Wyniki egzaminu gimnazjalnego 2011

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Przykład liczbowy Rozpatrzmy dwuwymiarową zmienną losową (X,Y), gdzie X jest liczbą osób w rodzinie, a Y liczbą izb w mieszkaniu. Niech f.r.p. tej zmiennej.
Advertisements

WYNIKI EGZAMINU GIMNAZJALNEGO Z JĘZYKA NOWOŻYTNEGO ROK SZKOLNY 2009/2010.
Dane liczbowe UCZNIÓW (-8 418) ( ) ( ) CHŁOPCÓW 51,3%51,1% 51% DZIEWCZĄT 48,7%48,9% 49%
Informacja o stanie bezpieczeństwa i porządku publicznego za rok 2008 w powiecie nidzickim Nidzica, r.
POWIAT MYŚLENICKI Tytuł Projektu: Poprawa płynności ruchu w centrum Myślenic poprzez przebudowę skrzyżowań dróg powiatowych K 1935 i K 1967na rondo.
Analiza wyników konkursów przedmiotowych
Metody goniometryczne w badaniach materiałów monokrystalicznych
Liczby pierwsze.
Domy Na Wodzie - metoda na wlasne M
ZNACZENIE ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA EFEKTYWNOŚCI PRACOWNIKA
klasa3a3b3c3d ang 3d fr.3e3f3k3m3s Zad 13,462,752,623,573,822,762,722,623,322,76 Zad 22,611,51,550,851,761,51,091,062,251,33.
Podatki i opłaty lokalne w 2010 roku
ANALIZA WYNIKÓW EGZAMINU GIMNAZJALNEGO
Fizyka i astronomia na egzaminach zewnętrznych w 2008 roku Egzamin gimnazjalny Matura Pracownia Doskonalenia Metodycznego Opracował: Zbigniew Łuczka.
NOWE TECHNOLOGIE NA USŁUGACH EDUKACJI Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Grodkowie Zajęcia w ramach projektu NTUE.
UŁAMKI DZIESIĘTNE porównywanie, dodawanie i odejmowanie.
Cenniki 2005.
Proste zapytania w języku SQL
Badania biegłości oczami organizatora
Prezentacja poziomu rozwoju gmin, które nie korzystały z FS w 2006 roku. Eugeniusz Sobczak Politechnika Warszawska KNS i A Wykorzystanie Funduszy.
Fundusze nieruchomości jako inwestycja z celem zdobycia kapitału emerytalnego Karolina Oleszek.
Klamki do drzwi Klamki okienne i inne akcesoria
Opracował: Zespół Humanistyczny. Klasa Średnia ww - wielokrotnego wyboru (na 20 p) Średnia KO - krótkie odpowiedzi (na 10 p) Średnia za zaproszenie (na.
JO16-75 Dane techniczne: Wysokość-130 Płaszczyzna dolna-90
Matura 2005 Wyniki Jarosław Drzeżdżon Matura 2005 V LO w Gdańsku
Efektywność zdawania egzaminu zawodowego w ZSP w Bytowie w roku szkolnym 2008/2009.
WYNIKI SPRAWDZIANU SZÓSTOKLASISTY 2010 DLA SZKOŁY.
Ogólnopolski Konkurs Wiedzy Biblijnej Analiza wyników IV i V edycji Michał M. Stępień
Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu Katedra Żywienia Roślin Możliwości wykorzystania biowęgla do nawożenia gleb Prof. dr hab. Zofia Spiak.
Po co tyle liczb i tabel humanistom?... Czy i jak wykorzystywać wyniki sprawdzianu w codziennej pracy?… twórcze (?) refleksje po sprawdzianie….
Analiza wyników „Matura próbna”
