Wybierz pytanie 1 4 2 3.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Zmiany klimatyczne i ich skutki
Advertisements

Przedstawienie profilu trasy za pomocą ciśnienia atmosferycznego
AFRYKAŃSKA PRZYGODA Dalej.
Monitoring powietrza atmosferycznego
Väder- och Klimatförändringar
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
Pogoda – wierny towarzysz podróży? Koło 80 dni dookoła świata PSSP, Basia Dmochowska, 04/11/2011 Zdjęcia oraz informacje do prezentacji zostały częściowo.
TOLERANCJA EKOLOGICZNA
Meteorologia doświadczalna Wykład 4 Pomiary ciśnienia atmosferycznego
CIŚNIENIE ATMOSFERYCZNE
Dlaczego pada śnieg? Małgorzata Konieczna Śnieg Śnieg - opad atmosferyczny w postaci kryształków lodu o kształtach głównie sześcioramiennych gwiazdek,
Niezbędne przyrządy kreślarskie do wykreślania przekrojów. Ołówek H3
„Uczeń z klasą” – Badam świat
Prawo Pascala.
Michał Milżyński i Mikołaj Stankiewicz
Matematyka w życiu codziennym
Opady, osady, chmury. M. Klimaszewska.
KLIMAT TATR Meteorologia Nauka zajmująca się badaniem zjawisk fizycznych i procesów zachodzących w atmosferze, szczególnie w jej niższej warstwie – troposferze.
Warstwy atmosfery.
Bytomskie przedwiośnie
Pogoda w Bytomiu r. Obserwacje i zapis danych: Daria Kula
Opady i osady atmosferyczne..
KONWEKCJA Zdzisław Świderski Kl. I TR.
Pogoda w Mławie r.. Skąd wieje wiatr ? Tego dnia wiał wiatr południowy.
Pytanie kluczowe: Dlaczego pogoda jest zawsze? ? ?
PROJEKT POGODA JEST ZAWSZE
1.
Zorza polarna.
OBIEG WODY W PRZYRODZIE
Powstawanie lodu lodowcowego
Matematyka wokół mnie – gdzie jako jedenastolatek widzę królową nauk ?
Badania klimatu w Gminie Wieliszew na podstawie Programu GLOBE
Analiza ankiet dotyczących wpływu pogody na samopoczucie człowieka
Niepewność pomiaru Prezentacja przygotowana dla uczniów Gimnazjum nr 4 w Siemianowicach Śląskich autorka Joanna Micał.
3. Parametry powietrza – ciśnienie.
ŹRÓDłA ENERGII Prezentacja wykonana na zajęciach informatycznych przez uczniów klas 0-III w ramach projektu SMS.
Wyja ś nij co to jest: a) ś nieg; b) mg ł a; c) hydrosfera; d) tsunami; e) wody mineralne.
Autor: Zofia Brzezińska, Dane zebrane przez uczniów klasy 4b i 4d.
„Bez zaskoczenia czyli jak prognozować pogodę”
Meteorologia doświadczalna Wykład 1
GLOBE dr Krzysztof Markowicz Koordynator badań atmosferycznych w Polsce.
Temat: Matematyka wokół nas.
ANGELINA GIŻA. Każdy zachwyca się kolorami towarzyszącymi wschodom i zachodom słońca; każdy widział, choć raz w życiu, tęczę. Czy zastanawiałeś się, dlaczego.
Kaprysy marcowej pogody
Prezentacja sprawdzalności pogody w Wejherowie Autor: Natalia Wasilka, Dane zebrane przez uczniów klasy 4b i 4d.
Kilka zdań na temat atmosfery Atmosfera to gazowa powłoka Ziemi. Stałymi składnikami powietrza atmosferycznego są: azot, tlen,(99%) oraz argon, neon,
Projekt współfinansowany w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Ola Koman, 3a.  nauka zajmująca się badaniem zjawisk fizycznych i procesów zachodzących w atmosferze, szczególnie w jej niższej warstwie – TROPOSFERZE.
Listopadowa mapa pogody Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Kuba Hajdel kl. I „e” METEOROLOG I JEGO PRACA. Meteorolog Osoba, która zajmuje się zbieraniem danych pogodowych i przygotowaniem informacji o nadchodzącej.
Atmosfera Ziemia Ziemię ze wszystkich stron otacza warstwa powietrza nazywana atmosferą. atmosfera.
Meteorologia.
Rzuty prostokątne – testy
 - skład gatunkowy i wiek drzewostanu – największe zagrożenie to jednogatunkowe młodniki iglaste  - pokrycie dna lasu – ściółka, wrzosy, suche.
Składniki pogody.
Badania gleby Warsztaty początkowe dla nauczycieli, 24 października 2015 r. w P o l s c e Badania atmosferyczne w programie GLOBE Krajowy Koordynator Programu,
Szkolna Stacja Meteorologiczna. Główne zagadnienia projektu: - poszerzenie wiedzy nt działalności IMiGW, - anomalia klimatyczne Polski, - rekordy klimatyczne.
Pytanie i odpowiedź Przykłady i techniki. Jak korzystać z szablonu kwizu Wybierz układ Pytanie i odpowiedź w galerii Nowy slajd. Wypełnij pola pytań i.
Badania gleby Warsztaty początkowe dla nauczycieli, 24 października 2015 r. w P o l s c e Badania atmosferyczne w programie GLOBE Krajowy Koordynator Programu,
Woda to cudowna substancja
PROJEKT EDUKACYJNY KLAS II
25 maja 2011 roku słonecznie temperatura rano: 17oC
POGODA I JEJ SKŁADNIKI.
Pogoda w Mławie r..
„Fizyczna karuzela”- eksperymenty
E-learning GEOGRAFIA Opracowanie: Arkadiusz Dera
Materiał edukacyjny wytworzony w ramach projektu „Scholaris - portal wiedzy dla nauczycieli” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
Meteorologia.
Departament Zrównoważonego Rozwoju Biuro Ochrony Przyrody i Klimatu
Departament Zrównoważonego Rozwoju Biuro Ochrony Przyrody i Klimatu
Zapis prezentacji:

Wybierz pytanie 1 4 2 3

Dzisiaj nie ma pogody, bo pada deszcz. Rozmawiasz w gronie znajomych na temat pogody. Zapoznaj się z poszczególnymi wypowiedziami i zdecyduj, kto ma rację. Zaznacz prawidłową odpowiedź. Dzisiaj nie ma pogody, bo pada deszcz. Pogoda to cienka warstwa lodu powstająca na szosie. Pogoda to chwilowy stan atmosfery w danym miejscu. Pogoda jest tylko wtedy, gdy świeci słońce. Wybierz pytanie

Dzisiaj nie ma pogody, bo pada deszcz. Rozmawiasz w gronie znajomych na temat pogody. Zapoznaj się z poszczególnymi wypowiedziami i zdecyduj, kto ma rację. Zaznacz prawidłową odpowiedź. To nie jest poprawna odpowiedź! Dzisiaj nie ma pogody, bo pada deszcz. Pogoda to cienka warstwa lodu powstająca na szosie. Pogoda to chwilowy stan atmosfery w danym miejscu. Pogoda jest tylko wtedy, gdy świeci słońce. Powrót

Dzisiaj nie ma pogody, bo pada deszcz. Rozmawiasz w gronie znajomych na temat pogody. Zapoznaj się z poszczególnymi wypowiedziami i zdecyduj, kto ma rację. Zaznacz prawidłową odpowiedź. To nie jest poprawna odpowiedź! Dzisiaj nie ma pogody, bo pada deszcz. Pogoda to cienka warstwa lodu powstająca na szosie. Pogoda to chwilowy stan atmosfery w danym miejscu. Pogoda jest tylko wtedy, gdy świeci słońce. Powrót

Dzisiaj nie ma pogody, bo pada deszcz. Rozmawiasz w gronie znajomych na temat pogody. Zapoznaj się z poszczególnymi wypowiedziami i zdecyduj, kto ma rację. Zaznacz prawidłową odpowiedź. To nie jest poprawna odpowiedź! Dzisiaj nie ma pogody, bo pada deszcz. Pogoda to cienka warstwa lodu powstająca na szosie. Pogoda to chwilowy stan atmosfery w danym miejscu. Pogoda jest tylko wtedy, gdy świeci słońce. Powrót

Dzisiaj nie ma pogody, bo pada deszcz. Rozmawiasz w gronie znajomych na temat pogody. Zapoznaj się z poszczególnymi wypowiedziami i zdecyduj, kto ma rację. Zaznacz prawidłową odpowiedź. Brawo!!! Dzisiaj nie ma pogody, bo pada deszcz. Pogoda to cienka warstwa lodu powstająca na szosie. Pogoda to chwilowy stan atmosfery w danym miejscu. Pogoda jest tylko wtedy, gdy świeci słońce. Wybierz pytanie

