ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Kompatybilność grzejników niskotemperaturowych z pompami ciepła
Advertisements

I część 1.
WYNIKI EGZAMINU GIMNAZJALNEGO Z JĘZYKA NOWOŻYTNEGO ROK SZKOLNY 2009/2010.
Opinie Polaków na temat usług szpitalnych
Znaki informacyjne.
Joanna Sawicka Wydział Nauk Ekonomicznych, Uniwersytet Warszawski
Urząd Statystyczny w Lublinie Liczy się każdy
1 Wyniki finansowe za I kw r. ULMA Construccion Polska S.A. Prezentacja dla inwestorów 21 maja 2012 r.
Warszawa Hotel Marriott
POWIAT MYŚLENICKI Tytuł Projektu: Poprawa płynności ruchu w centrum Myślenic poprzez przebudowę skrzyżowań dróg powiatowych K 1935 i K 1967na rondo.
Rozdział V - Wycena obligacji
1 Stan rozwoju Systemu Analiz Samorządowych czerwiec 2009 Dr Tomasz Potkański Z-ca Dyrektora Biura Związku Miast Polskich Warszawa,
Dane potrzebne do przykładu 2 Budynek wielorodzinny z częścią usługową na parterze.
KONKURS WIEDZY O SZTUCE
Typy zachowań firmy w procesie internacjonalizacji (projekt badawczy)
Rynek ubezpieczeń w Polsce I kwartał 2008
NAUCZYCIEL ZSZ W GOSTYNINIE
UKŁADY SZEREGOWO-RÓWNOLEGŁE
Kolejność wykonywania działań
U.W.S.P. "TURBACZ" KRAKÓW 26 marzec 2012.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- V Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat a.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VI Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat b.
Wykonawcy:Magdalena Bęczkowska Łukasz Maliszewski Piotr Kwiatek Piotr Litwiniuk Paweł Głębocki.
Warszawa, luty 2013 PinkPoland Profil socio-demograficzny witryn erotycznych sieci PinkPoland.
Rola Internetu w masowej personalizacji produktu
Ognioodporny system lekkiej obudowy TRIMO
Edward Licznerski Optima Invest SA Gdańsk
The best steel solutions for You
KALENDARZ 2011r. Autor: Alicja Chałupka klasa III a.
Wszystkie warstwy dachu. MELLE to… …wiodący dystrybutor pokryć dachowych, materiałów elewacyjnych i izolacyjnych z 15 letnim doświadczeniem …kompleksowa.
Ranking marek budowlanych BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku.
Wybrane wyniki badania Budowlana marka roku DRZWI.
INSTRUKCJA LAKIEROWANIA PRZEMYSŁOWEGO s.c. DARPEX, ul. Rynkowa 12, Przeźmierowo, tel , tel/fax ,
DYSTRYBUCJA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. BUDOWLANA MARKA ROKU 2010 GALA BUDOWLANA MARKA ROKU 2010.
WYTYCZNE STOWARZYSZENIA DAFA dla projektantów i wykonawców metalowych obudów ścian i dachów. BUDMA 2010, dr inż. Paweł Fiszer.
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 GALA BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 DYSTRYBUTOR ROKU 2009.
Kominy ceramiczne.
KOLEKTOR ZASOBNIK 2 ZASOBNIK 1 POMPA P2 POMPA P1 30°C Zasada działanie instalacji solarnej.
Podstawy działania wybranych usług sieciowych
