ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008
Październik 2008 But Investor Track 2008 To zbiór wszelkich niezbędnych informacji o inwestorach indywidualnych budujących w ostatnich latach swoje domy. Informacje podzielone są na następujące grupy asortymentowe: pokrycia dachowe i systemy rynnowe i okna dachowe, materiały do ocieplania ścian, fundamentów i dachów (materiały: wełna mineralna, styropian, inne), stolarka otworowa (okna i drzwi) (okna elewacyjne, drzwi wewnętrzne, drzwi zewnętrzne), instalacje grzewcze (kotły i grzejniki), chemia budowlana i cement (zaprawy tynkarskie, gotowe masy i gładzie, gotowe posadzki), materiały do wykończenia podłóg, materiały do wykończenia ścian wewnętrznych, elewacje ścian zewnętrznych
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Ranking marek budowlanych – metodologia badania piąta edycja projektu wyniki ogłaszane zawsze na targach BUDMA
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Ranking marek budowlanych – metodologia badania Badanie wśród firm wykonawczych w sektorze budowlanym: przeprowadzone w grudniu roku obejmujące 19 grupy asortymentowe materiałów budowlanych przeprowadzone na próbie firm wykonawczych odrębnie dobranej dla każdej z 19 grup asortymentowych materiałów budowlanych Wykonawcy wskazywali m.in.: znajomość marek budowlanych marki budowlane najwyższej jakości marki budowlane o najlepszej relacji cena do jakości marki budowlane najchętniej wybierane
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Ranking marek budowlanych – metodologia badania To marka, która w danej kategorii asortymentowej osiągnęła najwyższą ocenę ważoną, tj: marka uznawana za markę najwyższej jakości (waga 40%) marka o najlepszej relacji cena do jakości (waga 30%) marka najczęściej stosowana przez wykonawców (waga 30%)
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 KATEGORIE RANKINGOWE BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 (w każdym z 19 badanych segmentów)
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 BADANE SEGMENTY 1.okna dachowe 2.pokrycia dachowe 3.systemy rynnowe 4.płytki ceramiczne 5.kleje i fugi 6.kostka brukowa 7.piany i silikony 8.wełna mineralna i skalna 9.drzwi wewnętrzne 10.styropian 11.profile okienne 12.okna elewacyjne 13.produkty gipsowe do gładzenia i wyrównywania ścian 14.farby wewnętrzne 15.tynki dekoracyjne 16.płyty gipsowo-kartonowe 17.materiały wznoszeniowe 18.lakiery do drewna 19.podłogi drewniane i laminowane
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Budowlana Marka Roku to marka najbardziej rozpoznawalna przez przedstawicieli firm wykonawczych
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 WYNIKI RANKINGU BUDOWLANA MARKA ROKU 2008
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 MATERIAŁY WZNOSZENIOWE
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Wyróżnienia w kategorii MATERIAŁY WZNOSZENIOWE Wyróżnienia w kategorii MATERIAŁY WZNOSZENIOWE 9,9% 7,5%
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 BUDOWLANA MARKA ROKU W KATEGORII MATERIAŁY WZNOSZENIOWE 34,5
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najwyższej jakości (%)
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najlepszej relacji cena do jakości (%)
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka najczęściej stosowana (%)
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 WEŁNA MINERALNA I SKALNA
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Wyróżnienia w kategorii WEŁNA MINERALNA I SKALNA 23,6% 11,5%
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 BUDOWLANA MARKA ROKU W KATEGORII WEŁNA MINERALNA I SKALNA 43,7
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najwyższej jakości (%)
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najlepszej relacji cena do jakości (%)
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka stosowana najczęściej (%)
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 STYROPIAN
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Wyróżnienia w kategorii STYROPIAN 8,9% 12,4%
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 BUDOWLANA MARKA ROKU W KATEGORII STYROPIAN 18,5
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najwyższej jakości (%)
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najlepszej relacji cena do jakości (%)
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka stosowana najczęściej (%)
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 POKRYCIA DACHOWE
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Wyróżnienia w kategorii POKRYCIA DACHOWE 10,1% 6,9%
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 BUDOWLANA MARKA ROKU W KATEGORII POKRYCIA DACHOWE 12,8%
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najwyższej jakości (%)
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najlepszej relacji cena do jakości (%)
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka stosowana najczęściej (%)
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 SYSTEMY RYNNOWE
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Wyróżnienia w kategorii SYSTEMY RYNNOWE 9,9% 9,5%
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 BUDOWLANA MARKA ROKU W KATEGORII SYSTEMY RYNNOWE 16,5%
