Wstęp do programowania urządzeń z systemem. Windows Phone 7

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Video DR-S Cyfrowy rejestrator wideo
Advertisements

Politechnika Gdańska WYDZIAŁ ELEKTRONIKI TELEKOMUNIKACJI I INFORMATYKI
Politechnika Gdańska WYDZIAŁ ELEKTRONIKI TELEKOMUNIKACJI I INFORMATYKI
ELEMENTY SKŁADOWE JEDNOSTKI CENTRALNEJ
Wykład nr 1: Wprowadzenie. Pojęcia podstawowe
Systemy operacyjne.
Systemy operacyjne Bibliografia:
Instalacja systemu Windows Vista
1/11 Rozwiązania dla Skype. 2/11 Spis treści Trendy rynkowe dla komunikatora Skype Rozwiązania dla Skype Cechy i przeznaczenie produktów.
SPECJALNOŚĆ: Interaktywna Grafika Trójwymiarowa
Koordynatorzy: Krzysztof BIKONIS Marek MOSZYŃSKI
P I OTR SKOŁYSZ. POCHODZENIE I CELE CZYM JEST.NET ? CO IMPLEMENTUJE MONO ? ŚRODOWISKO PRACY [MONODEVELOP] SYTEMY OPERACYJNE CO PROGRAMOWAĆ ? JĘZYKI PRZYKŁADOWY.
Autorzy: Łukasz Sztandarski Bartłomiej Granat
WPROWADZENIE DO WINDOWS 95
Codename: GJumper inż. Krzysztof Grześkowiak inż. Kamil Niezręcki.
ZESTAW KOMPUTEROWY.
C# Windows Forms Zastosowania Informatyki Wykład 2
Maciej Grabek Agenda.
Budowa platformy do rejestracji i odtwarzania wykładów akademickich
Interaktywne oprogramowanie dla szkół
KINECT – czyli z czym to się je?
Architektura Systemu Źródło:
Telefon przyjazny programistom JAVA – szybkie wprowadzenie
KINECT – czyli z czym to się je?. O czym będziemy mówić? Obecna oferta rynkowa. Co to jest i jak działa Kinect? Jak przygotować komputer do pracy z Kinectem?
XNA na Windows Phone Od kodu do pubikacji
Microsoft Expression Studio
Alnet System CCTV.
Opracował : Przemysław Drzymała
Windows Phone 7 XNA Game development
Modelowanie elementów świata 3D przy użyciu biblioteki Managed Directx
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
MB-108 Cechy Produktu: Chipset: ULC 2 Infinion Ekran: LCD 1.5" (Mono) SMS Alarm/budzik Książka telefoniczna: 100 wpisów SMS: 50 wpisów Gumowa wytrzymała.
HTML5 - czy przewróci do góry nogami rynek aplikacji?
Zacznij, Twórz, Zarabiaj!
Konfiguracja systemu Windows
Systemy operacyjne.
Wykonał: Michał Nikołajuk
Podstawowe informacje o SYSTEMIE WINDOWS
KINECT Jakub Hossa Microsoft Student Partner. KINECT Jakub Hossa Microsoft Student Partner.
Okienkowy system operacyjny
Etapy uruchamiania systemu Pliki konfiguracyjne
Systemy operacyjne Krzysztof Rumanowski.
Minimalne wymagania systemowe dla Systemu Windows 8
Sterowanie aplikacjami Windows za pomocą bluetooth
Czym jest Internet Security for Android? To program oparty na nowoczesnych technologiach, zabezpieczających dowolne urządzenie z systemem Android™ przed.
Windows 7 – minimalne wymagania[14] Procesor1 GHz x86 lub x86-64 (32-bit lub 64-bit) Pamięć RAM1 GB (32-bit) / 2 GB (64-bit) Karta graficznaDirectXDirectX.
Telefony Świata.
Windows Phone 7. Plan prezentacji  Podstawowe informacje o Windows Phone  Platforma programistyczna  Demo.
 Firmy wszystkich branż  Jednostki samorządowe  Placówki dydaktyczne (szkoły, uczelnie wyższe)  Osoby prywatne.
Systemy operacyjne i sieci komputerowe DZIAŁ : Systemy operacyjne i sieci komputerowe Informatyka Zakres rozszerzony Zebrał i opracował : Maciej Belcarz.
Platforma programistyczna  C#(VB) i XAML  Platforma programistyczna  Visual Studio 2010 Express for Windows Phone (Visual Studio 2010)  Windows Phone.
System operacyjny Windows
Technologie internetowe i mobilne
1 Analiza możliwości języka C# w aspekcie oprogramowania dla myszy Łukasz Łysyganicz Nr indeksu Praca napisana pod kierunkiem: Prof. nzw. Dr hab.
Informatyka – szkoła podstawowa – Scholaris - © DC Edukacja OnetSkype, czyli komunikator Internetowy Informatyka.
Temat 1 Pojęcie systemu operacyjnego Opracował: mgr Marek Kwiatkowski.
System Operacyjny Windows Przedstawia Mateusz Bałdyga kl. 1 „D”
Kinga Krasoń kl. Id G 7. Telefon komórkowy wyposażony jest w wiele dodatkowych opcji. Tej klasy telefon zwany jest smartfonem. Opcje te m.in.: - wykorzystują.
Przygotowanie do instalacji:  Wybór nośnika  Sprawdzenie wymogów sprzętowych.
mysz drukarka Jednostka centralna monitor klawiatura.
PROJEKT I IMPLEMENTACJA APLIKACJI MOBILNEJ "INFORMATOR UO”. Autor: Marcin Marcinkowski Promotor: Dr Helena Kiriczenko.
Systemy operacyjne W projekcie brali udział Rabiniak Mateusz, Marek Mycek Damian Kostecki, Piotr Dojlido.
Urządzenia i technologie mobilne. Tablet Mobilny komputer większy niż telefon komórkowy, którego główną właściwością jest posiadanie dużego ekranu z zastosowaną.
Autor: Ola Kołodziejczyk
SMARTFONY Nadia Stankiewicz
C# może więcej! Budowanie aplikacji mobilnych na platformy iOS/Android/Windows Phone przy użyciu narzędzi Xamarin Platform
dla programistów Windows Phone
Zapis prezentacji:

Wstęp do programowania urządzeń z systemem. Windows Phone 7 Wstęp do programowania urządzeń z systemem Windows Phone 7 Mikołaj Ślefarski mikolaj.slefarski@gmail.com

Krótka historia Windows Phone 7 Konkurent dla iOS i Android Sukcesor Windows 6.5 (brak kompatybilności) Premiera: 2-ga połowa 2010 roku Premiera w Azjii: Początek 2011 roku Wersja Mango – lipiec 2011

Cechy WP7 Kafelki Styl „Metro” Huby Wielozadaniowość Obsługa socketów API dla sensora ruchu

Silverlight i XNA

WP7 wykorzystuje Silverlight w wersji trzeciej Wersja zmodyfikowana pod kątem urzadzeń mobilnych Główne zastosowanie: aplikacje Możliwość programowania gier (przeważnie 2D) Język programowania: C#

WP7 obsługuje XNA w wersji czwartej Przeznaczenie: programowanie gier Szybkie algorytmy przetwarzania tekstur Sprzętowe wsparcie obliczeń związanych z grafiką 2D i 3D Brak wbudowanego GUI Content Pipeline Jezyk programowania: C#

Charakterystyka urządzeń z WP7

Charakterystyka urządzeń z WP7 Ekran w rozdzielczości 800x480 (WVGA) Przyciski Start, Search, Back Pojemnościowy, 4-punktowy dotykowy ekran Obsługa Wi-Fi Conajmniej 256 MB RAM Conajmniej 8 GB pamieci flash GPS Akcelerometr

Cechy opcjonalne Kompas Żyroskop Kamera Kamera frontowa

Aplikacje a Sandbox Aplikacje nie mają dostępu do pozostałych plików zapisanych w telefonie Aplikacje nie mają dostępu do listy kontaktów Aplikacje nie mają dostępu do wiadomości Aplikacje nie mogą uruchamiać żadnych innych aplikacji

Launchers & Choosers

Launcher Uruchamia jedną z wbudowanych aplikacji Do aplikacji wywołującej nie są zwracane informacje Przykład: rozmowa telefoniczna

Chooser Uruchamia jedną z wbudowanych aplikacji Zwraca informacje do aplikacji wywołującej Gdy wywołana aplikacje zakonczy działanie – sterowanie powraca do aplikacji macierzystej Przykład: wybór zdjecia z albumu

SDK 7.1 - Wymagania systemowe: Systemy operacyjne: Windows Vista, Windows 7 Miejsce na dysku: 4 GB Pamięć operacyjna: 3 GB (? dane Microsoftu) Karta graficzna z obsługą DirectX 10 Windows Phone SDK 7.1 współpracuje z Visual Studio 2010 SP 1

Pivot i Panorama

Pivot Application Kontener, funkcjonalnie podobny do panelu z zakładkami Pomiędzy panelami można się przemieszczać wykonując gest poziomo Zawartość panelu możemy przewijać wykonując gest pionowo

Panorama Application Kontener, który umożliwia horyzontalną, panoramiczną nawigację po aplikacji Większość hubów wbudowanych w system wykorzystuje ten komponent

Pierwszy projekt Windows Phone OS 7.1

Obowiązkowe „Hello World”  <!--Panorama control--> <controls:Panorama Title="Hello World">

Programujemy Launcher (wysyłanie SMS)

Programujemy Chooser

Programujemy Chooser (c.d.)

Accelerometer Demo

Pobieranie danych z Akcelerometru

Podsumowanie

Pytania?