Listonic – Wygodna lista zakupów

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
I część 1.
Advertisements

Klasyfikacja roczna w roku szkolnym 2012/2013
POWIAT MYŚLENICKI Tytuł Projektu: Poprawa płynności ruchu w centrum Myślenic poprzez przebudowę skrzyżowań dróg powiatowych K 1935 i K 1967na rondo.
Powierzchnie reklamowe na terenach MTP
Liczby pierwsze.
Domy Na Wodzie - metoda na wlasne M
Największy Polski Portal Pracy
WOJEWÓDZTWO WIELKOPOLSKIE WRK. ZAREJESTROWANIE ORGANIZACJI 41% ORGANIZACJI ZOSTAŁO ZAREJESTROWANYCH PO 2000 ROKU 1949 ROK – NAJWCZEŚNIEJ ZAREJESTROWANA.
ZNACZENIE ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA EFEKTYWNOŚCI PRACOWNIKA
KONKURS WIEDZY O SZTUCE
1 magia kuponów jak wykorzystać kupony w reklamie efektywnościowej.
Ksantypa2: Architektura
Prezentacja poziomu rozwoju gmin, które nie korzystały z FS w 2006 roku. Eugeniusz Sobczak Politechnika Warszawska KNS i A Wykorzystanie Funduszy.
Wakacyjna oferta promocyjna
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
Jaki jest następny wyraz ciągu: 1, 2, 4, 8, 16, …?
Dyskretny szereg Fouriera
Transformacja Z (13.6).
JO16-75 Dane techniczne: Wysokość-130 Płaszczyzna dolna-90
Ogólnopolski Konkurs Wiedzy Biblijnej Analiza wyników IV i V edycji Michał M. Stępień
Agnieszka Jankowicz-Szymańska1, Wiesław Wojtanowski1,2
Wygodna lista zakupów Case study Przyciski Listonic.
NOWE TRENDY W MARKETINGU I KOMUNIKACJI
Produkcja skojarzona w systemie elektroenergetycznym
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
Kalendarz 2011 Real Madryt Autor: Bartosz Trzciński.
Kalendarz 2011 Oto ciekawy kalendarz, który zaprojektował
KALENDARZ 2011r. Autor: Alicja Chałupka klasa III a.
RYNEK PRACY I HR WOBEC REWOLUCJI CYFROWEJ Social HR? – Wykorzystanie social media w działaniach HR dr Jan Zając 9 maja 2012.
1 ANALIZA STANU BEZROBOCIA NA TERENIE MIASTA I GMINY GOŁAŃCZ ANALIZA STANU BEZROBOCIA NA TERENIE MIASTA I GMINY GOŁAŃCZ ZA ROK 2004 ORAZ PORÓWNANIE Z LATAMI.
Google Analytics                                                                                              Mariusz Gąsiewski
SPOŁECZNO-GOSPODARCZA WOJEWÓDZTWA OPOLSKIEGO W LISTOPADZIE 2009 ROKU
1 Po co firmom Facebook? i na co warto uważać… Dr Jan Zając Warszawa, 2012/05/31.
RADA PROGRAMOWA RSIP WŁ Łódź, r. Małgorzata Krawczyk
Babyboom.pl Prezentacja serwisu
1/34 HISTORIA BUDOWY /34 3/34 6 MAJA 2011.
Oferta dla Patrona serwisu świątecznego Nastrojowy Dom.
EDI NET - badania.
1. Pomyśl sobie liczbę dwucyfrową (Na przykład: 62)
Kalendarz 2011r. styczeń pn wt śr czw pt sb nd
Analiza matury 2013 Opracowała Bernardeta Wójtowicz.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VII Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VII Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat.
Szczecin Miasto Młodości i Przyszłości
Spływ należności w Branży Elektrycznej
1 Jak by tu po-współpracować z innymi ? a może coś jeszcze… Word 2007.
+21 Oczekiwania gospodarcze – Europa Grudzień 2013 Wskaźnik > +20 Wskaźnik 0 do +20 Wskaźnik 0 do -20 Wskaźnik < -20 Unia Europejska ogółem: +14 Wskaźnik.
1. Dziennikarz Lekarz Listonosz 2 3 Lekarz  bada ludzi i określa ich stan zdrowia  bada podstawowe obszary życia i określa ich stan w liczbach 4.
Bezpieczeństwo w Krakowie na tle dużych miast
(C) Jarosław Jabłonka, ATH, 5 kwietnia kwietnia 2017
Wstępna analiza egzaminu gimnazjalnego.
EGZAMINU GIMNAZJALNEGO 2013
EcoCondens Kompakt BBK 7-22 E.
EcoCondens BBS 2,9-28 E.
Projekt Badawczo- Rozwojowy realizowany na rzecz bezpieczeństwa i obronności Państwa współfinansowany ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju „MODEL.
User experience studio Użyteczna biblioteka Teraźniejszość i przyszłość informacji naukowej.
WYNIKI EGZAMINU MATURALNEGO W ZESPOLE SZKÓŁ TECHNICZNYCH
Testogranie TESTOGRANIE Bogdana Berezy.
Jak Jaś parował skarpetki Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Nowy Jork Londyn Mleko, (1l) 0,81£ 0,94 £ Bochenek świeżego chleba (500g) 1,78 £ 0,96 £ Ryż (biały), (1kg) 2,01 £ 1,51 £ Jajka(12) 1,86 £ 2,27 £ Lokalny.
Zadanie: Kuchenne Atelier Piotr i Paweł
Na pasku narzędzi wybrać formant Karta
dr Zofia Skrzypczak Wydział Zarządzania UW
1 Używanie alkoholu i narkotyków przez młodzież szkolną w województwie opolskim w 2007 r. Na podstawie badań przeprowadzonych przez PBS DGA (w pełni porównywalnych.
Kalendarz 2020.
Współrzędnościowe maszyny pomiarowe
Elementy geometryczne i relacje
Strategia pomiaru.
LO ŁobżenicaWojewództwoPowiat pilski 2011r.75,81%75,29%65,1% 2012r.92,98%80,19%72,26% 2013r.89,29%80,49%74,37% 2014r.76,47%69,89%63,58% ZDAWALNOŚĆ.
Zapis prezentacji:

Listonic – Wygodna lista zakupów Kamil Janiszewski, Listonic Sp. z o. o.

Agenda o Listonic iBotta – trochę inne kupony FMCG Przepisy.pl – nowoczesny content marketing Listonic – kilka casów

O aplikacji 498 000 zarejestrowanych użytkowników 130 000 list zakupów miesięcznie 1 430 000 produktów zapisanych na listach każdego miesiąca 95% produktów FMCG 498 000 zarejestrowanych użytkowników 88 000 aktywnych użytkowników

Demografia Użytkownicy Listonic: są w wieku: 25-45 lat 49% to mężczyźni, 51% to kobiety odpowiadają za zakupy rodzinne, lub mają na nie istotny wpływ są mieszkańcami dużych miast Warszawa to 28% Określamy ich „upmarket” lub „affluent”, są właścicielami topowych smartfonów

Nagradzana, popularna i lubiana aplikacja Listonic Nagradzana, popularna i lubiana aplikacja Dzięki tej apce już nie zapominam co mam kupić, a lepiej wyglądam z tel w ręce niż z kartką :) Piotr

Z technologii Listonic korzystają: Pracujemy z: Klienci: Z technologii Listonic korzystają:

Agenda o aplikacji Listonic iBotta – trochę inne kupony FMCG Przepisy.pl – nowoczesny content marketing Listonic – kilka casów

Kupony na produkty FMCG niezależne od sieci handlowych iBotta Kupony na produkty FMCG niezależne od sieci handlowych

Kup, i wykonaj dodatkowe zadania iBotta Kup, i wykonaj dodatkowe zadania

iBotta

iBotta Użytkownik kuponów realizuje podczas jednych zakupów kupony na 11,5% wartości swojego koszyka zakupowego. Szukanie kuponów zajmuje 15 minut 74,2% klientów korzysta z kuponów (19,7% zawsze, 24,2% często, 30,3% czasami)

Agenda o aplikacji Listonic iBotta – trochę inne kupony FMCG Przepisy.pl – nowoczesny content marketing Listonic – kilka casów

Przepisy.pl – działają wszędzie tam, gdzie da się działać :) + WEB + FB + Youtube Przepisy.pl – działają wszędzie tam, gdzie da się działać :)

Jednym kliknięciem zamienia przepis kulinarny na listę zakupów Przycisk Listonic Jednym kliknięciem zamienia przepis kulinarny na listę zakupów

Drobna zmiana pozycji przycisku Przycisk Listonic Drobna zmiana pozycji przycisku

Listonic - przyciski 500 blogów i serwisów kulinarnych z przyciskami 30 mln wyświetleń stron z przyciskami miesięcznie 8 mln osób miesięcznie szuka w sieci przepisów

Oferta przyciski na stronach/blogach/ w aplikacjach

Oferta przyciski na stronach/blogach/ w aplikacjach

Agenda o aplikacji Listonic iBotta – trochę inne kupony FMCG Przepisy.pl – nowoczesny content marketing Listonic – kilka casów

Case’y i przykłady Case’y i przykłady

Case

Case

Case

Case

Efekty Efekty

Efekty Efekty: 550 tysięcy odsłon banera reklamującego CTR na poziomie 0,72% 70 tysięcy odsłon reklamy kontekstowej CTR na poziomie 2,24% Efekty: 450 tysięcy odsłon banera reklamującego CTR na poziomie 0,69% 45 tysięcy odsłon reklamy kontekstowej CTR na poziomie 2,32%

Efekty Rok po wprowadzeniu brandingu w aplikacji deklaracja płatności kartą wzrosła o 40%. 62% wzrostu obecności marki Łowicz na listach zakupów w analogicznym okresie poprzedniego miesiąca 75% wzrostu popularności kategorii reklamowanych produktów 1162% wzrostu obecności marki Durex na listach zakupów w analogicznym okresie poprzedniego miesiąca 202% wzrostu popularności kategorii reklamowanych produktów

Przykład: Książęce

Przykład: Książęce oliwki, owoce morza, drób Złote Pszeniczne Czerwonego Lagera kiełbasa, karkówka, schab czekoladę, marcepan, karmel Ciemnego Łagodnego Jasnego Ryżowego ryż, makaron, orzechy

Nowa wersja

Nowa wersja

Nowa wersja

ul. Żeromskiego 46 lok. 4, 90-626 Łódź 2011-10-25 Dziękuje za uwagę Kamil Janiszewski tel. 693 651 358 e-mail: kjaniszewski@listonic.pl Listonic Sp. z o.o. ul. Żeromskiego 46 lok. 4, 90-626 Łódź 32