Prezentacja – Reklama w Grupie Styl.fm.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2012.
Advertisements

Serwis e-prawnik.pl serwis informacji prawnej na żądanie dla małych, średnich firm i nie tylko. stworzony przez firmę Legalsupport w 2000 r. 9 października.
źródło: Megapanel PBI/Gemius, maj 2010 Wybrane serwisy internetowe Grupy INFOR Dziennik.pl Dynamicznie rozwijający się serwis informacyjny skierowany.
Charakterystyka i potencjał reklamowy serwisów
Agenda Teraz Onet! Sponsoringi: – sponsoring z video – nowe, niższe ceny – promocja jesienna Wzbogacone pakiety zasięgowe: – na elementach stałych – navibox.
EURO 2012 w serwisie Media2.pl. jeden z czołowych i najczęściej odwiedzanych serwisów branżowych w Polsce udostępniający najświeższe informacje z rynku.
Możliwości reklamowe widoczne dla wszystkich użytkowników.
Prezentacja serwisu Mediarun.pl Copyright: Media Run Group, 2005.
PREZENTACJA BANKIER.PL. Bankier.pl – Fakty Lider wśród internetowych serwisów finansowych Ponad 650 tys. unikalnych użytkowników miesięcznie 6 mln odsłon.
Oferta portalu Parkiet.com
Oferta portalu Parkiet.com
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Czerwiec 2010.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów Czerwiec 2010.
Wysyłka obrandowanych prezentów walentynkowych do ukochanych osób na Fotka.pl. Tysiące graficznych obrazków widocznych na profilach użytkowników. Timing:
Wakacyjna oferta promocyjna
Jak dzięki mediamikser.pl być bliżej ludzi tworzących rynek mediów i reklamy?
SPECJALNY PAKIET PROMOCYJNY W SERWISIE SENIOR.PL.
Możliwości reklamowe portalu Listopad Kim są Spryciarze.pl © 2009 Spryciarze.pl spółka z o. o. Ul. Migdałowa 15, Zielona Góra NIP
Pierwszy wybór profesjonalisty Unikalni użytkownicy – Odsłony – *Badanie: Sitestat, Styczeń 2012 LEX Polski Serwer Prawa jest wiarygodnym.
Listonic – Wygodna lista zakupów
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Kanał tematyczny w sieci reklamowej Kanał Education & School pozwala dotrzeć do najbystrzejszych internautów w Polsce:
Papilot.pl Prezentacja serwisu
marketing Spotkanie drugie w pełnym gronie….
Sieć reklamowa Premium docierająca do KOBIET
Oferta specjalna na EURO 2012 czerwiec 2011 (360 dni przed)
Od 14 lutego wszystko za 69% ceny WALENTYNKOWA CENA.
Ściąga.pl – prezentacja serwisu
>> Nocowanie.pl Prezentacja ogólna serwisu © 2012 Goldbach Audience3 /to jeden z największych serwisów turystycznych w Polsce, od kilku lat znajdujący.
Styl.fm Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
Opis serwisu: Statystyki:
Pracuj.pl + Profeo.pl Prezentacja serwisu. O serwisie © 2012 Goldbach Audience2 Jeden z czołowych polskich portali pracy: –Ponad 70% polskich internautów.
Twoje miejsce w internecie
Internetowe Targi Urody – edycja jesień Idea Internetowych Targów Urody Obecność Klienta na platformie Internetowych Targów Urody -Wizualizacja.
Odyssei.com. Odyssei.com to największy polski społecznościowy serwis podróżniczy. Serwis należy do grupy G+J Podróże - w skład której wchodzi również
Copyright 2006 Zentropy Partners Jak zaplanować kampanię z wykorzystaniem wyników badania Megapanel PBI/Gemius? Warszawa, r.
Rodzice.pl. Rodzice.pl to kompendium wiedzy dla rodziców oraz osób planujących dziecko. Informacje znajdujące się na stronie oparte są o fachową wiedzę
oferta reklamy dedykowanej
Serwis internetowy tygodnika Polityka
Prezentacja serwisu Globtrex.com
Domhome.pl WIOSENNE CENY OD KWIETNIA DO MAJA.
Babyboom.pl Prezentacja serwisu
V10.pl Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Witryny kulinarne dają możliwość dotarcia do osób które poszukują pomysłów kulinarnych, które kupują produkty spożywcze.
Oferta dla Patrona serwisu świątecznego Nastrojowy Dom.
Profil pisma Gwiazdy to:
EDI NET - badania.
Szafa.pl Prezentacja serwisu / Julita Jechowicz.
Kobieta.pl. Źródło Megapanel PBI – listopad 2011 Serwis zawiera kontent z wydań papierowych Naj i Claudia Profil użytkownika: /kobiety aktywnie spędzające.
Prezentacja ogólna – Grupa Styl.fm
specyfikacja techniczna
SPORTS_ACTIVE_Wiosna/Lato2012 Rekreacyjna Oferta Specjalna.
Intencje zakupowe w sieci AdProfile.
Oferta Geo. Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej: z Klientem rozliczamy się na podstawie efektów kampanii, czyli liczby kliknięć,
PROPOZYCJE MEXX JESIEŃ NOWA KOLEKCJA Ceny od 40zł.
Stylio.pl. Stylio.pl jest pierwszym w Polsce serwisem opartym na idei social recommendation. Stylio.pl to serwis dla ludzi świadomie kreujących własny.
Focus.pl. Pierwszy w Polsce popularno-naukowy serwis łączący w sobie elementy redakcyjne z innowacyjnymi narzędziami społecznościowymi. Focus.pl tworzony.
Weszlo.com Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
PROMUJ SIĘ U NAS MĄDRZY RODZICE.
serwis rozrywkowy z bazą video
Oferta reklamowa Bo Luksus ma wiele twarzy. Czym jest luksus? Czy to przyjemny dotyk kaszmiru na skórze? Najnowszej klasy samochód w garażu? Relaks w.
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Witryny kulinarne dają możliwość dotarcia do osób które poszukują pomysłów kulinarnych, które kupują produkty spożywcze.
Potęga trzech opinii: Wprost, Przekrój, Polityka w sieci reklamowej IDMnet S.A.
National-geographic.pl. Serwis adresowany jest do internautów o wszechstronnych zainteresowaniach, poszukujących rzetelnych i aktualnych informacji, ceniących.
Agencjasukurs Oferta reklamowa 2012/13 agencjasukurs Oferta reklamowa Kwartalnik skomputeryzowanych nauczycieli bibliotekarzy OFERTA REKLAMOWA Biblioteka.
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
OFENSYWA REKLAMOWA 2015.
Zapis prezentacji:

