DE SOTO AMBASADOREM W POLSCE TARGÓW BOLOGNA AUTOPROMOTEC 2011 Zapraszamy na Targi.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Branżowy Program Promocji Polskiej Branży Biotechnologicznej.
Advertisements

ZAPROSZENIE DLA WYSTAWCÓW
Międzynarodowe Targi Teleinformatyczne CeBIT 2011
Jaki jest koszt wyremontowania pokoju.
BOLOIL S.A. Zakład Produkcji Elastomerów
Czym jest HotSpot w Hotelu ?
Warszawa system IMS 7.0 oprogramowanie dla warsztatów i sklepów branży motoryzacyjnej Copyright by Integra Software. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Misja Inkubator ma na celu poprawę konkurencyjności oraz innowacyjności Wielkopolski poprzez wspieranie tworzenia i rozwoju przedsiębiorstw opartych na.
ZASADNICZA SZKOŁA ZAWODOWA Głównym celem szkoły zawodowej jest umożliwienie absolwentowi uzyskania kwalifikacji w wyuczonym zawodzie. Kształcenie trwa.
Nowa dyrektywa maszynowa 2006/42/WE zmiany
Zagrożenia dla polskiego handlu
Międzynarodowa promocja polskich M E B L I Konferencja prasowa 12 grudnia 2011 r. Warszawa.
Jak zostać ekspertem Komisji Europejskiej Ewa Kocińska Regionalny Punkt Kontaktowy Programów Ramowych UE Fundacja UAM – Poznański Park Naukowo-Technologiczny.
XXV Międzynarodowe Targi Żywności Delikatesowej SALON DE GOURMETS Madryt kwietnia 2011 r.
Raport z audytu technologicznego dla FIRMY PRODUKCYJNO-HANDLOWO -USŁUGOWEJ "HAGO" MAŁGORZATA HANDKIEWICZ Zespół konsultantów: Robert Lewicki Michał Jędrzejczak.
Targi NOWE ROZWIĄZANIA DLA NAJWIĘKSZYCH TARGÓW BRANŻY MEBLARSKIEJ.
J. Krzesiński & L. Żukowski & P. Zejer Typ: System Informacji Turystycznej Produkt (output): Centrum Informacji Turystycznej Wskaźniki: uruchomienie wielojęzycznej.
INSPIRUJE NAS NATURA Polish Section EXPO 2010 Kielce, 24 lutego 2010 roku.
GLASS 2010 TARGI BRANŻY SZKLARSKIEJ Poznań, stycznia 2010 roku.
Bezprzewodowy dostęp do sieci Internet w Gminie Brzesko
PRODUCENT WIĄZEK KABLOWYCH
Charakterystyka rynku dystrybucji stali
Współpraca Polski z Bawarią Dynamiczny rozwój stosunków gospodarczych między Bawarią a Polską Wymiana handlowa w ,4 mld EUR (wzrost o 0,5 mld EUR)
Fabryka Szlifierek „JOTES” S.A.
Projekt finansowany z budżetu województwa Dolnośląskiego
PODATKI SĄ PO NASZEJ STRONIE. Darowizny żywności a podatek VAT Producenci artykułów spożywczych nie muszą już płacić podatku VAT od przekazanych darowizn.
Szkolenie DRL – Część 3 Linia DRL 1.
1 Oferta współpracy. Świat emocji! ERGO ARENA to nowe, a przede wszystkim nowoczesne miejsce na mapie sportowo -widowiskowej Trójmiasta. Równolegle jednak,
OFERTA DODATKOWYCH DZIAŁAŃ REKLAMOWYCH podczas Targów dla Kościołów SACRO SILESIA Multimedia Reklama w strefie wejścia Reklama w hali targowej Reklama.
Pakiety partnerskie na Festiwal opolskich smaków.
BIUROWIEC GROTA 130 PREZENTACJA OBIEKTU. OPIS NIERUCHOMOŚCI Biurowiec GROTA 130 to 7- kondygnacyjny budynek o powierzchni mkw., przeznaczonej pod.
Novotel Katowice Centrum **** 16/
Największy serwis ogłoszeniowy w Polsce!.
Baltic Wood 10 lat na rynku!
Kanlux S.A. to jedna z największych i najstarszych polskich firm z sektora oświetleniowego. Jej wyroby sprzedawane są od 1989 roku, a zatem już niemal.
