Integrator systemów telekomunikacyjnych

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PREZENTACJA SYSTEMU eDokumenty
Advertisements

OsiDial – głosowa i faksowa obsługa firm
Telefonia w chmurze Błażej Pawlik Błażej Pawlik.
Modelowanie przypadków użycia
Rodzina oprogramowania gastronomicznego Quad
Amadeo Rapid Market System Szybkiej Sprzedaży Amadeo Rapid Market System szybkiej sprzedaży.
Sieci komputerowe.
Wdrożenie portalu korporacyjnego w oparciu o MOSS2007
Najbardziej pożądane cechy rozwiązań CRM na przykładzie bs4 CRM
1 Projekt System 7/24. Białystok, 9 lipiec 2007 System 7/24 - jako przykład współpracy BIZNES - SAMORZĄD Warszawa,
Architektura systemu Gra strategiczna „Strusia Jama”
Tomasz Smieszkoł - 15 stycznia
Temat: Doświadczenie z wdrożenia usług elektronicznych w województwie podlaskim w latach na przykładzie Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Siecią
Systemy operacyjne.
Eksploatacja zasobów informatycznych przedsiębiorstwa.
To idealne narzędzie do zarządzania komunikacją z klientami i prowadzenia kampanii sprzedażowych na najwyższym poziomie.
Praca Inżynierska „Analiza i projekt aplikacji informatycznej do wspomagania wybranych zadań ośrodków sportowych” Dyplomant: Marcin Iwanicki Promotor:
Alliance 8300 Zintegrowany system zarządzania bezpieczeństwem
InfinitERP prezentacja systemu.
Systemiq platforma komunikacyjna VoIP efektywna komunikacja ze światem.
Nowoczesny system zarządzania firmą
Hybrydowy Kontroler NetAXS™
Microsoft Lync Efektywna komunikacja w Biznesie
2N - Lift Easy Talk Lift Mod. Podstawowy Gwarancja Bezpieczeństwa.
Elektroniczny Obieg Dokumentów i Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Nowoczesne Contact Center w firmie ubezpieczeniowej
Internet i telekomunikacja NETInstal Pszów ul. Łanowa 34 tel (Poland) tel (U.K.) opracowanie: inż. Błażej.
Smartfon Prezentacja systemu.
QR-CERT Centrum Certyfikacji i Personalizacji
Składniki i struktura systemu SimTel CTI / CallCenter
Automatyzacja procesu obsługi klienta podczas sytuacji kryzysowych Igor Bokun, prezes zarządu Warszawa,
Etykieta System NET Etykietowanie pod kontrolą. Copyright © 2008 by "elPLC" Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone2 Etykieta System NET ETYKIETA MANAGER.
Contact Center jutra – nowoczesne metody interakcji z klientem Antoni Biedrzycki ITD Polska Warszawa 2006.
Mobility Extension MobEx Wzrost konkurencyjności Wygoda Twoich klientów.
DIGISTER CSS spółka z o. o Katowice ul. Sobieskiego 27
Agenci w budowaniu satysfakcji klienta - contact center
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE System CRM w Focus Telecom Polska - cechy i funkcjonalność usługi Autor: Tomasz Paprocki.
Z CHMURĄ NAM DO TWARZY ITSA CLOUD. Z CHMURĄ NAM DO TWARZY Z CHMURĄ NAM DO TWARZY Connect Better. Do More. 24 M-C36 M-C48 M-C 25 zł/m-c21 zł/m-c19 zł/m-c.
Systemy PABX 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem.
Systemy IPTV 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem.
ROZWIĄZANIE SLICAN DLA BANKU. Chcesz by Twój bank miał wizytówkę banku z klasą? Chcesz mieć sprawną komunikację w swoim banku? Wybierz niezawodność i.
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
Skrypter rozmów Gadżet czy niezbędne narzędzie?
IMPEX GEO Jeden z największych dostawców sprzętu pomiarowego dla zastosowań geodezyjnych i GIS, dystrybutor firm Trimble, Nikon i Spectra Precision. Firma.
96 Volt A. Mucha & M. Płonka Spółka Jawna Misją naszego przedsiębiorstwa jest przyczynianie się do rozwoju firm i zaspokajanie ich potrzeb po przez dostarczanie.
Narzędzie wspierające zarządzanie organizacj Parentis Sp. z o. o
CRM – wady i zalety UŁ, WMiI, Katedra Analizy Matematycznej i Teorii Sterowania 2008.
Czym jest Internet Security for Android? To program oparty na nowoczesnych technologiach, zabezpieczających dowolne urządzenie z systemem Android™ przed.
Urządzenia 1 mld smartfonów do 2016 r., 350 mln z nich jest używanych w pracy Ludzie 82 % populacji online korzysta z sieci społecznościowych Chmura.
Copyright© 2012 Microsoft Corporation W prezentacji przedstawiono po raz pierwszy produkty Lync Server 2013 i Lync Online. Daty udostępnienia i funkcje.
„Żadna firma nie posiada ani czasu, ani środków niezbędnych do uczenia się wyłącznie na własnych błędach” James Harrington.
Contactis Power Dialer Obszary zastosowania Dla CC w których nie ma możliwości realizacji automatycznych akcji wychodzących lub realizuje się je ”ręcznie”
Smartfon Klient Aplikacja Agenta.
Agenda O Nas Ogólne informacje o Produkcie Job Manager – idealne rozwiązanie Aplikacja Webowa Aplikacja Kliencka Najnowsze zmiany.
System Informatyczny w firmie branży komunalnej
Kierunki rozwoju usług monitorowania Outsourcing stacji monitorowania Optymalizacja kosztów.
Moduł e-Kontroli Grzegorz Dziurla.
Zintegrowany monitoring infrastruktury IT w Budimex
Nasz cel - sprawny urząd i zadowoleni mieszkańcy Oparta na doświadczeniach ze współpracy z samorządami, ngo’s i mieszkańcami, Całościowe zrządzanie BO.
Zintegrowane systemy informatyczne
STEROWANIE MONITORING ARCHIWIZACJA ROZWIĄZANIA INFORMATYCZNE W GALWANIZERNI – APLIKACJA KOMPUTEROWA DO ZARZĄDZANIA PROCESEM PRODUKCYJNYM.
Komisja Zasilania IGKM „ Nowoczesne rozwiązania rozdzielnic prądu stałego i średniego napięcia dla elektrycznej trakcji miejskiej” r. Konin.
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE Systemy Call Center Sp. z o.o.
Analiza, projekt i częściowa implementacja systemu wspomagania pracy Referatu Reprografii Promotor: mgr inż. Dariusz OlczykWykonała: Katarzyna Ściwiarska.
w Kociewskim Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Starogardzie Gdańskim
Gotowy intranet dla platformy
eConnect Inteligentne centrum obsługi
Etykietowanie pod kontrolą
PROGRAMY DO KONTROLI RODZICIELSKIEJ
PROGRAMY DO KONTROLI RODZICIELSKIEJ
Zapis prezentacji:

Integrator systemów telekomunikacyjnych Target groups are Enterprise Customers The main objective of external communication is to position Siemens as a reliable, stable and strong partner for enterprise customers. We have the competence and the portfolio to meet the requirements of our customers and the market. Our financial stability and solid business policy will ensure our presence in tomorrow's markets, making us a strong, reliable partner for our customers, partners and investors. In this way, we strengthen our customers and help them boost their profitability now and in the future. SimTel S.A. Integrator systemów telekomunikacyjnych SimTel S.A. ul. Kartuska 201 80-122 Gdańsk www.simtel.pl

Historia firmy SimTel S.A. Firma SimTel rozpoczęła działalność w grudniu 1992 roku. Głównym profilem naszej działalności jest projektowanie, dostawa, montaż, wsparcie techniczne i serwisowe dla systemów teleinformatycznych Od 1994 ściśle współpracujemy z firmą Siemens, oferując jej urządzenia, aplikacje i rozwiązania. W 1999 roku podpisaliśmy umowę, dzięki której zostaliśmy Dystrybutorem firmy Siemens w zakresie sprzedaży systemów Hipath w Polsce. Stworzyliśmy sieć 30 firm partnerskich posiadających siedziby na terenie całej Polski. W ramach wymiany kapitałowej związaliśmy się partnersko z firmą Verbicom S.A. z Poznania, która aktualnie jest notowana na giełdzie papierów wartościowych , na rynku NewConnect dedykowanym dla firm wdrażających nowoczesne technologie. Trzecią firmą w naszej grupie, jest spółka Versim, która jest aktualnie największym dystrybutorem w Polsce systemów HiPath firmy Siemens Enterprise Communication W 2007 roku przekształciliśmy się w Spółkę Akcyjną co umożliwiło nam zwiększenie naszej skuteczności działania Bardzo ważną częścią naszej oferty jest tworzenie i wdrażanie produkowanych przez nas własnych aplikacji (CallCenter / IVR / CTI / Faxserver) zintegrowanych z systemami telekomunikacyjnymi HiPath SimTel S.A. ul. Kartuska 201 80-122 Gdańsk www.simtel.pl

