najważniejsze sportowe wydarzenie roku nadchodzi
przyciągnie uwagę fanów piłki oraz marketingowców na całym świecie
Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej co?
W 4 miastach w Austrii i 4 miastach w Szwajcarii gdzie?
Reprezentacje 16 państw (w tym po raz pierwszy w historii Polski!!!) kto?
Od 7 czerwca 2008 do 29 czerwca 2008 kiedy?
W dniach 15 – 19 maja 2008 TNS OBOP przeprowadził badanie na reprezentatywnej, losowej próbie 1005 Polaków w wieku 15+, pytając ich o opinię na temat Mistrzostw Europy Oto niektóre wyniki...
Zainteresowanie EURO 2008 Mistrzostwami Europy 2008 interesuje się nieco więcej osób, niż Mistrzostwami Świata 2006 (79% vs. 73%). Jednak mniejsza ilość Polaków ma swojego faworyta w Euro 2008 (56% vs. 62%)
Kto, zdaniem Polaków, wygra tegoroczne Mistrzostwa Europy?
POLSKA17% NIEMCY16% WŁOCHY5% FRANCJA5% PORTUGALIA 2% Czechy, Rosja, Holandia, Austria, Szwajcaria – po 1% Nie wiem – 23% Nie interesuję się – 21% HISZPANIA 2%
Jak obstawiali Polacy 2 lata temu przed Mistrzostwami Świata? Niemcy i Polacy należą do grona stałych faworytów Polaków. Należy jednak przypuszczać, że w przypadku Niemców odgrywają rolę czynniki racjonalne, a w przypadku Polaków emocjonalne. BRAZYLIA33% NIEMCY11% POLSKA8%
Tak 73%* Nie 27% Czy Polacy zamierzają oglądać EURO ? * wzrost o 1 pkt % względem Mundialu w 2006 r.
Gdzie zamierza Pan/Pani oglądać EURO 2008 ?* W domu 63% (63%)** U znajomych 3% (4%)** W pubie 2% (2%)** W pracy 1% (1%)** Jeszcze nie wiem 6% (6%)** Nie obejrzę 27% (28%)**...i gdzie będą oglądać mistrzostwa? * respondenci mieli możliwość wyboru więcej niż jednej kategorii ** wyniki badania realizowanego przed Mistrzostwami Świata w 2006 roku
Polacy o swojej reprezentacji Jak Polska wypadnie w tych Mistrzostwach Europy? Aż 54% Polaków wierzy, że Polacy wyjdą ze swojej grupy. Grupy największych optymistów wierzących, że Polacy zostaną Mistrzami Europy jak i największych pesymistów, według których Polacy nie mają szans na wyjście z grupy, są tak samo liczne (17%) * Badanie było realizowane przed zgrupowaniem Polaków w Niemczech
To jeszcze nie wszystko...
Czy wiedziałeś, że... 31,5 mln* Polaków zobaczyło co najmniej jeden mecz transmitowany w ramach Mundialu 2006? Podczas Mundialu 2006 firmy wydały w polskich stacjach telewizyjnych na promocję swoich produktów ponad 90 mln zł**? Statystyczny widz Mundialu 2006 przeznaczył na oglądanie relacji z tej imprezy 13 godzin, a ci najbardziej wytrwali zobaczyli ponad 117 godzin? * definicja zasięgu – 3 minuty ** dane cennikowe stacji telewizyjnych bez uwzględnienia rabatów
Dlatego przygotowaliśmy specjalny internetowy Serwis EURO
A w nim... na bieżąco aktualizowane informacje dotyczące wyników rozgrywek zestawienia największych reklamodawców, piłkarskie archiwum badawcze, kalendarium wydarzeń, fotorelacje naszych wysłanników... oglądalność najważniejszych meczów z wyszczególnieniem informacji o tym kiedy, kto i jak strzelił bramkę...
Serwis redagują: Sebastian Januszko Darek Rocki Tel.: (22) dariusz. Tel.: (22) Zapraszamy!