S C Z DZ UTRWALANIE PRAWIDŁOWEJ WYMOWY GŁOSEK SZEREGU SYCZĄCEGO

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
ODBICIE LUSTRZANE - POWTÓRZENIE POWTÓRZENIE ODBICIE LUSTRZANE -
Advertisements

Rozwój mowy dziecka w wieku przedszkolnym.
FONETYKA.
Interaktywna prezentacja użytkowa
Tux Paint Tux Paint Tux Paint Tux Paint Poradnik użytkowania Tux Paint
Ćwiczenia 01 Potrafimy odróżnić nazwę komputera od nazwy witryny w sieci Web. Poznajemy usługi internetowe: INCONFIG, WINIPCFG, PING – niestety nie udaje.
Co wiem, a czego jeszcze nie?
Z rozsypanki wybierz tylko sylaby. Wypisz je u dołu strony.
kret – krem mrówka – krówka waga – waza babka – żabka maska – miska
PREZENTACJA MULTIMEDIALNA
„inwestujemy w Twoją przyszłość”
GLOTTODYDAKTYKA Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy im
"Granice mojego języka są granicami mojego świata".
JAK ROZWIJA SIĘ MOWA? Proces rozwoju mowy przebiega etapami i trwa kilka lat. Zanim dziecko nauczy się wyrażać swoje myśli, musi przejść wiele etapów,
Instrukcja połączenia z siecią WIFI – Wydziału EITI dla Windows Vista.
"Granice mojego języka są granicami mojego świata". /cyt. z "Traktatu logiczno - filozoficznego" Ludwika Wittgensteina/
MATEMATYKA Mnożenie w zakresie 10.
ZNAKI NAKAZU TEST.
Osiągnięcia Dzieci, Rodziców i terapeutów Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Warce Jurki, r.
Polskie literki i znaki cz.2
Kształtowanie świadomości fonologicznej w początkowej nauce czytania i pisania […] Postępowanie wychowawcze dla każdego dziecka zaczyna się tam, gdzie.
WADY WYMOWY.
DOJRZAŁOŚĆ SZKOLNA Moje dziecko w szkole
Prezentacja Multimedialna
Kliknij na mapkę, aby przejść dalej…
Analizator słuchowy to:
ALGORYTMY I ALGORYTMIKA
Opracowanie: Barbara Benisz SP nr 20 w Rybniku
opracowała Bożena Kukułka
DOJRZAŁOŚĆ SZKOLNA DZIECKA 6 LETNIEGO W ASPEKCIE ROZWOJU MOWY
Ćwicz CorelDraw.
CO TO JEST FRESH POINT? MY JUŻ WIEMY!. KROK 1. W KOMPUTERZE MUSISZ KONIECZNIE MIEĆ ZAINSTALOWANY SYSTEM WINDOWS 8.
Projekt emerytura za 5 lat dla tych, co chcą być odpowiedzialni za swoją przyszłość. opublikowała: GRUPA BIZNESOWA
Visual Basic Scritpts.
POLSKA GRA JĘZYKOWA „MÓJ PIERWSZY QUIZ”. PROJEKT COMENIUSA : “Wiem, że mogę.” Interaktywne gry i Technologie Informacyjne dla nowoczesnej edukacji europejskich.
WADA WYMOWY.
Fonetyka i fonologia.
Metoda nauki czytania Przyłubskich
Małgorzata Sałacińska
Nieprawidłowe zastosowanie kolorów Slajd kolorystycznie nie pasuje do prezentacji. Uwaga widza skupia się na kolorach. Tekst jest słabo widoczny. Zły dobór.
JAK ZAREJESTROWAĆ INSTYTUCJĘ W SERWISIE?. REJESTRACJA INSTYTUCJI KROK PO KROKU Po wejściu na stronę w lewym dolnym rogu znajdą.
W tekście są 2 zdania. W pierwszym zdaniu jest 5 wyrazów, w drugim są trzy wyrazy. Najwięcej liter jest w wyrazie „Narodzenia” – 10 liter. Na – ro – dze.
Ćwiczenia w pisaniu i czytaniu litery B, b
Ćwiczenia w pisaniu i czytaniu litery D, d
wykonała Edyta Gagracz
Tajemnicze pismo Potrzebne: Działanie
Logopedia w szkole.
ETAPY ROZWOJU MOWY według L. Kaczmarka
RZUTOWANIE PROSTOKATNE
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa I litery i sylaby 1 godz. lekcyjna.
Staś i Zosia rozpoznają i dopasowują. Nowy gość w pokoju – komputer Ustaw elementy zestawu komputerowego na biurku.
FONETYKA.
Szereg syczący dalej.
Np. Powiedz, o czym myślę: Stoją przy drogach na długich nogach wcale nie ptaki. Nauczyć mogą, jak jeździć drogą, drogowe
Autor: Melania Kotruchow SPRAWDZENIE WIEDZY Z HISTORII. CO TO ZA WŁADCA POLSKI?
Wady wymowy.
Zajęcia korekcyjno – kompensacyjne
ETAPY ROZWOJU MOWY DZIECKA
WIOSNA NA ŁĄCE przedszkolankowo.pl.
GLOTTODYDAKTYKA.
ROZWIĄZANY REBUS STANOWI TEMAT LEKCJI
Zajęcia korekcyjno – kompensacyjne
FONETYKA nauka o głoskach: Fon – dźwięk Fonem – głoska
Bezpieczny przedszkolak na drodze
ROZWIJANIE U DZIECI EKSPRESJI WERBALNEJ
Rozwój mowy dziecka.
MATEMATYKA Mnożenie w zakresie 10.
Kocham kwiaty.
opracowała Edyta Gagracz
Staś i Zosia oraz litery i sylaby
Zapis prezentacji:

S C Z DZ UTRWALANIE PRAWIDŁOWEJ WYMOWY GŁOSEK SZEREGU SYCZĄCEGO Aby rozpocząć ćwiczenie kliknij wagonik z wybraną głoską S C Z DZ

Połącz pasujące do siebie sylaby tak, aby powstały wyrazy. Zapisz je. fa nki sa ka łata rna

Połącz pasujące do siebie sylaby tak, aby powstały wyrazy. Zapisz je. wa so k pel

Połącz pasujące do siebie sylaby tak, aby powstały wyrazy. Zapisz je. ba rop sy na nek rena

Która sylaba pasuje do CE - ? bula pek gła ce kolada rata ka na

Która sylaba pasuje do CY - ? tanka tryna rop cy ganka fra nek wil

pra ga lwi ca płu piwni uli kamieni Która sylaba pasuje do CA - ? Połącz je i napisz wyrazy lwi ca płu piwni uli kamieni

Połącz pasujące do siebie sylaby i zapisz wyrazy. gar rek ze bra ler ro

Połącz pasujące do siebie sylaby i zapisz wyrazy. mek nki za jąc rna pach

Połącz pasujące do siebie sylaby i zapisz wyrazy. arbu łe zy ko sto py wo

BRAWO Słodycz na patyku Nocą na niebie Pozostaje po zjedzeniu jabłka Wskaż obrazek, który skojarzysz z hasłem. Słodycz na patyku BRAWO Nocą na niebie Pozostaje po zjedzeniu jabłka W nim kwiaty Mieszkanko ptaków

Wskaż obrazki, w których nazwach słychać dz. Dźwig Niestety źle w tym wyrazie nie ma dz lecz dź Niestety źle tu słychać dź dzik pędzel dzbanek dzwonek pieniądze