Jesteśmy pierwsi nie ma drugiego takiego czasopisma, nie tylko w Polsce, ale także w Europie. Jesteśmy specjalistami autorzy artykułów to doświadczeni.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Współpraca międzysektorowa na rzecz csr na Śląsku Rola instytucji publicznych w upowszechnianiu CSR w regionie. Katowice, 27 czerwca 2012.
Advertisements

FORUM BIZNESU KONFERENCJA i SEMINARIUM BiznesKlaster – innowacyjna forma współpracy sektora biznesu, nauki i administracji Białystok, r. KONFERENCJA.
Zarządzanie logistyczne
PRZEDSIĘBIORCY NA START - V edycja konkursu Pomysł na biznes Monika Mardas PPNT Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej – Europejskiego.
Krajowy Sztab Projektu START BIZNES w Warszawie Centrala Integracji Społecznej Start Biznes fundacji Spełniamy Marzenia.
Strategia Rozwoju Województwa Lubuskiego 2020.
MOŻLIWOŚCI POZYSKANIA ŚRODKÓW NA BADANIA NAUKOWE POLSKO-NORWESKI FUNDUSZ BADAŃ NAUKOWYCH PROGRAMY WSPÓŁPRACY TERYTORIALNEJ.
Maciej Bieńkiewicz, 15 marca 2012
2009 Jak zaistnieć na rynkach zagranicznych? EEN jako źródło informacji o warunkach podejmowania działalności na rynkach UE Justyna Kulawik Zespół Przedsiębiorczości.
Znaczenie efektywności energetycznej budynków w nowych państwach członkowskich UE A. Kiełbasa.
I nstytut L ogistyki i M agazynowania JAK ZDOBYĆ MILION EURO ???
Studencki Przegląd Ekonomiczno-Społeczny czasopismo SKN FM prezentacja projektu.
Prawodawstwo w zakresie gospodarki odpadami
Ekonomika procesów logistycznych
PRZEWODNIK WDRAŻANIA SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI
Mariola Szyda Biblioteka Główna Politechniki Częstochowskiej.
PIERWSZE TAKIE CZASOPISMO W EUROPIE
Outsouring procesów e – commerce Wymierne korzyści dla właścicieli sklepów Cursor S.A. prezentacja przygotowana dla Klientów WellCommerce Warszawa, 2.
BIZNES_IDEE_PAŃSTWO_ROZWÓJ NA CZYM BUDOWAĆ PRZEWAGI KONKURENCYJNE EUROPY? POLSKA W EUROPIE A EUROPEJSKIE SOFT POWER SPECJALNE WYDANIA MAGAZYNU THINKTANK.
2012 Eko-PARP Elżbieta Rochalska Warszawa, r.
Wsparcie na wdrożenie CSR
Ekologistyka autor: mgr Sylwia Konecka wersja z dnia: r.
Oferta współpracy zamieszczania bezpłatnych ogłoszeń
CSR jako narzędzie budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
Idea Klastra - korzyści z punktu widzenia przedsiębiorstw
WORTAL TRANSFERU WIEDZY
System informacji logistycznej Sieć Dystrybucji Elektrotechnicznej.
7. Edycja konkursu Raporty Społeczne 2013 (podstawowe dane)
Twój pomysł na biznes!.
Nauka przenosi się do sieci
Program ramowy na rzecz Konkurencyjności i Innowacji (ang. Competitiveness and Innovation Framework Programme - CIP) ma na celu promowanie konkurencyjności.
Inicjatywa studencka na miarę XXI wieku. Plan prezentacji ● 1. Czym jest BiznesZone? ● 2. Przedsięwzięcia związane z projektem ● 3. Kim są odbiorcy projektu.
„Nie ma nic łatwiejszego niż być zajętym i nic trudniejszego niż być efektywnym” R. Alec Mackenzie.
Model łańcucha wartości
EKOCONSULTANT ● Zarządzanie ● Księgowość ● Fundusze UE.
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
Transport i logistyka Studia I stopnia Katedra Transportu.
Biblioteka Wyższej Szkoły Bankowej w Gdyni.  możliwość zamawiania, rezerwowania oraz przedłużania terminu zwrotu książek,  dostęp ze strony
Transport i logistyka Studia II stopnia Katedra Transportu.
1 IPS Sp. z o.o. zaprasza na prezentację programów umożliwiających administrowanie prenumeratą czasopism.
Polski Związek Wynajmu i Leasingu Pojazdów. O PZWLP PZWLP powstał w 2005 roku Celem Związku jest kształtowanie i wpływanie na rozwój branży wynajmu i.
Zespół Szkół im. Marii Skłodowskiej – Curie w Kostrzynie nad Odrą.
STRATEGIE LOGISTYCZNE
Biblioteka akademicka – od importerów do eksporterów wiedzy Sergiy Nazarovets.
Impact Factor wskaźnik oddziaływania czasopisma Informacje o wskaźniku Impact Factor (IF) dla czasopism naukowych opracowywane są przez Thomson Reuters.
Kampania reklamowa firmy Mondo Promo Sp. z o.o.. Założona w 2001r. Aktywnie działająca firma w przemyśle tekstylnym Innowacyjne tkaniny oraz wyspecjalizowana.
Logistyk.
WYDZIAŁ EKONOMICZNY KIERUNEK LOGISTYKA Autor logo: p. Andrzej Czyczyło.
PORTAL DIGITALIZACJA AGATA BRATEK Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego Konferencja POLSKIE ZBIORY W EUROPEANIE – Toruń, dn. 19 X 2012 r. Japoński.
1 Zmienność popytu – wyzwania dla procesu dystrybucji w spółce handlowo - produkcyjnej Nowoczesny Magazyn Listopad 2012.
STĄD DO JAKOŚCI Wielkopolskie Stowarzyszenie Badań nad Jakością Centrum Badań i Monitorowania Jakości w Poznaniu.
Społeczna odpowiedzialność organizacji Zmiany zachodzące w otoczeniu współczesnych organizacji powodują, że ulegają zmianie społeczne oczekiwania wobec.
II stopień - Logistyka Specjalność: Zarządzanie Łańcuchem Dostaw.
ALEJA POLSKICH INNOWACJI 15 września 2016, Biblioteka Uniwersytetu Warszawskiego.
Een.ec.europa.eu Wsparcie dla biznesu i innowacji.
WOLONTARIAT PRACOWNICZY SZANSA DLA NGO I BIZNESU.
Ranking kryteriów lokalizacji wg badań stare/nowe
Najlepszy adres w stolicy
platforma b2b.net i jej wpływ na poprawę rentowności
Dlaczego warto być w Polskim Stowarzyszeniu Sprzedaży Bezpośredniej
KIERUNEK LOGISTYKA WYDZIAŁ EKONOMICZNY
Wyszukiwanie partnerów do projektów międzynarodowych Możliwość wspólnej pracy nad wnioskiem i współpracy projektowej w ramach tzw. Collaborative.
Zarządzanie Łańcuchem Dostaw
Ewaluacja jakości działalności naukowej
TWÓJ PARTNER W LOGISTYCE BADANIA KLINICZNE
Edytorstwo naukowe.
16/ Hotel PUŁAWSKA data: 2 wyjątkowe dni tematyczne
Co to jest logistyka? Logistyka jest terminem opisuj ą cym wszelkie dzia ł ania zwi ą zane z : procesem planowania, organizowania, realizowania, kontrolowania.
Grupa tematyczna ds. innowacji w rolnictwie i na obszarach wiejskich
Zapis prezentacji:

