Rozwiązania IP do transmisji głosu

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
OsiDial – głosowa i faksowa obsługa firm
Advertisements

Telefonia w chmurze Błażej Pawlik Błażej Pawlik.
Neostrada tp.
Dostęp do Internetu Frame Relay tp
Warszawa system IMS 7.0 oprogramowanie dla warsztatów i sklepów branży motoryzacyjnej Copyright by Integra Software. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Środowisko Windows 2000.
Platformy na żądanie (ASP) element wdrożenia rozwiązania e-learning
1 Projekt System 7/24. Białystok, 9 lipiec 2007 System 7/24 - jako przykład współpracy BIZNES - SAMORZĄD Warszawa,
Podsumowanie działań związanych z budową społeczeństwa informacyjnego
Tomasz Smieszkoł - 15 stycznia
SG-VIP-480_880V1 Page 1 / 21 Internetowe bramki telefoniczne VoIP standardu H.323/SIP Seria VIP-480 / VIP-880.
PLANET ADW-4302 v2 Modem ADSL 2/2+, Router, Firewall, bezprzewodowy g.
PLANET ADE-3410, ADE-3400v2, ADE-4400v2 Modem Router A DSL 2/2+
Telefon Wi-Fi w standardzie b/g SIP
PLANET WLS-1280 Bezprzewodowy przełącznik sieci LAN
1/11 Rozwiązania dla Skype. 2/11 Spis treści Trendy rynkowe dla komunikatora Skype Rozwiązania dla Skype Cechy i przeznaczenie produktów.
Czym jest ISA 2004 Microsoft Internet Security and Acceleration Server 2004 jest zaawansowaną zapora filtrującą ruch w warstwie aplikacji. Razem z zaporą.
Longhorn - Usługi terminalowe
To idealne narzędzie do zarządzania komunikacją z klientami i prowadzenia kampanii sprzedażowych na najwyższym poziomie.
Artur Szmigiel Paweł Zarębski Kl. III i
Internet Usługi internetowe.
HiPath 3000 V3.0 Maciej Tomaszewski
Systemiq platforma komunikacyjna VoIP efektywna komunikacja ze światem.
Hybrydowy Kontroler NetAXS™
Microsoft Lync Efektywna komunikacja w Biznesie
BUDOWA TELEFONU KOMURKOWEGO
2N - Lift Easy Talk Lift Mod. Podstawowy Gwarancja Bezpieczeństwa.
Duży serwer - duże możliwości
PDS Service T. Hassa M. Sinkowski Biuro Handlowe: ul. Ku Wiśle Warszawa Tel: Fax:
GT-S3500 Metaliczny błysk elegancji. Możliwość tworzenia i edycji tematów pulpitu. Możliwość wykorzystania swoich zdjęć lub obrazków do stworzenia perfekcyjnego.
Integrator systemów telekomunikacyjnych
Internet i telekomunikacja NETInstal Pszów ul. Łanowa 34 tel (Poland) tel (U.K.) opracowanie: inż. Błażej.
Smartfon Prezentacja systemu.
Agenda 1 Tailored Mobile Solutions S.A 2 Aplikacja TMS Finance 3
Składniki i struktura systemu SimTel CTI / CallCenter
Automatyzacja procesu obsługi klienta podczas sytuacji kryzysowych Igor Bokun, prezes zarządu Warszawa,
Contact Center jutra – nowoczesne metody interakcji z klientem Antoni Biedrzycki ITD Polska Warszawa 2006.
Mobility Extension MobEx Wzrost konkurencyjności Wygoda Twoich klientów.
Rozdział 4: Budowa sieci
TELEMATYKA W ZARZĄDZANIU FLOTĄ
Agenci w budowaniu satysfakcji klienta - contact center
Temat 4: Rodzaje, budowa i funkcje urządzeń sieciowych.
CabMan System dyspozytorski.
Rozdział 1: Wprowadzenie do systemu Windows 2000 i podstaw sieci
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE System CRM w Focus Telecom Polska - cechy i funkcjonalność usługi Autor: Tomasz Paprocki.
Systemy PABX 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem.
Systemy IPTV 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem.
ROZWIĄZANIE SLICAN DLA BANKU. Chcesz by Twój bank miał wizytówkę banku z klasą? Chcesz mieć sprawną komunikację w swoim banku? Wybierz niezawodność i.
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
Tworzenie infrastruktury informacyjnej dla polskiego
Sieci komputerowe.
iq System Operatorska platforma komunikacyjna VoIP Sławomir Jasnoch
Internetowego Biura Rachunkowego
Programowanie aplikacji telefonicznych z wykorzystaniem
Urządzenia 1 mld smartfonów do 2016 r., 350 mln z nich jest używanych w pracy Ludzie 82 % populacji online korzysta z sieci społecznościowych Chmura.
System Informatyczny w firmie branży komunalnej
Unified Communications Komunikacja zunifikowana
Kierunki rozwoju usług monitorowania Outsourcing stacji monitorowania Optymalizacja kosztów.
Co To jest usługa VoIP VoIP - technologia umożliwiająca przesyłanie głosu za pomocą łączy internetowych lub dedykowanych sieci wykorzystujących protokół.
SYRIUSZ – KONFERENCJA PSZ 2011 Dr inż. Jan Gąsienica-Samek – CRZL, kierownik projektu 1.12 Dr inż. Jan Gąsienica-Samek Kierownik projektu 1.12 Centrum.
Zintegrowany monitoring infrastruktury IT w Budimex
Zintegrowane systemy informatyczne
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE Systemy Call Center Sp. z o.o.
Warszawa 27 Luty 2014 Analiza implementacyjna usługi VoIP dla zastosowań korporacyjnych Wykonał: Michał Boczek Promotor: dr inż. Dariusz Chaładyniak.
"Projekt zintegrowanego systemu teleinformatycznego dla obiektu specjalnego" Rafał Byczek Z 703.
w Kociewskim Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Starogardzie Gdańskim
Digia™ II Digital Video Recorder
Routery zdalnego dostępu eWON
materiały dla uczestników
eConnect Inteligentne centrum obsługi
Zapis prezentacji:

Rozwiązania IP do transmisji głosu Serwery IP HiPath 3000 Target groups are Enterprise Customers The main objective of external communication is to position Siemens as a reliable, stable and strong partner for enterprise customers. We have the competence and the portfolio to meet the requirements of our customers and the market. Our financial stability and solid business policy will ensure our presence in tomorrow's markets, making us a strong, reliable partner for our customers, partners and investors. In this way, we strengthen our customers and help them boost their profitability now and in the future. SimTel S.A.

O SimTel S.A. Firma SimTel została założona w 1992 roku. Głównym profilem naszej działalności jest projektowanie, dostawa, montaż, uruchomienie oraz serwis cyfrowych systemów teleinformatycznych Od 1994 ściśle współpracujemy z firmą Siemens, oferując jej urządzenia, aplikacje i rozwiązania. Równocześnie realizujemy na zlecenie firmy Siemens zadania polegające na integracji zewnętrznych aplikacji z serwerami telekomunikacyjnymi Hicom/HiPath W 1999 roku podpisaliśmy umowę, dzięki której zostaliśmy Master Partnerem firmy Siemens w zakresie dystrybucji, poprzez własną sieć firm partnerskich na terenie całej Polski, systemów HiPath. Oczywiście poza kanałem dystrybucyjnym zajmujemy się również sprzedażą bezpośrednią do klientów końcowych. Obecnie posiadamy statusy Dystrybutora i Platinum Partnera firmy Siemens Nasza firma w ramach wymiany kapitałowej związana jest partnersko z Firmą VERBICOM co znacznie poszerza nasze pole działania i daje możliwość świadczenia usług na terenie całego kraju. Ponadto dzięki sieci Partnerów możemy oferować usługi w dowolnym miejscu W bieżącym roku przekształciliśmy się w Spółkę Akcyjną co znacznie podniosło naszą skuteczność działania Integralna częścią naszej oferty są własne aplikacje końcowe (CallCenter / IVR / CTI / Faxserver) zintegrowane oferowanymi systemami telekomunikacyjnymi Istotnym elementem działania firmy SimTel S.A. jest solidność i terminowość oraz jakość świadczonych usług. Możliwe jest to dzięki dobremu i sprawdzonemu zespołowi ludzkiemu który ciągłe doskonali swoje kwalifikacje.