Agnieszka Jankowicz-Szymańska1, Wiesław Wojtanowski1,2
Wyniki egzaminu gimnazjalnego w latach
Wyników sprawdzianu szóstoklasistów z dn r. Analiza.
Harmonogram naboru do ZPORR w Województwie Małopolskim UNIA EUROPEJSKA FUNDUSZE STRUKTURALNE Marszałek Województwa Małopolskiego Janusz Sepioł
Osiągnięcia uczniów klasy szóstej, którzy przystąpili do sprawdzianu w kwietniu 2010 roku WOJEWÓDZTWO KUJAWSKO-POMORSKIE WOJEWÓDZTWO KUJAWSKO-POMORSKIE.
AKASA Bank Sebastian Marchel Anna Karpińska Anna Matusiewicz
KOLEKTOR ZASOBNIK 2 ZASOBNIK 1 POMPA P2 POMPA P1 30°C Zasada działanie instalacji solarnej.
VI przegląd plastyczny z rysunku, malarstwa i rzeźby
EGZAMIN GIMNAZJALNY W SUWAŁKACH 2009 Liczba uczniów przystępująca do egzaminu gimnazjalnego w 2009r. Lp.GimnazjumLiczba uczniów 1Gimnazjum Nr 1 w Zespole.
Ze szczególnym uwzględnieniem stosowanych ćwiczeń specjalnych OPRACOWAŁ Z.LIPIŃSKI.
Poznań, 16 maja Charakterystyka populacji Liczba szkół Uczniowie, którzy przystąpili do egzaminu Łącznie A1+A4+A5A6A7A8 lubuskie
Kuratorium Oświaty w Szczecinie WYNIKI EGZAMINU MATURALNEGO 2008 W SZKOŁACH WOJEWÓDZTWA ZACHODNIOPOMORSKIEGO Wyniki opracowano na podstawie danych zamieszczonych.
1. Pomyśl sobie liczbę dwucyfrową (Na przykład: 62)
Konferencja inauguracyjna Wolsztyn 14 listopada 2007.
1. ŁATWOŚĆ ZADANIA (umiejętności) 2. ŁATWOŚĆ ZESTAWU ZADAŃ (ARKUSZA)
EGZAMIN MATURALNY Wybór języka obcego zdawanego jako obowiązkowy.
Analiza matury 2013 Opracowała Bernardeta Wójtowicz.
Wyników sprawdzianu szóstoklasistów z dn r. Analiza.
Analiza wskaźnikowa.
Analiza części matematyczno-przyrodniczej Sprawdzian 2013
Spływ należności w Branży Elektrycznej
w wyborach do parlamentu RP
Wstępna analiza egzaminu gimnazjalnego.
EGZAMINU GIMNAZJALNEGO 2013
EcoCondens Kompakt BBK 7-22 E.
EcoCondens BBS 2,9-28 E.
User experience studio Użyteczna biblioteka Teraźniejszość i przyszłość informacji naukowej.
WYNIKI EGZAMINU MATURALNEGO W ZESPOLE SZKÓŁ TECHNICZNYCH
EGZAMIN GIMNAZJALNY Charakterystyka wyników osiągniętych przez uczniów.
Testogranie TESTOGRANIE Bogdana Berezy.
Jak Jaś parował skarpetki Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Dr hab. Renata Babińska- Górecka
1 Używanie alkoholu i narkotyków przez młodzież szkolną w województwie opolskim w 2007 r. Na podstawie badań przeprowadzonych przez PBS DGA (w pełni porównywalnych.
Współrzędnościowe maszyny pomiarowe
ANKIETA ZOSTAŁA PRZEPROWADZONA WŚRÓD UCZNIÓW GIMNAZJUM ZPO W BORONOWIE.
Elementy geometryczne i relacje
Strategia pomiaru.
LO ŁobżenicaWojewództwoPowiat pilski 2011r.75,81%75,29%65,1% 2012r.92,98%80,19%72,26% 2013r.89,29%80,49%74,37% 2014r.76,47%69,89%63,58% ZDAWALNOŚĆ.
Zapis prezentacji:

Wyniki egzaminu gimnazjalnego 2011 Opracowanie prezentacji: mgr inż. Marcin Gorzawski

Podstawowe dane - tabela cz. hum. cz. mat.-przyr. cz. jęz. Ilość uczniów 90 Średnia 24,69 23,17 24,84 Odchylenie 9,3 8,5 11,3 Rozstęp 40 35 38 Mediana 24 23 21 Moda 25 11 Opracowanie prezentacji: mgr inż. M. Gorzawski

Podstawowe dane - wykres Opracowanie prezentacji: mgr inż. M. Gorzawski

Rozkład punktów – cz. hum. Opracowanie prezentacji: mgr inż. M. Gorzawski

Rozkład punktów – cz. mat.-przyr. Opracowanie prezentacji: mgr inż. M. Gorzawski

Rozkład punktów – cz. jęz. Opracowanie prezentacji: mgr inż. M. Gorzawski

Staniny – cz. hum. - tabela Nazwy staninów Najniższy Bardzo niski Niski Niżej średni Średni Wyżej średni Wysoki Bardzo wysoki Naj- wyższy Skala 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Przedziały 0 - 9 10- 13 14 - 17 18 - 22 23 - 27 28 - 32 33 - 37 38 - 41 42 - 50 Teoret. 4% 7% 12% 17% 20% Województwo 3,70% 7,30% 10,20% 17,00% 19,70% 18,60% 13,90% 6,20% 3,40% Powiat 4,47% 9,21% 13,16% 17,37% 20,00% 11,97% 4,34% 2,11% Gmina 4,85% 11,73% 13,01% 16,84% 19,90% 16,33% 9,95% 5,36% 2,04% Szkoła 2,22% 10,00% 13,33% 15,56% 21,11% 11,11% 7,78% 3,33% A 0,00% 4,55% 13,64% 9,09% 26,09% 18,18% B 4,35% 13,04% 17,39% 21,74% 8,70% C D 22,73% Opracowanie prezentacji: mgr inż. M. Gorzawski

Staniny – cz. hum. - wykres Opracowanie prezentacji: mgr inż. M. Gorzawski

Staniny – cz. mat.-przyr. - tabela Nazwy staninów Najniższy Bardzo niski Niski Niżej średni Średni Wyżej średni Wysoki Bardzo wysoki Naj- wyższy Skala 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Przedziały 0 - 9 10- 12 13 - 15 16 - 19 20 - 25 26 - 31 32 - 36 37 - 41 42 - 50 Teoret. 4% 7% 12% 17% 20% Województwo 3,70% 7,60% 11,00% 16,40% 22,90% 17,70% 11,10% 6,50% 3,20% Powiat 2,63% 8,55% 10,92% 16,97% 27,37% 18,42% 8,82% 4,08% 2,24% Gmina 2,55% 9,18% 11,99% 15,31% 28,32% 15,82% 8,67% 4,85% 3,32% Szkoła 2,22% 8,89% 11,11% 13,33% 28,89% 15,56% 5,56% 1,11% A 0,00% 4,55% 13,64% 18,18% 27,27% B 4,35% 17,39% 34,78% 8,70% 21,74% C 13,04% D 31,82% 9,09% Opracowanie prezentacji: mgr inż. M. Gorzawski

Staniny – cz. mat.-przyr. - wykres Opracowanie prezentacji: mgr inż. M. Gorzawski

Staniny – cz. jęz. - tabela Nazwy staninów Najniższy Bardzo niski Niski Niżej średni Średni Wyżej średni Wysoki Bardzo wysoki Naj-wyższy Skala 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Przedziały 0 - 10 11- 13 14 - 16 17 - 21 22 - 31 32 - 40 41 - 45 46 - 48 49 - 50 Teoret. 4% 7% 12% 17% 20% Województwo 2,82% 7,44% 11,21% 16,92% 20,08% 16,27% 11,92% 8,19% 5,16% Powiat 2,51% 9,63% 14,25% 19,53% 21,90% 15,30% 11,08% 4,35% 1,45% Gmina 3,06% 10,64% 15,05% 21,43% 19,64% 14,29% 10,71% 3,57% 1,79% Szkoła 0,00% 14,44% 15,56% 21,11% 18,89% 13,33% 1,11% A 13,64% 27,27% 18,18% B 8,70% 21,74% 26,09% 13,04% 17,39% C D 22,73% 4,55% Opracowanie prezentacji: mgr inż. M. Gorzawski

Staniny – cz. jęz. - wykres Opracowanie prezentacji: mgr inż. M. Gorzawski

Standardy – cz. hum. – tabela, wykres Grupa Liczba uczniów Min. Max. Standardy I II Woj. 44803 2 50 0,62 0,40 Powiat 760 5 0,60 0,36 Gmina 392 0,59 0,35 Szkoła 90 7 47 0,61 0,38 A 22 12 0,65 0,46 B 23 10 46 0,48 C 8 40 D 35 0,54 0,22 Opracowanie prezentacji: mgr inż. M. Gorzawski

Standardy – cz. mat.-przyr. – tabela, wykres Grupa Liczba uczniów Min. Max. Standardy I II III IV Woj. 44805 50 0,52 0,53 0,44 0,33 Powiat 760 5 0,51 0,43 0,31 Gmina 392 0,30 Szkoła 90 7 42 0,42 A 22 10 39 0,56 0,34 B 23 38 0,58 0,57 C 8 41 0,54 D 0,45 0,41 0,20 Opracowanie prezentacji: mgr inż. M. Gorzawski