Jesteśmy pierwsi nie ma drugiego takiego czasopisma, nie tylko w Polsce, ale także w Europie. Jesteśmy specjalistami autorzy artykułów to doświadczeni znawcy branży logistycznej i ekologicznej oraz praktycy, którzy swoją działalnością wyróżniają się na rynku. Jesteśmy ambitni każdy dzień to dla nas szansa, aby nasze czasopismo było jeszcze lepsze. Jesteśmy dla Państwa zależy nam na tym, aby robić takie czasopismo, jakie sami chcielibyśmy czytać. PIERWSZE TAKIE CZASOPISMO W EUROPIE O NAS

Logistyka Odzysku jest: źródłem wiedzy dla biznesu, platformą wymiany doświadczeń, miejscem nawiązywania współpracy w zakresie gospodarki odpadami, inspiracją do redukcji marnotrawstwa zasobów. GENEZA CZASOPISMA

NASZE CELE: promowanie logistyki odzysku w zakresie zwrotów i zagospodarowania surowców wtórnych, systematyzowanie przepisów prawnych dotyczących gospodarki odpadami, propagowanie odzysku i recyklingu, zielonego biura oraz CSR (biznesu społecznie odpowiedzialnego), kształtowanie postaw proekologicznych, udzielanie rad w zakresie zarządzania gospodarką odpadami według wymogów unijnych. NASZE CELE

AMBICJE NAUKOWE CZASOPISMA: Naszą ambicją jest stopniowe zwiększanie naukowego charakteru czasopisma, zaś celem – spełnienie wysokich kryteriów Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Wierzymy, że już niedługo Logistyka Odzysku będzie czasopismem naukowym. Publikujemy recenzowane artykuły naukowe Chcemy znaleźć się w najbardziej prestiżowych bazach cytowań jak: Web of Science, Journal Citations Report czy Scopus AMBICJE NAUKOWE

