Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Sprzedaży Salamon Consulting Zdjęcia ze stron: www.go.funpic.hu www.leenks.com www.joemonster.org www.jokefrog.com www.wp.pl
Jak myślisz: jak ważne są pierwsze 3 minuty spotkania lub rozmowy z klientem?
Ile razy zdarza Ci się pytać: „W czym mogę pomóc?” „Czym mogę służyć?”
Odpowiedział Ci już ktoś: „Proszę mi ponosić torbę, a ja zrobię zakupy”?
Rozmawiasz setki razy i część z tych rozmów jest na pewno skuteczna
Masz swoje techniki, chwyty i sprawdzone teksty
Masz sposoby na klientów
Czy wszystkie działają tak jak tego oczekujesz?
Czy dostajesz maksimum uwagi i koncentracji na tym, co masz do powiedzenia?
A co masz?
Zadajesz wciągające pytania? A zadajesz w ogóle pytania?
Budujesz w nich obrazy?
Kusisz emocjami?
Czy raczej wciskasz i zmuszasz do zakupu?
A gdy już skłonisz do kupienia, mają do Ciebie pretensje, że ich namówiłeś?
Jak ukazać różnice, które skutecznie wpływają na decyzje zakupowe?
Jest wielu, którzy mówią „nie” i tylko czekają na to, żeby ich przekonać
Potrafisz?
A dopasowujesz się do rozmówców o odmiennym temperamencie, typie sensorycznym?
lub innej funkcji w procesie decyzji zakupowych?
Każdy żąda specjalnego traktowania …
… coraz więcej uwagi
Jak naprawdę odczytywać, słuchać, mówić, by wpływać na innych?
Jak zbijać obiekcje, zastrzeżenia, wątpliwości i wymówki?
Jak reagować na stawiane warunki?
Jak reagować, gdy klient krzyczy „za drogo”?
Masz pewność, że jak zejdziesz z ceny, klient nie będzie naciskał na większą zniżkę?
Straszą Cię konkurencją. Wymawiają stałym dostawcą Straszą Cię konkurencją? Wymawiają stałym dostawcą? Nie chcą od Ciebie żadnych ofert!?
Albo reagują tylko na pisemne oferty?
I co wtedy?
Co powoduje, że klient decyduje się na zakup i jest do niego przekonany pod wpływem słów sprzedawcy?
Co trzeba powiedzieć, żeby mało przekonany – zdecydował się na zakup?
Myślisz, że trzeba obniżyć cenę?
A nawet jeśli - to, czy oczekujesz czegoś w zamian A nawet jeśli - to, czy oczekujesz czegoś w zamian? Czy bezmyślnie oddajesz
Potrafisz rozmawiać nie używając egocentrycznych wstawek, grzecznościowych zwrotów?
Przekonaj się, jak to robisz Ty i jak to robią inni na spotkaniu z MISTRZOWSKICH TECHNIK SPRZEDAŻY w kontakcie bezpośrednim i telefonicznym
Dostaniesz zbierane przez 23 lata najlepsze wzory tekstów, ripost, reakcji
Aż 12 najskuteczniejszych technik zamknięcia, w tym unikalne metody autorskie
Przekonaj się jak wiele z nich wykorzystasz w swoim kontakcie z klientem
Zainwestuj swój czas
Już wiesz, dlaczego warto być na tym spotkaniu?
Zadzwoń i skorzystaj z dotacji do tego spotkania Zadzwoń i skorzystaj z dotacji do tego spotkania! Po co masz płacić całość? Salamon Consulting 875650099