Prezentacja – Reklama w Grupie Styl.fm. Maj 2009

Styl.fm – misja portalu Styl.fm to niezależny portal przeznaczony głównie dla kobiet, inspirowany przez najlepsze światowe lifestylowe serwisy kobiece Pod względem zawartości i reklamy jest internetowym odpowiednikiem luksusowych magazynów kobiecych i czasopism people. Część społecznościowa zawiera nowoczesne rozwiązania Web 2.0 oparte na najlepszych światowych wzorach.

Grupa Styl.fm - opis Oglądalność: 653 278 tysięcy użytkowników, ponad 55 milionów odsłon stron miesięcznie (źródło: Gemius Megapanel, I 2009) Tematyka: lifestyle, metamorfozy, fryzury, galerie mody, makijaże, fora dyskusyjne dla kobiet Serwisy Grupy Styl.fm: Styl.fm, Internetowy Katolog Fryzur i Mody (ikf.com.pl), Forum dyskusyjne kobiet Styl.Forum: Gimbla.pl, Fryzjer.net, Baybus.net

Cele do osiągnięcia Oglądalność : Obecne trendy popularności wskazują iż Grupa Styl.fm osiągnie : 1 milion użytkowników i 100 milionów odsłon stron miesięcznie do 2010 roku. Wyniki finansowe: Planowane wyniki finansowe spółki Styl.Media wydawcy Grupy Styl.fm w 2009 rok to 2,5 miliona zł przychodów i 0,5 miliona zł zysku EBITDA Wejście na giełdę: W 2010 roku Styl.Media planuje debiut na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie/NewConnect.

