DOCIERAMY DO CAŁEJ POLSKI LOKALNEJ

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Warszawa 2008.
Advertisements

Dlaczego warto reklamować się w Radiu 7?
CAŁA POLSKA CZYTA DZIECIOM – raport Przygotowany dla Fundacji ABC XXI 30 października 2006.
NA PODSTAWIE DANYCH FIRMY LOKALNE BADANIA SPOŁECZNE
Polish Yellow Pages Operator Telekomunikacyjny Yellow Phone ,
Urząd Statystyczny w Lublinie Liczy się każdy
Nikt nie jest tak blisko spraw lokalnych, jak my. * TAK ! CZYTA NAS PONAD 4 MILIONY OSÓB! *
Podstawa prawna Uchwałą Nr 370/XXXVII/2013 Rady Miejskiej w Śremie z dnia 19 września 2013r. został wprowadzony na terenie gminy Śrem Program „Rodzina.
Oferta dzienników regionalnych
Krzyżówki Dodatek Super Expressu.
Oferta dzienników regionalnych Biuro Reklamy Mediów Regionalnych.
Oferta dzienników regionalnych Biuro Reklamy Mediów Regionalnych.
Prezentacja Gazety Wyborczej
Oferta dzienników regionalnych
Charakterystyka branży By Tomasz Kospin, Piotr Krogulski
Grupy producentów rolnych
Struktura zatrudnienia w przedsiębiorstwach
1 Szansa dla banków Konferencja Polskie regiony w Europie – szanse rozwoju Warszawa, 6 kwietnia 2006 r.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
Projekt Centrum Młodego Przedsiębiorcy realizowany w ramach programu Kreator Innowacyjności - wsparcie innowacyjnej przedsiębiorczości akademickiej współfinansowany.
AKADEMIA PRZYSZŁOŚCI A Ty czyje?.
Metro.Net Edukacja Pakiet Pakiety multimedialne
PREZENTACJA styczeń 2010.
OGÓLNOPOLSKA SIEĆ NOŚNIKÓW REKLAMOWYCH
Gmina Człopa – powierzchnia ogółem – 348,37 km 2 (24,6% powierzchni powiatu) Ludność ogółem mieszkańców; Gmina Mirosławiec zajmuje powierzchnię
Zewnętrzne źródła finansowania przedsięwzięć innowacyjnych 9 marca 2009 r. Anna Rąplewicz Dyrektor ds. Edukacji, Doradztwa i Funduszy Europejskich Regionalna.
Podział środków w latach na miasta na prawach powiatu: Białystok, Łomża, Suwałki.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- V Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat a.
Urząd Statystyczny w Lublinie Liczy się każdy ul. Leszczyńskiego Lublin tel.: (81)
Ogólnopolski Konkurs Wiedzy Biblijnej Analiza wyników IV i V edycji Michał M. Stępień
KAMIENNA GÓRA W LICZBACH.
ZAPROSZENIE DO WSPÓŁPRACY w zakresie promocji firmy, oferty, marki, produktów, w lokalach należących do sieci R&C UNION.
Raport o sytuacji mikro i małych przedsiębiorstw w roku 2010 Województwo lubelskie.
Wydział Rozwoju i Promocji Miasta Urząd Miasta Bolesławiec Informacja o wykonaniu budżetu za 2012 r.
SPOTKANIA AKTYWIZUJĄCE DLA MIESZKAŃCÓW OBSZARU BRUSY - CHOJNICE – CZERSK – KOŚCIERZYNA – LIPNICA – STARA KISZEWA MAJ/CZERWIEC 2011.
Segmenty rynku prasowego
Warszawa Wędkarski Świat Wędkarstwo jest to największa grupa hobbystyczna w Polsce. Wędkarze stanowią 7,3 % populacji 15+ czyli jest to:
Profil pisma Gwiazdy to:
EDI NET - badania.
Rynek telewizyjny w 2007 roku Podsumowanie. 2 Widownia telewizyjna.
JAK ZAINWESTOWAĆ PIENIĄDZE BOGATEJ CIOCI?
Co się zdarzy w Polskim PR w najbliższych latach?
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VII Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat.