SimTel S.A. kompletny integrator Sprawdzone i niezawodne systemy teleinformatyczne Siemens Własne działy tworzenia i wdrażania aplikacji teleinformatycznych Sprawdzone zaplecze serwisowe z jednym numerem telefonu 24h/7 dni 35 doświadczonych pracowników w całej Grupie kapitałowej z dużym potencjałem i wysokimi kwalifikacjami Własne aplikacje dostosowane do potrzeb i wymagań klientów Kompleksowe rozwiązania zapewniające konwergencję usług telekomunikacyjnych oraz kompletną integrację z systemami informatycznymi SimTel S.A. ul. Kartuska 201 80-122 Gdańsk www.simtel.pl

SimTel S.A. główne produkty Serwery teleinformatyczne z serii HiPath 1000, 3000, 4000 i 8000 Projektowanie, tworzenie i sprzedaż aplikacji CallCenter / IVR / CTI / Faxserver, Tworzenie oprogramowania dla potrzeb Centrów Powiadamiania Ratunkowego i Centrów Zarządzania Kryzysowego. System dla WOPR, GOPR i TOPR Serwery alarmowe i konferencyjne firmy TAS SimTel S.A. ul. Kartuska 201 80-122 Gdańsk www.simtel.pl

System wspomagania telefonowania SimCallCenter nowe możliwości SimTel S.A. ul. Kartuska 201 80-122 Gdańsk www.simtel.pl

Podstawowe funkcje SimTel S.A. Inteligentna dystrybucja wywołań Kampanie wychodzące Intuicyjny interfejs użytkownika Alarmy systemowe Piorytetowanie połączeń Automatyzacja procesów Współpraca z zewnętrznymi aplikacjami Prosta administracja Praca wielojęzykowa, skill based routing Kolejkowanie wywołań na podstawie określonego kryterium System zapowiedzi słownych z autoryzacja dzwoniącego Raporty z pracy systemu i/lub poszczególnych grup/agentów Niezawodna praca dzięki zastosowaniu bazy danych SQL Wyświetlanie komunikatów na zewnętrznych wyświetlaczach LED Bramka SMS dla abonentów GSM SimTel S.A. ul. Kartuska 201 80-122 Gdańsk www.simtel.pl

Struktura SimCallCenter Call Center jest miejscem gdzie obsługiwana jest duża liczba przychodzących lub wychodzących kontaktów SimTel S.A. ul. Kartuska 201 80-122 Gdańsk www.simtel.pl

Struktura SimCallCenter Współpraca z zewnętrznymi systemami SimTel S.A. ul. Kartuska 201 80-122 Gdańsk www.simtel.pl

Komunikacja z PABX i zewnętrznymi systemami Usługa SimCTI Komunikacja z PABX i zewnętrznymi systemami Komunikacja z centralami poprzez protokół CSTA: HiPath 3000 – komunikacja bezpośrednia (LAN) HiPath 4000 – wymaga CAP 2.0 Niezależny od działania bazy danych Serwer TCP/IP dla połączeń z klientami: CTIPhone.dll (API dla aplikacji w C++, Delphi, C#) JSimCTIPack.jar (API dla Aplikacji w JAVIE np.: SimJPhone) Zarządzanie licencjami na urządzenia i aplikacje. SimTel S.A. ul. Kartuska 201 80-122 Gdańsk www.simtel.pl

Rejestracja i kierowanie połączeniami Usługa SimCore Rejestracja i kierowanie połączeniami Rejestracja zdarzeń telefonicznych i ACD - tworzenie statystyk Współpraca z zewnętrznymi bazami danych Integracja z systemem IVR Integracja z wyświetlaczami Kierowanie połączeniami na podstawie scenariusza xml: implementacja grup Logicznych (skill based routing), implementacja połączeń VIP i do Agenta (database based routing), uwzględnianie opcji IVR i numeru kierunkowego dzwoniącego, Diagnostyka callcenter poprzez wbudowany serwer http. SimTel S.A. ul. Kartuska 201 80-122 Gdańsk www.simtel.pl

Moduły SimCallCenter Aplikacja SimCallCenter - System ten jest nowoczesnym rozwiązaniem teleinformatycznym przeznaczonym do inteligentnej i wydajnej obsługi połączeń telefonicznych dla ruchu przychodzącego i wychodzącego w firmie Aplikacja SimControl - Program ten na bieżąco wyświetla najważniejsze informacje o stanie pracy wszystkich pracowników w dziale Call Center, pozwala na kontrole i organizace pracy Aplikacja SimJPhone - Program pokazuje na ekranie komputera aktualny stan telefonu na biurku użytkownika oraz umożliwia jego obsługę z komputera. Aplikacja IVR/VMS/VFX/Mail System głosowo - faksowy – pozwala za pomocą jednego wydajnego i prostego narzędzia obsłużyć zapowiedzi głosowe, pocztę głosową, faksową i mailową SimTel S.A. ul. Kartuska 201 80-122 Gdańsk www.simtel.pl

