Mobile.eu
>> O serwisie
Mobile.eu © 2012 Goldbach Audience3 /Internetowy rynek samochodowy /Serwis mobile.eu oferuje klientom niezawodne narzędzie wyszukiwania ofert kupna i sprzedaży pojazdów /Nowe i używane samochody oraz motocykle, ciężarówki, samochody kempingowe oraz pojazdy użytkowe i rolnicze /Na żadnym etapie serwis mobile.eu nie jest zaangażowany w kupno lub sprzedaż pojazdu O serwisie
Dlaczego mobile.eu? © 2012 Goldbach Audience4 Trzy powody, dla których warto wybrać serwis mobile.eu 1.Oszczędność kosztów i możliwość skuteczniejszego dotarcia do grupy docelowej niż za pośrednictwem innych mediów. 2.Innowacyjne miejsca i opcje reklamowe spełniające indywidualne wymagania w zakresie przekazu. 3.Targetowanie reklamy dostosowane do potrzeb klienta w celu uniknięcia niepotrzebnych wyświetleń.
Możliwości targetowania form reklamowych © 2012 Goldbach Audience5 Mobile.eu oferuje następujące kryteria doboru grupy docelowej dla targetowanych kampanii reklamowych: /Marka (np. Mercedes-Benz, Audi) /Model (np. klasa A, seria 3) /Cena (np. od PLN) /Region lub miasto (np. Warszawa) /Rok produkcji (np. 2003–2005) /Przebieg pojazdu (np. do km) /Moc (np. 66 kW–147 kW) /Nowe pojazdy /Pojazdy używane /Rodzaj pojazdu (np. kombi, kabriolet)
>> Przykłady form reklamowych
© 2012 Goldbach Audience7 Format: Fake listing Ad FF/Tydzień Targetowanie na markę Peugeot Statystyki miesięczne: /UU /PV Fake listing Ad
Przykłady form reklamowych © 2012 Goldbach Audience8 Format: Tandem Layer Ad na ROS (skyscraper + banner 400x400 na warstwie, po 10 sekundach znika) Statystyki miesięczne ROS: UU PV Tandem Layer Ad
>> Case study – Lexus RX
© 2012 Goldbach Audience10 /Emisja na mobile.eu + mobile.de (tylko polskie IP) /Format: hickeystick /Targetowanie na wyniki wyszukiwań i karty aut o wartości powyżej 25k Euro Przykład kampanii niestandardowej
GOLDBACH AUDIENCE Services Sp. z o.o. ul. Altowa Warszawa