Naprawa belki pod hak holowniczy System parkingowo- garażowy ;-)
Potrzebne materiały Maszynka do oczyszczenia rdzy(wiertarka z met.szczotką,kątówka ze ściernicą listkową etc.) Środek na rdze(tu Brunox, ale może być dowolny (cortanin,coca-cola”kwas fosforowy”…) Farba nawierzchniowa (tu zastosowałem farbę na skrzynie ładunkowe.Jest bardzo trwała, antykorozyjna i ma fajną strukturę. Można nakładać wałkiem.
Przykładowe materiały
Belka przed operacją Tak niestety wygląda spód mojej explozjii. Brrrrr……..
Oczyszczona częściowo
Po zastosowaniu Brunox’a (zmiana koloru na fioletowy-wiązanie resztek rdzy)
W tym miejscu nakładamy grunt antykorozyjny Jeśli nie zastosujemy farby epoxydowej nawierzchniowej, powinniśmy na oczyszczoną powierzchnie nałożyć grunt antykorozyjny : Euroxy RM’a –można nałożyć na niego bezpośrednio lakier nawierzchniowy bez szlifu(do 8 godzin) Grunt epoxydowy Gold Car – do szlifu Dowolny, innej firmy epoxydowy-antykorozyjny Jeśli zastosujemy farbę, którą podałem w specyfikacji- możemy ominąć ten punkt
Farba epoxydowa-strukturalna nałożona wałkiem Zastosowałem tą farbę, ponieważ posiada właściwości antykorozyjne (nie trzeba dawać gruntu antykorozyjnego oraz można uzyskać na niej, po nałożeniu wałkiem strukturę, która maskuje ewentualną nierówność powierzchni ;-)
Tak było Tak jest Belka zabezpieczona na kilka lat. Sposób oczywiście „domowy” ,ale zabezpieczenie przed rdzą i uszkodzeniami całkiem profesjonalne.W ten sposób można zabezpieczyć również ramę ,progi itp..
W następnym odcinku „Jak wypolerować zasyfiałą fele” Przed
po