Standardy – cz. jęz. – tabela, wykres Grupa Liczba uczniów Min. Max. Standardy I II III Woj. 39530 3 50 0,58 0,54 0,60 Powiat 758 0,52 0,48 0,55 Gmina 392 0,50 0,47 0,53 Szkoła 90 11 49 A 22 45 0,51 B 23 12 C 46 0,49 D 0,41 0,46 Opracowanie prezentacji: mgr inż. M. Gorzawski

Zadania – cz. hum. – tabela, wykres nr o/z max std woj. pow gm szk A B C D 1 z 1.2 0,7 0,68 0,66 0,76 0,73 0,91 0,74 0,64 2 1.7 0,69 0,71 0,77 0,59 3 1.6 0,78 4 0,24 0,19 0,17 0,1 0,09 0,05 5 1.4 0,53 0,52 0,47 0,56 0,57 0,48 0,41 6 0,61 0,6 0,58 0,45 7 0,54 0,5 0,43 0,55 8 0,81 0,79 0,83 0,82 9 0,49 0,51 10 0,38 0,39 0,46 0,35 11 0,63 12 0,67 0,65 13 0,87 0,86 14 1.1 15 0,31 0,27 0,26 0,36 0,22 0,23 16 1.5 0,18 17 18 19 1.3 20 21 o 0,32 22 2.5 0,14 0,13 0,12 0,2 0,16 0,07 0,06 23 24 0,75 25 0,9 26 27 2.7 0,3 0,29 0,37 28.1 2.3 28.2 2.1 0,34 28.3 0,04 28 O   0,4 0,33 29.1 2.4 29.2 0,72 29.3/I 0,21 0,11 29.3/II 0,96 29.4/I 29.4/II 29 0,42 0,44 łatwość ogółem 0,546 0,524 0,515 0,543 0,602 0,451 Opracowanie prezentacji: mgr inż. M. Gorzawski

Zadania – cz. hum. – wykres Opracowanie prezentacji: mgr inż. M. Gorzawski

Zadania – cz. hum. – wykres Opracowanie prezentacji: mgr inż. M. Gorzawski

Zadania – cz. mat.-przyr. – tabela, wykres nr o/z max std woj. pow gm szk A B C D 1 z 1.2 0,68 0,65 0,67 0,74 0,59 2 0,44 0,4 0,42 0,47 0,41 0,52 0,43 0,5 3 0,61 0,6 0,58 0,36 4 3.2 0,13 0,11 0,1 0,03 0,05 0,04 5 4.1 0,37 0,39 0,23 6 0,48 0,45 0,27 7 2.2 0,87 0,84 0,83 0,82 0,91 0,78 8 0,75 0,7 0,69 0,57 9 3.1 0,64 0,62 0,63 0,71 10 0,73 0,86 11 0,77 12 0,79 0,8 13 0,55 14 1.1 15 0,72 16 4.2 0,9 0,88 17 0,38 0,35 0,26 18 0,76 19 20 0,81 21 22 0,49 23 0,56 24 2.1 0,95 0,96 25 1.3 0,32 26 O 0,07 0,08 0,09 27 o 0,29 0,28 28/I 28/II 0,46 28   29/I 0,51 0,54 29/II 0,21 0,15 0,16 0,14 0,17 29 0,33 0,34 30/I 4.4 0,2 30/II 0,12 30 0,19 31 3.4 0,31 0,25 32/I 32/II 32 33/I 0,66 33/II 33/III 33 34 35/I 35/II 0,24 0,3 35/III 0,18 0,22 35/IV 4.5 35 36/I 36/II 36 0,06 0,02 łatwość ogółem 0,529 0,513 0,514 0,519 0,534 0,553 0,466 Opracowanie prezentacji: mgr inż. M. Gorzawski

Zadania – cz. mat.-przyr. – wykres Opracowanie prezentacji: mgr inż. M. Gorzawski

Zadania – cz. mat.-przyr. – wykres Opracowanie prezentacji: mgr inż. M. Gorzawski

