Jak rozpoznać że uczeń ma talent?

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PODSTAWOWE ETAPY STRZYŻENIA
Advertisements

I część 1.
Ergonomia.
TRÓJKĄTY Karolina Szczypta.
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
F3P-AP 2009/2011 Program F3P - AP. AP 01: Start Linia bezpieczeństwa Start następuje równolegle do linii bezpieczeństwa. Model należy wznieść na rozsądną
Figury płaskie-czworokąty
FIGURY PRZESTRZENNE.
Temat: WIELOŚCIANY KLASA III P r.
Metody badań strukturalnych w biotechnologii
W królestwie czworokątów
Pytanie 1.     Co to za trójkąt, który ma jeden kąt prosty?
PROSTOKĄTY I KWADRATY.
Maria Pera Bożena Hołownia Agnieszka Skibińska
ZNACZENIE ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA EFEKTYWNOŚCI PRACOWNIKA
ZNAKI LICZEBNIKÓW GŁÓWNYCH
Lekcja fizyki w kl.I gimnazjum Opracował mgr Zenon Kubat
TRÓJKĄTY I ICH WŁASNOŚCI
Figury geometryczne Opracowała: mgr Maria Różańska.
Napory na ściany proste i zakrzywione
„Własności figur płaskich” TRÓJKĄTY
CZWOROKĄTY ZADANIA.
Figury w otaczającym nas świecie
ROCZNY PLAN PRACY ZESPOŁU SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 4 IM. JANA KLIŃSKIEGO W GNIEŹNIE NA ROK SZKOLNY 2011/2012.
Jak zrobić ażurową gwiazdę z papieru?
OBLICZANIE ROZPŁYWÓW PRĄDÓW W SIECIACH OTWARTYCH
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
1/34 HISTORIA BUDOWY /34 3/34 6 MAJA 2011.
Rzut cechowany dr Renata Jędryczka
Sprawdzian uzdolnień kierunkowych w Gimnazjum sportowym przeprowadzony będzie 03 lipca 2012 r. o godz. 09:00 w zakresie umiejętności gry w piłkę nożną.
Tańce irlandzkie.
Rezystancja zastępcza, połączenie trójkąt-gwiazda
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
Rzuty Monge’a cz. 1 dr Renata Jędryczka
Lilia 21 września w środę na lekcji techniki wykonywaliśmy projekt origami ‘’Kwiat Lilii’’ Paulina Telega.
Aby próg szkolny dziecko przekroczyło w miarę spokojnie, bez stresu, należy je do tego przygotować: -nigdy nie wolno straszyć dziecka szkołą, nauczycielami,
Temat: Równoległoboki i romby oraz ich własności.
Ci3kaw0stk1 mat3matyczne Marta Pociecha.
Trend kamieni milowych
KLASYFIKACJA TRÓJKĄTÓW
01 Kościół Św.Walentego w Bieruniu 02 Kościół Św.Walentego w Bieruniu.
Autor: dr inż. Karol Plesiński
Zostań fryzjerem !.
Przygotowała Zosia Orlik
Własności i klasyfikacja trójkątów
Trójkąty Co to jest? Jakie ma własności i wzory?
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VII Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat.
Prezentacja dla klasy V szkoły podstawowej
WŁASNOŚCI FIGUR GEOMETRYCZNYCH
Ćwiczenia wzmacniające
KINDERMAT 2014 „Matematyka to uniwersalny język, za pomocą którego opisany jest świat”
Możesz kliknąć na odnośnik. Aby wyjść naciśnij Esc
Trójkąty i ich własności Michał Kassjański Konrad Zuzda.
Grafika i komunikacja człowieka z komputerem
20 zadań na temat „W drodze do szkoły” Kacper Kozyra – klasa 4m
Projektowanie Inżynierskie
Zestaw ćwiczeń.
Elementy geometryczne i relacje
Kwadrat -Wszystkie boki są jednakowej długości,
Trójkąty Katarzyna Bereźnicka
13 ćwiczeń na dobry początek dnia!.
Ćwiczenia na płaski brzuch
EWD gimnazjalne Czym jest metoda edukacyjnej wartości dodanej (EWD)? Efektywność pracy szkoły, przed kilku laty, oceniano jedynie na podstawie wyników.
Istotą kolumn jest przedzielenie strony na kilka części położonych obok siebie. Ilość kolumn jest generowana przez użytkownika, odpowiednio dla jego potrzeb.
WSZYSTKO CO POWINIENEŚ O NICH WIEDZIEĆ…
Rzutowania Rzutowanie jest przekształceniem przestrzeni trójwymiarowej na przestrzeń dwuwymiarową. Rzutowanie polega na poprowadzeniu prostej przez dany.
Figury geometryczne płaskie
Rodzaje i własności trójkątów
Opracowała: Justyna Tarnowska
ĆWICZENIA KOORDYNACJI RUCHOWEJ NA PIŁCE GIMNASTYCZNEJ
Zapis prezentacji:

Jak rozpoznać że uczeń ma talent? rodzaj zainteresowań, umiejętności plastyczne wyobraźnia przestrzenna, umiejętność odtworzenia formy zdolności pokoleniowe

Jak pracować z uczniem który ma chęci a nie koniecznie ma talent? Potrzeba większego skupienia w nauczaniu Cierpliwość Różne metody podejścia praktycznego i teoretycznego – przekazywanie wiedzy w różny sposób Nauczanie na podstawie opracowanych technik

Co jest najtrudniejszym elementem nauczania? zrozumiałe przekazanie wiedzy (podejście indywidualne) skupienie uwagi grupy na trenerze ocena pracy ucznia – analiza i ocena błędów w pracy ucznia

Miejsce praktycznej nauki zawodu otwarty salon fryzjerski klient to osoba akceptująca ucznia jako fryzjera opłata za usługi wykonywane przez ucznia jest stosunkowo niższa niż za usługi w salonie najważniejszą istotą takiego nauczania nie jest pochwała instruktora tylko brak reklamacji Ankieta - opinia klienta jest wymierną oceną nauczania

Część teoretyczna Dystrybucja – kierunek, w którym zaczesywane są włosy w stosunku do podstawy separacji. Istnieją 4 podstawowe rodzaje dystrybucji: Naturalna – Kierunek, który przyjmują włosy w stosunku do wzoru naturalnego wzrostu Prostopadła – kierunek, który przejmują włosy zaczesane pod kątem 90 stopni (kątem prostym) od podstawy separacji Przesunięta – kierunek, który przyjmują włosy zaczesane w dowolnym ale nie prostopadłym kierunku od dystrybucji naturalnej w stosunku do podstawy separacji Kierunkowa – kierunek, który przyjmują włosy zaczesane pionowo, tzn. prosto do góry od głowy ; oraz pozioma, tzn. prosto od głowy

Projekcja - kąt pod którym przytrzymywane są włosy w stosunku do naturalnego spadku z krzywizny głowy, podczas ich strzyżenia Naturalny spadek – pozycja, którą przyjmują włosy w zależności od wzoru wzrostu i przyciągania grawitacji Niski kąt prokjekcji – powyżej 0 stopni, a poniżej 30 stopni Średni kąt projekcji – powyżej 30 stopni a poniżej 60stopni Wysoki kąt projekcji – powyżej 60 stopni a poniżej 90 stopni Projekcja 90 stopni – kiedy włosy podniesiąne są pod kątem 90 stopni od krzywizny głowy - przykładowy schemat

01 Oddziel interior od exterior na koronie 01 Oddziel interior od exterior na koronie. Exterior podziel przy pomocy linii lekko ukośnych do przodu do wierzchołków uszu. 02 Uwolnij separację ukośną do przodu po każdej ze stron na linii włosów na karku. Zacznij strzyc po jednej ze stron stosując dystrybucję naturalną oraz kontrolę przy pomocy grzebienia. Strzyż równolegle do separacji.

03 Powtórz po przeciwnej stronie tworząc linię na obwodzie. 04 Zanim wrócisz do strzyżenia, podziel wyższą część tyłu przy pomocy separacji poziomej na politycy. Na pozostałej sekcji karku zastosowane zostaną separacje osiowe z punktami wyjściowymi na zewnętrznych rogach, tak jak pokazano.

05 Zastosuj separacje osiowe, dystrybucję prostopadłą, średni kąt projekcji oraz ruchomą linię pamięci ustanowioną przez linię na obwodzie 06 Pracuj na przemiennie między jedną stroną a drugą utrzymując równowagę.