SimTel S.A. kompletny integrator Sprawdzone i niezawodne systemy telekomunikacyjne Siemens Własne centrum tworzenia i wdrażania aplikacji teleinformatycznych Sprawdzone zaplecze serwisowe z jednym numerem telefonu 24h/7 dni Razem 40 doświadczonych pracowników z dużym potencjałem i doświadczeniem Własne aplikacje dostosowane do potrzeb klienta – uszyte na miarę Kompleksowe rozwiania zapewniające konwergencję usług telekomunikacyjnych oraz kompletną integracje z systemami informatycznymi

SimTel S.A. Główne produkty Serwery teleinformatyczne z serii HiPath 1000, 2000, 3000 i 4000 i 5000 Projektowanie, tworzenie i sprzedaż aplikacji CallCenter / IVR / CTI / Faxserver, Tworzenie oprogramowania dla potrzeb Centrów Powiadamiania Ratunkowego i Centrów Zarządzania Kryzysowego. Serwery Stratus® ftServer gwarantujące dostępność na poziomie 99,999% a nawet większą oraz pamięci masowe EasyStor family TAS serwery alarmowe i konferencyjne

Rozwiązania HiPath Aplikacje, Systemy komunikacji IP i Aparaty Zunifikowana Komunikacja Contact Center Usługi Katalogowe Rozwiązania Branżowe Inne aplikacje Sieciowanie – CorNet IP, Q.SIG i SIPQ Wspólne Systemy Zarządzania Wsparcie i Usługi Serwisowe HiPath Systemy komunika-cji IP HiPath 8000 HiPath 5000 HiPath 4000 HiPath 3000 HiPath 2000 Inna Brama RG 8700 HiPath 4000 HiPath 3000 HiPath 2000 Bramy Medialne Unser Portfolio (alles aus einer Hand, aufeinander abgestimmt) Endpoints: neu sind APM, WL2 Handset Gateways: neu sind HP2k, RG8700 für HiPath 8000 Positionierung Hp4k: als TK System oder auch als GW für z.b. HiPath 8000 Aparaty

HiPath 3000 - Przegląd systemu 33x0 35x0 3800 ISDN – kanały B 16 60 250 Abonenci TDM 44 84 384 Abonenci IP 96 192 500 Abonenci DECT 64 Stacje bazowe DECT 3 7

HiPath 3550 - przykład Jednostka podstawowa standardowa wisząca: 2 S0/8 UP0/E / 4 a/b z PSU lub USV 7 slotów rozbudowy (6-16portowych i 1-24portowy) max. 60 linii miejskich (analogowych / kanałów B ISDN; mieszanych) max. ilość abonentów systemu 156 / 196 użytkowników IP 32 abonentów systemu DECT / 7 stacji bazowych V.24-interfejs do aplikacji systemowych (Caracass, CTI, VMS) HiPath HG 1500 – 4 karty / interfejsy integracji z siecią LAN IP trunking (sieciowanie po IP) interfejs zarządzania SNMP (Lan Interface Module)

HiPath 3800 - przykład Jednostka podstawowa - budowa 19” ( 21 slotów) (max. 2 skrzynie rozbudowy) max. 250 linii miejskich (analogowych/ kanałów B ISDN; mieszanych) max. Liczba abonentów systemu 384 ( do1000 w sieci) 500 abonentów IP 250 abonentów systemu DECT / 64 stacje bazowe V.24-interfejs do aplikacji systemowych (Caracass, CTI, VMS) 8 kart HiPath HG 1500 – po 2 interfejsy integracji z siecią LAN IP trunking (sieciowanie po IP) interfejs zarządzania SNMP (LIMS) zasilanie awaryjne USV

HiPath 3000 wersja 7 Zintegrowane karty LIM w standardzie z systemami H33xx/H35xx Implementacja protokołu SIP do sieciowania i współpracy z obcymi urządzeniami VoIP Podłączenie do kilku operatorów SIP Aparaty 410 S i 420 S z protokołem SIP Wprowadzenie nowej rodziny aparatów openStage Rozwiązania WLAN - aparat bezprzewodowy WLAN optiPoint WL2 Konferencja realizowana za pomocą grupy MULAP – sygnalizowana w grupie za pomocą pulsującej diody Automatyczne przechodzenie systemu w stan pracy dzień / noc

HiPath 3000 wersja 7 Funkcja dyskretnego podsłuchu i zapowiedzi Nagrywanie rozmów za pomocą funkcji Live Call Recording na Xpressions Compact ComScendo on a Button Suite – XML Phone Services Przypisanie pod przyciskiem telefonicznym funkcji: odpytywania książki telefonicznej, przeglądania wizytówek Corporate Directory, wysyłania emaila, otwierania aplikacji np. Netmeeting – funkcje EasyLookup, EasySee, EasyMail EasyShare Polskie czcionki na wyświetlaczach aparatów optiPoint Desk sharing