Analiza wpływu regulatora na jakość regulacji (1)
a)Ponieważ chronię środowisko, Dz. 8% Ch.6% b)Bo chcę rozładować korki uliczne, Dz. 3% Ch.2% c)Z powodów ekonomicznych(bo.
MATURA 2007 raport ZESPÓŁ SZKÓŁ I PLACÓWEK KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO.
Kalendarz 2011r. styczeń pn wt śr czw pt sb nd
Ranking dystrybutorów materiałów budowlanych
Wybrane wyniki badania „Budowlana marka roku”
Wybrane wyniki badania „Budowlana marka roku”
1. ŁATWOŚĆ ZADANIA (umiejętności) 2. ŁATWOŚĆ ZESTAWU ZADAŃ (ARKUSZA)
Kluczowe czynniki sukcesu
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VII Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VII Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat.
-17 Oczekiwania gospodarcze – Europa Wrzesień 2013 Wskaźnik > +20 Wskaźnik 0 a +20 Wskaźnik 0 a -20 Wskaźnik < -20 Unia Europejska ogółem: +6 Wskaźnik.
W2 Modelowanie fenomenologiczne I
NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE O NIERUCHOMOŚCI NIERUCHOMOŚĆ nr 8 - BUDYNKI: UL. GWARKÓW UL. GWARKÓW Ul. GWARKÓW Ul. GWARKÓW Ul. GWARKÓW.
Projekt Badawczo- Rozwojowy realizowany na rzecz bezpieczeństwa i obronności Państwa współfinansowany ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju „MODEL.
Obliczalność czyli co da się policzyć i jak Model obliczeń sieci liczące dr Kamila Barylska.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VI Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat a.
Czym jest Wybór Konsumenta? Badanie konsumenckie, którego celem jest wyłonienie najlepszych marek dostępnych na rynku polskim. Wybór Konsumenta Jest.
Kalendarz 2020.
Wyniki Ankiety odnośnie zdrowego odżywiania
Supermarkety i dyskonty
JEDNOSTKA PROJEKTOWA: Pracownia Projektowa Archicon ul. Batorego Warszawa INWESTOR: Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. A. Kakowskiego 5,7a,
Nieruchomość składa się z działki o powierzchni ok. 2 arów (segmenty środkowe) lub ok. 4 arów (segmenty zewnętrzne), na której znajduje się dwukondygnacyjny.
JEDNOSTKA PROJEKTOWA: Pracownia Projektowa Archicon ul. Batorego Warszawa INWESTOR: Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. Kard. A. Kakowskiego 5,7a,11.
Strona 1 Zespół domów w zabudowie bliźniaczej lub szeregowej na ul. Miłej w Mikołowie Oferta dla klienta indywidualnego: Osiedle 28 domów w zabudowie bliźniaczej.
Największa i najdłużej działająca firma handlowa branży budowlanej w płd-wsch. Polsce. Sieć na dzień dzisiejszy ciągle się powiększa, na tą chwile obejmuje.
Kominy ceramiczne.
Atlas Gips - jakość bez kompromisów
Firma Ceslovas ir kompanija
Firma Bolix to: Specjalizujemy się w produkcji systemów elewacyjnych, a w szczególności systemów ociepleń, czyli produktów, dzięki którym zewnętrzne ściany.
Zapis prezentacji:

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008

Październik 2008 But Investor Track 2008 To zbiór wszelkich niezbędnych informacji o inwestorach indywidualnych budujących w ostatnich latach swoje domy. Informacje podzielone są na następujące grupy asortymentowe: pokrycia dachowe i systemy rynnowe i okna dachowe, materiały do ocieplania ścian, fundamentów i dachów (materiały: wełna mineralna, styropian, inne), stolarka otworowa (okna i drzwi) (okna elewacyjne, drzwi wewnętrzne, drzwi zewnętrzne), instalacje grzewcze (kotły i grzejniki), chemia budowlana i cement (zaprawy tynkarskie, gotowe masy i gładzie, gotowe posadzki), materiały do wykończenia podłóg, materiały do wykończenia ścian wewnętrznych, elewacje ścian zewnętrznych

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Ranking marek budowlanych – metodologia badania piąta edycja projektu wyniki ogłaszane zawsze na targach BUDMA

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Ranking marek budowlanych – metodologia badania Badanie wśród firm wykonawczych w sektorze budowlanym: przeprowadzone w grudniu roku obejmujące 19 grupy asortymentowe materiałów budowlanych przeprowadzone na próbie firm wykonawczych odrębnie dobranej dla każdej z 19 grup asortymentowych materiałów budowlanych Wykonawcy wskazywali m.in.: znajomość marek budowlanych marki budowlane najwyższej jakości marki budowlane o najlepszej relacji cena do jakości marki budowlane najchętniej wybierane

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Ranking marek budowlanych – metodologia badania To marka, która w danej kategorii asortymentowej osiągnęła najwyższą ocenę ważoną, tj: marka uznawana za markę najwyższej jakości (waga 40%) marka o najlepszej relacji cena do jakości (waga 30%) marka najczęściej stosowana przez wykonawców (waga 30%)

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 KATEGORIE RANKINGOWE BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 (w każdym z 19 badanych segmentów)

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 BADANE SEGMENTY 1.okna dachowe 2.pokrycia dachowe 3.systemy rynnowe 4.płytki ceramiczne 5.kleje i fugi 6.kostka brukowa 7.piany i silikony 8.wełna mineralna i skalna 9.drzwi wewnętrzne 10.styropian 11.profile okienne 12.okna elewacyjne 13.produkty gipsowe do gładzenia i wyrównywania ścian 14.farby wewnętrzne 15.tynki dekoracyjne 16.płyty gipsowo-kartonowe 17.materiały wznoszeniowe 18.lakiery do drewna 19.podłogi drewniane i laminowane

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Budowlana Marka Roku to marka najbardziej rozpoznawalna przez przedstawicieli firm wykonawczych

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 WYNIKI RANKINGU BUDOWLANA MARKA ROKU 2008

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 MATERIAŁY WZNOSZENIOWE

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Wyróżnienia w kategorii MATERIAŁY WZNOSZENIOWE Wyróżnienia w kategorii MATERIAŁY WZNOSZENIOWE 9,9% 7,5%

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 BUDOWLANA MARKA ROKU W KATEGORII MATERIAŁY WZNOSZENIOWE 34,5

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najwyższej jakości (%)

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najlepszej relacji cena do jakości (%)

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka najczęściej stosowana (%)

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 WEŁNA MINERALNA I SKALNA

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Wyróżnienia w kategorii WEŁNA MINERALNA I SKALNA 23,6% 11,5%

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 BUDOWLANA MARKA ROKU W KATEGORII WEŁNA MINERALNA I SKALNA 43,7

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najwyższej jakości (%)

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najlepszej relacji cena do jakości (%)

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka stosowana najczęściej (%)

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 STYROPIAN

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Wyróżnienia w kategorii STYROPIAN 8,9% 12,4%

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 BUDOWLANA MARKA ROKU W KATEGORII STYROPIAN 18,5

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najwyższej jakości (%)

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najlepszej relacji cena do jakości (%)

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka stosowana najczęściej (%)

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 POKRYCIA DACHOWE

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Wyróżnienia w kategorii POKRYCIA DACHOWE 10,1% 6,9%

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 BUDOWLANA MARKA ROKU W KATEGORII POKRYCIA DACHOWE 12,8%

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najwyższej jakości (%)

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najlepszej relacji cena do jakości (%)

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka stosowana najczęściej (%)

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 SYSTEMY RYNNOWE

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Wyróżnienia w kategorii SYSTEMY RYNNOWE 9,9% 9,5%

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 BUDOWLANA MARKA ROKU W KATEGORII SYSTEMY RYNNOWE 16,5%

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najwyższej jakości (%)

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najlepszej relacji cena do jakości (%)

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka stosowana najczęściej (%)

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 OKNA DACHOWE

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Wyróżnienia w kategorii OKNA DACHOWE 45,4% 2,0%

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 BUDOWLANA MARKA ROKU W KATEGORII OKNA DACHOWE 50,2%

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najwyższej jakości (%)

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najlepszej relacji cena do jakości (%)

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka stosowana najczęściej (%)