1 Wybrane parametry działalności podstawowej MTP sp. z o.o r.
System 5S Organizacja miejsca pracy
Piknik ekologiczny w Radiu Lublin Oferta handlowa wrzesień 2007
Fabryka Osprzętu Samochodowego POLMO-Łódź
Wikar Autoryzowany Dealer Ford bez VAT
CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO w Sosnowcu ul
Przez niemal pięć lat – od 1 maja 2009 r. do końca grudnia 2013 r. – Ochotnicze Hufce Pracy będą realizować projekt współfinansowany przez Unię Europejską.
BRAMY SEGMENTOWE.
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Temat 6: Dokumentacja techniczna urządzeń sieciowych.
Kompleksowa informacja podstawą do ekspansji zagranicznej Poznań, 26 maja 2015.
NOWEJ MARKI NA RYNKU POLSKIM
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego Unia Europejska Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 1 Podstawa prawna: Obowi.
Innowacyjny pomysł firmy Zajdler Fartuch kuchenny z przepisami.
Tel lub mail:
Plast JD.
British Polish Chamber of Commerce Usługa wsparcia polskich producentów Usługa Eksportowa – BPCC Export Marta Smolarek Konsultant ds. eksportu Brytyjsko.
PRODUCENT WIĄZEK KABLOWYCH
Krzysztof Margol. Cele projektu: -zbudowanie modelowego systemu uzyskiwania przychodów przez wiejskie organizacje pozarządowe; - zwiększenie potencjału.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata Wsparcie dla przedsiębiorstw: Działanie 5.5. Promocja i rozwój markowych.
Procedura rejestracji firmy Przed zarejestrowaniem firmy, ale kiedy nabrała ona już określonych kształtów przedsiębiorca powinien:  zdecydować co będzie.
01 Departament Wdrażania RPO Kwalifikowalność wydatków Departament Wdrażania RPO.
M ISJA DO KAZACHSTANU XX M IĘDZYNARODOWA W YSTAWA T RANSPORTU I L OGISTYKI „T RANSIT K AZAKHSTAN 2016” W A ŁMATY 3-7 P AŹDZIERNIKA 2016.
Profesjonalna wycena pojazdów na stacjach diagnostycznych
Misja do KAZACHSTANU XIX Międzynarodowa Wystawa Przemysłu Spożywczego „InterFood Astana 2017” 29maja-1czerwca 2017.
Politechnika Częstochowska
Oferta kursów języka rosyjskiego dla firm
Wprowadzenie do dyskusji panelowej: Konkurencja i współpraca w łańcuchach dostaw żywności na rynku wewnętrznym UE i na rynkach krajów trzecich Forum.
Nasza misja . Misją naszej firmy jest zapewnienie satysfakcji klientom, oferując wyroby najwyższej jakości przy rozsądnej cenie.
OFERTA USŁUG Wagony Lokomotywy spalinowe i elektryczne Podzespoły
16/ Hotel PUŁAWSKA data: 2 wyjątkowe dni tematyczne
25 lat firmy Z przyjemnością informujemy, iż firma TECHBUD obchodzi w tym roku 25-lecie swej działalności. Na przestrzeni tych 25 lat spółka.
Program stażowy Kierunek ORLEN 2019
Oferta PARP z funduszy UE w latach
Zapis prezentacji:

DE SOTO AMBASADOREM W POLSCE TARGÓW BOLOGNA AUTOPROMOTEC 2011 Zapraszamy na Targi

Dlaczego do Bolonii z De Soto ? De Soto, z uwagi na fakt wieloletniego przedstawicielstwa firm włoskich marek na polskim rynku, uzyskało w Polsce status Ambasadora Targów Bologna Autopromotec De Soto, z uwagi na fakt wieloletniego przedstawicielstwa firm włoskich marek na polskim rynku, uzyskało w Polsce status Ambasadora Targów Bologna Autopromotec 2011.

