Slajd startowy – logo..

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Witamy na spotkaniu z Betterware!
Advertisements

Mateusz Zieja. B UDŻET : Co jest nam niezbędne ? Na co możemy sobie pozwolić? Z czego musimy zrezygnować?
Podział pieniędzy w modelu klasycznego handlu 40% 30 % POŚREDNICYSKLEPPRODUCENT.
Mechanika relatywistyczna (RM) a mechanika klasyczna (CM)
Uprawa buraka poziom cukru, słaba gleba, zawartość azotu
Prezentacja Konkursu TERAZ POLSKA
Aktualizacja: listopad 2003 Potencjał rynkowy – Śniadanie prasowe 7 stycznia 2003 Potencjał rynkowy branży telekomunikacyjnej na świecie Śniadanie prasowe.
BUDŻET MIASTA ZIELONA GÓRA NA ROK PROJEKT.
Rozdrabniacze do gałęzi
Opracowanie: Maria Skarupa, Oliwia Mordyl kl.6b
Opracowały: Agnieszka Linkiewicz Martyna Rybka VI B
FM GROUP MOBILE.
Podkomitet Monitorujący PO KL Olsztyn, październik 2009 r. Plan Działania PO KL na rok 2010 Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich Algorytm podziału.
Dołącz do nas!!! Plan marketingowy.
Banki spółdzielcze.
Kominki elektryczne Asortyment 2011/2012.
Parkowanie we Wrocławiu. Podstawowy cel analizy Spowodowanie lepszej dostępności miejsc parkingowych w centrum Wrocławia.
IKEA w Polsce.
Zadania ze Skali.
Mapa ciśnienia atmosferycznego na poziomie morza Dzień 1 g UTC
Oriflame Sprzedaż i marketing Elżbieta Medalis Menedżer klubu Oriflame.
Tworzywa na paliwa – dlaczego Państwo nie chce pomóc?
Wzory ułatwiające obliczenia
NADCIŚNIENIE TĘTNICZE U MŁODYCH DOROSŁYCH Katarzyna Fronczewska
Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego jedni ludzie zarabiają
Zbiórka żołędzi w naszej szkole jest już zakończona !
Pieniądze Zakupy Pieniądze Zakupy Pieniądze Zakupy + część pieniędzy.
Królowa sportu - Lekkoatletyka
KWADRAT PROSTOKĄT ROMB RÓWNOLEGŁOBOK TRAPEZ TRÓJKĄT.
Przepływ pieniędzy w dystrybucji klasycznej 40% 30 % POŚREDNICY SKLEP PRODUCENT Przepływ pieniędzy w mechaniźmie PROSUMENTA 40% 30 % FUNDUSZ DLA NAUCZYCIELI.
Działalność WFOŚiGW w latach 2007 – 2008 Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
opracował: Józef Pudelski Manager Marketingu STARLIFE PL
Woda, złoto 21. wieku. 0,0075% wody na świecie jest zdatne do picia0,0075% wody na świecie jest zdatne do picia > 1Mrd. ludzi nie mają dojścia do czystej,
ZAPROSZENIE DO WSPÓŁPRACY w zakresie promocji firmy, oferty, marki, produktów, w lokalach należących do sieci R&C UNION.
Prędkości w kanałach Prędkości w kanałach rozgraniczamy na instalację o dużych prędkościach powyżej 10 m/s (do 25 m/s) i małych prędkościach do 10 m/s.
PREZENTACJA COLWAY Część I Plan finansowy.
PROPERTY FORUM 2012 FINANSOWANIE NIERUCHOMOŚCI KOMERCYJNYCH 18 WRZEŚNIA 2012.
OFERTA DODATKOWYCH DZIAŁAŃ REKLAMOWYCH podczas Targów dla Kościołów SACRO SILESIA Multimedia Reklama w strefie wejścia Reklama w hali targowej Reklama.
Filozofia firmy «Haogang»
Siedziba TelexFREE w Stanach Zjednoczonych 225 Cedar Hill ST Suite 200 Marlborough, MA Informacje o firmieTELEXFREE? Siedziba TelexFREE w Brazylii.
opracował: Józef Pudelski
TEXT
PROJEKTGEOGRAFIAKULTURA POWRÓT ODPOWIEDŹ
Realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki PROJEKT URZĘDU PRACY POWIATU KRAKOWSKIEGO 7 ŻYCZEŃ CZAS REALIZACJI KWIECIEŃ 2008 –
PANELE NADŁÓŻKOWE KENDROLINE
100 tys. GWARANTOWANE!!! Konkurs tylko dla sklepów sieci Koniczynka.
Krzysztof Zaręba Pełnomocnik Rządu ds. Promocji
Nazewnictwo liczb powyżej miliona
Dziś Zajmiemy Się Takimi Hasłami:
PROPOZYCJE MEXX JESIEŃ NOWA KOLEKCJA Ceny od 40zł.
Analiza matury 2013 Opracowała Bernardeta Wójtowicz.
Jaka jest nasza metoda? Problem Rozwiązanie. Jaka jest nasza metoda? Problem Rozwiązanie.
Prezentacja dla klasy V szkoły podstawowej
Elastyczność.
Hania Nguyen, Marta Żebrowska 6c
Cztery podstawowe umiejętności Menadżera Colway Umiejętność rekrutacji. Umiejętność szkolenia. Umiejętność wyznaczania celów. Umiejętność egzekwowania.
Jak wykorzystać produkty Wellness w swoim biznesie?
Materiały termoizolacyjne i temoprzewodzące
Oś liczbowa Zaznaczanie liczb naturalnych na osi liczbowej
„Marketing internetowy w obiekcie hotelowym 2014” Raport przygotowany przez serwis MojeKonferencje.pl.
Polski konsument a nowości
Plan Marketingowy Colway Opracowanie prezentacji:
Jak zostać rekinem biznesu?. Ile pieniędzy przeznaczasz miesięcznie na kosmetyki i usługi telekomunikacyjne?
Unikalny Plan Kariery Plan Kariery.
Bratysława € Bańska Bystrzyca 300 – 500€ Koszyce 200 – 450€ Kežmarok 200 – 350€ Koszty życia Porównanie kosztów wynajmu dwupokojowego mieszkania.
Dr hab. Renata Babińska- Górecka
Podczerwień.
Ankieta dotycząca kart bankomatowych i kont bankowych.
- celny wybór Kto jest w Klubie FM i nie używa jeszcze naszej telefonii.
Zapis prezentacji:

Slajd startowy – logo.

Wstęp do współpracy z FM Group Tytuł prezentacji.

$ PL 2004 Trawińscy 60 krajów 600.000 osób 1 mld złotych $ Dk MLM 1 BRANŻE: 1) PRODUKTY PERFUMERYJNE 2) CHEMIA GOSPODARCZA 3) TELEFONIA KOMÓRKOWA 4) KOSMETYKA KOLOROWA POLITYKA CENOWA: 1) TRADYCYJNA REKLAMA 2) WIELE RÓŻNYCH OPAKOWAŃ 3) KLASYCZNA DYSTRYBUCJA P – J – H – H – S – K PARTNERZY: 1) POLKOMTEL 2) GLS 3) MERCEDES 4) DROM └→ Nivea, L'Oreal, Escada $ $ 1 Dk MLM

PL 2004 Trawińscy 60 krajów 600.000 osób 1 mld złotych $ Dk MLM 1 BRANŻE: 1) PRODUKTY PERFUMERYJNE 2) CHEMIA GOSPODARCZA 3) TELEFONIA KOMÓRKOWA 4) KOSMETYKA KOLOROWA PARTNERZY: 1) POLKOMTEL 2) GLS 3) MERCEDES 4) DROM └→ Nivea, L'Oreal, Escada POLITYKA CENOWA: 1) TRADYCYJNA REKLAMA 2) WIELE RÓŻNYCH OPAKOWAŃ 3) KLASYCZNA DYSTRYBUCJA P – J – H – H – S – K $ Dk MLM 1

$ 21% PL 2004 Trawińscy 60 krajów 600.000 osób 1 mld złotych $ Dk MLM BRANŻE: 1) PRODUKTY PERFUMERYJNE 2) CHEMIA GOSPODARCZA 3) TELEFONIA KOMÓRKOWA 4) KOSMETYKA KOLOROWA POLITYKA CENOWA: 1) TRADYCYJNA REKLAMA 2) WIELE RÓŻNYCH OPAKOWAŃ 3) KLASYCZNA DYSTRYBUCJA P – J – H – H – S – K PARTNERZY: 1) POLKOMTEL 2) GLS 3) MERCEDES 4) DROM └→ Nivea, L'Oreal, Escada $ $ Dk MLM KLUB FM: 1) OSZCZĘDZANIE 2) POLECANIE 3) BUDOWA SIECI FM 136,11 zł C.H C.D 38,65 zł 55,20 zł 30% 16,55 zł 30,01p. 1600p. 18zł 15zł + 12zł ---------------------- 63zł 300p. 6% 3% 6% 9% 21% MERCEDES kl. A 300p 1200p - 3600p 9 zł (150 zł) - 60 zł - 150 zł 200p. 0% 300p. 3% 300p. 3% 1 200p. 200p. 100p. 2500 - 5000 zł

21% 2500 - 5000 zł PL 2004 Trawińscy 60 krajów 600.000 osób 1 mld złotych BRANŻE: 1) PRODUKTY PERFUMERYJNE 2) CHEMIA GOSPODARCZA 3) TELEFONIA KOMÓRKOWA 4) KOSMETYKA KOLOROWA PARTNERZY: 1) POLKOMTEL 2) GLS 3) MERCEDES 4) DROM └→ Nivea, L'Oreal, Escada POLITYKA CENOWA: 1) TRADYCYJNA REKLAMA 2) WIELE RÓŻNYCH OPAKOWAŃ 3) KLASYCZNA DYSTRYBUCJA P – J – H – H – S – K $ Dk MLM KLUB FM: 1) OSZCZĘDZANIE 2) POLECANIE 3) BUDOWA SIECI FM C.H C.D 38,65 zł 55,20 zł 30% 16,55 zł 30,01p. 300p. 6% 3% 200p. 0% 100p. 18zł 15zł + 12zł ---------------------- 63zł 1600p. 3% - 300p. - 9 zł (150 zł) 6% - 1200p. - 60 zł 9% - 3600p. - 150 zł 21% 2500 - 5000 zł MERCEDES kl. A 136,11 zł 1

Hasło zamykające prezentację.