Społeczeństwo informacyjne – wpływ Internetu na uczniów Gimnazjum nr 3 im. Janusza Kusocińskiego w Szczecinie i ich rodziców uczniowie.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Kiedy, jak i dlaczego komputer uzależnia?
Advertisements

O ZAGROŻENIACH DZIECI W INTERNECIE
Wyniki badania na temat czytania dzieciom
Bądź ostrożny w sieci! Jakub Ślęzak V a.
„Moje dziecko i Internet”
KODEKS 2.0 ZESPOŁU SZKÓŁ W RZEPEDZI
SZKOLNA TELEGAZETA. Debata Recepta na demokrację w szkole W naszej szkole w dn odbyła się debata pt.: Recepta na demokrację w szkole. Na debatę
Bezpieczne poruszanie się po internecie.
Ankieta na temat Psa i Schroniska.
DZIEŃ BEZPIECZNEGO INTERNETU
Analiza ankiety przeprowadzonej w dniu 3 stycznia 2011 r.
Gimnazjum nr 2 w Rumi KODEKS 2.0.
KOMUNIKUJMY SIĘ.
Ankieta była anonimowa i objęła 80 Rodziców
MOJA SZKOŁA W LICZBACH Prezentacja projektu z zakresu przedmiotów przyrodniczych: matematyka, biologia, chemia. Projekt wykonała: Monika Wojtyła, kl.
Bezpieczne ferie Porady dla rodziców
DANE INFORMACYJNE Nazwa szkoły: ZESPÓŁ SZKÓŁ ZAWODOWYCH W GOLENIOWIE
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Zbigniew Gruszka. prezentacja Tablica 1 Wykształcenie słuchaczy Podstawowe 9 osób (1,1%) Średnie 201 osób (40,7%) Wyższe 300 osób (53,6%) Nieznane 32.
KODEKS 2,0 Przygotowała klasa III b
WYNIKI ANKIETY PRZEPROWADZONEJ WŚRÓD DZIENNIKARZY OCENIAJĄCYCH PRACĘ DZIAŁÓW PR SPÓŁEK GRUPY PKP OPRACOWANIE: BIURO MARKETINGU I KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ.
Bezpieczne ferie Porady dla rodziców
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Ankieta Ile czasu uczeń spędza przy klawiaturze, w internecie, oglądając telewizję? Ile czasu uczeń spędza ucząc się i czytając? W jakim celu korzystają.
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA UCZNIA – WARSZTAT PRACY NAUCZYCIELI.
ANKIETA.
DEBATA SZKOLNA KODEKS 2.0..
Dzień Bezpiecznego Internetu
Wyniki ankiety dotyczącej postaw młodzieży Gimnazjum nr 2 w Rumi wobec środków uzależniających przeprowadzonej w październiku 2007 Szkoła Promująca.
Czym jest Internet? Czym właściwie jest Internet? Po pierwsze jest to globalna sieć połączonych ze sobą komputerów. Drugim elementem są zasoby znajdujące.
Bezpieczeństwo w sieci !!!
Projekt edukacyjny pt. „Czy możemy czuć się bezpieczni w Internecie”
Analiza ankiety dla uczniów klas V.
B e z p i c n y I n t e r.
Pytanie 1 i 2 Czy znasz skład chemiczny powietrza? Czy wiesz, jaki jest najlepszy dla Twojego ciała skład chemiczny powietrza?
WYNIKI ANONIMOWEJ ANKIETY „BEZPIECZEŃSTWO W SIECI”
TEMAT Czy mądrze korzystamy z portali społecznościowych?
NETYKIETA, TIK I ŚWIADOMOŚĆ JĘZYKOWA MIESZKAŃCÓW NOWEJ WSI
10 zasad bezpiecznego korzystania z Internetu
Analiza wyników ankiety o hałasie.
młodzieży gimnazjalnej
 W szkole przeprowadziliśmy ankietę dotyczącą 7 punktu Szkolnego Kodeksu 2.0., w której udział wzięły klasy gimnazjalne.  Liczba uczniów, która wzięła.
Zasady bezpiecznego korzystania z Internetu
Bezpieczny Internet Prezentacja przygotowana z okazji Dnia Bezpiecznego Internetu 10 lutego 2015 r. Przygotowanie we współpracy nauczycieli: Renata Majewska.
Bezpieczeństwo w sieci
Projekt edukacyjny pt. „Moje gimnazjum w liczbach i procentach’’
Gimnazjum w Starym Kurowie, r.. Wyniki ankiety dla uczniów Gimnazjum w Starym Kurowie.
Bezpieczny Internet Co robić? Czego nie robić? Jak być bezpiecznym?
Autor: Szkoła z Klasą 2.0, domena publiczna CC0Szkoła z Klasą 2.0CC0.
Ankieta „Czy jesteś bezpieczna (y) w sieci?”. Czy jesteś bezpieczna (y) w sieci? W badaniu ankietowym przeprowadzonym w kwietniu 2014 r. wzięło udział.
Wskazówki Przygotowanie do gry Elementy gry Historia Twórcy Copy Right Notice Informacje dodatkowe Zagraj!!! W świecie sieci.
-opis polskiej szkoły nowych czasów..  Podczas lekcji można korzystać z tablicy interaktywnej, komputerów i innych urządzeń elektronicznych tylko w celach.
Szkolny Kodeks 2.0. Publiczne Gimnazjum w Męcinie Oto poszczególne jego punkty:
KODEKS 2,0. Szkoła Podstawowa nr6 w Inowrocławiu 1.W szkole nie używamy telefonów komórkowych, poza sytuacjami wyjątkowymi. 2. Za zgodą nauczycieli możemy.
Bądź bezpieczny w sieci
CZY ROZMAWIASZ Z RODZICAMI O TYM CO ROBISZ W INTERNECIE (NA JAKIE STRONY WCHODZISZ, Z KIM SIĘ KONTAKTUJESZ)?
Lepszy internet zależy od Ciebie!
Zasady bezpiecznego korzystania z Internetu
Jak towarzyszyć dzieciom w sieci? Monika Pietruszka Wioleta Stypuła.
Analiza wyników ankiety „Internet wsparcie czy zagrożenie ” oprac. Beata Zdrojewska, Magdalena Mike-Roczek.
Bezpieczni w e-świecie
Zasady bezpiecznego korzystania z Internetu.
Gimnazjum nr 2 w Rumi KODEKS 2.0.
Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 4
Bezpieczny internet – analiza ankiety dla rodziców
DEBATA KODEKS 2,0 KLASA II B GOOGLAKI.
TIK w szkole.
Zasady korzystania z technologii informacyjno - komunikacyjnych
TECHNOLOGIA W ŻYCIU CODZIENNYM
Zagrożenia, na jakie narażone są dzieci w Internecie:
Zapis prezentacji:

Społeczeństwo informacyjne – wpływ Internetu na uczniów Gimnazjum nr 3 im. Janusza Kusocińskiego w Szczecinie i ich rodziców uczniowie

Ankieta była anonimowa i objęła 300 uczniów

Ankieta zawierała 20 następujących pytań:

1. Gdzie najczęściej korzystasz z Internetu? a) w domu b) w szkole c) w kawiarence internetowej d) u kolegi/koleżanki e) inne

2. Ile czasu dziennie spędzasz korzystając z Internetu? a) poniżej 1 godziny b) 1-2 godzin c) 2-4 godzin d) 4 -6 godzin e) powyżej 6 godzin f) nie wiem

3. Czy korzystasz z portali społecznościowych? a) Tak b) Nie

4. Jak często korzystasz z podanych niżej portali społecznościowych?

grono.net

fb.pl

nk.pl

fotka.pl

hi5.pl

inne

5. Ilu masz znajomych na portalu społecznościowym? a) Poniżej 50 b) c) d) e) powyżej 500

6. Czy znasz osobiście wszystkich swoich znajomych z portalu społecznościowego? a) Tak b) Nie

7. Ile czasu dziennie, poświęcasz, na korzystanie z tych portali? a) poniżej 1 godz. b) 1-2 godz. c) 2-4 godz. d) powyżej 4 godz.

8. Jakich funkcji najczęściej używasz korzystając z portalu? a) edytuję profil b) wstawiam zdjęcia c) przeglądam profile innych osób d) obserwuje i/lub wypowiadam się na forum e) inne

9. Jak ważne są dla Ciebie internetowe kontakty? a) bardzo ważne b) ważne c) obojętne d) mało ważne e) w ogóle nie ważne

10. Które kontakty są dla Ciebie ważniejsze? a) tylko ze znajomymi internetowymi b) w realnym świecie c) oba są dla mnie tak samo ważne d) nie wiem

11. Czy nawiązałeś kiedyś kontakt z nieznajomym z Internetu? a) Tak b) Nie

12. Dlaczego nawiązałeś /nie nawiązałeś znajomości z nieznajomym przez Internet

13. Czy kiedykolwiek kłóciłeś się na forum internetowym? a) nigdy nie miałem do czynienia z taką sytuacją b) zdarzyło mi się raz c) zdarzyło mi się kilka razy d) wiele razy mi się to zdarzyło

14. O co się kłóciłeś?

15. Czy te konflikty były ze znajomymi z realnego świata, czy z Internetu? a) tylko ze znajomymi z realnego świata b) tylko ze znajomymi z Internetu c) i ze znajomymi z Internetu i z realnego świata d) nie pamiętam

16. Czy internetowe konflikty z realnymi znajomymi, wpłynęły na Twoją relację z nimi w świecie rzeczywistym? a) zdecydowanie tak b) raczej tak c) raczej nie d) zdecydowanie nie e) trudno powiedzieć

17. Jak wpłynęły na te kontakty? a) kontakty polepszyły się b) kontakty pogorszyły się

18. Jak rozwiązujesz konflikty ze znajomymi z Internetu? a) zrywam znajomość b) przyznaję mu rację c) dochodzimy do kompromisu d) wysyłam emotioikonki e) inaczej

19. Czy używasz komunikatora do rozmowy z innymi osobami? a) tak b) nie

20. Ilu masz znajomych na komunikatorze? a) 0-10 b) c) d) e) f) powyżej 100

Dziękuję za uwagę.