Fragment badania Historia pewnej miłości Realizowanego przez GFK Polonia na zlecenie Atmedia (07-08.2010)

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Świadomość kierowców na temat zagadnień zrównoważonego transportu
Advertisements

TVP GORZÓW WIELKOPOLSKI PARTNER W BIZNESIE
1 / 17 Komercyjne aspekty webcastingu z punktu widzenia nadawcy publicznego Warszawa 8 grudnia 2005 r. Warszawa, 8 grudnia 2005 r.
Ocena zawartości ogólnodostępnych multipleksów naziemnej telewizji cyfrowej.
Raport z III Ogólnopolskiej Kampanii Programu EuroRAP w Polsce
To ile wydaje się na reklamę?
Zespół konsultantów: Przemysław Kurczewski Michał Kłos
Narciarski weekend pogoda dla narciarzy i snowboardzistów oferta dla sponsora.
PROPOZYCJE WSPÓŁPRACY PRZY PROMOCJI PREMIER KINOWYCH NA KANŁACH: AXN, AXN Sci-fi oraz AXN Crime.
OGÓLNOPOLSKA SIEĆ NOŚNIKÓW REKLAMOWYCH
Metoda graficzna opracowanie na podstawie „Metody wspomagające podejmowanie decyzji w zarządzaniu” D. Witkowska, Menadżer Łódź Zadania, w których.
Metoda graficzna opracowanie na podstawie Metody wspomagające podejmowanie decyzji w zarządzaniu D. Witkowska, Menadżer Łódź Zadania, w których występują
Świadomość kierowców na temat zagadnień zrównoważonego transportu Departament Edukacji Ekologicznej.
1. Zwyczaje zakupowe Polaków Metodologia badania 3 Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2010 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie.
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
Kampania wizerunkowa mBanku
Promocja jako element marketingu mix
Tworzymy kanały tematyczne odnoszące się do różnych dziedzin życia:
Konferencja „W trosce o rodzinę” r.
Internet w Polsce to medium masowe
W INTERNETOWEJ SIECI REKLAMOWEJ
Copyright 2006 Zentropy Partners Jak zaplanować kampanię z wykorzystaniem wyników badania Megapanel PBI/Gemius? Warszawa, r.
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
Cele ! Treści multimedialne on-line: trendy rynkowe Konkurencja ...
Rynek mediów w wybranych krajach Europy Wschodniej Warszawa,
Rynek telewizyjny w 2007 roku Podsumowanie. 2 Widownia telewizyjna.
Metodologia badań wydatków reklamowych
Opracował: Bartłomiej Kędzior kl. II b. Informacje Co trzeba zrobić aby odbierać naziemną telewizję cyfrową Kanały w pakiecie Więcej informacji.
Przewidywanie oglądalności telewizyjnych kampanii reklamowych
Jaka jest sztuka współczesna ?
Technik Organizacji Reklamy
TRZYMAJ FORMĘ Program edukacyjny.
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
1. 2 YT KIEDYŚ 3 YT AD Kiedyś: wyświetlenia! Dzisiaj: czas oglądania! Dzisiaj: subskrybenci! Dzisiaj: zaangażowanie!
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Opinie na temat relacjonowania przez TVP wydarzeń na Ukrainie.
ZOW czytelnictwo ostatniego wydania – centrale cała Polska RMT- Retail Media Track – SMG/KRC MillwardBrown.
Telewizja republika Nowy, polski kanał publicystyczno-informacyjny w sieciach kablowych, na platformach satelitarnych oraz w internecie.
Podmiot realizujący projekt Sekretariat Krajowej Rady BRD Czas trwania kampanii 21 marca - 6 maja 2010 Kampania społeczna.
Powrót Hibernatusa Reklamy Świat mediów W izolacji od 2000 roku...
W pogoni za konsumentem. Jedno wyzwanie, dwie perspektywy:
NAZIEMNA TELEWIZJA CYFROWA W TWOIM DOMU
TVP GORZÓW WIELKOPOLSKI PARTNER W BIZNESIE
Kampania promocyjna Ekonomia Społeczna - Ekonomia Sukcesu GŁÓWNYM CELEM PROJEKTU JEST PROMOCJA EKONOMII SPOŁECZNEJ I ZATRUDNIENIA W SEKTORZE EKONOMII.
Prezentacja Pawła Szukszty i Macieja Mioduskiego
ANALIZA KWESTIONARIUSZA PROGRAMU COMENIUS, styczeń 2015
REKLAMA ZEWNĘTRZNA Cechy outdooru maj 2010.
Gwara szkolna XXI wieku Opracował :. Wkład mediów Każde pokolenie ma swoje własne „powiedzonka”, które odróżniają je od reszty. Teraz wydaje się być tego.
WSTĘP W dzisiejszych czasach reklamy w TV, banery czy ulotki to moim zdaniem przeżytek. W dzisiejszych czasach większą oglądalność mają różne kanały na.
Kontener reklamowy Mobile Media Consulting Sp. z o.o. Mobile Media Consulting Sp z o.o.
CYFROWA MOC TELEWIZJI RZESZÓW kwiecień Średnia udziałów SHR% TVP Rzeszów od 01 do 30 kwietnia 2014 roku Pasmo 18:30 – 19:00 Źródło: Nielsen Audience.
Departament Monitoringu Biura KRRiT Warszawa, lipiec- sierpień 2015
■ Podstawowe informacje ■ Badanie prowadzone jest od 1996 roku, ■ Realizowane przez firmę AGB Nielsen Media Research sp. z o.o., ■ Najważniejsi klienci:
Mgr Wiznerowicz PROMOCJA.
T YTUŁ Media publiczne w Europie finansowanie i wyniki oglądalności Grudzień 2014.
OFERTA HANDLOWA. ZASIĘG KAMPANI Zasięg terytorialny:  regionalny – zasięg województwa mazowieckiego w naziemnej telewizji cyfrowej oraz radio RDC w 6.
Struktura rynku mediów po 1989 roku Wykład II. Spuścizna PRL-u Charakterystyka rynku prasowego do 1989 roku: nakład uzależniony od przydziału papieru,
Reklama to działania, które mają na celu zachęcić klienta do zakupu towaru lub skorzystania z jakichś usług.
Reklama VIB
Samoregulacja w reklamie
OFERTA HANDLOWA TVP Stream.
OFERTA HANDLOWA TVP Stream.
OFERTA HANDLOWA TVP Stream.
OFENSYWA REKLAMOWA 2015.
REGIONALNY SYSTEM OSTRZEGANIA (RSO)
REKLAMA AUDIOWIZUALNA Dawid Gawryluk. CZYM JEST? Reklama audiowizualna to reklama która oddziałuje jednocześnie na nasze zmysły wzroku i słuchu. Najpopularniejsza.
Multimedia w reklamie i edukacji
Wydatki na zakup węgla w gospodarstwach domowych
Świadomość kierowców na temat zagadnień zrównoważonego transportu
Zapis prezentacji:

Fragment badania Historia pewnej miłości Realizowanego przez GFK Polonia na zlecenie Atmedia ( )

Co widzowie myślą o blokach reklamowych? Długie bloki reklamowe drażnią widzów. Reklamy na kanałach ogólnodostępnych trwają dłużej niż na kanałach tematycznych. Sponsoring drażni mniej niż reklamy.

Najdłuższe bloki reklamowe są na Polsacie. Zdaniem osób z dostępem wyłącznie do telewizji naziemnej najkrótsze reklamy są na TVP1, zdaniem osób z dostępem do płatnej telewizji – na kanałach tematycznych. Kanał z najdłuższymi blokami reklamowymi Kanał z najkrótszymi blokami reklamowymi Gdzie jest najwięcej, a gdzie najmniej reklam?

Na kanale ogólnodostępnym z najkrótszymi blokami reklamowymi Na kanale AtMedia z najkrótszymi blokami reklamowymi Na kanale ogólnodostępnym z najdłuższymi blokami reklamowymi Na kanale AtMedia z najdłuższymi blokami reklamowymi Co robią widzowie gdy lecą reklamy?

Kto wydaje więcej? Osoby, które regularnie oglądają kanały At Media wydają o 26% więcej na zakupy FMCG niż przedstawiciele gospodarstw domowych, którzy nie oglądają bądź oglądają rzadziej niż raz w tygodniu kanały wchodzące w portfolio At Media.

Kto wydaje więcej? Osoby, które regularnie oglądają TVP1, TVP2 czy Polsat wydają raptem 4% więcej niż osoby nie oglądające lub oglądające nieregularnie te kanały. Większe przełożenie na wydatki ma TVN, którego regularni widzowie wydają o 14% więcej niż nieoglądający tego kanału lub oglądający go rzadziej niż raz w tygodniu. Regularni widzowie kanałów At Media wydają o niemal 30% więcej niż osoby, które oglądają te kanały rzadziej niż raz w tygodniu.

Na kanale ogólnodostępnym z najkrótszymi blokami reklamowymi Na kanale ogólnodostępnym z najdłuższymi blokami reklamowymi Co robią widzowie gdy lecą reklamy? Na kanale AtMedia z najkrótszymi blokami reklamowymi Na kanale AtMedia z najdłuższymi blokami reklamowymi