Opis targów Targi w Bolonii są imprezą handlową z wieloletnią tradycją i cieszą się rosnącym zainteresowaniem polskich producentów dla potrzeb branży motoryzacyjnej. Na targach Autopromotec prezentowana jest szeroka gama wyrobów, m.in.: części zamienne i podzespoły do wszystkich rodzajów pojazdów; urządzenia do wyposażenia warsztatów i myjni samochodowych; aparatura do diagnozowania stanu technicznego silników i osprzętu elektronicznego; maszyny do kształtowania blach karoseryjnych i elementów z tworzyw sztucznych, itp.

Co daje udział w Bologna Autopromotec 2011 Autopromotec – to doskonała okazja do eksponowania marki firmy i wyrobów oraz do nawiązywania kontaktów handlowych, szczególnie z partnerami prezentującymi włoskie firmy motoryzacyjne, które jak łatwo zaobserwować coraz bardziej otwierają się na polskich przedsiębiorców. W 2009 roku uczestniczyło w targach 11 polskich wystawców. Już czas, aby Państwa logo i produkt zaistniał na włoskim rynku !!!

MOŻEMY PAŃSTWU POMÓC doradzić w wyborze stoiska, wesprzeć przy jego organizacji, znaleźć zakwaterowanie, znaleźć środek transportu dla osób, zorganizować transport eksponatów, w kwestii językowej na targach (angielski, włoski, rosyjski) – umawiając się na konkretny dzień i godzinę,

Schemat przykładowego stoiska Koszty rejestracji – 450 Euro Koszty poboru energii – 210 Euro Ogólne warunki i koszty stoiska W hali targowej można zarezerwować stoisko min. o powierzchni 16m² (4x4m) lub wielokrotność tej powierzchni. Cena 1m² Є (+ VAT 20%) – jedna strona otwarta. Cena 1m² Є (+ VAT 20%) – dwie strony otwarte. Cena 1m² Є (+ VAT 20%) min. 64 m² Є – trzy strony otwarte. Cena 1m² Є (+ VAT 20%) – cztery strony otwarte. Teren otwarty Stoisko standard (bez wyposażenia) 5x5= 25 m² lub wielokrotność 25 m² Typ A – dla wystawców wynajmujących na hali stoisko powierzchni minimum 32 m² - 59 Є/m² (+ VAT 20%) Typ B – dla wystawców wynajmujących jedynie na przestrzeni otwartej - 76 Є/m² (+ VAT 20%)

Koszt wyposażenia Basic – 75 Є/m². Standardowe wyposażenie stoiska to: wykładzina klasy 1 ognioodporna (kolor jasno-szary, z folią ochronną z pcv), jasnoniebieska wykładzina – 250cm h, czerwony prostokąt wykonany z frotexu z nazwą firmy, składzik 100x100 cm zamykany, stolik, 3 krzesła, 2 regulowane półki, 2 lampy halogenowe, wieszak, kosz na odpadki oraz trójdrożne gniazdo elektryczne. Koszt wyposażenia Superior – 90 Є/m² Składa się na nie: wyposażenie Basic + lista poniżej + pokój spotkań + tu występują krzesła wyściełane + biurko recepcyjne + krzesło ZETIS Na życzenie wystawcy stoisko można dodatkowo wyposażyć. Dostęp do internetu zapewniony: koszt przyłącza kablowego – 300 Є, połączenia bezprzewodowego – 250 Є. KOSZTY WYPOSAŻENIA

MAPA TARGÓW

TARGI

De Soto zaprasza do zaprezentowania swojej firmy DE SOTO