Otoczenie rynkowe Kategoria „Styl życia” w Megapanel Wśród niezależnych portali tematycznych w kategorii Styl Życia Grupa Styl.fm jest liderem pod względem liczby odsłon (ponad 55 mln) (źrodło: Gemius Megapanel, I 2009) Grupa Styl.fm jest 12-tym największym portalem internetowym w Polsce w kategorii Styl Życia (źródło: Gemius Megapanel, I 2009)

Grupa docelowa Kobiety pragnące doskonalić swój wygląd Mieszkanki średnich i dużych miast Przywiązujące duże znaczenie do własnego rozwoju i wyglądu zewnętrznego Fanki markowych produktów Dobrze poinformowane, aktywne, odważne, podróżujące

Profil użytkownika 67% kobiety, 87% w wieku 15-45 lata, 70% wykształcenie średnie lub wyższe, 74% od conajmnniej 2 lat korzysta z Internetu, 81% codziennie. Użytkowniczki spędzają w serwisie średnio ponad 21 minut miesięcznie (Gemius Megapanel, III’2009)

Serwisy Grupy Styl.fm

Internetowy Katalog Fryzur i Mody www.ikf.com.pl Tematyka serwisu: Serwis przeznaczony głównie dla kobiet o tematyce Fryzury, Uroda, Moda, Makijaże, Akcesoria, Ubrania, Dodatki. Zawiera poradniki, zdjęcia, opinie i galerie. oglądalność: 375 tys. użytkowników, 40 milionów odsłon (Gemius Megapanel, III’2009) profil: 65% kobiety, 89% w wieku 15-45 lata, 65% wykształcenie średnie lub wyższe, 83% codziennie korzysta z Internetu (Gemius Megapanel, III’2009)

Forum dyskusyjne kobiet: Styl.Forum tematyka serwisu: Forum dyskusyjne dla kobiet, Społeczność, wiodące tematy: Moda, Zdrowie, Fitness&Spa, Kultura, Dzieci, Wychowanie, Uroda. oglądalność: 373 tys. użytkowników, 1,3 miliona odsłon, źródło: Gemius Traffic, styczeń 2009 profil: ponad 70% kobiety, 87% w wieku 15-44 lat, 97% z wykształceniem średnim lub wyższym, ok. 80% od 2 lat codziennie korzysta z Internetu (Gemius Megapanel, III’2009)

Portal STYL.FM Tematyka serwisu: Informacje i poradniki na temat: Moda, Lifestyle, Celebrities, Zdrowie, Fitness & Spa, Wellness itp.. Zawiera także zdjęcia i opinie użytkowników. Oglądalność: 38 tys. użytkowników, 150 tys. Odsłon – źródło: Gemius Megapanel III’2009 Profil/grupa docelowa: Kobiety 60%, w wieku 15-45 lat 78%, wykształcenie wyższe lub średnie ponad 50%, od 2 lat (60%) codziennie korzystają z internetu (90%) - źródło: Gemius Megapanel III’2009

Technologia TRY-ON – Virtual Makeover Wirtualny Fryzjer W sekcji Fryzury portalu Styl.fm każda kobieta może sprawdzić jak będzie wyglądać w najlepszych fryzurach, noszonych przez gwiazdy oraz projektowanych przez najlepszych stylistów doskonała grupa docelowa: zainteresowana zmianą wyglądu

Przykłady akcji specjalnych Sekcja specjalna + promocja sekcji w całym serwisie Galeria zdjęć produktów Konkurs na najlepsze zdjęcie Standardowa kampania reklamowa Co-branding sekcji tematycznej lub sekcji Wirtualny Fryzjer / Wirtualna Przebieralnia Raport Specjalny

1. Sekcja specjalna Stworzenie specjalnej sekcji dotyczącej produktu, w odpowiednim dziale tematycznym serwisu Temat sekcji odpowiadający promowanym produktom Wypowiedzi eksperckie/ porady Obrandowanie sekcji

Sekcja specjalna W zależności od promowanego produktu wybieramy odpowiednią już istniejącą sekcję lub tworzymy nową Sekcje tematyczne do wyboru: Kosmetyki do włosów – Fryzury Kosmetyki do twarzy – Makijaże Kosmetyki do rąk – Paznokcie Kosmetyki do stóp/nóg – Buty Kosmetyki do ciała – Moda, Figura/Ciało Inne sekcje do wyboru: Ubrania, Modna, Akcesoria, Torebki, Ozdoby, Inne..

