Rentowny Program Automatycznej Dostawy

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Support.ebsco.com Użycie funkcji historii wyszukiwania Przewodnik.
Advertisements

Zakupy w E-Szop krok po kroku:
TRAde Control and Expert System
Interaktywna prezentacja użytkowa
Support.ebsco.com Wyszukiwanie w bazie Business Source w EBSCOhost Przewodnik.
Support.ebsco.com Tworzenie alertów dotyczących czasopism Przewodnik.
WINDOWS 95 WYCINEK AUTOSTART TWORZENIE POWIĄZAŃ PLIKÓW Z APLIKACJAMI
Zamawianie nagród w programie lojalnościowym IC Premia
Ogólnie o kartotekach systemu – Klienci, Lekarze, Dostawcy…
Mateusz Antonow. Tekst Obraz Galeria Media Kształty & linie Przyciski & menu Sklep Internetowy Ustawienia Społecznościowe Aplikacje 3. Dodaj.
Prezentacja funkcjonalności dziennika e-klasa
Tworzenie nowych kont lokalnych i domenowych, oraz zarządzanie nimi
BIBLIOTEKI GŁÓWNEJ AMW
Jak korzystać z zapisów on-line ? Kliknięcie w link Zapisy On-line przenosi nas na stronę zapisów.
Instrukcja USOSweb Wersja: Opracował: Sebastian Sieńko Moduł sprawdzianów.
Instrukcja USOS Płatności wersja by Marek Opacki.
Moduł Lojalnościowy. Czyli zatrzymanie klienta przy naszym zakładzie optycznym.
Prezentacja funkcjonalności dziennika e-klasa
Świadectwa Optivum.
B2O Sp. z o.o. to firma która, posiada nowoczesne rozwiązania umożliwiające prowadzenie działań sprzedażowych w Internecie. Unikatową jego cechą jest.
Instrukcja MILO moduł klienta.
ageLOC® Galvanic Body Trio
1 Sklep Internetowy. 2 Możliwości Możliwość podejrzenia naszych stanów magazynowych. Sprawdzenie dostępności. Weryfikacja numeru części.
RESCOLD Sp.J. Zamówienia on-line Informacja dla klientów na temat sprzedaży przez internet.
System zamawiania on-line
Rentowny Program Automatycznej Dostawy Wiadomości podstawowe.
Kontakt: Adam Jarus tel
Witaj. Zapraszamy Ciebie do zapoznania się z przewodnikiem, który pokaże jak założyć konto oraz w jaki sposób można korzystać z usług w serwisie iplay.pl.
Portal Systemu Jakości Kształcenia
Wystawianie faktur i ich usuwanie i korekta.
Zapraszamy do korzystania z aplikacji Auto Special
Jak korzystać z zapisów on-line ? Dostęp do zapisów on-line.
Automatyczny Program Rentownej Dostawy Informacje podstawowe.
Generator ofert – wersja beta
PREMIE SKANERA.
Uonetplus.vulcan.net.pl/kobylka Podany adres należy wpisać w przeglądarce. Wyświetli się powitalna strona systemu lub Kliknąć prawym przyciskiem myszy.
ADR I KARTY SKANOWANIA.
MAKSYMALNY ROZWÓJ BIZNESU DZIĘKI SKANEROWI
Podręczna karta informacyjna dotycząca programu Lync 2013 POUFNE. Dystrybucja wyłącznie do partnerów objętych umową o zachowaniu poufności. Firma Microsoft.
Tworzenie wizytówki : Ustawienia/omnie 1. Załączamy zdjęcia (klikamy „przeglądaj” i po wybraniu pliku klikamy „wyslij”lub avatar 3.Klikamy „zapisz zmiany”
POUFNE. Dystrybucja wyłącznie do partnerów objętych umową o zachowaniu poufności. Firma Microsoft nie udziela żadnych gwarancji, wyraźnych ani domniemanych.
© 2012 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone. Dodawanie kontaktu Lista Kontakty upraszcza komunikację i umożliwia sprawdzenie statusu obecności.
Znajdowanie pokoju i wchodzenie do niego Skorzystaj z funkcji wyszukiwania programu Lync w celu znalezienia pokojów, do których masz dostęp. 1.W oknie.
Najnowocześniejsze narzędzia rekrutacyjne i selekcyjne online.
Podręczna karta informacyjna dotycząca funkcji wideo Rozpoczynanie połączenia wideo 1.Zatrzymaj wskaźnik na zdjęciu kontaktu i kliknij przycisk kamery.
Dziennik elektroniczny w Zespole Szkół nr 1 w Choczni
EBSCOhost Collection Manager Konto osoby proponującej książki do zakupu Przewodnik support.ebsco.com.
EBSCOhost Collection Manager Konto osoby akceptującej zakupy książek Przewodnik support.ebsco.com.
Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / kom: Witam Państwa, na Prezentacji, pt. „Realizacja zamówienia przez klienta” „Realizacja zamówienia.
Instrukcja USOS Płatności wersja by Marek Opacki.
Przewodnik Wprowadzenie do
Przewodnik Bazy Business Source Wyszukiwanie podstawowe
Przewodnik Zastosowanie folderu Moje EBSCOhost
Logowanie na własne konto w
Przewodnik Tworzenie powiadomień dotyczących czasopism w EBSCOhost
Krok po kroku – Jak zrobić zamówienie w sklepie Crimson Circle Wybierz stronę:
Przewodnik Tworzenie powiadomień dotyczących wyszukiwania w EBSCOhost
Przewodnik Użycie funkcji historii wyszukiwania w interfejsach EBSCO
EBSCOhost Mobile Przewodnik
Podstawowe zadania w programie Excel 2010 Klasa 2 TOR.
Przewodnik Wyszukiwanie eKsiążek EBSCO.
Nu Skin EMEA Maksymalizator Dobrobytu z Planu Kompensacyjnego - Sprzedaż.
WOLTERS KLUWER S.A. NAJWIĘKSZY WYDAWCA PUBLIKACJI PRAWNICZYCH I BIZNESOWYCH NA RYNKU POLSKIM.
Przewodnik po systemie eDokumenty część I Nowoczesny sekretariat.
Rekrutacja 2017/2018 INSTRUKCJA*
Uonetplus.vulcan.net.pl/kobylka Podany adres należy wpisać w przeglądarce. Wyświetli się powitalna strona systemu lub Kliknąć prawym przyciskiem myszy.
Recenzent I. Akceptacja zaproszenia do recenzji
Jak zaplanować raporty użycia w EBSCOadmin
ADR I KARTY SKANOWANIA.
Najważniejsze informacje dotyczące programu Sway.
Zapis prezentacji:

