Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Sprzedaży

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
"Jak skutecznie zatrudniać i ukierunkować pracowników w przedsiębiorstwie !" … By Rafał Rejzerewicz.
Advertisements

Jak zachować proporcje pomiędzy życiem rodzinnym i zawodowym
Prezentacja rozmowy kwalifikacyjnej
HISTORIA MÓWIONA JAKO NARZĘDZIE ODCZYTYWANIA DZIEDZICTWA SPOŁECZNO- KULTUROWEGO ŚRODOWISKA LOKALNEGO.
PŁEĆ MÓZGU W SPRZEDAŻY I ZARZĄDZANIU CZYLI ORGAZM W BIZNESIE
IDENTYFIKACJA POTRZEB
FLOW Rzecz o efektywności w biznesie Jacek Rozenek Jan Marcinowski.
Rzecz o efektywności w biznesie
Program Rozwoju Sprzedaży
1 Zdjęcia ze stron: Skorzystaj z dofinansowań bez biurokracji.
strategia marketingowa
PŁEĆ MÓZGU W SPRZEDAŻY I ZARZĄDZANIU CZYLI ORGAZM W BIZNESIE
Co mówią dzieci o.... MIŁOŚCI.
Zdjęcia ze stron:
3 DROGI W ORIFLAME 1. KLIENT 2. SPRZEDAWCA 3. MANAGER
1 Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Sprzedaży Salamon Consulting Zdjęcia ze stron:
Zawsze słyszymy o zasadach ze strony kobiet. Teraz parę zasad widzianych od strony mężczyzn.
1 Zdjęcia ze stron: Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Samorządów Salamon Consulting.
Jak wybrać sobie żonę? Musisz znaleźć kogoś, kto lubi to samo co ty. Jeśli na przykład lubisz sport, to żona musi lubić to, że ty lubisz sport i powinna.
Garść poezji autorstwa Asi Lewandowskiej
ROZMOWA KWALIFIKACYJNA
Możesz nie wierzyć, ale te rady są naprawdę znakomite!
Zrozum sposób myślenia Klientów >> zwiększ swoją sprzedaż!
1 Zdjęcia ze stron: Spotkanie dotowane Salamon Consulting.
czyli szkolenie dla tych, co nie mają czasu
JAK SKUTECZNIE FORMUŁOWAĆ OFERTY?
PPP czyli Proponuję Pytalskim Projekt!. Co to jest metoda projektu? Kiedy Gosia Samosia spotyka się z ciekawostką, albo jakimś problemem Zabiera się do.
Mistrzowskie techniki negocjacji cenowych
BUDOWANIE RELACJI Materiał opracowali: Ewa Juszczyk, Paweł Borecki.
Kształtowanie poczucia własnej wartości u dzieci.
“PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA”
Akademia Sprzedaży.
Możesz być najlepszym przyjacielem jednego dnia
Czasem się zastanawiam
1 Spotkanie dotowane w ramach Programu Rozwoju Sprzedaży Ilustracje pochodzą z ogólnodostępnych stron internetowych, w tym
Jak skutecznie podnieść sprzedaż w 97 dni?
Jak skutecznie przekonasz klienta, by kupił właśnie od Ciebie i to drożej niż u innych? 1 Projekt i realizacja dr Mariusz Salamon Salamon Consulting
Zasady bezpiecznego korzystania z Internetu
Zasady bezpiecznego korzystania z internetu
W jaki sposób bezpiecznie korzystać z internetu?
Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych
Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych
Nauczyciel – mentor, tutor, coach
1 Projekt i realizacja: dr Mariusz Salamon Warsztaty!
Szkoła bez przemocy.
Prawa Dziecka 10 grudnia Międzynarodowy Dzień Praw Dziecka.
Asertywność w relacjach społeczno – zawodowych w ramach projektu „Licencja pracownika ochrony fizycznej I-go stopnia pierwszym stopniem do zatrudnienia”
1 Jak Zdecydowanie Zwiększyć Skuteczność Sprzedaży? W ielowymiarowe Z arządzanie E fektem w praktyce Projekt i realizacja: dr Mariusz Salamon.
Jurek Krzewicki SAPHIRE EXECUTIVE JEUNESSE „OBIEKCJE”
Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych projekt i realizacja: dr Mariusz Salamon Salamon Consulting Edycja 2016 Cena! Tylko cena!
Wiem, jak się należy zachować
1. Nie ufaj osobie poznanej przez Internet. Nigdy nie możesz być pewien, kim ona naprawdę jest. Mówi, że ma 8 lat, ale może mieć 40! 2. Włączaj komputer.
JAK NIE DAĆ SIĘ WCIĄGNĄĆ W BIUROWE GRY?. Kontakty interpersonalne często przyjmują postać gier społecznych. Gry te, według specjalistów, nie są zabawą,
Buduj swój biznes odpowiedzialnie i ZUCHWALE!. Czym jest dla Ciebie ZUCHWAŁOŚĆ?
Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych projekt i realizacja: dr Mariusz Salamon Salamon Consulting Edycja 2016 Cena! Tylko cena! Warsztaty!
Jak żyć po chrześcijańsku w codzienności? Ks. Andrzej Grefkowicz.
Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych
Spotkanie ze Słowem Mk 8, Z Ewangelii według świętego Marka:
MIŁOŚĆ TO JEST... Psycholodzy postawili dzieciom
Nie tylko Ceną da się Sprzedawać
Zasady bezpiecznego korzystania z Internetu.
Lubię czytać!.
Pytania i odpowiedzi - Etap 1 - KTO
Proste sposoby manipulowania ludźmi
Złota 7 wytyczne obsługi
Spotkanie ze Słowem Mk 12, Z Ewangelii według świętego Marka:
Instrukcja obsługi urzędnika, czyli tajniki skutecznej komunikacji
Zapis prezentacji:

Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Sprzedaży Salamon Consulting Zdjęcia ze stron: www.go.funpic.hu www.leenks.com www.joemonster.org www.jokefrog.com www.wp.pl

Jak myślisz: jak ważne są pierwsze 3 minuty spotkania lub rozmowy z klientem?

Ile razy zdarza Ci się pytać: „W czym mogę pomóc?” „Czym mogę służyć?”

Odpowiedział Ci już ktoś: „Proszę mi ponosić torbę, a ja zrobię zakupy”?

Rozmawiasz setki razy i część z tych rozmów jest na pewno skuteczna

Masz swoje techniki, chwyty i sprawdzone teksty

Masz sposoby na klientów

Czy wszystkie działają tak jak tego oczekujesz?

Czy dostajesz maksimum uwagi i koncentracji na tym, co masz do powiedzenia?

A co masz?

Zadajesz wciągające pytania? A zadajesz w ogóle pytania?

Budujesz w nich obrazy?

Kusisz emocjami?

Czy raczej wciskasz i zmuszasz do zakupu?

A gdy już skłonisz do kupienia, mają do Ciebie pretensje, że ich namówiłeś?

Jak ukazać różnice, które skutecznie wpływają na decyzje zakupowe?

Jest wielu, którzy mówią „nie” i tylko czekają na to, żeby ich przekonać

Potrafisz?

A dopasowujesz się do rozmówców o odmiennym temperamencie, typie sensorycznym?

lub innej funkcji w procesie decyzji zakupowych?

Każdy żąda specjalnego traktowania …

… coraz więcej uwagi

Jak naprawdę odczytywać, słuchać, mówić, by wpływać na innych?

Jak zbijać obiekcje, zastrzeżenia, wątpliwości i wymówki?

Jak reagować na stawiane warunki?

Jak reagować, gdy klient krzyczy „za drogo”?

Masz pewność, że jak zejdziesz z ceny, klient nie będzie naciskał na większą zniżkę?

Straszą Cię konkurencją. Wymawiają stałym dostawcą Straszą Cię konkurencją? Wymawiają stałym dostawcą? Nie chcą od Ciebie żadnych ofert!?

Albo reagują tylko na pisemne oferty?

I co wtedy?

Co powoduje, że klient decyduje się na zakup i jest do niego przekonany pod wpływem słów sprzedawcy?

Co trzeba powiedzieć, żeby mało przekonany – zdecydował się na zakup?

Myślisz, że trzeba obniżyć cenę?

A nawet jeśli - to, czy oczekujesz czegoś w zamian A nawet jeśli - to, czy oczekujesz czegoś w zamian? Czy bezmyślnie oddajesz

Potrafisz rozmawiać nie używając egocentrycznych wstawek, grzecznościowych zwrotów?

Przekonaj się, jak to robisz Ty i jak to robią inni na spotkaniu z MISTRZOWSKICH TECHNIK SPRZEDAŻY w kontakcie bezpośrednim i telefonicznym

Dostaniesz zbierane przez 23 lata najlepsze wzory tekstów, ripost, reakcji

Aż 12 najskuteczniejszych technik zamknięcia, w tym unikalne metody autorskie

Przekonaj się jak wiele z nich wykorzystasz w swoim kontakcie z klientem

Zainwestuj swój czas

Już wiesz, dlaczego warto być na tym spotkaniu?

Zadzwoń i skorzystaj z dotacji do tego spotkania Zadzwoń i skorzystaj z dotacji do tego spotkania! Po co masz płacić całość? Salamon Consulting 875650099