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najwyższej jakości (%)
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najlepszej relacji cena do jakości (%)
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka stosowana najczęściej (%)
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 OKNA DACHOWE
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Wyróżnienia w kategorii OKNA DACHOWE 45,4% 2,0%
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 BUDOWLANA MARKA ROKU W KATEGORII OKNA DACHOWE 50,2%
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najwyższej jakości (%)
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najlepszej relacji cena do jakości (%)
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka stosowana najczęściej (%)
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 OKNA ELEWACYJNE
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Wyróżnienia w kategorii OKNA ELEWACYJNE 3,9% 3,2%
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 BUDOWLANA MARKA ROKU W KATEGORII OKNA ELEWACYJNE 10,5%
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najwyższej jakości (%)
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najlepszej relacji cena do jakości (%)
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka stosowana najczęściej (%)
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 PROFILE OKIENNE
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Wyróżnienia w kategorii PROFILE OKIENNE 16,5% 13,1%
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 BUDOWLANA MARKA ROKU W KATEGORII PROFILE OKIENNE 24,2%
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najwyższej jakości (%)
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najlepszej relacji cena do jakości (%)
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka stosowana najczęściej (%)
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 PIANY I SILIKONY
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Wyróżnienia w kategorii PIANY I SILIKONY 21,7% 12,5%
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 BUDOWLANA MARKA ROKU W KATEGORII PIANY I SILIKONY 34,7%
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najwyższej jakości (%)
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najlepszej relacji cena do jakości (%)
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka stosowana najczęściej (%)
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 PRODUKTY GIPSOWE DO WYRÓWNYWANIA ŚCIAN
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Wyróżnienia w kategorii PRODUKTY GIPSOWE DO WYRÓWNYWANIA ŚCIAN 16,9% 7,6%
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 BUDOWLANA MARKA ROKU W KATEGORII PRODUKTY GIPSOWE DO WYRÓWNYWANIA ŚCIAN 20,7%
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najwyższej jakości (%)
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najlepszej relacji cena do jakości (%)
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka stosowana najczęściej (%)
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 PŁYTY GIPSOWO - KARTONOWE
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Wyróżnienia w kategorii PŁYTY GIPSOWO-KARTONOWE 26,9% 16,4%
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 BUDOWLANA MARKA ROKU W KATEGORII PŁYTY GIPSOWO-KARTONOWE 43,7
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najwyższej jakości (%)
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najlepszej relacji cena do jakości (%)
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka stosowana najczęściej (%)
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 TYNKI DEKORACYJNE
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Wyróżnienia w kategorii TYNKI DEKORACYJNE 13,3% 11,0%
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 BUDOWLANA MARKA ROKU W KATEGORII TYNKI DEKORACYJNE 14,7%
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najwyższej jakości (%)
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najlepszej relacji cena do jakości (%)
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka stosowana najczęściej (%)
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 FARBY WEWNĘTRZNE
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Wyróżnienia w kategorii FARBY WEWNĘTRZNE 19,6% 7,7%
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 BUDOWLANA MARKA ROKU W KATEGORII FARBY WEWNĘTRZNE 31,9%
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najwyższej jakości (%)
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najlepszej relacji cena do jakości (%)
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka stosowana najczęściej (%)
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 PŁYTKI CERAMICZNE
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Wyróżnienia w kategorii PŁYTKI CERAMICZNE 17,3% 8,2%
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 BUDOWLANA MARKA ROKU W KATEGORII PŁYTKI CERAMICZNE 50,4%
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najwyższej jakości (%)
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najlepszej relacji cena do jakości (%)
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka stosowana najczęściej (%)
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 KLEJE I FUGI