Mobile Clients / Phones HiPath 3000 – Urządzenia końcowe optiPoint 4x0 openStage Mobile Clients / Phones TDM IP WLAN optiPoint 500 openStage Portale

optiPoint 500 - telefony cyfrowe TDM - advance - standard - basic - economy - entry

optiPoint 500 – adaptery Analog adapter Phone adapter ISDN adapter Acustic adapter Recorder adapter Key module Signature module

optiPoint 420- rodzina telefonów IP economy plus standard advance optiPoint Application module economy optiPoint slk module

optiPoint 420 S technologia SLK (self labeling key) doskonałe rozwiązanie dla każdego dynamicznego/mobilnego abonenta nowa technologia samoopisujących się przycisków - idealny aparat dla środowisk Desk Sharing - abonent może zalogować się na dowolnym urządzeniu uzyskując swoje osobiste funcje Stosowany w celu ograniczenia kosztów obsługi Idealny aparat reprezentacyjny dla wyższego managementu

optiPoint 410 / 420 - adaptery key module 16 (z shift 30) dodatkowych klawiszy programowalnych funkcyjnych/imiennych busy lamp field 90 dodatkowych klawiszy programowalnych signature module czytnik kart chip'owych (+ zapis) acoustic adapter dołączenie dla zewnęrznego głośnika box/micro, słuchawki (przewodowej lub bezprzewodowej), recorder adapter styk do nagrywania i słuchawki nagłownej

Application Module osobista książka telefoniczna (do 1000 wpisów) kolorowy wyświetlacz dotykowy (320x240 pixeli) zintegrowana klawiatura (QWERTZ i QWERTY) interfejs LDAP access WAP Browser interfejs Java wybieranie głosowe Directory list, viewer, Editor regulacje kontrastu, jsności, nasycenia barw Screensaver, dimmer function Export / Import danych z PC / PDA do integracji z optiPoint 410/420 standard, advance

Aparaty openStage Nowoczesne wzornictwo Prosty w obłudzie interfejs użytkownika Możliwość personalizacji urządzenia Współpraca z aplikacjami zewnętrznymi

HiPath 3000 - optiClient Attendant Awizo komputerowo – telefoniczne TDM / IP Do 3 przystawek BLF po 140 numerów, 16 znaków na numer lub 240 numerów po 6 znaków na numer Centralne awizo w sieci central, do 6 sztuk w systemie PSTN optiPoint 500 HiPath 3000 - optiClient Attendant USB

HiPath Cordless EM – telefonia bezprzewodowa 16 BS TM RoamingHandover Handover HiPath 3550 HiPath 3500 S0/S2/IP 64 BS HiPath 3800

zintegrowany IP Gateway Dynamic B-channel Management HiPath 3000/5000 IP / VPN Gateway HG 1500 V3.0 zintegrowany IP Gateway CorNet IP Networking Zarządzanie po WEB ZarządzanieFault Management Taryfikacja IP Otwarte interfejsy SNMP/DDE/TAPI Variable Internet access Dowolna skalowalność Aplikacje 3rd Party LAN - LAN connectivity Telepraca / Mobilność IPSec VPN Quality of Service Rozbudowany Firewall Dynamic B-channel Management 2 Interfejsy LAN 100 MB/s HG 1500 V3.0 HXGS3 HXGR3 HXGM3 Nowość H.235 PDM1 NEU STMI2

Rozwiązania - IP WLAN Telefony Bezprzewodowe i Oparte na PC Softphon optiClient130 optiPoint WL2 professional optiPocket

optPoint WL 2 professional Aparat optiPoint WL2 professional WiFi Usługi: Wsparcie dla protokołów 802.11b / g, i CorNet IP Kolorowy wyświetlacz (128 x 128), port USB Wybieranie LDAP, wybieranie głosowe i wbudowane łącze słuchawkowe System operacyjny Linux Bazuje na otwartych standardach: WEP (64 / 128 bit), WPA, VPN, CCX, LEAP, 802.11i, SRTP

odpowiednie klawisza fizyczne jak w optiPoint DSM (display module) optPoint WL 2 professional Dzwonki polifoniczne i wibrator dla połączeń przychodzących Duży kolorowy wyświetlacz, wspierający 17 języków ułatwia odczyt i użycie Soft keys oraz odpowiednie klawisza fizyczne Szybki dostęp do menu jak LDAP przez przycisk nawigacji Również emulacja przycisków optiGuide! Wizualny wskaźnik wiadomości, dostęp za pomocą 1 przycisku Proste w użyciu funkcje głośnomówiące Podświetlenie klawiatury Programowe rozpoznawanie głosu jak w optiPoint DSM (display module) W komplecie baterie i ładowarka Nic już nie trzeba dokupić!