Rentowny Program Automatycznej Dostawy Szkolenie

CO TO JEST ADR? Rentowny Program Automatycznej Dostawy (ADR) to najprostszy sposób otrzymywania swoich ulubionych produktów, przy jednoczesnej gwarancji utrzymania odpowiednich wyników sprzedaży oraz kontynuowania procesu kwalifikacji. W ramach ADR: Co miesiąc, wskazanego dnia, wybrane przez Państwa produkty zostają wysłane na podany adres. Ponadto, posiadaczowi konta ADR przysługują zniżki oraz punkty produktowe na poczet darmowych produktów. Co to jest ADR? *Niektóre rynki/ regiony i wyspy nie są objęte programem zniżki (Islandia, Wyspy Kanaryjskie oraz Francuskie Departamenty Zamorskie). **Punkty produktowe mogą zostać wymienione na produkty Nu Skin® i Pharmanex®, które posiadają pełną wartość PV (nie można wymienić ich na opłatę rejestracyjną, Biznes Portfolio, materiały marketingowe i narzędzia sprzedaży, zestawy promocyjne, akcesoria Nu Colour®, zestawy biznesowe, produkty i zestawy objęte promocyjną ceną oraz większość zestawów promocyjnych).

TWORZENIE ADR Tworzenie regularnego zamówienia ADR jest niezwykle proste:   Proszę włożyć produkty do koszyka w czasie zakupów online.   Na stronie „Kasa”, należy zaznaczyć produkty, które mają być objęte ADR. Wybrane produkty zostają wówczas przeniesione do osobnego koszyka. W przypadku zmiany decyzji, chcąc wycofać produkt z zamówienia ADR, wystarczy ponownie kliknąć okienko przy danym produkcie, w wyniku czego automatycznie powraca on do koszyka jednorazowego zakupu. Proszę kontynuować proces dokonania zakupu, wybierając datę realizacji zamówienia ADR i podając dane do faktury i wysyłki. Co to jest ADR?

ZARZĄDZANIE ADR Chcąc dokonać zmian istniejącego zamówienia ADR, należy zalogować się na stronie i otworzyć stronę „Moje konto”. Znajduje się tam osobna zakładka ADR. Wszelkie informacje dotyczące Państwa ADR są widoczne w kalendarzu po lewej stronie ekranu. Co to jest ADR?

ZARZĄDZANIE ADR Dokonywanie stałych zmian: W pierwszej kolejności, proszę wybrać „Przeglądaj”, aby zapoznać się z obecnymi danymi konta ADR. Otwiera się okno prezentujące wszystkie informacje oraz elementy istniejącego regularnego zamówienia ADR. Edytuj: W celu rozróżnienia i identyfikacji poszczególnych zamówień, można skategoryzować je pod różnymi nazwami, np: „Produkty Galvanic” lub „Suplementy żywieniowe” oraz wyświetlić ich dokładną zawartość. Zakładka „Edytuj produkty”otwiera okno prezentujące zawartość koszyka. Aby usunąć konkretny produkt, proszę wybrać klawisz „Usuń” znajdujący się obok nazwy tego produktu. Aby dodać nowy produkt, proszę wprowadzić jego nazwę i kod SKU. Co to jest ADR?

