Mobile.eu. >> O serwisie Mobile.eu © 2012 Goldbach Audience3 /Internetowy rynek samochodowy /Serwis mobile.eu oferuje klientom niezawodne narzędzie wyszukiwania.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Spotkanie prasowe, Warszawa, 24 kwietnia 2012r.
Advertisements

Agenda Teraz Onet! Sponsoringi: – sponsoring z video – nowe, niższe ceny – promocja jesienna Wzbogacone pakiety zasięgowe: – na elementach stałych – navibox.
HOT & SPORTS! Specjalny pakiet Tylko na Eurosport.pl.
EURO 2012 w serwisie Media2.pl. jeden z czołowych i najczęściej odwiedzanych serwisów branżowych w Polsce udostępniający najświeższe informacje z rynku.
Perspektywy rozwoju instrumentów finansujących zakup nowych samochodów w Polsce Przemysław Kowalczyk - Członek Zarządu Volkswagen Bank Polska,
Oferta portalu Parkiet.com
Oferta portalu Parkiet.com
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Wysyłka obrandowanych prezentów walentynkowych do ukochanych osób na Fotka.pl. Tysiące graficznych obrazków widocznych na profilach użytkowników. Timing:
Stałe obecności dzienne i tygodniowe w sieci reklamowej
SLIDER nowy format reklamowy w IDMnet.
prezentacja sieci reklamowej w grach PlayAds oferta dla reklamodawców
Goldbach Audience – prezentacja firmy
„Template” Prezentacji Inwestorskiej
Geo gemiusGeo UNIKALNE NARZĘDZIE DO IDENTYFIKACJI PAŃSTWA, REGIONU I MIASTA, Z KTÓREGO ŁĄCZY SIĘ UŻYTKOWNIK TWOJEGO SERWISU.
Papilot.pl Prezentacja serwisu
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
Copyright: Wirtualna Polska S.A. Reklama w aplikacjach mobilnych OFERTA.
EGospodarka.pl.
Wygodna lista zakupów Case study Przyciski Listonic.
PREZENTACJA PLATFORMY
Oferta specjalna na EURO 2012 czerwiec 2011 (360 dni przed)
Od 14 lutego wszystko za 69% ceny WALENTYNKOWA CENA.
Oferta Wielkanocna Obowiązuje do 30 kwietnia 2010.
Ściąga.pl – prezentacja serwisu
>> Nocowanie.pl Prezentacja ogólna serwisu © 2012 Goldbach Audience3 /to jeden z największych serwisów turystycznych w Polsce, od kilku lat znajdujący.
Styl.fm Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
Prezentacja serwisu Kotlet.tv
Panfu.pl. >> Informacje ogólne 3 /Panfu.pl – to edukacyjna gra przeglądarkowa dla dzieci w wieku 6-12 /Dzieci uczą się poprzez zabawę – strona zawiera.
PulsBiznesu.pl Rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet.
Pracuj.pl + Profeo.pl Prezentacja serwisu. O serwisie © 2012 Goldbach Audience2 Jeden z czołowych polskich portali pracy: –Ponad 70% polskich internautów.
Goal.pl Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
FTB.pl Portal społeczności klubowej – prezentacja serwisu.
Odyssei.com. Odyssei.com to największy polski społecznościowy serwis podróżniczy. Serwis należy do grupy G+J Podróże - w skład której wchodzi również
W INTERNETOWEJ SIECI REKLAMOWEJ
Copyright 2006 Zentropy Partners Jak zaplanować kampanię z wykorzystaniem wyników badania Megapanel PBI/Gemius? Warszawa, r.
© 2012 Goldbach Audience.
Smakizycia.pl. >> Informacje ogólne © 2012 Goldbach Audience3 /Smakizycia.pl – to autorski serwis znanej restauratorki Magdy Gessler. /Serwis posiada.
Goldbach Audience – prezentacja firmy. >> Kim jesteśmy?
Rodzice.pl. Rodzice.pl to kompendium wiedzy dla rodziców oraz osób planujących dziecko. Informacje znajdujące się na stronie oparte są o fachową wiedzę
oferta reklamy dedykowanej
Serwis internetowy tygodnika Polityka
Innowacje w sektorze usług
Domhome.pl WIOSENNE CENY OD KWIETNIA DO MAJA.
Gry-online.pl. Gry-Online - Internetowa Brama do Świata Gier Komputerowych! Przedmiotem działalności Gry-Online jest szeroko pojęta rozrywka internetowa.
Babyboom.pl Prezentacja serwisu
V10.pl Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
© 2012 Goldbach Audience1 Oferta reklamowa na Gofin.pl.
Oferta sieci AdProfile
Dlastudenta.pl – Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
Szafa.pl Prezentacja serwisu / Julita Jechowicz.
EHoliday.
Kobieta.pl. Źródło Megapanel PBI – listopad 2011 Serwis zawiera kontent z wydań papierowych Naj i Claudia Profil użytkownika: /kobiety aktywnie spędzające.
Oferta Geo. Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej: z Klientem rozliczamy się na podstawie efektów kampanii, czyli liczby kliknięć,
Stylio.pl. Stylio.pl jest pierwszym w Polsce serwisem opartym na idei social recommendation. Stylio.pl to serwis dla ludzi świadomie kreujących własny.
Focus.pl. Pierwszy w Polsce popularno-naukowy serwis łączący w sobie elementy redakcyjne z innowacyjnymi narzędziami społecznościowymi. Focus.pl tworzony.
Weszlo.com Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
© 2012 Goldbach Audience. © 2012 Goldbach Audience.
Palcelizac.pl. >> O serwisie © 2012 Goldbach Audience3 /Pomysł na stworzenie palcelizac.pl zrodził się w lipcu 2003 roku /Jedna z najlepiej rozpoznawanych.
Jaka jest nasza metoda? Problem Rozwiązanie. Jaka jest nasza metoda? Problem Rozwiązanie.
E-drapacz to unikalny produkt zasięgowy, którego podstawą jest wspólna oferta reklamowa czołowych sieci reklamy internetowej tj. ARBOnetwork i Evolution.
Energetyka rozproszona i prosumencka
1.MISSION 2. MARKET 3. MONEY 5.MEDIA 4.MESSAGE
Dzień dobry, Cieszymy się, że wybrali Państwo nasz portal internetowy EKO, OZE ekoenergia.pl Zespół “Ecoeurope.eu” Sp. z o.o. Wita Państwa serdecznie w.
National-geographic.pl. Serwis adresowany jest do internautów o wszechstronnych zainteresowaniach, poszukujących rzetelnych i aktualnych informacji, ceniących.
REKLAMA MOBILNA Oferta współpracy. Dlaczego Mobile? Dotarcie do nowej grupy docelowej. Aż 40%* użytkowników poszukujących informacji z regionu, robi to.
Produkt SMART PEOPLE w oparciu rekomendowane scenariusze użycia
REKLAMA INTERNETOWA Katarzyna Czepółkowska. Marketing internetowy ■ Marketing internetowy – forma marketingu, używająca jako medium Internetu i strony.
Prezentacja średniego samochodu specjalnego pożarniczego, ratowniczo-gaśniczego na podwoziu z napędem 4x4 dla OSP Kuźnia Raciborska.
Zapis prezentacji:

Mobile.eu

>> O serwisie

Mobile.eu © 2012 Goldbach Audience3 /Internetowy rynek samochodowy /Serwis mobile.eu oferuje klientom niezawodne narzędzie wyszukiwania ofert kupna i sprzedaży pojazdów /Nowe i używane samochody oraz motocykle, ciężarówki, samochody kempingowe oraz pojazdy użytkowe i rolnicze /Na żadnym etapie serwis mobile.eu nie jest zaangażowany w kupno lub sprzedaż pojazdu O serwisie

Dlaczego mobile.eu? © 2012 Goldbach Audience4 Trzy powody, dla których warto wybrać serwis mobile.eu 1.Oszczędność kosztów i możliwość skuteczniejszego dotarcia do grupy docelowej niż za pośrednictwem innych mediów. 2.Innowacyjne miejsca i opcje reklamowe spełniające indywidualne wymagania w zakresie przekazu. 3.Targetowanie reklamy dostosowane do potrzeb klienta w celu uniknięcia niepotrzebnych wyświetleń.

Możliwości targetowania form reklamowych © 2012 Goldbach Audience5 Mobile.eu oferuje następujące kryteria doboru grupy docelowej dla targetowanych kampanii reklamowych: /Marka (np. Mercedes-Benz, Audi) /Model (np. klasa A, seria 3) /Cena (np. od PLN) /Region lub miasto (np. Warszawa) /Rok produkcji (np. 2003–2005) /Przebieg pojazdu (np. do km) /Moc (np. 66 kW–147 kW) /Nowe pojazdy /Pojazdy używane /Rodzaj pojazdu (np. kombi, kabriolet)

>> Przykłady form reklamowych

© 2012 Goldbach Audience7 Format: Fake listing Ad FF/Tydzień Targetowanie na markę Peugeot Statystyki miesięczne: /UU /PV Fake listing Ad

Przykłady form reklamowych © 2012 Goldbach Audience8 Format: Tandem Layer Ad na ROS (skyscraper + banner 400x400 na warstwie, po 10 sekundach znika) Statystyki miesięczne ROS: UU PV Tandem Layer Ad

>> Case study – Lexus RX

© 2012 Goldbach Audience10 /Emisja na mobile.eu + mobile.de (tylko polskie IP) /Format: hickeystick /Targetowanie na wyniki wyszukiwań i karty aut o wartości powyżej 25k Euro Przykład kampanii niestandardowej

GOLDBACH AUDIENCE Services Sp. z o.o. ul. Altowa Warszawa