Strategia komunikacyjna dla programu profilaktycznego „Nie uciekaj” FUNDACJA ITAKA Strategia komunikacyjna dla programu profilaktycznego „Nie uciekaj”
Spis treści Wstęp Strategia kampanii Podsumowanie Cele Wizja Narzędzia realizacji Podsumowanie
Nastolatki na gigancie chęć przeżycia wielkiej przygody poważne problemy w domu rodzinnym niepowodzenia w szkole lęk przed karą za niewłaściwe zachowanie poczucie samotności i wyobcowania
Fundacja działając w Polsce Misja fundacji Fundacja działając w Polsce od 1999 roku zajmuje się kompleksowym problemem zaginięć, niosąc pomoc osobom zaginionym i ich rodzinom, nagłaśniając ten problem wśród społeczności.
Działania kampanii MEDIA RELATIONS EVENTY KAMPANIA BILLBOARDOWA STRONA INTERNETOWA KAMPANIA EDUKACYJNA KAMPANIA BILLBOARDOWA EVENTY MEDIA RELATIONS Działania kampanii
Cele strategii zapobieganie i zmniejszenie liczby ucieczek nastolatków promocja telefonu 116 000 rozbudowa strony nieuciekaj.pl poszerzenie form komunikacji w Internecie włączenie młodzieży w prowadzone akcje wzbudzenie zaufania oraz wiarygodności zwrócenie uwagi mediów
Strategia działania pozytywny przekaz współdziałanie zrozumienie i pomoc zainteresowanie interaktywność nowoczesność
działania w Internecie inne formy komunikacji Narzędzia realizacji Narzędzia realizacji działania w Internecie zaginieni.pl nieuciekaj.pl inne formy komunikacji cykliczne wydarzenie
ZAGINIENI.PL AKCJE PROFILAKTYCZE
REDISIGN
Myślisz o ucieczce? fałszywi przyjaciele brak domu możliwość poszukiwań przez policję uzależnienia konflikty z prawem
FORUM
Działania w Internecie FACEBOOK INNE PORTALE NASZA-KLASA PORTALE MŁODZIEŻOWE BLOGI
KONCERT NIE UCIEKAJ honorowy ambasador występy osób z ’talent shows’ portrety osób zaginionych namiot Itaki płomyk nadziei
RELACJA Z KONCERTU
Summary Problems Goals Implementation
Thank you for your attention