Rajd PTTK Autor: Adam Kopiec. Dnia 12.01.2013 odbył się kolejny pieszy rajd organizowany przez Gorzowski Oddział PTTK. Trasa rajdu: Licheń – Jezioro Słowa.

Wycieczka do kina w Krakowie

Realizacja programu Trzymaj formę w Gimnazjum nr 143 z Oddziałami Integracyjnymi im.I.J.Paderewskiego
Miejsca Pamięci w Radziłowie
Cmentarze pierwszej wojny światowej
KONNOWPRZESZŁOŚĆ. RAJD TRASĄ HISTORYCZNO- PRZYRODNICZĄ PO OKOLICACH ZIMNEJ WODY.
Gryfikowy rajd z panem Janem Maturą 20 marca 2013 r. odbył się rajd z panem Janem Maturą w ramach nagrody specjalnej dla uczniów wyróżnionych w III Międzyszkolnym.
Witamy w nowym roku szkolnym 2012/2013 Maszeruj z nami! Ewa Orzeł, Dorota Grubczyńska.
Program wycieczki Konin i okolice.
Rajd uczniów i absolwentów IILO
MOJA MIEJSCOWOŚĆ BOLESZKOWIECE
Spotkanie inauguracyjne Osoby prowadzące niezbędne formalności… … i odbiór pakietu powitalnego.
Gmina Mieścisko – nasza Mała Ojczyzna
Nasze wakacje były udane! Uczniowie klasy piątej chcą się pochwalić, jak spędzili tegoroczne wakacje Część I.
Kampania wrześniowa 1939 r. Początek II wojny światowej.
Projekt: Rajd Warszawa Marii Skłodowskiej-Curie WarszawaSklodowskiej.blogspot.com.
Zajęcia integracyjno-edukacyjne dla uczniów klas I odbyły się w okresie od września do listopada 2006r. i objęły 138 uczestników czyli 5 klas I. Ponadto.
Ferie zimowe 2013 Gminna Biblioteka Publiczna w Grzmiącej. Filia w Wielawinie.
Rajd Świstaki na Nizinach.
Obchody Sześćdziesięciolecia OSP Markosice
XIII Rajd Turystyczny z okazji rocznicy nadania praw miejskich dla Trzebiatowa w dniach 5 -6 maja 2012 r. … dla nas to już historia. W tym roku w pierwszym.
Biuro podróży „Wycieczka marzeń” Piła
Rajd Rodzinny W Ramach Ogólnopolskiej Akcji Ministerstwa Edukacji Narodowej ,,Ćwiczyć Każdy Może” organizowanej z okazji Roku Szkoły w Ruchu.
FERIE W tym roku ferie trwały od 3 do 14 lutego. Spędziłam je na obozie kondycyjnym w Żabnicy koło Węgierskiej Górki.
Moje sposoby spędzania wolnego czasu
Odwiedź WWL Projekt geocachingowy turystyka piesza wykorzystująca narzędzia geocachingowe Projekt realizowany przez Fundację Mamy Wołomin, dzięki dofinansowaniu.
MÓJ PCIM – MAŁA OJCZYZNA
„Aktywność społeczna mieszkańców Michniowa”
Szkoła Podstawowa nr 5 im.Mieszka I w Ostrowie Wielkopolskim
Wycieczka na Jurę 11 – 13 czerwiec 2014.
Wycieczka autokarowa „Gryfikowych Dzieciaków” STARYMI ŚCIEŻKAMI PO GMINIE POLICE” 5,12 i 19 października 2013 roku uczniowie klas II i III naszej szkoły.
„Włóczykije”. W celu zapewnienia uczniom właściwego zagospodarowania czasu wolnego od nauki oraz rozbudzenia w nich zamiłowania do turystyki pieszej w.
Nasza przygoda z oszczędzaniem trwa kilkanaście lat, jednak dopiero od 2013 roku rozpoczęliśmy współpracę z SKO.
Nasze zmagania z nauką w Ochotnicy Górnej. Wszyscy z uśmiechem na twarzy przyszliśmy pod szkołę ;)
Wycieczka rowerowa po Wielkopolskim Parku Narodowym
W sobotę 20 kwietnia 2013 roku odbył się rajd „Wiosenne kwiaty 2013”. Na rajd wybrali się uczniowie z klasy IVc. Wszyscy spotkaliśmy się przed szkołą.
Szkolne Koło Krajoznawczo- Turystyczne SP48 W naszej szkole od kilkudziesięciu lat działa Szkolne Koło Krajoznawczo-Turystyczne. Współpracujemy z Regionalnym.
Przyjaciel lasu Opracowała: Magdalena Sobieraj SP 61 Bydgoszcz.
Prezentacja projektu „Zapomniana historia - śladami Bitwy Przasnyskiej” Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w Ramach Europejskiego Funduszu.
Wycieczka autokarowa ‘’STARYMI ŚCIEŻKAMI PO GMINIE POLICE” Zgodnie z tradycją Gryfikowych Dzieciaków 18 października 2014 roku uczniowie klas III uczestniczyli.
Wycieczka do kościoła p.w. św. Jana Chrzciciela w Pawłowicach Śląskich. Opracowały: Czesława Piontek Małgorzata Muras Wrzesień 2014.
Hasło: „Prawo, Przyjaźń, Tolerancja”. Czas trwania konkursu 01 IX 2012r. – 28 II 2013r.
PRZEMYŚL Postać niedźwiadka widnieje, w herbie mojego miasta.
PIĘKNO PRZEMĘCKIEGO PARKU KRAJOBRAZOWEGO PODZIWIANE Z WIEŻ WIDOKOWYCH
„Myślibórz - średniowieczna perła wśród lasów i jezior”
1 sierpnia 1914.
WESTERPLATTE Autor: Patryk Błaszak.
Publikacja powstała w wyniku projektu zrealizowanego przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej w ramach programu „Uczenie się przez całe życie”. Publikacja.
Piotr Wiśniewski Ewa Kurowska Mateusz Misiak Ignacy Bielecki Andrzej Krasnodębski.
GDANSK Wszystko rozpoczęło się od wyjazdu do Gdańska który miał nas przygotować do stworzenia własnej gry miejskiej. Fabuła zabawy organizowanej w Gdańsku.
JELENIA DOLINA. Jelenia Dolina, czy też Smocza Dolina. Pod taką nazwą kryje się jedno z ciekawszych miejsc wypoczynkowych w regionie Elbląga. Warte polecenia.
Było ciepło, kolorowo a najbardziej… odjazdowo! I rajd rowerowy „Odjazdowy Bibliotekarz” organizowany przez Bibliotekę Publiczną Gminy i Miasta Zduny.
ERASMUS+ PRAKTYKI ZA GRANICĄ N EUMÜNSTER – T ARNÓW 2016.
Pomorze Zachodnie-Berlin 2017
VI EDYCJA MARSZU „ŚLADAMI GEN. NILA – OD ZMIERZCHU DO ŚWITU”
Erasmus ‘+’ r r..
Lasy w mojej okolicy.
Inga Podstawka Klaudia Matejczuk Bartosz Stański
Powstanie wielkiej koalicji. Konferencja Wielkiej Trójki.
Wycieczka do Poleskiego Parku Narodowego
Nasze Nadleśnictwo Jędrzejów
KÓRNIK.
„TYM, CO ZA OJCZYZNĘ…” – OBCHODY ŚWIĘTA NIEPODLEGŁOŚCI
11 LISTOPADA ŚWIĘTO NIEPODLEGŁOŚCI
KURT SCHUMACHER.
Kurt Schumacher ur. 13 października 1895 w Chełmnie,
Moja mała Ojczyzna Paprotki.