Prosty klient systemu na każdym PC Stanowisko pracy agenta Aplikacja SimJPhone Prosty klient systemu na każdym PC Stanowisko pracy agenta Wspomaga pracę analogowych telefonów dzięki udostępnieniu funkcjonalności osiągalnej jedynie na aparatach cyfrowych Siemens Wspomaganie telefonowania z poziomu aplikacji na komputerze Prezentacja numerów / nazw abonentów (CLIP/CNIP) Funkcje Konsultacja, Przeniesienie, Konferencja, Rozmowa naprzemienna Rejestr rozmów przychodzących, wychodzących i nieodebranych Korzysta z ogólnej i prywatnej książki teleadresowej Pozwala na logowanie agentów do grup ACD Monitorowanie ilości załogowanych agentów i długości kolejki na grupie ACD Połączenie z dowolną bazą danych kontrahentów Wybieranie numeru z komputera (klawiatura ekranowa) Aplikacja w Java SimTel S.A. ul. Kartuska 201 80-122 Gdańsk www.simtel.pl

SimPhone – stanowisko pracy użytkownika systemu SimTel S.A. ul. Kartuska 201 80-122 Gdańsk www.simtel.pl

SimPhone – stanowisko pracy użytkownika systemu SimTel S.A. ul. Kartuska 201 80-122 Gdańsk www.simtel.pl

SimPhone – stanowisko pracy użytkownika systemu SimTel S.A. ul. Kartuska 201 80-122 Gdańsk www.simtel.pl

SimPhone – stanowisko pracy użytkownika systemu SimTel S.A. ul. Kartuska 201 80-122 Gdańsk www.simtel.pl

Nadzór i administracja - Analiza i statystyka Aplikacja SimControl Nadzór i administracja - Analiza i statystyka Monitoruje na bieżąco pracy agentów Call Center Monitoruje kolejki osób oczekujących na połączenie z agentami Pozwala dzielić na wiele grup ACD (Np.: sprzedaż, serwis) Niezawodna praca dzięki zastosowaniu bazy danych SQL Alarm dźwiękowy, gdy ilość dostępnych agentów jest mniejsza od założonego minimum Wyświetla komunikatów na wyświetlaczach LED/LCD Statystyczne porównanie pracy CallCenter z podziałem na agentów i grupy ACD Raporty i wykresy ilości rozmów wykonanych przez danego agenta lub grupę ACD Porównanie danych pomiędzy agentami i/lub grupami ACD Wybieranie dowolnej szczegółowości raportu i danych do analizy Wydruki statystyk wykonanych w programie SimTel S.A. ul. Kartuska 201 80-122 Gdańsk www.simtel.pl

Nadzór i administracja SimTel S.A. ul. Kartuska 201 80-122 Gdańsk www.simtel.pl

Nadzór i administracja SimTel S.A. ul. Kartuska 201 80-122 Gdańsk www.simtel.pl

Nadzór i administracja SimTel S.A. ul. Kartuska 201 80-122 Gdańsk www.simtel.pl

Nadzór i administracja SimTel S.A. ul. Kartuska 201 80-122 Gdańsk www.simtel.pl

Nadzór i administracja SimTel S.A. ul. Kartuska 201 80-122 Gdańsk www.simtel.pl

Nadzór i administracja SimTel S.A. ul. Kartuska 201 80-122 Gdańsk www.simtel.pl

Analiza i statystyka SimTel S.A. ul. Kartuska 201 80-122 Gdańsk www.simtel.pl

Analiza i statystyka SimTel S.A. ul. Kartuska 201 80-122 Gdańsk www.simtel.pl

IVR system głosowy Obsługiwane karty sprzętowe (Dialogic, DIVA, PIKA, programowe HMP) Interfejs telekomunikacyjny ( analogowy, BRI, PRI, IP ) Budowa modułowa (obsługiwanie tyle linii ile kart w komputerze, czas nagrań – zasoby komputera, dowolna długość scenariusza, optymalne wykorzystanie pamięci) Dowolnie skomplikowane scenariusze obsługi wywołań (wizualny edytor scenariuszy, scenariusz w formie diagramu przepływu, przyjazny, cut&paste, drag&drop, keywords, goto, TEST OFFLine, przygotowanie nagrań) Łatwość integracji z systemami zewnętrznymi SimTel S.A. ul. Kartuska 201 80-122 Gdańsk www.simtel.pl