07 Pracuj do obwodu z każdej ze stron stosując tą samą technikę strzyżenia. 08 Rysunek przedstawia separacje osiowe po każdej ze stron wyższej części tyłu, z punktami wyjścia przy każdym uchu.

09 Przedziel linią pionową i weź separację osiową po jednej ze stron 09 Przedziel linią pionową i weź separację osiową po jednej ze stron. Zastosuj dystrybucję prostopadłą oraz średni kąt projekcji. Strzyż wykorzystując linię pamięci z wierzchołka wcześniej ostrzyżonej sekcji. 10 Ponownie pracuj naprzemiennie między jedną stroną a drugą utrzymując równowagę.

11 Kontynuuj stosowanie separacji osiowych oraz tej samej techniki strzyżenia pracując przez sekcje po każdej ze stron 12 Oddziel trójkąt nad lewym uchem. Zauważ, że trójkąt nie sięga wierzchołka sekcji.

13 Ostrzyż wysoką formę stopniowaną trzymając nożyczki tuż nad grzebieniem, wykorzystując szerokie zęby grzebienia. Następnie przyłóż koniuszki nożyczek do skóry i popraw obwód przy uchu. 14 Następnie weź głęboką separację ukośną do przodu z przodu trójkąta. Zastosuj dystrybucję prostopadłą oraz kąt projekcji 90 stopni. Strzyż równolegle, tworząc nową stałą linię pamięci.

15 Pracuj do przodu sekcji zaczesując kolejne równoległe separacje do stałej linii pamięci. 16 Za trójkątem zastosuj niski kąt projekcji, przesuń długości nieco do przodu i tnij ślizgiem tworząc optyczne połączenie z długościami tyłu. Pracując lekko zamykaj i otwieraj ostrza nożyczek.

17 Po prawej stronie weź ostrą separację ukośną do przodu 17 Po prawej stronie weź ostrą separację ukośną do przodu. Zastosuj dystrybucję przesuniętą oraz średni kąt projekcji. Wykorzystaj linię pamięci zza uch i strzyż równolegle do palców 18 Pracuj do poprzedniej linii włosów wykorzystując ruchomą linię pamięci

19 Rysunek przedstawia linię w kształcie „V” i „A” ułożone na przemiennie, przy pomocy których ostrzyżone zostanie interior. 20 Zacznij od tyłu interior. Weź separację poziomą, unieś w projekcji prosto do góry i umieść palce ukośnie dla ostrzyżenia po jednej ze stron mocnej linii w kształcie „V”. Następnie umieść palce w zdłóż przeciwnej linni ukośnej i ostrzyż drugą stronę „V”.

21 Pracuj w kierunku przodu 21 Pracuj w kierunku przodu. Kolejną poziomą separację podnieś w projekcji prosto do góry i umieść palce wzdłuż linii ukośnej tak, aby utworzyć jedną stronę linii a kształcie „A”. Następnie umieść palce wzdłuż przeciwnej linii ukośnej i strzyż aby dokończyć linię „A”. Kontynuuj takie naprzemienne strzyżenie [pracując w kierunku wierzchołka głowy 22 Z przodu wierzchołka strzyż każdą separację tak, aby kolejna była dłuższa w kierunku przedniej linii włosów. Kontynuuj naprzemienność strzyżonych linii.

23 Pracuj do poprzedniej linii włosów stosując te same techniki. 24 Następnie utwórz przedziałek z boku od kącika lewego oka do wierzchołka. Zaczesz lżejszą stronę naturalnym spadku i wykorzystaj koniuszki nożyczek do ostrzyżenia lekko zakrzywionej linii.

25 Po cięższej stronie zastosuj kontrolę grzebieniem po raz dystrybucję naturalną do ostrzyżenia ciężkiej linii poziomej. Jak dojdziesz do poprzedniej linii włsów przesuń długości lekko do tyłu w celu utrzymania długości oraz ciężaru.

Koloryzacja czyli co w trawie piszczy L’oreal kolekcja wiosna – lato

Franck Provost – kolekcja Invitation 2013

Franck Provost – kolekcja Invitation 2013