące oceny: Ocena Liczba ocen Celująca Bardzo dobra Dobra Dostateczna Dopuszczająca Niedostateczna 1 2 4 5 3 Pamiętaj, że np. ocena dostateczna to trójka ! W klasie jest pięć trójek, a więc 5 · 3 ....

Kasia zbierała jesienią kasztany Kasia zbierała jesienią kasztany. Pierwszego dnia zebrała 25 kasztanów, a drugiego 67. Oblicz ile kasztanów zebrała trzeciego dnia, jeżeli średnio zbierała 50 sztuk dziennie. Jeśli Kasia zbierała średnio 50 sztuk dziennie, to w ciągu trzech dni zebrała ..... kasztanów

W sklepie znajdują się trzy rodzaje cukierków. Cennik Bajka 15 zł Milusie 14 zł Szkolne 17 zł Zmieszano 3 kg cukierków „Bajka”, 2 kg „Milusi” i 1kg „Szkolnych”. Jaka jest cena 1kg tej mieszanki? Milusie 14 zł Jaka jest wartość np. cukierków „Milusie” w mieszance? Ile kg mieszanki otrzymano?

Z jaką średnia prędkością jechał samochodem Pan Kowalski z Dobrej wsi do miejscowości Zagajniki? Miasteczko Dobra wieś Bobrowy las 3 h 5 h 2 h Zagajniki Dobra wieś – Miasteczko przebył z prędkością 80 km/h Miasteczko – Bobrowy las 60 km/h Bobrowy las - Zagajniki 90 km/h Jaka jest długość całej trasy? Jaki jest czas jazdy?