PISZEMY DLA: przedsiębiorców, pragnących realizować skuteczną gospodarkę odpadami, firm, chcących aktywnie wdrażać zasadę zrównoważonego rozwoju w swej działalności, operatorów logistycznych, poszukujących nowych rynków zbytu dla swoich usług, firm gospodarki odpadami, chcących kształtować nową jakość współpracy z producentami i importerami, naukowców i studentów. PISZEMY DLA

DZIAŁY W NASZYM CZASOPIŚMIE: Aktualności Temat numeru Zarządzanie Nowe trendy Zrównoważony rozwój w biznesie Kalendarium Prawo Najlepsze praktyki Nasza relacja Społeczeństwo recyklingu Wywiady DZIAŁY CZASOPISMA PIERWSZE TAKIE CZASOPISMO W EUROPIE

Numer I: Domykanie pętli łańcucha dostaw Odpowiadamy na pytania: Jak logistyka odzysku pomaga zrównoważyć łańcuch dostaw? Jak prowadzić procesy logistyczne zgodnie z zasadą zrównoważonego rozwoju? Co zyska przedsiębiorca, stosując tę zasadę w swojej działalności? Jakie znaczenie ma tu biznes odpowiedzialny społecznie? Numer można zamówić za pośrednictwem strony internetowej wydawcy czasopisma Numer II: Ekologistyka Odpowiadamy na pytania: Ekologistyka – co to takiego? Jaki ma związek z transportem? W jaki sposób wpływa na opłatę produktową? Numer można zamówić za pośrednictwem strony internetowej wydawcy czasopisma TEMATY NUMERÓW PIERWSZE TAKIE CZASOPISMO W EUROPIE

Numer III: Zwroty i reklamacje w łańcuchu dostaw Odpowiadamy na pytania: Czy warto unikać zwrotów i reklamacji? Jaką funkcję pełnią w łańcuchu dostaw? Jakich informacji dostarczają dla firmy? Numer można zamówić za pośrednictwem strony internetowej wydawcy czasopisma Numer IV: CSR – społeczna odpowiedzialność biznesu Odpowiadamy na pytania: Czy Fair Trade na pewno jest fair? Greenwashing, czyli jak ustrzec się przed zielonymi oszustami? Ekologiczność - wyróżnik czy standard? Numer można zamówić za pośrednictwem strony internetowej wydawcy czasopisma TEMATY NUMERÓW PIERWSZE TAKIE CZASOPISMO W EUROPIE

Numer V: Zielone biuro Odpowiadamy na pytania: Jak redukować biurowe koszty surowców i energii? Jak segregować odpady w biurze? Jak wdrażać ekologiczne postawy w jego prowadzeniu ? Numer można zamówić za pośrednictwem strony internetowej wydawcy czasopisma TEMATY NUMERÓW PIERWSZE TAKIE CZASOPISMO W EUROPIE Numer VI: MUDA Odpowiadamy na pytania: Co to jest muda? Czy niesegregowanie i deponowanie odpadów jest marnotrawstwem? Jakie są metody zmniejszania kosztów i zużycia zasobów? W sprzedaży od 4 stycznia 2013 r. Termin składania zamówień na reklamę do r.

PATRONATY - archiwum Czasopismo Logistyka Odzysku objęło patronat medialny nad następującymi wydarzeniami:

PATRONATY - bieżące

Reklama w naszym czasopiśmie Jeśli grupą docelową Państwa działalności zawodowej są nasi czytelnicy, to serdecznie zapraszamy do zamieszczania reklam. REKLAMA PIERWSZE TAKIE CZASOPISMO W EUROPIE

PRENUMERATA

GDZIE NAS SZUKAĆ JAK ZAMÓWIĆ PRENUMERATĘ: Wypełniając formularz na stronie: Wysyłając zamówienie na adres: Kontaktując się z nami pod numerem telefonu: Nasze czasopismo dostępne jest w wybranych punktach EMPIK i katalogach Kolporter (w zakresie prenumeraty) W PRENUMERACIE TANIEJ – ZAMÓW JUŻ DZIŚ! PIERWSZE TAKIE CZASOPISMO W EUROPIE

KONTAKT ZACHĘCAMY DO KONTAKTU Z NAMI: Prenumerata: Patrycja Pawłowska Reklama: Justyna Borecka Sprawy redakcyjne: Dominik Kępa Redakcja: ul. Modlińska 129, Warszawa tel PIERWSZE TAKIE CZASOPISMO W EUROPIE