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 OKNA ELEWACYJNE

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Wyróżnienia w kategorii OKNA ELEWACYJNE 3,9% 3,2%

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 BUDOWLANA MARKA ROKU W KATEGORII OKNA ELEWACYJNE 10,5%

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najwyższej jakości (%)

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najlepszej relacji cena do jakości (%)

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka stosowana najczęściej (%)

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 PROFILE OKIENNE

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Wyróżnienia w kategorii PROFILE OKIENNE 16,5% 13,1%

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 BUDOWLANA MARKA ROKU W KATEGORII PROFILE OKIENNE 24,2%

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najwyższej jakości (%)

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najlepszej relacji cena do jakości (%)

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka stosowana najczęściej (%)

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 PIANY I SILIKONY

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Wyróżnienia w kategorii PIANY I SILIKONY 21,7% 12,5%

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 BUDOWLANA MARKA ROKU W KATEGORII PIANY I SILIKONY 34,7%

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najwyższej jakości (%)

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najlepszej relacji cena do jakości (%)

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka stosowana najczęściej (%)

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 PRODUKTY GIPSOWE DO WYRÓWNYWANIA ŚCIAN

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Wyróżnienia w kategorii PRODUKTY GIPSOWE DO WYRÓWNYWANIA ŚCIAN 16,9% 7,6%

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 BUDOWLANA MARKA ROKU W KATEGORII PRODUKTY GIPSOWE DO WYRÓWNYWANIA ŚCIAN 20,7%

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najwyższej jakości (%)

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najlepszej relacji cena do jakości (%)

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka stosowana najczęściej (%)

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 PŁYTY GIPSOWO - KARTONOWE

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Wyróżnienia w kategorii PŁYTY GIPSOWO-KARTONOWE 26,9% 16,4%

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 BUDOWLANA MARKA ROKU W KATEGORII PŁYTY GIPSOWO-KARTONOWE 43,7

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najwyższej jakości (%)

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najlepszej relacji cena do jakości (%)

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka stosowana najczęściej (%)

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 TYNKI DEKORACYJNE

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Wyróżnienia w kategorii TYNKI DEKORACYJNE 13,3% 11,0%

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 BUDOWLANA MARKA ROKU W KATEGORII TYNKI DEKORACYJNE 14,7%

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najwyższej jakości (%)

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najlepszej relacji cena do jakości (%)

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka stosowana najczęściej (%)

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 FARBY WEWNĘTRZNE

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Wyróżnienia w kategorii FARBY WEWNĘTRZNE 19,6% 7,7%

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 BUDOWLANA MARKA ROKU W KATEGORII FARBY WEWNĘTRZNE 31,9%

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najwyższej jakości (%)

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najlepszej relacji cena do jakości (%)

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka stosowana najczęściej (%)

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 PŁYTKI CERAMICZNE

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Wyróżnienia w kategorii PŁYTKI CERAMICZNE 17,3% 8,2%

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 BUDOWLANA MARKA ROKU W KATEGORII PŁYTKI CERAMICZNE 50,4%

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najwyższej jakości (%)

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najlepszej relacji cena do jakości (%)

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka stosowana najczęściej (%)

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 KLEJE I FUGI

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Wyróżnienia w kategorii KLEJE I FUGI 25,2% 18,7%

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 BUDOWLANA MARKA ROKU W KATEGORII KLEJE I FUGI 33,9%

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najwyższej jakości (%)

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najlepszej relacji cena do jakości (%)

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka stosowana najczęściej (%)

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 DRZWI WEWNĘTRZNE

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Wyróżnienia w kategorii DRZWI WEWNĘTRZNE 5,7% 5,5%

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 BUDOWLANA MARKA ROKU W KATEGORII DRZWI WEWNĘTRZNE 38,3%

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najwyższej jakości (%)

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najlepszej relacji cena do jakości (%)

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka stosowana najczęściej (%)

