Business Integration Knowledge System

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Prezentacja firmy Remigiusz Siudziński Warszawa,
Advertisements

Definicja Clienting to nowe pojęcie, które umożliwia odmiennie niż w tradycyjny sposób postrzeganie marketingu i klientów. Prekursorem tego nurtu jest.
e-commerce jako efektywny rozwój dystrybucji
Horyzontalne scenariusze pracy
Jarosław Sokolnicki Zbigniew Szcześniewski Microsoft
Optymalizacja infrastruktury biznesowej
PARTNERSTWO na rzecz rozwoju rynku pracy powiatu starogardzkiego Projekt 50+ doświadczenie.
O czym należy pamiętać przy budowaniu partnerstwa typu LEADER? Urszula Budzich-Szukała Forum Aktywizacji Obszarów Wiejskich oraz PREPARE.
1 Projekt System 7/24. Białystok, 9 lipiec 2007 System 7/24 - jako przykład współpracy BIZNES - SAMORZĄD Warszawa,
Oferta Krajowej Izby Gospodarczej - instytucji otoczenia biznesu w zakresie wsparcia operacyjnego MSP 23 listopada 2011.
OUTPLACEMENT – program zwolnień monitorowanych, którego głównym celem jest złagodzenie skutków, jakie niosą ze sobą zwolnienia, zarówno dla pracowników,
INFORMAYZACJA PRZEDSIĘBIORSTW
Administracja zintegrowanych systemów zarządzania
Jakość systemów informacyjnych (aspekt eksploatacyjny)
Studenckie Koło Naukowe „Młody Przedsiębiorca” AE Poznań
Gospodarowanie Zasobami Ludzkimi
Microsoft Lync Server Efektywna komunikacja. Konferencje internetowe.
Strategiczne potrzeby ZUS
Microsoft Lync Efektywna komunikacja w Biznesie
Sektor Aplikacji Medycznych
Kompleksowe zarządzanie jakością informacji (TIQM)
Copyright Status-C, 2010r.. Crowdsourcing – czerpanie wiedzy z t ł umu Metoda konkursu – wybór najlepszych z wielu nadesłanych. Wykorzystanie potencjału.
WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI STOSOWANEJ i ZARZĄDZANIA
Agenda 1 Tailored Mobile Solutions S.A 2 Aplikacja TMS Finance 3
Produkujesz, sprzedajesz, zarządzasz? Zyskaj przewagę! Uniwersytet Ekonomiczny Wrocław, 10 czerwca 2008 Kontrola i analiza procesów biznesowych Mateusz.
.... kreujemy nowoczesne, efektywniejsze podejście do wiedzy w biznesie.
Wsparcie pracy grupowej systemem Workflow
Szkolenia, Coaching, PR.
7-8 listopada 2007 Central European Outsourcing Forum
OfficeObjects® Portal
Copyright © 2008 Accenture. Zawartość prezentacji stanowi własność intelektualną Accenture. Wszelkie prawa zastrzeżone. Konferencja Hutnictwo 2008 Integracja.
System Monitorowania Odpadów Komunalnych Dolnośląska Izba Gospodarcza Wrocław,
Plan rozwoju Biblioteki Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi Centrum Badań i Rozwoju Kształcenia WSHE.
Moduł: Informatyka w Zarządzaniu
Konferencja współfinansowana ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego Konferencja.
Prezentacja firmy - BI, system analiz i raportów
Pod kierownictwem dr hab. inż. Piotra Zaskórskiego prof. WWSI
Termin zakończenia – III kwartał 2014 r. Projekty współfinansowane z Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata
- 1 - Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III.
Wsparcie dla podmiotów ES. Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej Subregionu Centralnego.
Urządzenia 1 mld smartfonów do 2016 r., 350 mln z nich jest używanych w pracy Ludzie 82 % populacji online korzysta z sieci społecznościowych Chmura.
Światłowód Wiedzy źródłem motywacji do dzielenia się wiedzą Eksperta
KS Business Solutions Myślenice, KS Business Solutions – informacja o firmie. Założona w 2011 roku firma KSBS jest autorską inicjatywą osób.
Upowszechnianie produktu projektu MJUP. Ramowy harmonogram 2011 Zadanie 5 - Zarządzanie projektem Zadanie 4 - Upowszechnianie produktu Zadanie 3 - Opracowanie.
INNOpomorze INNOwacyjne powiązania IV edycja projektu
Przygotowanie MŚP do realizacji ambitnych projektów i wdrażania innowacji w ramach PO Inteligentny Rozwój.
Szkolenia E-Learning SIMP Consulting Stanisław Płaskowicki Dorota Płaskowicka.
Stowarzyszenie Klaster ICT Pomorze Zachodnie DROGA DO WSPÓLNEGO SUKCESU.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego „Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w Powiecie.
Business Consulting Services © 2005 IBM Corporation Confidential.
Prezentacja firmy. Nasza misja: Oferowanie innowacyjnych rozwiązań internetowych. Done to prężnie rozwijająca się firma oferująca usługi z zakresu innowacyjnych.
Karolina Muszyńska. Spis zagadnień Wprowadzenie Znaczenie zarządzania komunikacją dla powodzenia projektu Praktyki zarządzania komunikacją w zespołach.
Kierunki rozwoju usług monitorowania Outsourcing stacji monitorowania Optymalizacja kosztów.
Wykluczenie cyfrowe.
Konsolidacja służb informatycznych na przykładzie Centrum Usług Informatycznych we Wrocławia Dariusz Jędryczek
SYRIUSZ – KONFERENCJA PSZ 2011 Panel dyskusyjny - nowoczesne zarządzanie urzędem – wprowadzenie Dariusz Woźniak.
Zintegrowany monitoring infrastruktury IT w Budimex
Zintegrowane systemy informatyczne
Sylwia Badowska Sopot 23/03/2011 Klaster jako narzędzie rozwoju branży w regionie.
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE Systemy Call Center Sp. z o.o.
Społeczna odpowiedzialność organizacji Zmiany zachodzące w otoczeniu współczesnych organizacji powodują, że ulegają zmianie społeczne oczekiwania wobec.
Kowalski S.A. Oferta telekomunikacyjna. Wstęp Firma TELE jest firmą działającą na polskim rynku od 2013 roku Zajmujemy się usługami telekomunikacyjnymi.
IDEA Klaster ICT Pomorze Zachodnie to stowarzyszenie najdynamiczniej rozwijających się firm informatycznych województwa zachodniopomorskiego. Klaster powstał,
Specjalność konsulting gospodarczy 2017/2018
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Ramowy program studiów
Nowoczesne zarządzanie
Zwiększenie efektywności sprzedaży dzięki platformie do delegowania i weryfikacji zadań pracowników w sieci sprzedaży.
Paradygmat efektywności w praktyce HR Business Partnera
Szkolenie dotyczące sprzedaży
Zapis prezentacji:

Business Integration Knowledge System Praktyczne podejście do zarządzania wiedzą Konferencja Knowledge Management Solutions 17 października 2013 r.

Fuzje, transformacje, przejęcia Źródło: wikipedia.org Źródło: forbes.pl Źródło: egospodarka.pl Cykl: http://pl.wikipedia.org/wiki/Cykl_koniunkturalny http://www.egospodarka.pl/91837,Rynek-fuzji-i-przejec-2012,1,39,1.html http://www.forbes.pl/najwieksze-przejecia-w-polsce-2012-ranking-najwiekszych-przejec-2012,ranking,139525,1,1.html

Eksperci http://www.forbes.pl/debata-forbesa-dobry-pracownik-to-klucz-do-sukcesu-firmy,artykuly,164317,1,1.html http://kariera.forbes.pl/pracownik-trudny-do-zastapienia,artykuly,160698,1,1.html

Nowoczesne formy komunikacji http://www.zdnet.com/blog/hinchcliffe/will-social-software-startups-collapse-into-the-orbit-of-the-big-vendors/2137

Ludzie i infrastruktura Współpraca - pomysły Infrastruktura IT - systemy

Pomysły … … łatwiej realizować znając systemy!

Systemy … … są bardziej efektywne, gdy uwzględniają pomysły użytkowników!

Konsekwencje braku zarządzania wiedzą, czyli po co zarządzać? Szczątkowe gromadzenie, dezaktualizacja wiedzy Chaos informacyjny, wiele wersji prawdy Trudna identyfikacja źródeł wiedzy Brak retencji wiedzy – problem z odchodzącymi pracownikami Powolny i kosztowny proces wdrażania nowych pracowników Nieefektywne wykorzystanie ekspertów

Klasyfikacja wiedzy w przedsiębiorstwie? Wiedza - ogół informacji w jakiejś dziedzinie wraz z umiejętnością ich wykorzystania Wiele sposobów klasyfikacji wiedzy Wiedza jawna Wiedza ukryta Formalna Swobodna Obiektywna Subiektywna Teoretyczna Praktyczna

