Czy marketing internetowy może być skuteczny

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna LOTur
Advertisements

Polish Yellow Pages Operator Telekomunikacyjny Yellow Phone ,
Prezentacja firmy Remigiusz Siudziński Warszawa,
Rozwiń Biznes Dzięki Technologii
Nowe technologie w nowoczesnej uczelni
Warszawa 2012 Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:
Prezentacja serwisu Mediarun.pl Copyright: Media Run Group, 2005.
Największy Polski Portal Pracy
Budowanie rozwiązań biznesowych na platformie MOSS 2007
PARTNERSTWO na rzecz rozwoju rynku pracy powiatu starogardzkiego Projekt 50+ doświadczenie.
Social Media Monitoring dla biznesu - zastosowanie oraz wykorzystanie przy pozyskiwaniu klientów czyli jak dzięki monitoringowi Internetu można zmienić.
Sklepy internetowe. Aukcje internetowe Tylko dla małych sklepów? Zwiększanie obrotów sklepu przez aukcje.
Wirtualna Recepcja Łatwy kontakt pacjenta z lekarzem Warszawa,
Badanie projektów pilotażowych PO KL Planowane zmiany w Zasadach dokonywania wyboru projektów w ramach PO KL.
Internet jako źródło informacji dla pacjenta na temat schorzeń i leków
Wakacyjna oferta promocyjna
Jak dzięki mediamikser.pl być bliżej ludzi tworzących rynek mediów i reklamy?
Informacja w nauce, społeczeństwie, gospodarce Serwisy informacyjne w Internecie – rynek mediów, technologii, wyszukiwania.
Systemy zarządzania treścią CMS
Staże Ośrodka RENOWATOR.
Prawa człowieka – edukacja – działanie
Zwiększamy sprzedaż dzięki dialogowi
Ogólnopolska baza gabinetów lekarskich
OFERTA HANDLOWA DLA FIRM.
Marketing elektroniczny w turystyce
Internet jako płaszczyzna konkurowania w warunkach zakazu reklamy publicznej Katarzyna Liczmańska.
Search Engine Optimization
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH
III KONFERENCJA NADAWCÓW PRZESYŁEK POCZTOWYCH I KURIERSKICH
PREZENTACJA PLATFORMY
>> Nocowanie.pl Prezentacja ogólna serwisu © 2012 Goldbach Audience3 /to jeden z największych serwisów turystycznych w Polsce, od kilku lat znajdujący.
Przygotowanie kontentu stron WWW
Prezentacja miast i form promocji. Spis treści Prezentacja miast: – Sopot – Wrocław – Kraków – Zakopane – Warszawa Formy promocji: – Formy Standardowe.
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
Copyright 2006 Zentropy Partners Jak zaplanować kampanię z wykorzystaniem wyników badania Megapanel PBI/Gemius? Warszawa, r.
` PREZENTACJA FIRMY 1.
Interactive Marketing Partner marketing
Działamy na rynku od początku 2003 roku.
Jak zwiększyć sprzedaż w hipermarketach?
Bo w Dom-u najlepiej Dom.pl Sp. z o.o. Skwer Wyszyńskiego 5/ Warszawa NIP tel. (0-22)
Babyboom.pl Prezentacja serwisu
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia Łukasz Grodzki, Tel Skype biznesmultimedia
Intencje zakupowe w sieci AdProfile.
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE System CRM w Focus Telecom Polska - cechy i funkcjonalność usługi Autor: Tomasz Paprocki.
WORTAL TRANSFERU WIEDZY
Systemy IPTV 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem.
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:
Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Bałtyk Produkty i usługi kulturalne
Narzędzia w Marketingu Partnerskim. I Narzędzie w Marketingu Partnerskim.
Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia
Warszawa 2009 Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Strategie e-marketingu i e-komunikacji JST
BRIEF Kampanii reklamowej Dla firmy „Skyfall” MARCIN MACKIEWICZ
call center to nie tylko infolinia
Prezentacja firmy. Nasza misja: Oferowanie innowacyjnych rozwiązań internetowych. Done to prężnie rozwijająca się firma oferująca usługi z zakresu innowacyjnych.
(ang. Invisible Web, Deep Web)
Kilka zaleceń ułatwiających wykorzystanie „tradycyjnej” wiedzy o marketingu w planowaniu strategii e-marketingowej. Jerzy Iwanciw - materiał do ćwiczeń.
Konferencja metodyczna dla nauczycieli informatyki i technologii informacyjnej. Warszawa, Wyszukiwarki... nie tylko stron. Jakub Kacprzak NetSprint.pl.
Zintegrowane systemy informatyczne
Przewodnik
Projekt innowacyjny: Poszukiwanie nowych skutecznych metod aktywizacji zawodowej i społecznej grup zawodowych wymagających szczególnego wsparcia PROJEKT.
Pierwsza w Polsce porównywarka w zakresie usług branży poligraficznej. PaperPrint.pl.
HOOP - Dzień Przytulania
DEBATA: Rzucamy wyzwanie cukrzycy. Walczymy o dłuższe życie z cukrzycą, dn , Sejm RP.
SPOTKANIE FIRMOWE WARSZAWA, 25 SIERPIEŃ 2010.
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
MARKETING INTERNETOWY
Zapis prezentacji:

Czy marketing internetowy może być skuteczny Przemysław Felicki Wiceprezes Media Vision Sp. z o.o. Kongres Farmamarketing a prawo- 2,3 grudnia 2004r.

Agenda prezentacji: Internet w działaniach marketingowych firm farmaceutycznych Budowanie e-strategii – na co zwrócić uwagę Serwisy edukacyjne jako forma promocji leków na receptę, przykłady: - WWW.SZCZEPIENIA.PL - WWW.FLIX.PL Omówienie: - Zakresu prowadzonych działań - Wyników strategii Interaktywne serwisy produktowe jako forma promocji leków bez recepty, przykłady: - WWW.VISINIE.PL - WWW.LISTERINE.PL

Internet w działaniach marketingowych firm farmaceutycznych Internet jako medium jest coraz częściej wykorzystywany przez firmy farmaceutyczne w planowaniu strategii marketingowych. Dynamicznie rosnąca liczba internautów oraz wiele zabiegów edukacyjnych przekonało osoby związane zawodowo z promocją marki do inwestowania w to elektroniczne medium. Ci którzy potraktowali internet jako nowy kanał pozyskiwania klientów i budowania ich lojalności nie zawiedli się. Co to oznacza? Zrealizowali cele biznesowe, cele mediowe , oraz przekonali się jak precyzyjnie można to wszystko zmierzyć. Dzisiaj kontynuują swoje działania inwestując w E-marketing coraz większe pieniądze. Przykłady takich strategii zostaną omówione podczas prezentacji.

Budowanie e-strategii – na co zwrócić uwagę Planowanie strategii e-marketingowej wymaga dokładnego zobrazowania poniższych elementów :Co jest niezbędne do zaplanowania strategii e-marketingowej Określenie celów biznesowych strategii Określenie celów mediowych strategii Określenie miar dla poszczególnych celów Dokładna analiza potrzeb klienta Opis produktu Dokładne opisanie grupy docelowej Opis produktów konkurencji Inne działania marketingowe klienta Szacunkowy budżet Co powinna zawierać strategia e-marketingowa Przedstawienie grupy docelowej w internecie Opis działań konkurencji Sposoby realizacji celów - komunikacja marketingowa - wykorzystane mechanizmy e-marketingu - e-marketing www - e-mail marketing - e-promocja - web positioning/net linking (e-pr) - e-badania Ocena działań Budżet, terminy realizacji

Wszystko o szczepieniach i szczepionkach - www.szczepienia.pl 2. Serwisy edukacyjne jako forma promocji leków na receptę Wszystko o szczepieniach i szczepionkach - www.szczepienia.pl

Zakres prowadzonych działań: 1. Opracowanie graficzne wortalu o szczepieniach i szczepionkach 2. Stworzenie kompendium wiedzy dla lekarzy , pacjentów , dziennikarzy 3. Wykorzystanie interaktywnych elementów edukacyjnych dla pacjenta. zapytaj specjalistę twój profil (przesyłanie via e-mail sprofilowanych informacji do adresata) Przypomnij o szczepieniu dziecka „Przypominajka” Punkty szczepień Konkursy połączone z quizami wiedzowymi Inne 4. Modelowanie informacji skierowanej do grupy docelowej strony 5. Budowanie bazy danych osobowych lekarzy, pacjentów, dziennikarzy 6. E-marketing e-mail marketing e-promocja web positioning/net linking 7. Analizy i rozwój wortalu