IVR system głosowy Edytor zasobów – obsługa linii SimTel S.A. Obsługa wielu linii według jednego lub różnych scenariuszy. Uprawnienia linii do połączeń wychodzących głosowych, faksowych. Linie wirtualne do zadań w tle. Scenariusze przydzielane dynamicznie, np. na podstawie numeru wybranego lub przekierowującego. Obsługa różnych central (firm) jednocześnie. SimTel S.A. ul. Kartuska 201 80-122 Gdańsk www.simtel.pl

IVR system głosowy Edytor zasobów – sterowanie działaniem w czasie SimTel S.A. ul. Kartuska 201 80-122 Gdańsk www.simtel.pl

IVR system głosowy Edytor zasobów – wizualny edytor scenariuszy SimTel S.A. ul. Kartuska 201 80-122 Gdańsk www.simtel.pl Diagram przepływów. Węzły diagramu odpowiadają kolejno wykonywanym funkcjom od rozpoczęcia połączenia aż do zakończenia rozmowy. Węzły potomne odpowiadają możliwym działaniom. Niektóre funkcje mogą być wykonywane przed rozpoczęciem rozmowy lub po jej zakończeniu, obsługa czasu IDLE

IVR system głosowy Zalety systemu SimTel S.A. Dynamiczna zmiana scenariusza, np. na podstawie numeru wywołanego lub przekierowującego Funkcje mówiące: data, czas, kwota pieniędzy, liczebniki główne, porządkowe. Składanie nagrań: listy statyczne lub dynamiczne, tworzenie zdań Ten sam scenariusz dla różnych wersji językowych, język jest zmienną Własna przestrzeń zmiennych dla każdej linii. Zmienne zewnętrzne lokalne (tylko ten scenariusz) lub globalne. Zmienne zewnętrzne zachowują wartość pomiędzy połączeniami Szybkie i przejrzyste przygotowanie scenariusza Przygotowanie nagrań audio Testowanie offline scenariuszy. Ten sam kod funkcji offline i online. Audio emitowane przez kartę dźwiękową. DTMF z symulowanej klawiatury telefonu Przypisanie scenariuszy do linii telefonicznych Testowanie online skrócone do minimum SimTel S.A. ul. Kartuska 201 80-122 Gdańsk www.simtel.pl

Cechy systemu SimCC Prostota implementacji systemu Dopasowanie systemu do potrzeb użytkownika Skalowalność systemu Nowoczesne rozwiązania Łatwość integracji z systemami zewnętrznymi Wykorzystanie wielu kanałów komunikacji z klientem Rozbudowana funkcjonalność systemu za korzystną cenę SimTel S.A. ul. Kartuska 201 80-122 Gdańsk www.simtel.pl

Wdrożenia OPONEO.pl Vaillant Quelle Asseco Fado Gefco Wakacje.pl STOŃ BEST Remes Shell Bank Pocztowy Volswagen Polpak Signal Iduna TUI EXON Schenker BlueMedia ASTE Taurus Hurtap Twój Asystent 24 Klingspor Sthil Miller Canfield WOPR GOPR Combidata Żabka SimTel S.A. ul. Kartuska 201 80-122 Gdańsk www.simtel.pl

SimTel – dobry wybór Doświadczenie - 15 lat SimTel na rynku i duża liczba wdrożeń gwarantuje Państwa SUKCES! Kompleksowość – zajmujemy się telekomunikacją od A do Z Najwyższa jakość rozwiązań – dzięki wybieraniu tylko tego co najlepsze i rzeczywiście potrzebne osiągamy doskonałe rezultaty Elastyczność – słuchamy potrzeb Klienta i je zaspokajamy Wiedza – nasz zespół to razem około 35 najwyższej klasy specjalistów - pasjonatów Etapowość - Realizacja projektów krok po kroku . Nie tracąc celu z oczu konsekwentnie realizujemy potrzebne etapy Wyjątkowa jakość serwisu i wsparcia technicznego – własny duży magazyn podzespołów i zespół konsultantów gwarantuje błyskawiczne wsparcie SimTel S.A. ul. Kartuska 201 80-122 Gdańsk www.simtel.pl

SimTel S. A. Dziękuję za uwagę ul. Kartuska 201, 80-122 Gdańsk tel: 058 340 06 00, faks: 058 340 06 01 www.simtel.pl SimTel S.A. ul. Kartuska 201 80-122 Gdańsk www.simtel.pl