ZOW czytelnictwo ostatniego wydania – centrale cała Polska RMT- Retail Media Track – SMG/KRC MillwardBrown.
Wprowadzenie do roku drugiego Runda piąta będzie pełna nowych zagadnień związanych z rozwojem. Ja słyszałem o Banku. A my o nowych pokojach. Niby się
Polskie Badania Czytelnictwa, realizacja Millward Brown, styczeń 2013 r.; podstawa procentowania - populacja Polski w wieku lat. 19% Polaków nie.
V Konferencja Miasta w Internecie Zakopane 20 – 22 czerwca 2001 ArkadiuszZłotnicki Portal samorządowy.
MAGAZYN FAMILIA miesięcznik współczesnej rodziny.
Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie Aktualna informacja o rynku pracy w województwie zachodniopomorskim Szczecin, 29 czerwca 2011 r.
. Inwestycja obejmie budowę bliźniaczego budynku mieszkalnego przy ul. Strzelców Bytomskich w Pyskowicach, zlokalizowanego w sąsiedztwie już wybudowanego.
Projekt Badawczo- Rozwojowy realizowany na rzecz bezpieczeństwa i obronności Państwa współfinansowany ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju „MODEL.
SPRAWOZDANIE FINANSOWE GMINY JEDLNIA
Kampania promocyjna Ekonomia Społeczna - Ekonomia Sukcesu GŁÓWNYM CELEM PROJEKTU JEST PROMOCJA EKONOMII SPOŁECZNEJ I ZATRUDNIENIA W SEKTORZE EKONOMII.
OBRONY WOLNOŚCI SŁOWA Wydatki KPRM i ministerstw
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VI Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat a.
Rynek e-prasy w Polsce Marcin Skrabka
Założenia Oferty Handlowej TVP POZNAŃ na Płynne wejście w nowy rok Oferta na 2015 obowiązuje od 1 LUTEGO 2015 Styczeń w całości jest sprzedawany.
3 Źródła informacji o Funduszach Europejskich na lata Krystyna Kubiak Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich we Wrocławiu.
Jestem świadomą konsumentką Projekt jest współfinansowany w ramach programu polskiej współpracy rozwojowej Ministerstwa Spraw Zagranicznych RP w 2014 r.
Warszawa Wędkarski Świat Wędkarstwo jest to największa grupa hobbystyczna w Polsce. Wędkarze stanowią 6,4 % populacji 15+ czyli jest to:
Nagrody Suchej Beskidzkiej Samorząd Terytorialny w Suchej Beskidzkiej Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Suchej Beskidzkiej.
Witam Państwa, Od 2007 jestem wicedyrektorem Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych w Warszawie. Od tego czasu powiat żyrardowski otrzymał.
Monitoring prasy dla firmy Den Braven. 1. Ładny Dom , miesięcznik, nakład:
Jesteśmy pierwsi na Pomorzu Od grudnia na całym Pomorzu „Dziennik Bałtycki” ukazuje się wraz z „Wieczorem Wybrzeża” Województwo pomorskie zamieszkuje 1,7.
Źródło: SMG/KRC Poland-Media, TGI, woj.. Pomorskie, fala I – VI’2002 Czytelnictwo Dziennika Bałtyckiego poniedziałekwtorekśrodaczwartekpiąteksobota.
Badanie PBC  Od 1998 roku.  Wszystkie rodzaje prasy.  Realizuje Instytut Millward Brown.  Badaniem objętych jest ponad 160 pism.  Publikowane są.
...i jeszcze jedno. NAJBARDZIEJ PRESTIŻOWE I NAJWYŻEJ OCENIANE PRZEZ PRZEDSIĘBIORCÓW WYDARZENIE BIZNESOWE W REGIONACH.
Stan czytelnictwa w Polsce w 2016 roku
PODSUMOWANIE DZIAŁAŃ listopad – luty 2016
Badanie rynku mediów Wskaźniki
Zapis prezentacji:

DOCIERAMY DO CAŁEJ POLSKI LOKALNEJ

20,1 % Liczba czytelników TL w ciągu ostatnich 30 dni (CZYTELNICTWO W CYKLU SEZONOWYM) 20,1 %

LICZBA CZYTELNIKÓW PRZECIĘTNEGO WYDANIA PŁATNYCH TYGODNIKÓW OPINIOTWÓRCZYCH Tygodnik Lokalny 12,6% 3 801 531 Angora 7,0% 2 116 102 Newsweek 4,5% 1 370 872 Polityka 4,2% 1 254 860 Wprost 2,8% 854 556 Gość Niedzielny 2,7% 804 959 Przekrój 1,7% 511 815 Forum 0,7% 217 497 Tygodnik Siedlecki 0,6% 178 215 Tygodnik Ostrołęcki 0,5% 147 411 Przewodnik Katolicki 142 492 Panorama Leszczyńska 136 381 TEMI Galicyjski Tygodnik Informacyjny 0,3% 78 977 Badania realizowane przez Millward Brown SMG/KRC w 2010 r.

JEDYNY PAKIET REKLAMOWY GWARANTUJĄCY DOTARCIE DO POLSKI LOKALNEJ 113 tytułów o łącznym nakładzie 912.000 egz. Nakład 49 tytułów – 460.000 egz. kontrolowany przez ZKDP

SKUTECZNE DOTARCIE DO POLSKI LOKALNEJ Pakiet „TL ZKDP” obejmuje 49 tytułów, których nakład jest kontrolowany przez ZKDP i wynosi 460.000 egz. Pakiet TL obejmuje 107 tygodników lokalnych o nakładzie 871.000 egz. i największym czytelnictwie w 300 powiatach. Gwarantuje dotarcie do ponad 6 milionów czytelników. Pakiet „TL plus dwutygodniki” obejmuje 113 tytułów o łącznym nakładzie 912.000 egz.

TO BYŁ ROK DOBRYCH WIADOMOŚCI Czytelnictwo gazet lokalnych (CCS) wzrosło o połowę i wyniosło 20,1%. Tygodnik „Gazeta Regionalna”, który ukazuje się w powiatach Żary, Żagań i Nowa Sól, miał we wrześniu 2010 r. średnie rozpowszechnianie płatne razem wynoszące 28.075 egz., co oznacza wzrost względem września 2009 r. o 5%. Tygodniki lokalne zwiększyły swoje nakłady i sprzedaż średnio o 3%. Przychody gazet lokalnych z reklam wzrosły przeciętnie o 10%. Ponad 90% reklam nadal pochodzi z lokalnego rynku. Urząd Miasta w Tarnowskich Górach wykonał badania dotyczące inwestycji unijnych. Jedno z pytań dotyczyło mediów jako źródła informacji. Okazało się, że 95% mieszkańców czerpie informacje lokalne z tygodnika "Gwarek". Natomiast "Dziennik Zachodni" z dodatkiem dla powiatu tarnogórskiego to źródło informacji lokalnych dla 18% tarnogórzan. Nakład dodatku do „DZ” wynosi 12.326 egz., a nakład „Gwarka” – 11.581 egz. Jurek Jurecki z „Tygodnika Podhalańskiego” i Krzysztof Harasimiuk z „Tygodnika Siedleckiego” otrzymali nagrody SDP, tzw. „Polskie Pulitzery”.

ROZPOWSZECHNIANIE GAZET W POLSCE PRZYPOMINA SER SZWAJCARSKI PRASA OGÓLNOPOLSKA I REGIONALNA SPRZEDAJE SIĘ GŁÓWNIE W MIASTACH WOJEWÓDZKICH. RESZTA KRAJU NALEŻY DO PRASY LOKALNEJ WYDAWCY GAZET LOKALNYCH DYSPONUJĄ WŁASNYM KOLPORTAŻEM, KTÓREGO SIEĆ LICZY PONAD 40 TYS. UNIKATOWYCH PUNKTÓW SPRZEDAŻY

INDEKS DOPASOWANIA wieś 139 miasta 10-19 tys. 167 miasta 20-49 tys. 124 miasta 50-99 tys. 117 właściciele prywatnych firm 158 rolnicy indywidualni 163 PRASA LOKALNA SKUTECZNIE DOCIERA DO PRZEDSIĘBIORCÓW I MIESZKAŃCÓW MNIEJSZYCH MIAST, GDZIE INNE MEDIA NIE SĄ TAK POPULARNE

Struktura czytelników TL

Struktura czytelników TL

Struktura czytelników TL

Struktura czytelników TL

ZREALIZOWALIŚMY KAMPANIE dla: Era Black Red White Plus Ministerstwo Rozwoju Regionalnego HEYAH Konsalnet PLAY Amino (Unilever) Orange GASPOL ENERGA Plantico TP S.A. Fundacja Wspomagania Wsi Cembrit (Eurofala) Instytut im. Piotra Skargi Bank Pocztowy PTE Skarbiec Cyfrowy Polsat Wojskowa Agencja Mieszkaniowa

EDUKACJIA EKONOMICZNA Od trzech lat na łamach wszystkich gazet prowadzimy akcję edukacji ekonomicznej adresowaną do mieszkańców mniejszych miast i wsi, współfinansowaną przez Narodowy Bank Polski - Fortuna radzi. Akcja prowadzona jest również za pośrednictwem internetu poprzez stronę www.fortunaradzi.pl

www.gazetylokalne.pl tel. 22 826 12 50 ul. Foksal 3/5 lok. 19 00-366 Warszawa tel. 52 302 09 28 ul. Sądowa 4 88-400 Żnin EWA BARLIK 601 248 450 ewabarlik@gazetylokalne.pl MAREK OLEJNIK 601 654 506 reklama@gazetylokalne.pl NATALIA CHODAŃ 600 811 359 warszawa@gazetylokalne.pl

STOWARZYSZENIE GAZET LOKALNYCH ZAPRASZA DO WSPÓŁPRACY 