1000 zarejestrowanych użytkowników 30 000 wizyt miesięcznie Wyniki strategii 1000 zarejestrowanych użytkowników 30 000 wizyt miesięcznie Ponad 200 pytań do specjalisty miesięcznie Wysoki poziom edukacji użytkowników serwisu Szczepienia.pl stały się wortalem tematycznym

Program edukacyjny leczenia nieżytu nosa www.flix.pl

Zakres prowadzonych działań 1. Opracowanie graficzne serwisu pod kontem grupy docelowej 10-25 lat 2. Wdrożenie programu edukacyjnego. Historia choroby Forum dyskusyjne „A-psik” Subskrypcja (konto użytkownika) Zapytaj specjalistę na forum dyskusyjnym Flimy edukacyjne (animiki) Interaktywne gry 3. Wdrożenie programu lojalnościowego opartego o quizy wiedzowe i konkursy, interaktywny sklep Flixa 4. Program partnerski gabinetów lekarskich 5. E-marketing -e-promocja -web positioning/net linking 6. Baza danych osobowych pacjentów 7. Badania i rozwój

Wyniki strategii 60 000 zarejestrowanych użytkowników 120000 wizyt miesięcznie Wysoki poziom edukacji użytkowników serwisu Flix stał się jednym z najpopularniejszych serwisów internetowych w Polsce

Serwis produktowy www.visine.pl 3. Interaktywne serwisy produktowe Serwis produktowy www.visine.pl

Zakres prowadzonych działań 1. Serwis skierowany do kobiet i mężczyzn w wieku 20 – 45 lat 2. Interaktywna prezentacja produktu zgodna z wymaganiami korporacyjnymi 3. Edukacja grupy docelowej. Umieszczenie materiałów dotyczących produktu oraz sytuacji, w których Visine przynosi ulgę: długa praca przy komputerze, dym papierosowy, chlorowana woda, soczewki kontaktowe, alergie. Internauci znajdą szczegółowe dane na temat składu, działania, wskazań terapeutycznych i przeciwwskazań oraz sposobach dawkowania i podawania lekarstwa. Bogate treści ubarwia grafika wykonana w technologii flash. 4. E-marketing e-promocja Web positioning/net linking 5. Badania i rozwój

Wyniki strategii Dzięki przeprowadzonym działaniom w postaci indeksacji serwisu oraz kampanii on-line:7 600 wizyt miesięcznie Kilkadziesiąt pytań miesięcznie o produkt 1 miejsce w katalogach i wyszukiwarkach najpopularniejszych systemów wyszukiwawczych

Serwis produktowy www.listerine.pl

Zakres prowadzonych działań 1. Serwis skierowany do pacjentów oraz lekarzy stomatologów 2. Interaktywna prezentacja produktu zgodna z wymaganiami korporacyjnymi 3. Edukacja grup docelowych poprzez odpowiednią zawartość merytoryczna. Obszerna informacja dla lekarzy dotycząca badań. 4. Interaktywne mechanizmy dostępne tylko dla lekarzy stomatologów (forum dyskusyjne, kontakt z przedstawicielem, ankiety) 5. E-marketing - Web positioning/net linking 6. Budowanie bazy danych osobowych lekarzy stomatologów 7. Badania i rozwój

Kilkadziesiąt pytań miesięcznie o produkt Wyniki strategii Dzięki przeprowadzonym działaniom w postaci indeksacji serwisu serwis notuje około 1000 wizyt miesięcznie Kilkadziesiąt pytań miesięcznie o produkt 1 miejsce w katalogach i wyszukiwarkach najpopularniejszych systemów wyszukiwawczych np.: po frazie płyn do higieny jamy ustnej * Serwis istnieje tylko 2 miesiące

Dziękuje za uwagę Przemysław Felicki Wiceprezes Media Vision Sp. z o.o.