Strategia komunikacyjna dla programu profilaktycznego „Nie uciekaj”

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
STOWARZYSZENIE Strategia działania (19 października 2007) Stowarzyszenie Q-Service Truck 4Jot Consulting.
Advertisements

Fundacja Podkarpackie Hospicjum dla Dzieci
BEZPIECZNA i PRZYJAZNA SZKOŁA
Samorząd uczniowski a podstawa programowa
FUNKCJONOWANIE I ROLA BIURA KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ W SAMORZĄDZIE TERYTORIALNYM ANTONI STYRCZULA.
III edycja projektu charity - program stażu-. …nieco teorii.
1% podatku = 100% serca Strategia akcji społecznej dla Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko” pod kątem pozyskania wpływów z tytułu 1% podatku oraz utrwalenia.
Bądź drobiazgowy! 1% mimo wszystko!
Strategia promocji Fundacji Hospicyjnej jako organizacji pomagającej hospicjom w całej Polsce Magdalena Milejska.
Strategia kampanii w Internecie dla Fundacji Dzieci Niczyje
Kampania poprawy wizerunku wilków wśród lokalnej ludności Bieszczad
Strategia komunikacyjna WWF w zakresie ochrony wilka w Bieszczadach
Nadużywanie alkoholu Przemysław Kowalik.
Centrum Profilaktyki i Edukacji Społecznej PARASOL
Profilaktyka wobec osób starszych
Strategia komunikacyjna dla projektu edukacyjnego Amnesty International PRAWA CZŁOWIEKA – EDUKACJA - DZIAŁANIE Anna Kadzikiewicz.
„CZŁOWIEK CZŁOWIEKOWI DAREM”- STRATEGIA DZIAŁAŃ PR W RAMACH VI KAMPANII „HOSPICJUM TO TEŻ ŻYCIE” Autor: Karolina Bielawska.
Fundacja Dzieci Niczyje
CYBERPRZEMOC.
Uzależnienia a rozwój dziecka
UCHWAŁĄ NR 162/2006 RADY MINISTRÓW Z DNIA 25 WRZEŚNIA 2006 r.
KOMUNIKUJMY SIĘ.
Zamiast ucieczki. ITAKA – Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych - polska fundacja mająca status organizacja pożytku publicznego, zajmująca się problemem.
Fazy odziaływania na dziecko trudne
DZIEŃ TELEFONÓW ZAUFANIA DLA DZIECI
WdŻwR Wychowanie do Życia w Rodzinie
Katedra Katechetyki i Teologii Pastoralnej (sala 46) na którym powstają prace licencjackie i magisterskie... TEO-NORÓW prowadzone przez ks. Radosława Chałupniaka.
„MAZURY ZA PÓŁ CENY” PRZYKŁADEM WSPOŁPRACY SIECI LOKALNEJ
PARTYCYPACJA PUBLICZNA – czym jest?
Olsztyńskie Centrum Organizacji Pozarządowych Strategia Rozwoju Organizacji Pozarządowych w Olsztynie rok.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 45 W BYTOMIU LUTY 2009
EVENT MANAGEMENT: ZARZĄDZANIE WYDARZENIAMI KULTURALNYMI I ROZRYWKOWYMI
W program Szkoła z klasą 2.0 wprowadziła nas nasza wychowawczyni p. K. Gasiorkiewicz, która jest koordynatorem tej akcji w naszej szkole. Na godzinie.
PRZEMOCY MÓWIMY NIE! KOALICJA NA RZECZ OSÓB ZNAJDUJĄCYCH SIĘ
Budowa struktur dla właściwego przekazu i odbioru informacji
Program szkolenia: Wstęp – po co szkole promocja?
WSPÓLNIE NA ZAMOJSZCZYŹNIE KORZYŚCI Z UDZIAŁU W PROJEKCIE WSPÓLNIE NA ZAMOJSZCZYŹNIE KORZYŚCI Z UDZIAŁU W PROJEKCIE Wspólnie na Zamojszczyźnie- projekt.
NAUCZYCIELE I PRACOWNICY SZKOŁY
Co to jest samotność? Samotność to stan emocjonalny człowieka wynikający najczęściej z braku pozytywnych relacji z innymi osobami.
Bezpieczne wakacje ZS Bolechowo.
KORZYŚCI I ZAGROŻENIA WYNIKAJĄCE Z KORZYSTANIA Z INTERNETU
WSPÓŁPRACA Z MEDIAMI W ROKU SZKOLNYM 2013/2014 NAJWAŻNIEJSZE WYDARZENIA SZKOLNE.
Wielkopolska Konferencja dla Nauczycieli Akcja KŁADKA
Działalność Poradni Psychologiczno-pedagogicznej nr 1 w Gdańsku
Opracowanie: Piotr Dereszewski. „…uniwersalna funkcja kreowania i oferowania wartości (użyteczności) dla innych w celu osiągnięcia pożądanych przez organizację.
Zagrożenia niesione przez współczesne środki przekazu (massmedia)
„ S ą warto ś ci, których nikomu nie mo ż emy przekaza ć, bo ka ż dy musi dojrze ć do nich sam, i to nieraz bardzo ż mudn ą prac ą „ ( ks. JanTwardowski)
W Ustroniu, w różnych sferach życia społecznego, działa 63 organizacje pozarządowe: - 12 w zakresie kultury - 5 w zakresie oświaty i edukacji - 6 fundacji.
ZADANIA SZKOŁY W WALCE Z DOPALACZAMI Agnieszka Siczek – doradca metodyczny Radomski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli ul. J. Słowackiego 17 ul. J. Słowackiego.
Budowanie wizerunku Marcin Sobaszek Wałbrzych
Rodzina drogowskazem życia Olsztyn, 15 maja 2015 r.
KOMPUTER – JEGO JASNE I CIEMNE STRONY
Jak towarzyszyć dzieciom w sieci? Monika Pietruszka Wioleta Stypuła.
1 Kampania edukacyjna „Moje konsumenckie ABC KUPUJESZ TO?” Prezentacja założeń Agnieszka Zawartko 2 marca 2006.
Zarządzanie Zmianą. Kurs dotyczy przede wszystkim: zrozumienia procesów powodujących zmiany i sposobu, w jaki wpływają one na organizacje, jednostki i.
Na podstawie Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 lutego 2013 r. w sprawie szczegółowych zasad działania publicznych poradni psychologiczno-pedagogicznych,
Gdansk.pl Młodość bez procentów. Widzimy problem: Trzy czwarte uczniów w wieku lat ma za sobą kontakt z alkoholem Polski nastolatek sięgający po.
Kampania informacyjno-promocyjna „OPP na 101%”
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
Szkoła Promująca Zdrowie
Opracowała: Katarzyna Płatek
Jak ustrzec się przed cyberprzemocą?
Spis treści Co to jest cyberprzemoc? Z czego wynika cyberprzemoc?
DEPRESJA jest chorobą i ma charakter długotrwały Charakterystyczny dla depresji jest podwyższony poziom lęku.
Szkoła Promująca Zdrowie
BEZPIECZNA SZKOŁA+ 20 marca 2018 r..
Opracowanie: Dagmara Lustyk
Zagrożenia, na jakie narażone są dzieci w Internecie:
Załącznik nr 2 Od smutku do nadziei – depresja u dzieci i młodzieży, jak im pomagać? 14 marca 2019 r. Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie ul. Kawęczyńska.
Zapis prezentacji:

Strategia komunikacyjna dla programu profilaktycznego „Nie uciekaj” FUNDACJA ITAKA Strategia komunikacyjna dla programu profilaktycznego „Nie uciekaj”

Spis treści Wstęp Strategia kampanii Podsumowanie Cele Wizja Narzędzia realizacji Podsumowanie

Nastolatki na gigancie chęć przeżycia wielkiej przygody poważne problemy w domu rodzinnym niepowodzenia w szkole lęk przed karą za niewłaściwe zachowanie poczucie samotności i wyobcowania

Fundacja działając w Polsce Misja fundacji Fundacja działając w Polsce od 1999 roku zajmuje się kompleksowym problemem zaginięć, niosąc pomoc osobom zaginionym i ich rodzinom, nagłaśniając ten problem wśród społeczności.

Działania kampanii MEDIA RELATIONS EVENTY KAMPANIA BILLBOARDOWA STRONA INTERNETOWA KAMPANIA EDUKACYJNA KAMPANIA BILLBOARDOWA EVENTY MEDIA RELATIONS Działania kampanii

Cele strategii zapobieganie i zmniejszenie liczby ucieczek nastolatków promocja telefonu 116 000 rozbudowa strony nieuciekaj.pl poszerzenie form komunikacji w Internecie włączenie młodzieży w prowadzone akcje wzbudzenie zaufania oraz wiarygodności zwrócenie uwagi mediów

Strategia działania pozytywny przekaz współdziałanie zrozumienie i pomoc zainteresowanie interaktywność nowoczesność

działania w Internecie inne formy komunikacji Narzędzia realizacji Narzędzia realizacji działania w Internecie zaginieni.pl nieuciekaj.pl inne formy komunikacji cykliczne wydarzenie

ZAGINIENI.PL AKCJE PROFILAKTYCZE

REDISIGN

Myślisz o ucieczce? fałszywi przyjaciele brak domu możliwość poszukiwań przez policję uzależnienia konflikty z prawem

FORUM

Działania w Internecie FACEBOOK INNE PORTALE NASZA-KLASA PORTALE MŁODZIEŻOWE BLOGI

KONCERT NIE UCIEKAJ honorowy ambasador występy osób z ’talent shows’ portrety osób zaginionych namiot Itaki płomyk nadziei

RELACJA Z KONCERTU

Summary Problems Goals Implementation

Thank you for your attention