Wie lernen wir Deutsch Tomasz Ślęczkowski 2c.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
SCHŰLERAUSTAUSCH 2012.
Advertisements

WYJAZD DO TORUNIA Pewnego pięknego marcowego ranka... nasze gimnazjum wyruszyło na wycieczkę do Torunia, która okazała się interesującym tematem do napisania.
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
Niedźwiedź polarny.
Abitur 2012 Deutsch.
Das Bild Nr. 6 Ein goldenes Bild Das Bild Nr. 6 Golden Nich Lange Her gabs einen Oma und Opa – Tag. Wir haben fűr Sie ein goldenes Bild mit unseren Fotos.
Wohnen im Grünen Mieszkanie w zieleni. Das Leben in einer Großstadt bringt mit sich viel Stress und Hektik Życie w dużym mieście przynosi ze sobą dużo.
MÓW ŚMIAŁOMÓW ŚMIAŁOMÓW ŚMIAŁOMÓW ŚMIAŁO Projekt edukacji językowej Miasteczko językowe.
Jak i czego nauczyłam się na lekcjach niemieckiego w klasie 2
Jak uczymy się j. niemieckiego ?. Usnere Hausaufgaben:
Arkadiusz Larysz Radosław Zawadzki
Przyjaźń Polsko-Niemiecka przedstawiona w kilku prostych slajdach / Polnisch-Deutsche Freundschaft, die auf ein paar einfache Bilder dokumentiert.
DIE KONJUGATION DES VERBS IM PRÄSENS
Wie lernen wir Deutsch Tomasz Ślęczkowski. Wir spielte Lernspiele.
In den Rahmen des Projektes konnten wir nach Berlin und Potsdam fahren
Wie und was ich auf deustch gelernt habe?
Rozdział XVII - zagadnienia
Przyimki łączące się z celownikiem i biernikiem.
CZEGO I JAK NAUCZYLIŚMY SIĘ NA JĘZYKU NIEMIECKIM Wie wir die deutsche Sprache lernten.
Materiały pochodzą z Platformy
Wie und was haben wir im Deutschunterricht in der zweiten Klasse gelernt? Jak i czego nauczyliśmy się na lekcjach języka niemieckiego w klasie II ? Katarzyna.
PROJEKT MIĘDZYNARODOWY Agnieszka Rolicz
Szyk wyrazów w zdaniu Zdania proste oznajmujące oraz zdania pytające
„Jaki styl życia preferują uczniowie Gimnazjum Gminy Oleśnica?”
Wymiana między IGS Emmelshausen i Gimnazjum w Szklarskiej Porębie Schüleraustausch zwischen der IGS Emmelshausen und dem Gymnasium in Szklarska Poręba.
WYMIANA POLSKO - NIEMIECKA REALIZOWANA PRZEZ III LO W OLSZTYNIE I OKEN-GYMNASIUM W OFFENBURGU KOPERNIKUS MEETS OKEN! SPOKO BEDEUTET SUPER! SPOKO ZNACZY.
Turnus wakacyjny w Polsko – Niemieckim Centrum Młodzieży Europejskiej w Olsztynie 6 – Polnisch-Deutsches Sommercamp.
Miescowość Połomia Das Land Polomia Data: r.
Miejsca spotkań – Treffpunkte Celownik – Spoczynek Biernik - Ruch
Data: r. Autorzy prezentacji: Ewelina Wolska, Lucas Koch i Kamil Karaś.
Miejscowość Połomia Data: r. Datum: r. Autorzy: Jarek Mazur i Niklas Tilse. Autor: Jarek Mazur und Niklas Tilse.
Czasowniki modalne w Imperfekcie Szyk zdań złożonych podrzędnie.
Czasowniki modalne Biernik - Ruch Celownik - Spoczynek
Imperfekt - Zdania złożone - Trening
Was habe ich im Deutschunterricht in der zweiten Klasse Gymnasium gelernt? Małgorzata Janas 2d.
Natalia Kuś. Początek wojny... Mieszkańcy Pszczyny zaczęli uciekać do Krakowa. Wrócili po 3 tygodniach. My uciekliśmy do pobliskiej miejscowości na.
Martyna Machura kl. 2d Was habe ich in der zweiten Klasse im Deutschunterricht gelernt?
Haustiere Zwierzęta domowe.
Massenmedien. I. Przyjrzyj się zdjęciom i przyporządkuj przedmiotom ich nazwy. die Zeitung der Fernseher die Zeitschrift der Computer das Radio die DVD.
Die Umwelt. der Regen, die Sonne, das Gewitter die Blume, die Insel, die Wolke, das Holz, der Berg, der See, der Fisch, der Fluss, der Brand, der Baum,
Deutschland. Deutschland auf einen Blick Fläche: km2 Einwohner: 80,2 Millionen Hauptstadt: Berlin Amtsprache: Deutsch Religion: katholisch, protestantisch,
Sportidole. I. Czy znasz tych sportowców? Przyporządkuj nazwiska do zdjęć a zdjęcia sportowców do charakterystyk (kolejny slajd). A B C D E F G Oliver.
Meine Wohnung Hier fühle ich mich wohl!. die Mikrowelle das Radio der Computer der Herd der Fön die Waschmaschine der Kühlschrank I. Podaj nazwy urządzeń.
Technik im Alltag Unser lieber Freund - Computer.
Weihnachten.
SPORT SPOTRARTEN.
DER MENSCH Körperteile Kleider machen Leute. I. Wpisz nazwy części ciała.
Music: Wild Theme - Zamfir Der Uyuni Salzsee von Tunupa, umfasst km ², damit ist er der größte Salzsee der Welt. Er gilt als eines der sieben.
DER FROUMSEINTRAG VON LISA. Ich bin Lisa und schreibe allen, die einen Hund haben möchten und nicht wissen, wie sie darüber mit den Eltern sprechen sollten.
Auf der Reise. I.Spójrz na obrazki przeczytaj tekst i dopasuj wyrażenia z ramki do każdego z obrazka. Wenn wir Zeit und Lust haben, können wir mit wenig.
Meine Wohnung Hier fühle ich mich wohl!. I. Podaj nazwy urządzeń (pamiętaj o rodzajnikach).
Workshop: Polen für Anfänger Referent: Daniel Fink.
Das Bild Nr. 9 „ Blumenstraeusse” Hallo! Wir hatten vor einiger Zeit einen Gast. Frau Iwona ist Floristin – sie macht schoene Blumenstraeusse. Wir haben.
Decoupage Teil 1. Das Bild Nr. 7. eine Überraschung.
Das Bild Nr. 4 „Matematisch” Wir haben noch nie gehőrt, dass man ein Mathe-Bild schaffen kann. Aber es ist wahr ! Unsere Lehrerinnen hatten eine super.
Umwelt Der Wetterbericht. I. Podpisy nie pasują do obrazków. Uporządkuj je. Es gibt Nebel. Es regnet. Die Sonne scheint. Es gibt Gewitter. Es ist leicht.
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
das bild nr5 Weinachts magie Bald gibt es Weihnachten. Die Wiehnachtsmagie kann jeden bezaubern. Überall gibt es Schmuck: zu Hause, In den Schulen und.
PERFEKT CZAS PRZESZŁY ZŁOŻONY.
Das Bild Nr. 1 „Aus der Schnur”
„Das Leben ohne Autos – wie funktioniert die Insel Wangerooge?”
Das Bild Nr. 2 Das Bild Nr. 2 „Das Abtőnen von Blumen”
Magazyny energii SunPac Lion 2.0 – dlaczego to ma sens?
Wo oder wohin? WOHIN (dokąd) WO? (gdzie) III przypadek – DATIV
WETTKAMPF.
Ein Ausflug nach Bonn Präsentation von Maciej Skrzeczkowski.
Zapis prezentacji:

Wie lernen wir Deutsch Tomasz Ślęczkowski 2c

Wir spielten Lernspiele

Wir schrieben Dialoge Was machst du? Czego byś chciał? Ich mőchte mit dem Fluzeg Fligen. Chciałbym latać samolotem. Was machst du gern? Co robisz chętnie? Ich spile Fussball gern. Chętnie gram w piłkę nożną. Wer ist dein Lieblingspiler? Kto jest twoim ulubionym aktorem? Mein Lieblingsschauspiler ist Nicolas Cage. Moim ulubionym aktorem jest Nicolas Cage. Was ist deine Hobby? Jakie jest twoje hobby? Mein hobby ist Filmatelier. Moje hobby to oglądanie filmów. Eile mit Weile - Śpiesz się powoli Deutsche Sprache schwere Sprache - Język niemiecki, język trudny Ende gut, alles gut - wszystko dobre, co się dobrze kończy Gedanken sind zollfrei - myśl cła nie płaci Irren ist menschlich - błądzić jest rzeczą ludzką Alter schützt vor Torheit nicht - Starość nie chroni przed głupotą Tyle jest w każdym poznaniu nauki, ile jest w nim matematyki. Mathematik ist eine Bedingung aller exakten Erkenntnis. Uważaj, by się nie dostać pod czyjeś koło szczęścia. Pass auf, dass du nicht unter das Glücksrad eines Anderen gerätst

Wir schrieben über die Tiere Der Eisbär Der Eisbär ist ein Säugetier und gehört zur Untergruppe der Großbären. Niedźwiedź polarny jest ssakiem z rodziny niedźwiedziowatych. Die Eisbären sind meist Einzelgänger oder nur in kleinen Gruppen anzutreffen. Niedźwiedzie polarne są samotnikami lub można na nie natrafić w małych grupach. Außerdem sind sie fleißige Wanderer, da sie etwa 70 Kilometer pro Tag zurücklegen. Ponadto są dobrymi wędrownikami, około 70 kilometrów na dzień przebywają. Aussehen wygląd Das Männchen erreicht zwischen 400 und 600 Kilogramm und kann bis zu drei Meter groß werden. Samce mają zazwyczaj między 400 i 600 kg i mogą mieć 3 metry . Das Weibchen wiegt zwischen 300 und 400 Kilogramm uns kann circa 2,5 Meter groß werden. Samice ważą między 300 i 400 kg oraz mogą mieć 2,5 metra wysokości.

Wir haben Plakate

Wir sahen:

Wir schrieben an der Tafel

Wir waren im Kino auf Casablanca

Wir sangen Lieder

Ende