Droga, prędkość, czas nasza strona uczy Was… 

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Jak pomóc dziecku w nauce?
Advertisements

Programowanie w PMC.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego DiAMEnT-owa Matematyka.
7 Drużyna Harcerska „Dragon”
Zespół Szkół im. Ks. Jerzego Popiełuszki
„MÓJ WSTĘPNY PLAN ROZWOJU”
ZAJĘCIA DODATKOWE.
Modelowanie z wykorzystaniem MAS oraz AI
DZIAŁANIA NA UŁAMKACH ZWYKŁYCH
Dzień przedsiębiorczości 3 kwietnia 2008r.odbył się dzień przedsiębiorczości. Była to już piąta edycja programu. Dla mnie był to dzień, w którym miałem.
PROJEKT EDUKACYJNY DLA DZIECI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM
JAK ZROBIĆ STRONE INTERNETOWĄ
Zajęcia pozalekcyjne oraz dla inicjatyw społeczności lokalnej w szkolnej pracowni informatycznej Szkoła Podstawowa nr 21 im. Królowej Jadwigi w Lublinie.
Cześć! Chciałabym się nauczyć tworzyć matematyczne gry komputerowe Umiem robić takie gry, a więc z chęcią nauczę Cię.
Jak przygotować prezentację w programie Power Point
Projektowanie Stron WWW
Prezentacja aplikacji do zarządzania projektami Szkoła Główna Handlowa w Warszawie,
JAK POWSTAŁA MOJA STRONA INTERNETOWA…?
15 czerwca 2012 r. Gimnazjum nr 132 z Oddziałami Integracyjnymi
Podstawy tworzenia stron WWW
TWOJA STRONA WWW NA VGH.PL MINIPORADNIK.
…:::Historia Strony Internetowej ZSO i kulisy jej powstawania:::…
Publikowanie strony www Tworzenie stron www 7 Joanna Brzozowska.
Uniwersytet Mikołaja Kopernika Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Podyplomowe Studium Programowania i Zastosowań Komputerów Marcin Hankiewicz.
Tworzenie strony internetowej krok po kroku.
Prezentacja Zając Martyna
Z życia gimnazjalisty…
Aplikacja Quick TimeTable
Szkoła Podstawowa Nr 122 w Łodzi Koordynatorzy projektu:
Aktywny udział w zajęciach, w których była wykorzystana TIK Opracowanie projektu kodeksu 2.0 Prowadzenie blogów 2.0 Realizacja mini projektu uczniowski.
Rozwiązanie 4 zagadki konkursu „Nie taka matma straszna”
Na Ogólnopolskiej Prezentacji Projektów Młodzieżowych w Warszawie -7 czerwca 2010 r Warszawa Zamek Królewski –Arkady Kubickiego.
WebCreator.c0.pl Krzysztof Abram.
Microsoft Office Publisher
Program kursu zakłada:
Na wysokościach myślenia jest sfera,
LICEUM PROFILOWANE O PROFILU ZARZĄDZANIE INFORMACJĄ
Krótkie formy wypowiedzi pisemnej
Wnioski na temat: Jak jest?. 1.Samorząd nic nie robi. 2.Służy tylko do organizowania kiepskich technicznie apeli. 3.Losowanie szczęśliwego numerka. 4.Nie.
„Ortograffiti w mojej szkole”
Wszyscy chronimy naszą przyrodę. Realizacja projektu: Klasa 5a i harcerze.
OBRAZKOWY KODEKS 2.0 Klasa IIC
I ty możesz zostać grafikiem komputerowym!
Szkoły Podstawowej Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Ozorkowie
M emories F actory Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Integracyjnymi im. Mieszka I Świnoujście.
W W W Łukasz Stochniał.
Jak uczyć? Gdańsk, wrzesień ; Ośrodek metodyczny Fundacji Edukacji Otwartej NetEdukator.
Jak stworzyć dyplom w programie Word
Z łyżką i wiosłem – kulinarny rejs wokół Bałtyku Prezentacja uczennic klasy V Szkoły Podstawowej w Zalesiu.
Visual Basic w Excelu - podstawy
Temat 1: Ogólne cechy języka PHP
Aleksandra Matuszewska
Algorytmy- Wprowadzenie do programowania
XHTML Mapa odsyłaczy Damian Urbańczyk. Czym jest mapa odsyłaczy? Mapa odsyłaczy to zdefiniowane w języku HTML miejsca, które występują na wskazanym elemencie.
Wolontariat Gimnazjalny nr. 30. Klinika Transplantacji Szpiku, Onkologii i Hematologii Dziecięcej we Wrocławiu pomogła już wielu dzieciom, teraz nasza.
Szkoła z klasą 2.0 Kodeks 2.0.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Edycja 2012/2013 w Szkole Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Konarzewie J. Liszkowska- koordynator.
Podstawy tworzenia stron WWW w języku HTML Koło Naukowe Elektroniki Przemysłowej - KNEP Wykonali:Mariusz Zawistowicz i Karol Witowski.
FrontPage Co i jak ???. FrontPage Tworzenie stron internetowych z wykorzystaniem prostych edytorów tekstu (np. Notatnik) jest dość trudne i bardzo pracochłonne.
I Szkolna Gra Terenowa „Powstanie Warszawskie”
Dokumentacja programu komputerowego i etapy tworzenia programów.
PHP jest językiem skryptowym służącym do rozszerzania możliwości stron internetowych. Jego składnia jest bardzo podobna do popularnych języków programowania.
Łączenie php z formularzami. Na początek uruchamiamy Xampp.
TIK na lekcjach – od czego rozpocząć ? Projekt pt. „Nowatorski system wsparcia nauczycieli w powiecie szczycieńskim” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
Innowacja pedagogiczna „Pasja programowania”
Zrozumieć, przeanalizować i rozwiązać
MemoriesFactory Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Integracyjnymi
BĄDŹ KUMPLEM, NIE DOKUCZAJ!
Szkoła Podstawowa Nr 122 w Łodzi Koordynatorzy projektu:
Haskell Składnia funkcji.
Zapis prezentacji:

Droga, prędkość, czas nasza strona uczy Was… 

Efekt jednego ze spotkań – prosty formularz do obliczania prędkości Dawno, dawno temu… w sali informatycznej Pewnego słonecznego dnia nauczyciel od matematyki postanowił wziąć udział w konkursie informatycznym „Pajączek”. Zaproponował nam, uczniom klasy 6a, tworzenie strony internetowej. W związku z tym, iż miała ona być stworzona w językach programowania, spotykaliśmy się w poniedziałki na zajęciach informatycznych. Pan Piotr pokazywał nam poszczególne elementy tworzenia kodów php i html. Nauczyliśmy się takich rzeczy jak: wypisywanie tekstu na ekran, losowanie liczb, losowanie zadań, instrukcje warunkowe, tworzenie formularzy, prosta obróbka grafiki, Efekt jednego ze spotkań – prosty formularz do obliczania prędkości 2

Tak wyglądały początki! Wchodzimy w role… Zakasaliśmy rękawy i podzieliliśmy się funkcjami. Michał postanowił wszystko połączyć w całość i odpowiadał za programowanie w html’u. Paulina ubarwiła stronę własnymi projektami graficznymi i odpowiadała za ogólny wygląd całości. Kasia i Asia wymyślały zadania do drogi, prędkości i czasu, dzięki temu: Ada pływała z prędkością 120 km/h, Michał pędził po autostradzie 360 km/h, a bliźniaczki na rolkach jeździły przez 20 godzin bez przerwy – oczywiście wszystko zostało poprawione. Tak wyglądały początki!

Po całym dniu… ciężkiej pracy Po spotkaniu, w pewnym, czwartkowym dniu mieliśmy gotową stronę startową (jeszcze bez odnośników), zadania (bez grafiki). Dodatkowo Paulina stworzyła stronę, która wyjaśniała wzory do drogi, prędkości i czasu. Kasia podała „wskazówki dla rowerzysty” czyli jak powinien być wyposażony rower. Jeszcze kilka dni, a nasza strona będzie gotowa.  To jedna z rzeczy, które udało nam się wtedy zrobić. 4

Czujemy, że to już prawie koniec!!!  Przy finiszu…? Po następnym czwartkowym spotkaniu, nasza strona, zaczęła jakoś wyglądać. Wszystko powoli łączyło się w jedną całość. Do każdego odnośnika została wykonana grafika, a ze strony głównej można było przenieść się do innej podstrony. Brakowało jeszcze: artykułu na stronę szkoły, prezentacji multimedialnej o naszej pracy, wstawienia zadań z drogi, prędkości i czasu, Czujemy, że to już prawie koniec!!!  Gotowe odnośniki!

Jednolita całość… Nasza strona została ukończona razem z prezentacją i artykułem o pracy, którą wykonaliśmy. Cały zespół jest zadowolony z naszego dzieła. Nareszcie możemy odetchnąć pełną piersią (bo w sali komputerowej było bardzo duszno pomimo otwartych okien) i cieszyć się końcem ciągłego poprawiania kodów i obrazów – co chwile był jakiś błąd.  Oto strona główna!

A TERAZ TROCHĘ TEORII

SKŁAD NASZEJ DRUŻYNY Michał Gorczyca – główny programista Paulina Haber – grafik komputerowy Katarzyna Bełzowska – programistka php Joanna Markiewicz – programistka php Pan Piotr Leśkiewicz, - opiekun A TO MY

To jest już koniec... naszej pracy. Strona gotowa!!! Wszyscy się cieszą – idziemy na pizzę i świętujemy koniec naszej pracy!

Dziękujemy za uwagę… i życzymy małej prędkości na drodze  DRUŻYNA WRAZ Z OPIEKUNEM KRAKÓW – MAJ 2012