optiPocket IP System Pocket PC 2003 optiClient look&feel współpraca z siecią WLAN aplikacja optiClient 130 PDA Wsparcie dla protokołów 802.11b / g, H.323 i CorNet IP Emulacja usług aparatów optiPoint (graficzny interfejs użytkownika) H.323, ComScendo – do wyboru Klient LDAP Kompresja G.723.1, G.729 Interfejs TAP do CTI optiPocket IP

Programowy telefon systemowy IP dla PC optiClient 130 Wybieranie numeru za pomocą (Outlook, wew. ksiązka telefoniczna, LDAP) Lista numerów przychodzących i wychodzących Pop up Indywidualne kody dostępu (Desksharing) Współpraca z aplikacjami TAPI

Sieciowe rozwiązanie CTI HiPath TAPI 170 i HiPath CAP CTI Server HiPath CAP lub HiPath TAPI 170 Połączenie po CSTA Połączenie po S0, V.24 lub LAN optiPoint 410 / 420 / 500 Integracja aplikacji po TAPI Integracja po CAP 2.0 (Common Application Platform ) HG 1500 CTI-Client CTI-Client

HiPath 3000 aplikacje współpracujące z systemem Integrated Solutions Mobility Suite HiPath Xpressions Compact HiPath Cordless Office HiPath ProCenter Compact HiPath Xpressions Entry HiPath Xpressions Standard HiPath Xpressions Advanced HiPath TAPI 120 / 170 Contact Center Solutions HiPath ProCenter Office HiPath ProCenter Agile HiPath ProCenter Aplikacje Awizo optiClient attendant optiPointBLF SimCallCenter SimPhone SimOutlook SimDESK SimStat SimControl SimGate Management HiPath 3000/5000 Manager C HiPath Fault Management Hipath Accounting Management Hipath User Managment

HiPath 3000 w sieci IP

Interworking HiPath 3000 / HiPath 4000 Small-Remote-Site – praca normalna (1) Obiekt 2 Obiekt 1 ISDN HG 1500 HG3550 IP Obiekt 3 HiPath 3000 HG3530 HG 1500 ISDN HiPath 4000

Interworking HiPath 3000 / HiPath 4000 Small - Remote - Site – praca normalna (2) Obiekt 2 Obiekt 1 ISDN HG 1500 HG3550 IP Obiekt 3 HiPath 3000 Signallisierung an Host System Payload Switching zwischen Amt und IP-Phone BOF HiPath 4000 Lokaler Amtsanschluss HG3530 HG 1500 ISDN HiPath 4000 Signalling Payload

Interworking HiPath 3000 / HiPath 4000 Small - Remote – Site- praca w czasie awarii Obiekt 2 Obiekt 1 ISDN HG 1500 HG3550 IP Obiekt 3 HiPath 3000 Not BOF (HiPath 3000 ) an den IP-Phones im Nebenstandort HG3530 HG 1500 ISDN HiPath 4000 Signalling Payload

Gateway HG 1500 V3.0 Sieciowanie IP VPN HiPath 3000 V5.0 Site-to-Site VPN oddział HiPath 3000 ISDN Lokalizacja centralna HiPath 3000 VPN-Tunnel Internet fixed line SDSL Internet Internet fixed line SDSL Remote Access VPN Mobile / Teleworker ADSL / ISDN Modem (Data Only) VPN-Client Safenet Sentinel HiPath 5000

Zdalny dostęp przez VPN Telepracownicy ISDN Lokalizacja centralna HiPath 3000 VPN-Tunnel Internet Internet fixed line ADSL Internet fixed line ADSL optiClient 130 VPN-Client Safenet Sentinel HiPath 5000

Mobilność abonentów IP HiPath 3000 V7.0 Przykład migracji systemu TDM do IP za pomocą karty HG 1500 Uniwersalne oprogramowanie funkcji abonenckich HiPath ComScendo dla użytkowników IP i TDM Sieciowanie systemów HiPath 3000, HiPath 4000 HiPath 5000 po IP lub TDM HiPath 3000 pełni rolę Survivable Media Gateway (modułu przetrwania) dla HiPath 4000 w rozwiązaniach sieci jednostek wyniesionych Stworzenie sieci firmowej za pomocą VPN poprzez szybkie i tanie połączenia internetowe ADSL w celu wprowadzenia usług telepracy Mobilność abonentów IP Centrala firmy HiPath 3000 HiPath 4000 HiPath 5000 optiPocket WLAN optiClient 130 LAN/WAN optiPoint IP Filia CorNet IP