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Wyróżnienia w kategorii KLEJE I FUGI 25,2% 18,7%
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 BUDOWLANA MARKA ROKU W KATEGORII KLEJE I FUGI 33,9%
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najwyższej jakości (%)
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najlepszej relacji cena do jakości (%)
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka stosowana najczęściej (%)
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 DRZWI WEWNĘTRZNE
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Wyróżnienia w kategorii DRZWI WEWNĘTRZNE 5,7% 5,5%
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 BUDOWLANA MARKA ROKU W KATEGORII DRZWI WEWNĘTRZNE 38,3%
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najwyższej jakości (%)
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najlepszej relacji cena do jakości (%)
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka stosowana najczęściej (%)
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 PODŁOGI DREWNIANE I LAMINOWANE
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Wyróżnienia w kategorii PODŁOGI DREWNIANE I LAMINOWANE 23,2% 12,5%
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 BUDOWLANA MARKA ROKU W KATEGORII PODŁOGI DREWNIANE I LAMINOWANE 38,5%
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najwyższej jakości (%)
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najlepszej relacji cena do jakości (%)
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka stosowana najczęściej (%)
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 LAKIERY DO DREWNA
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Wyróżnienia w kategorii LAKIERY DO DREWNA 16,4% 12,4%
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 BUDOWLANA MARKA ROKU W KATEGORII LAKIERY DO DREWNA 21,1%
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najwyższej jakości (%)
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najlepszej relacji cena do jakości (%)
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka stosowana najczęściej (%)
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 KOSTKA BRUKOWA
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Wyróżnienia w kategorii KOSTKA BRUKOWA 14,8% 9,8%
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 BUDOWLANA MARKA ROKU W KATEGORII KOSTKA BRUKOWA 15,8%
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najwyższej jakości (%)
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najlepszej relacji cena do jakości (%)
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka stosowana najczęściej (%)
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 DYSTRYBUCJA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH 2008 Ranking marek budowlanych
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Ranking dystrybutorów materiałów budowlanych ósma edycja projektu ogłoszenie wyników zawsze na targach BUDMA
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 CHARAKTERYSTYKA BADANIA HIPERMARKET BUDOWLANY Badanie inwestorów indywidualnych : przeprowadzone w grudniu 2008/styczniu 2009 roku przeprowadzone na próbie n=950 inwestorów indywidualnych Inwestorzy indywidualni wskazywali m.in.: hipermarkety o najlepszej jakości obsługi hipermarket oferujący najniższa cenę. hipermarket posiadający asortyment najbardziej dopasowany do potrzeb
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Badanie przedstawicieli firm wykonawczych : przeprowadzone w grudniu /styczniu roku przeprowadzone na próbie n=2050 firm wykonawczych Przedstawiciele firm wykonawczych wskazywali m.in.: sieć/hurtownia budowlana, w której najczęściej dokonują zakupów sieć/hurtownia budowlana oferująca najniższą cenę sieć/hurtownia budowlana oferująca najdogodniejsze warunki współpracy CHARAKTERYSTYKA BADANIA SIEĆ/HURTOWNIA BUDOWLANA
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 DYSTRYBUTOR ROKU 2008 HIPERMARKET BUDOWLANY To firma, która w danej kategorii rankingowej osiągnęła najwyższą ocenę ważoną, tj: hipermarket o najlepszej jakości obsługi (waga 30%) hipermarket oferujący najniższa cenę (waga 35%) hipermarket oferujący asortyment najbardziej dopasowany do potrzeb (waga 35%)
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 DYSTRYBUTOR ROKU 2008 SIEĆ/HURTOWNIA BUDOWLANA To firma, która w danej kategorii rankingowej osiągnęła najwyższą ocenę ważoną, tj: sieci/hurtownia budowlana najczęściej wybierana jako miejsce zakupów (waga 35%) sieć/hurtownia budowlana oferująca najniższą cenę (waga 30%) sieć/hurtownia budowlana oferująca najbardziej dogodne warunki współpracy (waga 35%)
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 KATEGORIE RANKINGOWE DYSTRYBUTOR ROKU 2008 wśród hipermarketów budowlanych DYSTRYBUTOR ROKU 2008 wśród sieci/hurtowni budowlanych
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 WYNIKI RANKINGU DYSTRYBUTOR ROKU 2008
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 DYSTRYBUTOR ROKU 2008 wśród hipermarketów budowlanych
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 DYSTRYBUTOR ROKU 2008 wśród składów/hurtowni budowlanych
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Zespół ASM życzy laureatom dalszych sukcesów oraz umacniania pozycji rynkowej