2. Galeria zdjęć Firmy kosmetyczne / modowe / inne tworzą galerie zdjęć swoich produktów Internauci dodają następne swoje produkty do Galerii (opcja) Internauci komentują, polecają i dobierają w przymierzalni (moda) produkty Wsparcie marketingowe Galerii w całym portalu Styl.fm

3. Konkurs „najlepsze zdjęcie” Konkurs tematycznie dopasowany do promowanego produktu Internauci dodają zdjęcia. Internauci komentują i polecają sobie nawzajem produkty Konkurs polega na wyborze - przez jury lub na podst. ocen wszystkich internautów - najlepszego zdjęcia spośród nadesłanych Nagrody do ustalenia z partnerem (sample produktów itp.) Wsparcie marketingowe konkursu w całym portalu Styl.fm

4. Kampania reklamowa Oglądalność Styl.fm pozwala reklamodawcom dotrzeć do 500 tys. osób miesięcznie. Liczba odsłon - 37 mln pozwala na wielokrotne dotarcie z przekazem reklamowym Atrakcyjne rabaty przy stałej współpracy to niższe koszty dotarcia do tej atrakcyjnej grupy Promocja jesienna pozwala na 2-krotnie większe dotarcie po tej samej cenie

Promocja jesienna – drugie tyle gratis!!!!* Formy reklamowe Promocja jesienna – drugie tyle gratis!!!!* Formy reklamowe dotyczą wszystkich serwisów Grupy Styl.fm łącznie: Billboard oraz jego mutacje (expandy, layery) – ROS Rectangle – ROS Skyscraper 120x600, 160x600, expandy – ROS Boxy i buttony - ROS *dotyczy zamówienia na min. 100 000 odsłon z capp min. 3*UU lub stałki na minimum tydzień

Formy reklamowe Przykłady reklam, które możesz umieścić w portalach Grupy Styl.fm są dostępne na stronach naszego partnera - sieci reklamowej Arbonetwork: http://www.arbonetwork.pl/internet_formy_reklamowe.php Jeśli chcesz skontaktować się z działem sprzedaży: Anna Kowalska email: reklama@styl.fm tel. +48 695 488 778

5. Co-Branding Wirtualnego Fryzjera & Przebieralni Możliwość sponsorowania / co-brandingu sekcji TRY-ON 2. Wsparcie marketingowe sponsoringu w całym portalu Styl.fm Co - Branding

6. Raport / Artykuł specjalny Artykuły / Raporty specjalne tworzone przez redakcję Styl.fm i Klienta umożliwiają dotarcie z informacją merytoryczną do Internautów Artykuł / Raport umieszczamy w najbardziej odpowiedniej sekcji tematycznej Obrandowanie Artykułu/Raportu Wsparcie marketingowe Raportu o wielkości co najmniej 1 mln odsłon reklamy (np. Billboard) Artykuł specjalny/Raport

Jak przeprowadzić innowacyjną kampanie w Styl.fm Jeśli chcesz przeprowadzić akcję specjalną w postaci np. konkursu lub sponsoringu z wykorzystaniem artykułów eksperckich, sampli produktów, co-brandingu docierając do czytelniczek Styl.fm oraz wszystkich internautek to możesz to zrobić w atrakcyjnej cenie, z wysokim rabatem. Wspólnie zaprojektujemy innowacyjną i skuteczną akcję reklamującą Twoje produkty i angażującą (web 2.0) uwagę i pomysły internautek Kiedy zdecydujesz się na akcję specjalną w Styl.fm skontaktuj się ze Styl.fm: Anna Kowalska, email: reklama@styl.fm, tel. +48 695 488 778