Wstęp Przedstawiamy Państwu ofertę na emisję reklamy w ogólnopolskiej sieci ekranów LCD w oddziałach Kasy Stefczyka. To nowoczesna i rzadko spotykana.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
1 Stan Wdrażania Regionalnych Programów Operacyjnych Ministerstwo Rozwoju Regionalnego Departament Koordynacji i Wdrażania Programów Regionalnych.
Advertisements

Oferta dzienników regionalnych
TVP GORZÓW WIELKOPOLSKI PARTNER W BIZNESIE
Oferta dzienników regionalnych Biuro Reklamy Mediów Regionalnych.
ORGANIZACJA KOLEJOWYCH PRZEWOZÓW OSÓB
Stan sektora w regionach
SZPITALE W TRAKCIE PRZEKSZTAŁCEŃ W SPÓŁKI Z UWZGLĘDNIENIEM LICZBY SZPITALI W WOJEWÓDZTWACH I DANYCH DEMOGRAFICZNYCH Mieszkańcy 1-ogółem; 4-miasta.
Ekonomia społeczna – praktyki wdrażania Karolina Cyran-Juraszek.
Plany działania na 2007 i 2008 rok dla regionalnych Priorytetów PO KL Wrocław,
Rynek pracy województwa podkarpackiego
Kuratorium Oświaty w Rzeszowie Doradztwo metodyczne.
Reorganizacja rozgrywek II ligi
Promocja destynacji turystycznej za granicą
1 Projekt realizowany przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach w ramach Priorytetu VI PO KL Rynek pracy otwarty dla wszystkich Okres realizacji:
Województwo pomorskie –
Poradnik Przedsiębiorcy Przy wchodzeniu na rynek pierwszym krokiem jest stworzenie nazwy i logo firmy które będzie ją najpierw wyróżniało a później promowało.
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego 1 17 października 2008 r. Marcin Żarłok Naczelnik Wydziału Inwestycji Funduszy Strukturalnych Podsumowanie pierwszego.
Systemy prezentacji treści (Digital Signage)
Źródło: 9.
X WSKAŻ WOJEWÓDZTWO GRA DYDAKTYCZNA KLIKNIJ ŻEBY ROZPOCZĄĆ GRĘ.
Prezentacja Agencji. Jesteś ambitny, pragniesz odnieść sukces, cenisz solidność i szanujesz swój czas Agencja Miami Design jest dla Ciebie Twoja Firma.
Interactive Marketing Partner marketing
Kampania reklamowa Somfy 2013
Badania wewnętrzne ukazujące ruch turystyczny w sezonie letnim 2011.
Konferencja Agrotravel 2011 Panel 1 KREOWANIE MARKI WIEJSKIEGO PRODUKTU TURYSTYCZNEGO.
PROGRAM ROZWOJU FIRM INTERNETOWYCH Phare Spójność Społeczna i Gospodarcza 2001 PL Warszawa, 22 stycznia 2003 r.
Oferta czystość na wyciągnięcie ręki.
Spływ należności w Branży Elektrycznej
Technik Organizacji Reklamy
GoldenSubmarine | Mobile Marketing. Mobilność rozwija się w niezwykle szybkim tempie, z dnia na dzień dostarczając nowych rozwiązań. Świat mobilności.
Zaproszenie do współpracy. Religia.tv to jedyny kanał telewizyjny w Polsce prezentujący zagadnienia z obszaru szeroko pojętej wiary i różnych religii.
Kampania promocyjna Ekonomia Społeczna - Ekonomia Sukcesu GŁÓWNYM CELEM PROJEKTU JEST PROMOCJA EKONOMII SPOŁECZNEJ I ZATRUDNIENIA W SEKTORZE EKONOMII.
C E L E Kielce r. XXIII Konferencja Szkoleniowa SDSiZ RP : SDSiZ RP K I.
Oferta działań ambientowych
Badanie obrotu uszlachetniającego w wymianie międzynarodowej dla potrzeb rachunków narodowych – poziom regionalny.