Metadane - wiedza jawna i twarda

Zarządzanie wiedzą a architektura korporacyjna Wiedza jawna Wiedza ukryta Pracownicy Strategia Zarządzanie wiedzą = wspólne rozumienie klienta, strategii, kierunków rozwoju pracowników, architektury i całej organizacji Klienci Architektura Biznesowa Architektura IT Architektura systemów informatycznych Architektura danych Architektura aplikacji Architektura techniczna

Jak zarządzać wiedzą? Wsparcie informatyczne Gromadzenie wszystkich aspektów wiedzy w jednym miejscu Budowanie powiązań w ramach gromadzonej wiedzy Poprawianie, uzupełnianie, rozszerzanie i porządkowanie wiedzy Selekcja, weryfikacja - na podstawie oceny przydatności i opinii Budowa społeczności użytkowników i sieci ich powiązań Dostęp do zgromadzonej wiedzy – przeglądanie, wyszukiwanie, odkrywanie i dzielenie się

Jak sprawnie wdrożyć Zarządzanie Wiedzą? Podejście uzależnione od ilości serwisów lub departamentów, które mają zostać objęte zarządzaniem wiedzą Wdrożenie dla jednego departamentu lub serwisu Cała firma – zbiór wdrożeń dla poszczególnych departamentów i serwisów

Baza Wiedzy i praca grupowa Słownik pojęć biznesowych Przykład wdrożenia dziedzinowego – Business Intelligence Knowledge System Metadane Specjaliści Biznes Partnerzy Administratorzy Baza Wiedzy i praca grupowa Słowa kluczowe Definicje biznesowe Portale działów Słownik pojęć biznesowych Użytkownicy

Słownik pojęć biznesowych Baza Wiedzy i praca grupowa Przykład wdrożenia dziedzinowego – Business Intelligence Knowledge System Słownik pojęć biznesowych Metadane Użytkownicy Baza Wiedzy i praca grupowa

Efekt synergii rozwiązań do zarządzania wiedzą i pracy zespołowej Zniesienie utrudnień i ułatwienie działania Nowoczesna firma powinna zapewniać pracownikom łatwy dostęp do wiedzy Samodzielna promocja i motywacja pracowników Jednym z głównych czynników wpływających na chęć działania pracownika, jest praca pod własnym nazwiskiem i poczucie, że może się samodzielnie wypromować Produktywność i efektywność pracowników na niespotykanym poziomie Jeżeli zniesiemy bariery, ułatwimy działanie, pozwolimy samopromocję, to pracownicy będą lepiej pracować

Efekt synergii rozwiązań do zarządzania wiedzą i pracy zespołowej Przeciwdziałanie odpływowi specjalistów Specjaliści będą rozpoznani i odpowiednio wynagradzani za swoją pracę. Łatwo można dostrzec, miejsce przekraczania granic i planować dzięki temu dalszy rozwój pracownika Redundancja inicjatyw Oszczędność czasu i pieniędzy, to podstawa. Dzięki połączeniu systemów nie tracimy czasu na wymyślanie koła od początku Przestrzeń, gdzie pomysły spotykają się z rzeczywistością Pracownicy mają możliwość natychmiastowej konfrontacji pomysłów ze stanem faktycznym i limitacjami systemów

Efekt synergii rozwiązań do zarządzania wiedzą i pracy zespołowej Łatwe współdzielenie wiedzy Biznes może lepiej zrozumieć IT a IT może lepiej zrozumieć biznes Usystematyzowanie wiedzy Nowi pracownicy, bądź zmieniający obowiązki są w stanie szybciej pozyskać wiedzę na temat projektu lub inicjatywy Większe zaufanie Klientów Wszystkie powyższe korzyści sprawiają, że firma jest nowoczesna a Klienci mają większe zaufanie do marki

Możesz zacząć już dzisiaj  http://demo.biks.com.pl

Oferta BSSG sKY4BI Aplikacje BI dla IT Analiza biznesowa Usługi specjalistów SaaS Wsparcie techniczne i maintenance Audyt środowiska Hurtownie i bazy raportowe Wdrożenia systemów raportowych sKY4BI Aplikacje BI dla IT Raportowanie i analiza danych Analizy biznesowe na mapach Monitorowanie KPI i kokpity Raportowanie mobilne Warsztaty dedykowane Audyt Wdrożenie Warsztaty Konsultacje Analiza biznesowa Zarządzanie wiedzą

Dziękuję Kontakt: Łukasz Piotrowicz  535 000 419  lpiotrowicz@bssg.pl