Zadania – cz. jęz. – tabela, wykres nr o/z max std woj. pow gm szk A B C D 1.1 z 1 0,43 0,33 0,29 0,32 0,39 0,18 1.2 0,76 0,72 0,68 0,69 0,82 0,7 0,65 0,59 1.3 0,54 0,46 0,47 0,41 0,48 0,61 0,23 1.4   0,74 0,73 0,64 4 0,618 0,558 0,535 0,533 0,57 0,588 0,565 2.1 0,63 0,55 0,53 2.2 0,71 0,67 0,66 2.3 0,56 0,51 2 3 0,603 0,587 0,527 0,473 0,593 0,553 0,487 3.1 0,44 3.2 0,3 0,31 0,27 0,13 3.3 0,38 0,37 0,463 0,387 0,373 0,36 0,35 0,347 0,403 0,333 4.1 0,52 4.2 0,26 0,22 4.3 0,62 0,58 0,6 0,45 4.4 0,5 0,518 0,453 0,458 0,523 0,478 5.1 0,89 0,86 0,83 0,91 0,78 5.2 5.3 5.4 0,79 0,87 5 0,675 0,773 0,695 6.1 0,42 0,34 6.2 6.3 6.4 6 0,508 0,483 0,455 0,408 7.1 7.2 7.3 7.4 0,28 7 0,465 0,413 0,488 0,438 0,365 8.1 8.2 8.3 8.4 0,81 8 0,633 0,608 9.1 2.5 0,88 0,96 9.2 2.4 9.3 0,49 9.4 9 0,628 0,578 0,665 0,645 10.1 10.2 10.3 10.4 10 0,515 0,525 0,595 0,385 11.1 2.6 11.2 11.3 11 0,543 0,517 0,477 0,507 12.1 12.2 12.3 0,4 12.4 0,25 0,19 0,16 0,17 0,05 12 0,375 0,328 0,318 0,24 13.1 13.2 13.3 13.4 13.5 13 0,512 0,448 0,452 0,472 0,496 0,504 0,352 łatwość ogółem 0,574 0,502 0,546 0,429 Opracowanie prezentacji: mgr inż. M. Gorzawski

Zadania – cz. jęz. – wykres Opracowanie prezentacji: mgr inż. M. Gorzawski

Zadania – cz. jęz. – wykres Opracowanie prezentacji: mgr inż. M. Gorzawski

Wskaźniki (poprzednie lata) – cz. hum. – tabela rok szk. 2002/2003 rok szk. 2003/2004 rok szk. 2004/2005 rok szk. 2005/2006 rok szk. 2006/2007 rok szk. 2007/2008 rok szk. 2008/2009 rok szk. 2009/2010 rok szk. 2010/2011 Wynik średni Kraj 31,8 27 33,2 32,4 31,5 30,75   Województwo 32,8 28,1 33,6 31,7 31,14 31,98 30,88 25,41 Powiat 30,7 30,2 29,27 31,51 29,66 24,01 Gmina 23,55 Szkoła 31,2 28 35,42 33,7 30,6 31,35 29 24,7 Mediana 33 35 32 34 26 31 24 23 37 29,5 Moda 38 39 36 22 21 43 brak Procent uzyskanych punktów 63,7 54 66,4 62,8 63 66 56 67,1 64 62 51 70,8 62,3 61,2 60,4 60 49,38 Opracowanie prezentacji: mgr inż. M. Gorzawski

Wskaźniki (poprzednie lata) – cz. mat.-przyr. – tabela rok szk. 2002/2003 rok szk. 2003/2004 rok szk. 2004/2005 rok szk. 2005/2006 rok szk. 2006/2007 rok szk. 2007/2008 rok szk. 2008/2009 rok szk. 2009/2010 rok szk. 2010/2011 Wynik średni Kraj 25,6 24,5 24,3 23,9 25,3 27,07   Województwo 24 23,6 25 26,96 25,84 23,65 23,44 Powiat 22,4 24,2 26,55 25,07 21,86 22,64 Gmina 22,74 Szkoła 25,1 23 24,4 24,8 22,9 25,8 25,02 20,82 23,17 Mediana 26 22 21 19,5 Moda 17 18 19 14; 15 14 20 15 Nie ma 14; 17 12 Procent uzyskanych punktów 51,5 49 48,5 47,8 50 51 48 54 52 47 44 46 48,8 45,8 45,4 51,6 42 45,33 Opracowanie prezentacji: mgr inż. M. Gorzawski

Wyniki egzaminu gimnazjalnego 2011 Zespół Szkół nr 3 Gimnazjum nr 4 w Czerwionce-Leszczynach Opracowanie prezentacji: mgr inż. M. Gorzawski