PRoto.pl prezentacja portalu
Czym jest PRoto.pl Portal PRoto.pl: użytkownicy: UU/mc: liczba odsłon: PV/mc: % czytelników odwiedza portal codziennie* najczęściej oglądane zakładki**: Ogłoszenia o pracę Informacje Newsletter Twoje PRoto: nakład: ponad emisja: codziennie - od poniedziałku do piątku raz w tygodniu – czwartek format: standard (outlook express) lotus notes Ogłoszenia o pracę Informacje *badanie Megapanel PBI Gemius, październik 2008 **stat.pl styczeń 2009 PRoto.pl jest polskim portalem specjalistycznym poświęconym tematyce public relations, promocji oraz szeroko rozumianej komunikacji. Do zarejestrowanych użytkowników PRoto.pl wysyła bezpłatny newsletter Wiadomości PRoto, zawierający codzienne podsumowanie wydarzeń ze świata PR, przegląd mediów, zmiany w branży oraz artykuły i PR-owskie Case Studies. Newsletter wysyłany jest w dwóch wersjach – codziennej oraz raz na tydzień. Subskrybuje go ponad czytelników portalu. PRoto.pl prowadzi także badania na temat wizerunku i rozwoju branży PR w Polsce, organizuje coroczne branżowe konkursy PRotony oraz cykliczne panele dyskusyjne DialogPR poświęcone komunikacji. PRotony DialogPR
Czym jest PRoto.pl Przez cały tydzień PRoto.pl informuje czytelników o Zmianach w branży PR, czyli o przetargach, nowych kontraktach oraz zmianach kadrowych wśród PR-owców. Przegląd Mediów na PRoto.pl pozwala dowiedzieć się, co media napisały o public relations. PRoto.pl jest jedynym portalem w Polsce o tak bogatej i specjalistycznej ofercie ogłoszeń rekrutacyjnych związanych z public relations. Codziennie aktualizujemy oferty pracy w oparciu o nadesłane do nas zgłoszenia oraz oferty od naszych partnerów biznesowych. Posiadamy także bazę CV kandydatów do pracy w branży. Dzięki Ogłoszeniom PRoto.pl pomaga PR-owcom znaleźć pracę w zawodzie, a firmom, instytucjom oraz agencjom public relations zatrudnić odpowiedniego pracownika.
Branża PR w Polsce stale się rozwija. Wartość polskiego rynku PR-owskiego szacowana jest na około 400 mln zł, a przychód branży rośnie z roku na rok o 25%**. Na rynku działa około 800 agencji PR- owskich***, działy PR-u tworzone są w korporacjach, średnich i małych firmach, a także instytucjach państwowych i organizacjach pozarządowych. W branży PR powiększa się specjalizacja. PR-owcy zajmują się kreowaniem wizerunku marek, firm oraz osób, zarządzaniem reputacją i kryzysem, społeczną odpowiedzialnością biznesu, relacjami inwestorskimi, lobbingiem, budowaniem wizerunku polityków oraz gwiazd, są także rzecznikami. Głównymi czytelnikami PRoto.pl są PR- owcy. Wśród nich dominującą grupę stanowią pracownicy zatrudnieni na managerskich stanowiskach w agencjach public relations oraz działach PR w korporacjach. Profil zawodowy czytelników PRoto.pl*: *badanie Megapanel PBI Gemius, październik 2008 **Press, , s.111. *** dane własne PRoto.pl – spis agencji MIEJSCE PRACY ZAJMOWANE STANOWISKO
Profil społeczny czytelników PRoto.pl: *badanie Megapanel PBI Gemius, październik 2008 **III edycja badania wynagrodzenia PR-owców, PRoto.pl, Gazeta Praca, Pretendent ***Stat.pl, styczeń 2009 PŁEĆ*WYKSZTAŁCENIE* ZAROBKI** Płeć MIEJSCE ZAMIESZKANIA - 10 pierwszy miast***
Promocja z PRoto.pl*: Reklama w PRoto*: Reklama bannerowa na PRoto.pl oraz w newsletterze Twoje PRoto Teksty promocyjne na stronie PRoto.pl oraz w newsletterze Promocja firmy jako pracodawcy w ogłoszeniach rekrutacyjnych na PRoto.pl oraz w newsletterze Współpraca z PRoto.pl w roli Partnera lub Patrona przy cyklicznych projektach dla branży public relations: Dialogu PR oraz Konkursie PRotony Oferujemy także niestandardowe formy promocji klienta. Zapraszamy do współpracy. * aby zapoznać się ze specyfiką reklam oraz ich wyceną, prosimy obejrzeć CENNIKCENNIK KONTAKT: PRoto Sp z o.o.