ZARZĄDZANIE ADR Zmiany wprowadzone na tej stronie zostają zachowane tylko tymczasowo. Na tym etapie, dokonane zmiany wciąż mogą zostać łatwo anulowane. Można dokonać dalszych zmian swojego regularnego zamówienia ADR, łącznie ze zmianami danych wysyłki (adresu odbiorcy, daty realizacji, metody wysyłki) oraz danych płatności (rodzaju karty kredytowej, daty ważności karty kredytowej, metody płatności). Po dokonaniu zmian, proszę kliknąć „Realizacja zmian”. Po wdrożeniu dokonanych przez Państwa zmian, wyświetla się strona potwierdzająca nowe informacje. Co to jest ADR?

TYMCZASOWA ZAMIANA ZAMÓWIENIA ADR W prosty sposób można złożyć nowe zamówienie i zastąpić nim istniejące ADR w bieżącym miesiącu. Chcąc dokonać zmian istniejącego zamówienia ADR, należy zalogować się na stronie „Moje konto”. Znajduje się tam osobna zakładka ADR. Wszelkie informacje dotyczące Państwa ADR są widoczne w kalendarzu po lewej stronie ekranu. W pierwszej kolejności proszę upewnić się, czy Państwa zamówienie podlega opcji tymczasowej zamiany. Jeżeli hasło „Tymczasowa zamiana” jest widoczne pod nazwą/numerem zamówienia ADR, oznacza to, że opcja tymczasowej zamiany jest możliwa w przypadku tego zamówienia. Co to jest ADR?

TYMCZASOWA ZAMIANA ZAMÓWIENIA ADR Wyświetla się zwartość Państwa koszyka. Można dowolnie usuwać i dodawać produkty korzystając z okna „Dodaj produkt”. Zgromadziwszy w koszyku wszystkie pożądane produkty, proszę udać się do „Kasy”. Po zakończeniu, Państwa zamówienie zostaje zachowane i nadane na adres odbiorcy w wyznaczonym dniu. Zamówienie otrzymuje osobny numer, co umożliwia śledzenie jego losów bez ryzyka pomyłki. Co to jest ADR?

REALIZACJA PUNKTÓW PRODUKTOWYCH Każdorazowe zamówienie ADR przynosi posiadaczowi konta punkty produktowe. W przypadku 12 pierwszych wysyłek, otrzymują Państwo dodatkowe punkty równoważne 20% ogólnej wartości punktowej zamówienia. Po upływie 12 miesięcy, dodatkowa wartość punktowa wzrasta do 30% ogólnej wartości zamówienia. Jeden punkt produktowy jest równoważny jednemu punktowi wartości sprzedaży osobistej (1 PSV). Co to jest ADR?

REALIZACJA PUNKTÓW PRODUKTOWYCH Aby zrealizować punkty produktowe zgromadzone na koncie ADR, należy zalogować się na stronie „Moje konto”. Znajduje się tam osobna zakładka ADR. Stan punktów produktowych widoczny jest jedynie w przypadku aktywnych zamówień ADR. Aktualny stan punktów produktowych łącznie z ich datą ważności znajduje się po lewej stronie ekranu. Poniżej znajduje się klawisz „Realizacja punktów produktowych”. Wybierając „Realizacja punktów produktowych”, można zapoznać się z opcjami realizacji wysyłki darmowych produktów. Co to jest ADR?

REALIZACJA PUNKTÓW PRODUKTOWYCH Wprowadzając nazwę oraz kod SKU pożądanego darmowego produktu na koncie istniejącego ADR, posiadacz oszczędza na kosztach wysyłki. Darmowe produkty można również otrzymać natychmiast w formie jednorazowego zamówienia, przy czym w takim przypadku obowiązują pełne koszty wysyłki. Proszę wybrać preferowaną metodę płatności. Co to jest ADR?

REALIZACJA PUNKTÓW PRODUKTOWYCH Centrum realizacji punktów produktowych sygnalizuje produkty podlegające wymianie za punkty produktowe. Wystarczy dodać je do koszyka. Aby dodać niewyświetlane produkty, proszę wybrać „Dodaj produkt”. Nie wszystkie produkty podlegają wymianie za punkty produktowe. Co to jest ADR?

REALIZACJA PUNKTÓW PRODUKTOWYCH Dokonawszy wyboru, mogą Państwo: udać się do kasy i pokryć koszty wysyłki darmowych produktów. wprowadzić pożądane darmowe produkty w wykazie istniejącego zamówienia ADR. Darmowe produkty dołączone do zamówienia ADR przeznaczone do następnej wysyłki są widoczne i mogą zostać wyświetlone i zmodyfikowane przed nadaniem wysyłki. Co to jest ADR?