Mądrze Zaplanuj swoją przyszłość !

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Powraca wiosna.
Advertisements

Szkolny wolontariat informuje, że na terenie naszej szkoły została przeprowadzona akcja Zajączek. Celem tej akcji było przygotowanie i przekazanie Zajączków.
DEMOKRATYCZNE WYBORY WŁADZ SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO GIMNAZJUM ŚWIĘTEGO WOJCIECHA W MAKOWIE 30 września 2013 r.
Działalność Samorządu Szkolnego Gimnazjum nr 18 z Oddziałami Integracyjnymi im. K. Wielkiego w Częstochowie.
ANNE FRANK WebQuest dla uczniów klasy III gimnazjum
Co to znaczy zapomnieć ? 1. Wymazać z pamięci. 2. Wymazać z serca.
,,A kiedy powiem Ci, że chce coś zmienić… Apropos samorządności i angażu w życie szkoły…
Listy dzieci do Pana Boga
Mądrze Zaplanuj swoją przyszłość !
Mądrze Zaplanuj swoją przyszłość !
Prezentują:.
GIMNAZJUM nr 1 W BIERUNIU
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2
WALORY TURYSTYCZNE POLSKI
Eko Choinka – to nie żadna drwinka !
Mądrze Zaplanuj swoją przyszłość !
Dla Gimnazjum w Teresinie prezentują :. KSEON Optivum Przedstawia: Kalesanty Gwizduła Droga do szkoły ponadgimnazjalnej.
Projekt edukacyjny klasy IIIa Gimnazjum w roku szkolnym 2012/2013
Wszystko co najważniejsze o rzeczowniku.
Prezentują:.
STRATEGIE OCENIANIA KSZTAŁTUJACEGO
Ocenianie kształtujące w Miejskiej Szkole Podstawowej im
Zadania szkół w programie w semestrze letnim 2013/14 roku Zadania obligatoryjne 1. Sportowy Okrągły Stół (SOS) – Zorganizujcie ogólnoszkolną debatę na.
„To Ja, to My” Program zajęć wychowawczo - profilaktycznych Autor: mgr Jolanta Kuryś – Skrzypczak.
Mądrze Zaplanuj swoją przyszłość !
Mądrze Zaplanuj swoją przyszłość !
Mądrze zaplanuj swoją przyszłość
Mądrze zaplanuj swoją przyszłość
MĄDRZE ZAPLANUJ SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ PROGRAM ZAJĘĆ DLA UCZNIÓW SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH „Jeśli potrafisz o tym marzyć, to potrafisz także tego dokonać” Walt.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Mądrze Zaplanuj swoją przyszłość !
MĄDRZE ZAPLANUJ SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ ZAJĘCIA DLA UCZNIÓW SZKOŁY PONADGIMNAZJALNEJ Program zajęć dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych „Szczęście to jest to.
GMINAZJUM NR I IM. SZARYCH SZEREGÓW W NAMYSŁOWIE GR.II- 12 UCZNIÓW PROWADZĄCY IZABELA HELIŃSKA – PEDAGOG SZKOLNY/ DORADCA ZAWODOWY.
Konferencja Procedury rozwijania uczenia i nauczania stycznia 2014 SPACER EDUKACYJNY Dobra Praktyka Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Szczodrzykowie.
Mądrze Zaplanuj swoją przyszłość ! PROGRAM ZAJĘĆ DLA UCZNIÓW GIMNAZJUM 7 SPOTKANIE.
Dziedziczenie - formalności. Monika Drela Rejestr aktów poświadczenia dziedziczenia.
zdolność tworzenia więzi i współdziałania z innymi, umiejętność pracy w grupie na rzecz osiągania wspólnych celów, umiejętność zespołowego wykonywania.
Szkoła z klasą 2.0 Kodeks 2.0.
MĄDRZE ZAPLANUJ SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ Program zajęć dla uczniów szkoły podstawowej 2 spotkanie „Naszą największą słabością jest poddawanie się. Najpewniejszą.
Główne założenia reformy programowej w szkole podstawowej:
Dzień otwarty w Irzyku!. Wydawać się może, że dzień otwarty jest nudny, chodzenie od klasy do klasy, słuchanie długich wykładów o szkole, jednak… Zdecydowanie.
Warszawski System Doradztwa Zawodowego jako forma wsparcia karier uczniów w obliczu współczesnej rzeczywistości Kraków, r.
Prawa człowieka i ich ochrona w Polsce Alicja Kopczyńska
Ś niadanie daje moc 7 listopada 2014r. Klasa I c Szkoła Podstawowa w Suchożebrach.
Co to jest spacer edukacyjny?
Tworzenie prezentacji multimedialnej
 Zaangażowanie całej szkoły do pracy nad kodeksem.  Przygotowanie uczniów do debat.  Zbieranie materiałów.  Utworzenie skrzynki mailowej do kontaktów.
Projekt współfinansowany przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej w ramach Programu Operacyjnego Fundusz Inicjatyw Obywatelskich Partner projektu.
O nowych zadaniach nauczyciela matematyki w kontek ś cie wyboru podr ę czników i programów nauczania.
„URODZIŁEM SIĘ W UNII EUROPEJSKIEJ!” A. D KONKURS KALIGRAFICZNY DLA KLAS II i III SZKOŁA PODSTAWOWA NR 32 UL. BAŁTYCKA BYDGOSZCZ.
MĄDRZE ZAPLANUJ SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ ZAJĘCIA DLA UCZNIÓW SZKOŁY PONADGIMNAZJALNEJ Program zajęć dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych klasa II Zajęcia 1 RYNEK.
MĄDRZE ZAPLANUJ SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ ZAJĘCIA DLA UCZNIÓW SZKOŁY PONADGIMNAZJALNEJ Program zajęć dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych klasa II Zajęcia 2 Moja.
MĄDRZE ZAPLANUJ SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ ZAJĘCIA DLA UCZNIÓW SZKOŁY PONADGIMNAZJALNEJ Program zajęć dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych klasa II Zajęcia 4 WARTOŚCI.
SPRAWDZIAN W KLASIE SZÓSTEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ OD ROKU SZKOLNEGO 2014/2015.
PATRON SZKOŁY NADANIE SZKOLE IMIENIA ZADANIA WYCHOWAWCZE I ORGANIZACYJNE Okres : IX 2015 – XI 2016.
Międzysemestralne Otwarte Spotkanie TIK-owe r. PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA IM. BŁOGOSŁAWIONEGO KS. JERZEGO POPIEŁUSZKI W NIECZAJNIE GÓRNEJ.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
AUTOR :KAROLINA PIWCZYK MOJE UCZESTNICTWO W PROJEKCIE UNIJNYM,, ZROBIMY TO SAMI’’
Wprowadzenie do Scratch’a Scenariusz zajęć komputerowych w klasie II Małgorzata Tkacz-Rutkowska Szkoła Podstawowa nr 212 im. Krystyny Krahelskiej w Warszawie.
Przykład radosny przykład. przykład radosny przykład.
Projekt czytelniczy dla klas piątych
Doradztwo zawodowe szkoła Podstawowa w Kraszewie
metodyka edukacji plastycznej w klasach IV-VI
Nasza szkoła w procentach
SZKOŁA PODSTAWOWA W ANDRYJANKACH
DORADZTWO ZAWODOWE SZKOŁA PODSTAWOWA W KRASZEWIE
WYNIKI DIAGNOZY WSTĘPNEJ W KLASACH PIERWSZYCH - WRZESIEŃ 2017
Świetlica Szkoły Podstawowej nr 257 im prof
Zawody w moim najbliższym otoczeniu
Happening: ,,Tarcza zwycięskiej szkoły”
Zapis prezentacji:

Mądrze Zaplanuj swoją przyszłość ! Program zajęć dla Uczniów gimnazjum- dodatkowe propozycje

Zabawa – mapa pogody Uczniowie korzystając ze znanych sobie symboli z mapy pogody, przedstawiają swój obecny nastrój Uczniowie otrzymują karteczki, po wypełnieniu przyklejamy je na duży arkuszu papieru, który uprzednio wieszamy na ścianie. Chętne osoby prosimy, aby opisały swój znak. Zwróćmy uwagę na szczególnie wyróżniające się znaki. Zapytajmy autorów, dlaczego je użyli. Podsumowując, mówmy o tym, że to co widać na ścianie, to swoista „mapa pogody”, która aktualnie panuje w klasie — różnorodna, bo wszyscy jesteśmy inni.

Zabawa – jestem BUTem Każdy z uczniów wymyśla dwa przymiotniki lub cechy, które go charakteryzują (np. nowy i modny). Następnie przedstawia się jako ten przedmiot i podaje charakteryzujące go cechy, przykładowo: „Jestem butem nowym i modnym ”.

Jestem butem Kiedy wypowiedzą się wszyscy, osoba która zaczynała przedstawia się po raz drugi, tym razem już normalnie podając swoje imię, a następnie dodając dwa przymiotniki, które wcześniej określały jej przedmiot. Na przykład: „Jestem Janek, nowy i modny”.

Zabawa – Kot ministra jest Uczniowie kolejno na daną literę podają przymiotnik określający kota. Kot ministra jest … (R) radosny, ruchliwy, rozkoszny , rudy itd Jeden z uczniów w myślach mówi alfabet. Nauczyciel w którymś momencie mu przerywa. Litera, na którą wypadło, będzie pierwszą literą przymiotnika w zdaniu „Kot ministra jest… (jaki?)”. Pierwszy przymiotnik podaje nauczyciel. Po nim po kolei wszyscy kończą zdanie „Kot ministra jest…” jakimś przymiotnikiem zaczynającym się od wybranej litery np. A: aksamitny, apetyczny, ambitny itd.

Zabawa - spadek Jesteście mieszkańcami małego miasteczka. Jestem notariuszem miasteczka i zaprosiłem Was na zebranie po to , by poinformować was o zgonie Pana Kowalskiego, który wiele lat temu wyemigrował do Ameryki, gdzie został bardzo bogatym człowiekiem. Nie mając rodziny was uczynił spadkobiercami.

Spadek Treść testamentu: Nie chcę aby mój majątek dostał się w ręce osób niezdarnych i próżnych. Spadek zostanie podzielony pomiędzy Was tu obecnych pod warunkiem, że wspólnie w ciągu 10-15 minut sporządzicie listę czynności pożytecznych dla innych, które sami potraficie wykonać np: potrafię gotować, potrafię pisać na komputerze, potrafię … Każdy z Was sporządza listę takich pięciu czynności. Spośród wszystkich propozycji wybierzcie pięćdziesiąt.

Zabawa – Teka ministra Uczniowie przyznają swoim kolegom odpowiednią tekę ministra biorąc pod uwagę ich pozytywne cechy , umiejętności. Np. Przyznaję Ci tekę ministra kreatywności i pracowitości ponieważ………( krótkie uzasadnienie)

Bardzo dziękujemy Do zobaczenia wkrótce  Prezentację przygotowały: Małgorzata Polkowska, Beata Grzelak i Radosława Kompowska