1 Ankietowe badania innowacyjności Community Innovation Survey mgr Izabela Kijeńska Ośrodek Przetwarzania Informacji mgr Izabela Kijeńska Ośrodek Przetwarzania.
Warszawa Wędkarski Świat Wędkarstwo jest to największa grupa hobbystyczna w Polsce. Wędkarze stanowią 6,4 % populacji 15+ czyli jest to:
Porównanie ilości szkół im. Jana Pawła II w poszczególnych województwach Autorzy projektu edukacyjnego: 1. Monika Krupa III b 2.Wiktoria Kulicka III b.
WOJEWÓDZTWO jednostka podziału administracyjnego w Polsce/
Prawdy oczywiste Twoja firma w obliczu nowej ustawy o prawach konsumenta - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
Wyniki egzaminów zewnętrznych w 2015 r.. Wstępne informacje o wynikach sprawdzianu po klasie VI w 2015 r. kraj73%61%78%70% l.p. j.polskimatematykaj.angielskij.niemiecki.
Zmiany w Planie działania Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich na lata Radziejowice, 17 czerwca 2015 r. Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju.
Eye-tracking Nowoczesne metody badania zachowań wzrokowych
Wyszukiwanie danych o sytuacji gospodarczej i społecznej cd.
KONFERENCJA DLA PRZEWODNICZĄCYCH GMINNYCH KOMISJI ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH Danuta Janusz Ekspert Wojewódzki ds. Informacji o Narkotykach i.
Wg Pana Profesora Michała Troszyńskiego (GUS) Umieralność okołoporodowa wczesna w latach 1999 – 2008 Współczynnik umieralności >500g Województwo
Departament Polityki Regionalnej Podział krajowej rezerwy wykonania.
Cyfrowobezpieczni.pl w 2016 r. i plany na przyszły rok Artur Krawczyk
Kampania informacyjno-promocyjna „OPP na 101%”
Zmiany do Planu operacyjnego KSOW na lata w zakresie SIR
Produkt SMART PEOPLE w oparciu rekomendowane scenariusze użycia
XIV Samorządowe Forum Kapitału i Finansów Konferencja Finasowanie i organizowanie ochrony zdrowia przez samorząd Marek Wójcik Związek Miast.
(z wyłączeniem Działania 8 Plan komunikacyjny)
Programy Operacyjne w perspektywie finansowej
ALLIANZ struktura organizacyjna sprzedaży korporacyjnej
Finansowanie świadczeń szpitalnych z zakresu reumatologii przez Oddziały Wojewódzkie NFZ                                                            
Warszawa 2017.
Reklama akustyczna
Przykładowa ankieta nt. telefonów komórkowych
Reklama pakietowa w Ogólnopolskim Systemie Informacji Gospodarczej TAI
Stan realizacji na i plan działań na 2018 r.
Zmieniajmy się razem Nowoczesne rozwiązania technologiczne we współpracy INTER z Okręgową Izbą Pielęgniarek i Położnych w Częstochowie.
Szczepy mówią: ankieta skierowana do komend szczepów
Public Characteristics at the games of Polish National Team
16/ Hotel PUŁAWSKA data: 2 wyjątkowe dni tematyczne
Operacje zgłoszone do realizacji w ramach dwuletniego Planu operacyjnego KSOW na lata Warszawa, 24 maja 2018 r. Materiał opracowany przez.
(z wyłączeniem Działania 8 Plan komunikacyjny)
Wyniki wyboru LSR w 2016 r. Czerwiec 2016 r.
dr inż. Bożena Karwat-Woźniak Zakład Polityki Społecznej i Regionalnej
Zapis prezentacji:

Wstęp Przedstawiamy Państwu ofertę na emisję reklamy w ogólnopolskiej sieci ekranów LCD w oddziałach Kasy Stefczyka. To nowoczesna i rzadko spotykana dotąd forma zaliczana do tzw. Digital Signage, czyli dostarczania do wybranej grupy odbiorców dynamicznego przekazu reklamowego przy użyciu nośników cyfrowych. Niniejsza oferta dedykowana jest wybranym klientom, którzy chcieliby skorzystać z tego nowoczesnego medium komunikacji i zarazem wizerunku Kasy Stefczyka, od lat budzącej bezpieczeństwo i zaufanie milionów Polaków. Propozycja skierowana jest do podmiotów których profil działalności nie jest związany z branżą finansowo-ubezpieczeniową.

Ta niezwykle atrakcyjna forma przekazu pozwala precyzyjnie dotrzeć do określonych grup klientów. Jest to pierwsze źródło bieżących informacji w przestrzeni miejskiej. Największą zaletą reklamy multimedialnej w miejscach publicznych jest to, iż ma ona możliwości emisyjne zbliżone do reklamy telewizyjnej. Wykorzystuje jednak tylko wizję bez fonii, działając silnie na bodźce wzrokowe. Oferta została specjalnie utworzona z myślą o przedsiębiorcach, którzy poszukują alternatywnej i o wiele bardziej skutecznej reklamy niż jej tradycyjne formy. Podświetlony i intensywny obraz treści reklamowej w wysokiej rozdzielczości pozwala na błyskawiczną percepcję emitowanego komunikatu. Oferta zakłada możliwość wyboru 15-sto lub 30-sto sekundowego spotu. Umożliwia emisję w całej, ogólnopolskiej sieci monitorów, jak również dobór lokalizacji placówek według indywidualnych potrzeb klienta (geotargetowanie). Pozwala też na szybkie zmiany treści ogłoszenia drogą elektroniczną, co ma ogromne znaczenie przy aktualizacjach kampanii długoterminowych. Ilość emisji reklam na 1 monitor spot 15 sekundspot 30 sekund monitor zewnętrzny monitor wewnętrzny monitor zewnętrzny monitor wewnętrzny ilość emisji/dzień ilość emisji/miesiąc

Obowiązujący cennik – ceny w PLN netto kampania 1 miesiącspot 15 sekundspot 30 sekund monitor zewnętrzny monitor wewnętrzny monitor zewnętrzny monitor wewnętrzny ilość emisji/dzień (1 monitor) ilość emisji/kampania (1 monitor) koszt 1 monitora (1-20 monitorów)360,00 zł 518,40 zł koszt 1 monitora (21-531monitorów)324,00 zł 468,00 zł kampania 3 miesiącespot 15 sekundspot 30 sekund monitor zewnętrzny monitor wewnętrzny monitor zewnętrzny monitor wewnętrzny ilość emisji/dzień (1 monitor) ilość emisji/kampania (1 monitor) koszt 1 monitora (1-20 monitorów)338,40 zł 468,00 zł koszt 1 monitora (21-531monitorów)302,40 zł 410,40 zł kampania 6 miesięcyspot 15 sekundspot 30 sekund monitor zewnętrzny monitor wewnętrzny monitor zewnętrzny monitor wewnętrzny ilość emisji/dzień (1 monitor) ilość emisji/kampania (1 monitor) koszt 1 monitora (1-20 monitorów)316,80 zł 453,60 zł koszt 1 monitora (21-531monitorów)280,80 zł 396,00 zł kampania 1 rokspot 15 sekundspot 30 sekund monitor zewnętrzny monitor wewnętrzny monitor zewnętrzny monitor wewnętrzny ilość emisji/dzień (1 monitor) ilość emisji/kampania (1 monitor) koszt 1 monitora (1-20 monitorów)295,20 zł 417,60 zł koszt 1 monitora (21-531monitorów)266,40 zł 374,40 zł

Lokalizacja Poniżej lista aktualnych placówek Kasy Stefczyka, w których proponujemy zamieszczenie przekazu reklamowego. Macie Państwo możliwość wybrania lokalizacji, a także rodzaju monitora (wewnętrznego lub zewnętrznego). Monitor zewnętrz ny Monitor wewnętrz nyWojewództwo 826dolnośląskie 615kujawsko-pomorskie 1218lubelskie 67lubuskie 1721łódzkie 1627małopolskie 2441mazowieckie 612opolskie 1217podkarpackie 610podlaskie 1234pomorskie 3655śląskie 310świętokrzyskie 814warmińsko-mazurskie 820wielkopolskie 618zachodniopomorskie

Zakończenie Serdecznie dziękujemy za zapoznanie się z niniejszą ofertą. Mamy nadzieję, że wzbudzi ona Państwa zainteresowanie i pozwoli nawiązać współpracę pomiędzy nami. Jesteśmy przekonani, że będzie ona owocna i przyniesie wymierne korzyści obu stronom. Mogą Państwo liczyć na nasze stałe wsparcie merytoryczne, a także szybką pomoc w przypadku wystąpienia nagłego zdarzenia, kiedy liczy się czas i błyskawiczna reakcja. W każdym z takich przypadków mogą Państwo na nas polegać oraz czuć się bezpiecznie i komfortowo, ponieważ dołożymy wszelkich starań, aby w każdym momencie naszej współpracy mieli Państwo poczucie, że pozostają w dobrych, profesjonalnych rękach. W razie pytań odnośnie przedstawionej oferty bardzo prosimy o kontakt: Andrzej Kilanowski – tel Krzysztof Unger – tel Media Dystrybucja s.c.