Rajd PTTK Autor: Adam Kopiec

Dnia odbył się kolejny pieszy rajd organizowany przez Gorzowski Oddział PTTK. Trasa rajdu: Licheń – Jezioro Słowa – Jezioro Lipie – Długie

Pod przewodnictwem pana Zbyszka Rudzińskiego udaliśmy się do podgorzowskiego Lichenia. Tam poznaliśmy historię obozu pracy z czasów II wojny światowej oraz szpitala polowego dla rannych polskich żołnierzy z armii Pomorze. Aby uczcić śmierć polskich żołnierzy zapaliliśmy świece przy pomniku.

Następnie udaliśmy się w kierunku jeziora Słowa. Na trasie można było podziwiać wspaniałe, zimowe krajobrazy. Mimo mrozu uczestnikom rajdu dopisywały humory.

Po około 3 godzinach marszu mogliśmy się ogrzać przy ognisku. Wędrowcy posilili się upieczonymi kiełbaskami i rozgrzali gorącą herbatą. Ruszyliśmy dalej.

Okazało się, że doszliśmy za daleko, bo aż do miejscowości Ługi. Ale dzięki temu mogliśmy obejrzeć wspaniały dąb rosnący przy jeziorze na trasie naszej wycieczki. Uważam, że sobotni poranek wszyscy spędzili aktywnie i wesoło.