Zarządzanie systemem HiPath 3000 HiPath 5000 / CTI Serwer Operator VoIP/ISDN Sieć LAN HiPath 3000 HiPath Manager E / HiPath Account Manager

HiPath: Überlegene Nutzung von Technologie Ziel: Verstehen, was HiPath ist und was sich hinter dem Namen HiPath verbirgt. SimCallCenter Die HiPath-Architektur setzt sich aus verschiedenen Elementen zusammen.

Aplikacja SimCallCenter Call Center jest miejscem gdzie obsługiwana jest duża liczba przychodzących lub wychodzących kontaktów

Systemy wspomagania telefonowania „aplikacje” Aplikacja SimCallCenter - System ten jest nowoczesnym rozwiązaniem teleinformatycznym przeznaczonym do inteligentnej i wydajnej obsługi połączeń telefonicznych dla ruchu przychodzącego i wychodzącego w firmie Aplikacja SimControl - Program ten na bieżąco wyświetla najważniejsze informacje o stanie pracy wszystkich pracowników w dziale Call Center, pozwala na kontrole i organizace pracy Aplikacja SimDesk – pozwala na prostą i szybką wizualizacja stanu telefonów oraz ułatwia przełączenie lub udzielenie informacji osobie dzwoniącej, bez konieczności zapamiętywania często dużej ilości numerów. Aplikacja SimPhone - Program pokazuje na ekranie komputera aktualny stan telefonu na biurku użytkownika oraz umożliwia jego obsługę z komputera. Aplikacja IVR/VMS/VFX System głosowo - faksowy – pozwala za pomocą jednego wydajnego i prostego narzędzia obsłużyć zapowiedzi głosowe, pocztę głosową i faksową Aplikacja Komponent - Integracja z istniejącymi aplikacjami klienta (CRM, ERP/MRP). Umożliwia zaszycie przycisków telefonicznych w istniejącym oprogramowaniu klienta. Aplikacja OutCall– Call Center wychodzące – system zapewnia realizację tej usługi w sytuacji jeżeli chcemy łączyć i obsługiwać ruch nie tylko w w naszej firmie ale również na zewnątrz dla innych podmiotów (świadczenie usługi call center)

Funkcjonalność SimCallCenter Inteligentna dystrybucja wywołań Intuicyjny interfejs użytkownika Automatyzacja procesów (Business Process Management) Współpraca z zewnętrznymi aplikacjami Prosta administracja Praca wielojęzykowa, skill based routing Kolejkowanie wywołań na podstawie określonego kryterium System zapowiedzi słownych z autoryzacją dzwoniącego Raporty z pracy systemu i/lub poszczególnych grup/agentów Niezawodna praca dzięki zastosowaniu bazy danych SQL Wyświetlanie komunikatów na zewnętrznych wyświetlaczach LED/LCD Bramka SMS dla abonentów GSM

Korzyści ze współpracy z firmą SimTel S.A. Doświadczenie - 15 lat SimTel na rynku i duża liczba wdrożeń gwarantuje Państwa SUKCES! Kompleksowość – zajmujemy się telekomunikacją od A do Z Najwyższa jakość rozwiązań – dzięki wybieraniu tylko tego co najlepsze i rzeczywiście potrzebne osiągamy doskonałe rezultaty Elastyczność – słuchamy potrzeb Klienta i je zaspokajamy Wiedza – nasz zespół to razem około 40 najwyższej klasy specjalistów - pasjonatów Etapowość - Realizacja projektów krok po kroku . Nie tracąc celu z oczu konsekwentnie realizujemy potrzebne etapy Wyjątkowa jakość serwisu i wsparcia technicznego – własny duży magazyn podzespołów i zespół konsultantów gwarantuje błyskawiczne wsparcie Opcja finansowania przez leasing – korzystanie z oszczędności na łączności obniża dodatkowo bieżące koszty rozmów

e-mail: Jaroslaw.Staniewicz@simtel.pl Dziękuję i zapraszam Jarosław Staniewicz SimTel S.A. tel. 0-58 340 06 10 kom. 603 60 80 20 e-mail: Jaroslaw.Staniewicz@simtel.pl