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 PODŁOGI DREWNIANE I LAMINOWANE

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Wyróżnienia w kategorii PODŁOGI DREWNIANE I LAMINOWANE 23,2% 12,5%

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 BUDOWLANA MARKA ROKU W KATEGORII PODŁOGI DREWNIANE I LAMINOWANE 38,5%

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najwyższej jakości (%)

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najlepszej relacji cena do jakości (%)

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka stosowana najczęściej (%)

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 LAKIERY DO DREWNA

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Wyróżnienia w kategorii LAKIERY DO DREWNA 16,4% 12,4%

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 BUDOWLANA MARKA ROKU W KATEGORII LAKIERY DO DREWNA 21,1%

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najwyższej jakości (%)

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najlepszej relacji cena do jakości (%)

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka stosowana najczęściej (%)

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 KOSTKA BRUKOWA

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Wyróżnienia w kategorii KOSTKA BRUKOWA 14,8% 9,8%

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 BUDOWLANA MARKA ROKU W KATEGORII KOSTKA BRUKOWA 15,8%

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najwyższej jakości (%)

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najlepszej relacji cena do jakości (%)

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka stosowana najczęściej (%)

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 DYSTRYBUCJA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH 2008 Ranking marek budowlanych

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Ranking dystrybutorów materiałów budowlanych ósma edycja projektu ogłoszenie wyników zawsze na targach BUDMA

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 CHARAKTERYSTYKA BADANIA HIPERMARKET BUDOWLANY Badanie inwestorów indywidualnych : przeprowadzone w grudniu 2008/styczniu 2009 roku przeprowadzone na próbie n=950 inwestorów indywidualnych Inwestorzy indywidualni wskazywali m.in.: hipermarkety o najlepszej jakości obsługi hipermarket oferujący najniższa cenę. hipermarket posiadający asortyment najbardziej dopasowany do potrzeb

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Badanie przedstawicieli firm wykonawczych : przeprowadzone w grudniu /styczniu roku przeprowadzone na próbie n=2050 firm wykonawczych Przedstawiciele firm wykonawczych wskazywali m.in.: sieć/hurtownia budowlana, w której najczęściej dokonują zakupów sieć/hurtownia budowlana oferująca najniższą cenę sieć/hurtownia budowlana oferująca najdogodniejsze warunki współpracy CHARAKTERYSTYKA BADANIA SIEĆ/HURTOWNIA BUDOWLANA

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 DYSTRYBUTOR ROKU 2008 HIPERMARKET BUDOWLANY To firma, która w danej kategorii rankingowej osiągnęła najwyższą ocenę ważoną, tj: hipermarket o najlepszej jakości obsługi (waga 30%) hipermarket oferujący najniższa cenę (waga 35%) hipermarket oferujący asortyment najbardziej dopasowany do potrzeb (waga 35%)

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 DYSTRYBUTOR ROKU 2008 SIEĆ/HURTOWNIA BUDOWLANA To firma, która w danej kategorii rankingowej osiągnęła najwyższą ocenę ważoną, tj: sieci/hurtownia budowlana najczęściej wybierana jako miejsce zakupów (waga 35%) sieć/hurtownia budowlana oferująca najniższą cenę (waga 30%) sieć/hurtownia budowlana oferująca najbardziej dogodne warunki współpracy (waga 35%)

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 KATEGORIE RANKINGOWE DYSTRYBUTOR ROKU 2008 wśród hipermarketów budowlanych DYSTRYBUTOR ROKU 2008 wśród sieci/hurtowni budowlanych

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 WYNIKI RANKINGU DYSTRYBUTOR ROKU 2008

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 DYSTRYBUTOR ROKU 2008 wśród hipermarketów budowlanych

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 DYSTRYBUTOR ROKU 2008 wśród składów/hurtowni budowlanych

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Zespół ASM życzy laureatom dalszych sukcesów oraz umacniania pozycji rynkowej