Na poniższych zdjęciach przedstawione są przyrządy do pomiaru składników pogody. Jak nazywają się te przyrządy? Nazwy przyrządów wybieraj po kolei, zgodnie z numeracją ilustracji. 1. 2. 3. 4. termometr barometr wiatromierz deszczomierz Wybierz pytanie

Na poniższych zdjęciach przedstawione są przyrządy do pomiaru składników pogody. Jak nazywają się te przyrządy? Nazwy przyrządów wybieraj po kolei, zgodnie z numeracją ilustracji. 1. 2. 3. 4. deszczomierz termometr barometr wiatromierz

Na poniższych zdjęciach przedstawione są przyrządy do pomiaru składników pogody. Jak nazywają się te przyrządy? Nazwy przyrządów wybieraj po kolei, zgodnie z numeracją ilustracji. 1. 2. 3. 4. deszczomierz barometr termometr wiatromierz

Na poniższych zdjęciach przedstawione są przyrządy do pomiaru składników pogody. Jak nazywają się te przyrządy? Nazwy przyrządów wybieraj po kolei, zgodnie z numeracją ilustracji. 1. 2. 3. 4. deszczomierz barometr termometr wiatromierz

Na poniższych zdjęciach przedstawione są przyrządy do pomiaru składników pogody. Jak nazywają się te przyrządy? Nazwy przyrządów wybieraj po kolei, zgodnie z numeracją ilustracji. 1. 2. 3. 4. deszczomierz barometr termometr wiatromierz Wybierz pytanie

Na poniższych zdjęciach przedstawione są przyrządy do pomiaru składników pogody. Jak nazywają się te przyrządy? Nazwy przyrządów wybieraj po kolei, zgodnie z numeracją ilustracji. To nie jest poprawna odpowiedź! 1. 2. 4. termometr barometr wiatromierz deszczomierz Powrót

Na poniższych zdjęciach przedstawione są przyrządy do pomiaru składników pogody. Jak nazywają się te przyrządy? Nazwy przyrządów wybieraj po kolei, zgodnie z numeracją ilustracji. To nie jest poprawna odpowiedź! 1. 2. 4. barometr termometr wiatromierz deszczomierz Powrót

Na poniższych zdjęciach przedstawione są przyrządy do pomiaru składników pogody. Jak nazywają się te przyrządy? Nazwy przyrządów wybieraj po kolei, zgodnie z numeracją ilustracji. To nie jest poprawna odpowiedź! 1. 2. 4. wiatromierz termometr barometr deszczomierz Powrót

Na poniższych zdjęciach przedstawione są przyrządy do pomiaru składników pogody. Jak nazywają się te przyrządy? Nazwy przyrządów wybieraj po kolei, zgodnie z numeracją ilustracji. To nie jest poprawna odpowiedź! 1. 2. deszczomierz termometr barometr Powrót wiatromierz

Na poniższych zdjęciach przedstawione są przyrządy do pomiaru składników pogody. Jak nazywają się te przyrządy? Nazwy przyrządów wybieraj po kolei, zgodnie z numeracją ilustracji. To nie jest poprawna odpowiedź! 1. 2. deszczomierz wiatromierz termometr barometr Powrót

Na poniższych zdjęciach przedstawione są przyrządy do pomiaru składników pogody. Jak nazywają się te przyrządy? Nazwy przyrządów wybieraj po kolei, zgodnie z numeracją ilustracji. To nie jest poprawna odpowiedź! 1. 2. 3. 4. deszczomierz barometr wiatromierz termometr Powrót

Połącz linią przyrząd z odpowiednim składnikiem pogody. ilość opadów termometr kierunek i prędkość wiatru deszczomierz temperatura powietrza barometr ciśnienie atmosferyczne higrometr Wilgotność powietrza wiatromierz Wybierz pytanie

Połącz linią składnik pogody z odpowiednią jednostką pomiaru. ilość opadów stopnie Celsjusza, °C prędkość wiatru metry na sekundę, m/s milimetry, mm temperatura powietrza ciśnienie atmosferyczne procenty, % Wilgotność powietrza hektopaskale, hPa Wybierz pytanie

Autor: Beata Wojtas Zdjęcia: Wikipedia