Gimnazjum Publiczne im. Księdza Bronisława Markiewicza w Pruchniku

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Wolność oddechu 1 Badanie skuteczności programu edukacyjnego p.t. Wolność Oddechu.
Advertisements

Demokracja w szkole.
KODEKS 2.0.
opiekun grupy projektowej katarzyna krzymińska
Analiza wyników ankiety
Łamigłówki matematyczne
Jaki jest wpływ palenia papierosów na zdrowie człowieka ?
Dlaczego Publiczna Szkoła Podstawowa w Brzeźnicy jest fajna??
Przeciw przemocy w szkole Fundacja PRAESTERNO grudzień 2007.
w Społecznym Gimnazjum nr 8 STO przy ul. Fabrycznej 10 w Białymstoku
4 pytania dotyczące kwadratów
Małe miasto w woj. podkarpackim, powiecie krośnieńskim przy granicy ze Słowacją Liczy około 2200 mieszkańców.
„Rynek pracy w powiecie trzebnickim: struktura bezrobocia i miejsca pracy.”
Zacznijmy od początku…
MOJA SZKOŁA W LICZBACH Prezentacja projektu z zakresu przedmiotów przyrodniczych: matematyka, biologia, chemia. Projekt wykonała: Monika Wojtyła, kl.
SPOTKANIE Z RODZICAMI OGÓLNE INFORMACJE O SPRAWDZIANIE Data sprawdzianu – 8 kwietnia 2008 roku Czas pracy – 60 minut Liczba punktów do uzyskania.
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Gimnazjum Integracyjne nr 75
W realizacji projektu biorą udział: W realizacji projektu biorą udział: Klasa I a – 22 osoby Klasa III a – 24 osoby.
Pt: „Czy jesteś asertywny” Opracowała mgr Agata Kwaśniewska
WYNIKI ANKIETY PRZEPROWADZONEJ WŚRÓD DZIENNIKARZY OCENIAJĄCYCH PRACĘ DZIAŁÓW PR SPÓŁEK GRUPY PKP OPRACOWANIE: BIURO MARKETINGU I KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ.
INTERdyscyplinarny program nauczania BLOKowego przedmiotów matematyczno-przyrodniczych i informatyki w Gimnazjum - INTERBLOK Gimnazjum im. Królowej Jadwigi.
Samorząd Uczniowski Waszymi oczami.
EGZAMIN GIMNAZJALNY W SUWAŁKACH 2009 Liczba uczniów przystępująca do egzaminu gimnazjalnego w 2009r. Lp.GimnazjumLiczba uczniów 1Gimnazjum Nr 1 w Zespole.
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Tego roku chętni uczniowie klasa pierwszych zgłosili się do projektu unijnego Rozwój przez kompetencje. Chcemy pokazać w naszej prezentacji jak przebiegały.
Starożytni Matematycy
Rok z Kodeksem 2.0 – plusy i minusy
Przed Po Od 2011 roku trwa w szkole zbiórka baterii które na podstawie umowy odbiera Organizacja Odzysku S.A. Reba.
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA UCZNIA – WARSZTAT PRACY NAUCZYCIELI.
Ankieta dla uczniów „Demokracja a życie w szkole. Kto i jak podejmuje decyzje w naszym gimnazjum?”
MŁODZI BADACZE Gimnazjum nr 1 w Tarnobrzegu
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Analiza ankiety dla uczniów klas V.
Każdy z nas lubi w wolnym czasie pograć w gry lub oglądać telewizje. Zamykamy się w czterech ścianach zapominając o bożym świecie. Zapominamy jak bardzo.
Angażować się w życie społeczne? TAK czy NIE. Nie tylko wybory, Jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji?
Raporty semestralne dotyczące efektywności wdrażanych programów nauczania.
Ciekawe strony internetowe
 ustrój polityczny, w którym źródło władzy stanowi wola większości obywateli.
Przedstawienie działań naszej grupy w czasie projektu.
Projekt: Blogi w szkole Uczniowie klasy: IV C i VI A p. Kinga Gawrońska i p. Ewa Indulska - Pikul.
Matematyka wokół nas.
EGZAMINU GIMNAZJALNEGO 2013
EcoCondens Kompakt BBK 7-22 E.
EcoCondens BBS 2,9-28 E.
Jasielska Liga Naukowa z LOTOSEM
User experience studio Użyteczna biblioteka Teraźniejszość i przyszłość informacji naukowej.
Analiza wyników ankiety o hałasie.
Językowe Przedszkole Niepubliczne „KIDS”
Testogranie TESTOGRANIE Bogdana Berezy.
Dzień Wody Zajęcia przeprowadzone przez panią Katarzynę Kaczyńską, pracownika Wydziału Środowiska Starostwa Powiatowego w Mrągowie dla klasy I i III.
Jak Jaś parował skarpetki Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Dr hab. Renata Babińska- Górecka
Parę słów do młodszych kolegów i koleżanek od absolwenta.
ANKIETA PRZEPROWADZONA WŚRÓD UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ I GIMNAZJUM W CELU POPRAWIENIA ATRAKCYJNOŚCI PROWADZONYCH ZAJĘĆ A TAKŻE UZYSKANIA OCZEKIWAŃ W STOSUNKU.
1 Używanie alkoholu i narkotyków przez młodzież szkolną w województwie opolskim w 2007 r. Na podstawie badań przeprowadzonych przez PBS DGA (w pełni porównywalnych.
Lekcja w laboratorium biologicznym
Współrzędnościowe maszyny pomiarowe
ANKIETA ZOSTAŁA PRZEPROWADZONA WŚRÓD UCZNIÓW GIMNAZJUM ZPO W BORONOWIE.
Elementy geometryczne i relacje
Szkoła z klasą 2.0 Kodeks 2.0.
Strategia pomiaru.
oraz określić jego położenie
Chemia w kolorach tęczy
Debata szkolna 6 grudnia 2012 r. 6 grudnia 2012 r.
Nasza działalność jako Szkoły z Klasą. Cel naszego spotkania: 1. Założenia projektu „W ramach kolejnej odsłony akcji, Szkoły z Klasą 2.0, skupiamy się.
SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE Diagnoza stanu wyjściowego.
Projekt Edukacyjny „Hej wodo! Wspólna woda – wspólne możliwości” współfinansowany przez fundację Funduszu Partnerstwa w ramach programu Funduszu Kropli.
Wprowadzenie do Scratch’a Scenariusz zajęć komputerowych w klasie II Małgorzata Tkacz-Rutkowska Szkoła Podstawowa nr 212 im. Krystyny Krahelskiej w Warszawie.
Zawody w moim najbliższym otoczeniu
Zapis prezentacji:

Gimnazjum Publiczne im. Księdza Bronisława Markiewicza w Pruchniku

Waga Leonardo da Vinci

Waga Leonardo da Vinci

Ankieta ewaluacyjna zajęć Czy zajęcia były dla ciebie interesujące? Tak – 65% Raczej tak – 21% Trudno powiedzieć – 11% Nie – 3% Czy dowiedziałeś się czegoś ciekawego? Tak – 62% Raczej tak – 27% Trudno powiedzieć – 8% Nie było odpowiedzi „zdecydowanie nie”

Obieg wody i materii w dorzeczu

Obieg wody i materii w dorzeczu

Obieg wody i materii w dorzeczu

Ankieta ewaluacyjna zajęć Czy wymienisz elementy obiegu wody w przyrodzie: Tak-75% Raczej tak – 25% Czy rozróżnisz przekroje dolin rzecznych? Tak – 60% Raczej tak – 25% Trudno powiedzieć – 10% Nie – 5% Czy wyjaśnisz wpływ emisji ścieków na jakość wód zlewni? Tak – 75% Raczej tak – 5% Trudno powiedzieć – 20 % Czy zadania nie były dla ciebie zbyt łatwe? Tak – 10% Trudno powiedzieć – 50 % Nie – 20 % Zdecydowanie nie – 20% Czy nauczyłeś się czegoś nowego? Tak - 20% Raczej tak – 60% Nie – 20 %

Czy kontynenty na mapie mają zawsze ten sam kształt?

Czy kontynenty na mapie mają zawsze ten sam kształt?

Ankieta ewaluacyjna zajęć Czy na dzisiejszych zajęciach nauczyłeś się tworzyć siatkę Kirchhoffa? Tak – 71 % Raczej tak – 26% Trudno powiedzieć – 3% Czy po dzisiejszych zajęciach będziesz potrafił odszukać punkty o podanych współrzędnych geograficznych? Tak 73% Raczej tak – 24 % Trudno powiedzieć – 3% Czy zadanie które wykonywałeś dziś na zajęciach było dla ciebie za trudne? Tak – 7% Trudno powiedzieć – 36% Nie – 54% Zdecydowanie nie 3% Czy na wykonanie zadań powinno być przeznaczone więcej czasu? Tak – 6% Raczej tak – 6% Trudno powiedzieć – 30% Nie – 58%

Oddychanie

Oddychanie

Jakie geny takie dziecko

Jakie geny takie dziecko

Życie w kropli wody i proste przyrządy optyczne

Życie w kropli wody i proste przyrządy optyczne

Uczniowie próbowali przy pomocy własnoręcznie zbudowanych przyrządów optycznych odczytać hasła napisane na komputerze czcionką 1 lub 2. Wszystkim się udało. Pasjonujące było podglądanie organizmów żyjących w kropli wody przy uzyciu mikroskopu zbudowanego z lasera i kropelki wody.

Życie w kropli wody i proste przyrządy optyczne

Podnośnik

Zajęcia zostały zmodyfikowane i zamiast płaskowników używaliśmy cienkich deseczek. Oprócz tego uczniowie próbowali skonstruować własne „maszyny” do rozrywania sznurków i żyłek. Zabawy było sporo. Na koniec należało znaleźć zastosowanie zbudowanym przyrządom. Większość uczniów napisała: narzędzie do przycinania pędów winogron lub innych prac ogrodniczych.

Podnośnik

Błona z mydlin

Błona z mydlin

Zajęcia udało się skorelować z lekcją fizyki dotyczącą oddziaływań międzycząsteczkowych. Wiedza poparta doświadczeniami na pewno na długo pozostanie uczniom w pamięci. Pozostało nawet trochę czasu, więc uczniowie próbowali realizować własne pomysły na zabawki do robienia baniek mydlanych.