‘A Tale of Tolerance’ HISTORIA TOLERANCJI

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Ocenianie kształtujące na lekcjach języka polskiego
Advertisements

Sprawozdanie z realizacji akcji prozdrowotnej
Jaką wybrać nazwę grupy? To pytanie było głównym tematem spotkania, jakie odbyło się 17 grudnia 2009 r. w Szkole Podstawowej w Strzeleczkach.
Analiza wyników ankiety
Jak moje miasto jeździ z głową?. Nasze Gimnazjum wzięło udział w nowym projekcie edukacyjnym banku BGŻ pt. Jeżdżę z Głową. W inicjatywie udział wzięły.
Wyniki ankiety przeprowadzonej w klasach trzecich gimnazjum.
SPOTKANIE Z RODZICAMI styczeń 2012.
Sonda na temat nastoletnich ciąż przeprowadzona w ramach zajęć z dziennikarskich źródeł informacji.
JAK WALCZYĆ Z NIETOLERANCJĄ?
Analiza ankiety dotyczącej żywienia w stołówce szkolnej
Ankieta została przeprowadzona wśród uczniów klas pierwszych w listopadzie 2013 r., przez uczennice klasy 3B: Annę Klecuń, Karolinę Gaczoł i Martę Eljaszewicz.
Czy jesteś osobą otwartą?
Fotografia naszym życiem
Zajęcia integracyjno-edukacyjne dla uczniów klas I odbyły się w okresie od września do listopada 2006r. i objęły 138 uczestników czyli 5 klas I. Ponadto.
W klasach gimnazj alnych przeprowadziliśmy ankietę związaną z telefonem komórkowym. Ankieta zawierała 15 różnych pytań dotyczących użytku telefonu w życiu.
Jeden nie da rady, ale z gromadą będą musieli się liczyć Janusz Korczak.
Ewaluacja: „Bezpieczeństwo w szkole”
Pierwsza pomoc przedmedyczna
Xvii sesja sejmu dzieci i młodzieży
Podsumowanie ankiety „Co wiesz o wolontariacie?”
W jaki sposób samorząd uczniowski może wpłynąć na poprawę atmosfery i bezpieczeństwa w naszej szkole? Debata na temat :
Czytamy Razem- czytanie interaktywne
Dyrektor w zreformowanej szkole
STRATEGIE OCENIANIA KSZTAŁTUJACEGO
Ocenianie kształtujące w Miejskiej Szkole Podstawowej im
Wyniki ankiet na temat działalności Samorządu Uczniowskiego.
PODSUMOWANIE ANKIETY. Czy udzielasz się aktywnie w działalność samorządu? TAK – 16% NIE – 84%
Gimnazjum im. Stanisława Staszica. .  Chciałyśmy sie dowiedzieć co inni myślą na temat wolontariatu dlatego ostatnio przeprowadziłyśmy lekcje w naszej.
Przedstawienie działań naszej grupy w czasie projektu.
“Szkoła w procentach”.
ZDROWY STYL ODŻYWIANIA W SZKOLE
ILE MAMY WZROSTU??? JAKIEGO KOLORU MAMY OCZY.
 W szkole przeprowadziliśmy ankietę dotyczącą 7 punktu Szkolnego Kodeksu 2.0., w której udział wzięły klasy gimnazjalne.  Liczba uczniów, która wzięła.
Czy jesteśmy tolerancyjni?
XVIII Sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży „Szkoła demokracji” Moderatorzy: Adrianna Moraczewska; Viktoria Brzeska.
ANKIETA PRZEPROWADZONA WŚRÓD UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ I GIMNAZJUM W CELU POPRAWIENIA ATRAKCYJNOŚCI PROWADZONYCH ZAJĘĆ A TAKŻE UZYSKANIA OCZEKIWAŃ W STOSUNKU.
Najważniejsze! Zawartość strony Łukasz Stochniał.
Przygotowały Patrycja Sufin i Klaudia Ledwójcik
W ramach „Sejmu Dzieci i Młodzieży”. Plan debaty: 1.Powitanie i przedstawienie gości. 2.Wprowadzenie i przedstawienie głównego tematu debaty. 3.Przedstawienie.
Zrównoważona gospodarka leśna w moim regionie Projekt zrealizowany w gimnazjum im. A. Mickiewicza w Starczy.
Podsumowanie ankiet na temat szkolnego systemu oceniania Ankietę przeprowadzono w kwietniu 2012 r. wzięło w niej udział 13 nauczycieli ZSP w Gietrzwałdzie.
Demokracja w szkole-wpływ samorządu na życie uczniów.
Dzień otwarty w Irzyku!. Wydawać się może, że dzień otwarty jest nudny, chodzenie od klasy do klasy, słuchanie długich wykładów o szkole, jednak… Zdecydowanie.
Podsumowanie wyników ankiety przeprowadzonej wśród uczniów na temat: PSO, WSO - przestrzeganie zasad oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów oraz.
Wyniki ankiety nt. zajęć wychowania fizycznego w ZSE.
Organizator uroczystości: pani Agnieszka Kalińska.
Pogoda – Das Wetter Zajęcia przeprowadzono r. w klasie II a
Podsumowanie programu Młodzi Aktywiści Prezydencji.
Lekcja prowadzona przez uczennice klasy VI „c”
Nasza działalność jako Szkoły z Klasą. Cel naszego spotkania: 1. Założenia projektu „W ramach kolejnej odsłony akcji, Szkoły z Klasą 2.0, skupiamy się.
„BIBLOTEKA SZKOLNA JAKO SKARBNICA WIEDZY”. Ankieta została przeprowadzona w ramach projektu „Zostać przedsiębiorczym” w dniach od 13 do 17 kwietnia 2015.
PROJEKT EDUKACYJNY „Co można zrobić i w jaki sposób zachęcić uczniów do czynnego uprawiania sportu?”
Analiza ankiet „SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE” Ankieta przeprowadzona wśród uczniów.
Symulacja wyborów do parlamentu Rzeczypospolitej w gimnazjum w Lubaszu.
PROJEKT NIE BIERZESZ- NIE DAJESZ- WZOREM SIĘ STAJESZ GIMNAZJUM NR 1 IM. MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO.
Ż EBY CHCIAŁO SIĘ …. Opr. mgr K. Nagórzańska. D LACZEGO OSIĄGAMY SŁABE WYNIKI W NAUCE ? Ponieważ: nasza motywacja ( „motyw” do podjęcia „akcji”) jest.
ZDROWIE- Twój przyjaciel ! Temat projektu:. Oto zespół realizujący projekt – KOŁO BIOLOGICZNE 3 osoby były nie obecne podczas wykonywania zdjęcia, ale.
PROJEKT EDUKACYJNY „WIEM CO JEM” WYCHOWANIE FIZYCZNE r.
Czy mieszkańcy Zbąszynka potrafią porozumiewać się w języku angielskim?
UCZNIOWIE SĄ AKTYWNI Ankietę przeprowadziły i prezentację przygotowały: Agnieszka Karpińska i Aleksandra Zawartowska.
Zespół Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego
Zespół Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego
Procenty wokół nas.
PROCESY EDUKACYJNE SĄ ORGANIZOWANE W SPOSÓB SPRZYJAJĄCY UCZENIU SIĘ
Wyniki ankiet dla rodziców przeprowadzonej w dn
Filmoteka szkolna akcja – się działo
Rozmowy i dyskusje w klasach.
Szkoła Podstawowa w Borku Strzelińskim
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
Projekt agile POZNAJMY SIĘ Rozpocznij QUIZ | CLIFFORD CHANCE 2 PROJEKT AGILE SPRÓBUJ JESZCZE RAZ.
Zapis prezentacji:

‘A Tale of Tolerance’ HISTORIA TOLERANCJI W ramach naszego mini-projektu, przeprowadziliśmy lekcje o tolerancji dla uczniów szkół podstawowych oraz liceum. Wzięło w nich udział 76 osób. Część z nas przebrało się za aktorów i odegrało scenkę. Pokazaliśmy też ciekawy film o tolerancji, a także przeprowadziliśmy pouczającą rozmowę. Podczas lekcji w szkole średniej udało nam się nakręcić film.

Tolerancja, i co dalej? Grupa docelowa: Sposób przedstawienia tematu: przedszkolaki licealiści, seniorzy, dzieciaki ze szkoły podstawowej, Sposób przedstawienia tematu: wykład, aktorzy + praca w grupach film, lekcja interaktywna.

Aktorzy 1. Kuba ] Johny bezdomny, alkoholik; ma tylko Stefana, ale chciałby mieć więcej znajomych, ludzie się go boją 2. Łukasz ] Benjamin, punk-rockowiec; ludzie czują do niego strach i przez to nie są w stanie go zaakceptować 3. Paulina ] Paris, rozpieszczona, słodka egoistka; ludzie uważają, że jest głupia i że jej jedynym powołaniem są zakupy 4. Daria ] Suzi, jedyna osoba która znosi fanaberie Paris, ludzie myślą że jest taka sama 5. Marta ] Mary, biedna, cicha, myszka; nie ma telefonu, komputera, nosi ubrania po starszym rodzeństwie, ludzie wstydzą się pokazywać z taką osobą

Lekcja Przedstawienie postaci. Pytania ] Odczucia i reakcje. Film o narodzinach nietolerancji. Film o tolerancji w naszym życiu. Własna definicja tolerancji ] praca w grupach. Dyskusja, podsumowanie lekcji.

Podsumowanie Na koniec poprosiliśmy uczniów szkoły podstawowej o wypełnienie krótkiej ankiety, która pomogła nam w ocenie lekcji. Zadaliśmy trzy pytania. Chcieliśmy się też dowiedzieć, czy nasza lekcja podobała się uczniom oraz czy nasze zajęcia przydadzą się w ich dalszym życiu. 1.Czy dowiedziałeś się dzisiaj czegoś nowego o tolerancji? 2.Czy nasze zajęcia pomogły Ci stać się bardziej tolerancyjnym? 3.Co podobało Ci się najbardziej w naszych zajęciach?

1. Czy dowiedziałeś się dzisiaj czegoś nowego o tolerancji? Większość, bo aż 96% osób odpowiedziało TAK i tylko nieznaczna część odpowiedziała NIE. Najciekawsze odpowiedzi: Szanowanie innych to bardzo dobra cecha. Ludzi nie ocenia się po wyglądzie, tylko po tym co ma się w środku (w sercu). Nie warto oceniać książki po okładce.

2. Czy nasze zajęcia pomogły Ci stać się bardziej tolerancyjnym? Przy tym pytaniu zaczęły się wątpliwości. Tym razem 84% osób odpowiedziało TAK, 12% uczniów NIE WIEM i 4%, że NIE.

3. Co podobało Ci się najbardziej w naszych zajęciach? Tu padały przeróżne odpowiedzi np. Aktorzy, Film, Rozmowa o tolerancji, Wszystko.

Na zdjęciu: Wiktoria, Kuba, p. Agnieszka Krysztofiak Łukasz, Mateusz, Zuzia, Daria i Marta

Na zdjęciu: Łukasz, Marek, Paulina, Ola, Zuzia, Wiktoria i Daria.

Gimnazjum im. Feliksa Szołdrskiego w Nowym Tomyślu Dziękujemy za uwagę. Gimnazjum im. Feliksa Szołdrskiego w Nowym Tomyślu