Badanie diagnostyczne w klasie trzeciej gimnazjum część matematyczno-przyrodnicza przedmioty przyrodnicze grudzień 2011.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
WYNIKI EGZAMINU GIMNAZJALNEGO Z JĘZYKA NOWOŻYTNEGO ROK SZKOLNY 2009/2010.
Advertisements

Klasyfikacja roczna w roku szkolnym 2012/2013
2011 Joanna Bechcińska Bożena Boleska
POWIAT MYŚLENICKI Tytuł Projektu: Poprawa płynności ruchu w centrum Myślenic poprzez przebudowę skrzyżowań dróg powiatowych K 1935 i K 1967na rondo.
Badanie poziomu wiedzy uczniów gimnazjum klas I-III z podziałem na część humanistyczną i część matematyczno-przyrodniczą wrzesień 2011.
Analiza wyników konkursów przedmiotowych
Metody goniometryczne w badaniach materiałów monokrystalicznych
Domy Na Wodzie - metoda na wlasne M
klasa3a3b3c3d ang 3d fr.3e3f3k3m3s Zad 13,462,752,623,573,822,762,722,623,322,76 Zad 22,611,51,550,851,761,51,091,062,251,33.
Podatki i opłaty lokalne w 2010 roku
ANALIZA WYNIKÓW EGZAMINU GIMNAZJALNEGO
NOWE TECHNOLOGIE NA USŁUGACH EDUKACJI Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Grodkowie Zajęcia w ramach projektu NTUE.
Cenniki 2005.
Proste zapytania w języku SQL
Badania biegłości oczami organizatora
PREPARATYWNA CHROMATOGRAFIA CIECZOWA.
Prezentacja poziomu rozwoju gmin, które nie korzystały z FS w 2006 roku. Eugeniusz Sobczak Politechnika Warszawska KNS i A Wykorzystanie Funduszy.
Klamki do drzwi Klamki okienne i inne akcesoria
Opracował: Zespół Humanistyczny. Klasa Średnia ww - wielokrotnego wyboru (na 20 p) Średnia KO - krótkie odpowiedzi (na 10 p) Średnia za zaproszenie (na.
Opracował: Zespół Języków Obcych. Do próbnego Egzaminu Gimnazjalnego, który odbył się r. przystąpiło 146 uczniów klas trzecich. Test trwał
JO16-75 Dane techniczne: Wysokość-130 Płaszczyzna dolna-90
Pytania konkursowe.
Jak wypadliśmy na maturze z matematyki w 2010 roku?
Matura 2005 Wyniki Jarosław Drzeżdżon Matura 2005 V LO w Gdańsku
WYNIKI SPRAWDZIANU SZÓSTOKLASISTY 2010 DLA SZKOŁY.
Wyniki egzaminu gimnazjalnego 2011
Ogólnopolski Konkurs Wiedzy Biblijnej Analiza wyników IV i V edycji Michał M. Stępień
Po co tyle liczb i tabel humanistom?... Czy i jak wykorzystywać wyniki sprawdzianu w codziennej pracy?… twórcze (?) refleksje po sprawdzianie….
Analiza wyników Matura Język polski Język angielski Język niemiecki Język rosyjski Język francuski Biologia Chemia Fizyka Geografia Historia Matematyka.
Analiza wyników „Matura próbna”
Agnieszka Jankowicz-Szymańska1, Wiesław Wojtanowski1,2
Analiza wyników „Matura”
Analiza wyników „Matura - maj 2012” część pisemna
Podsumowanie sezonu Wyniki współzawodnictwa sportu dzieci i młodzieży za 2012: W ramach współzawodnictwa MSiT sekcja uzyskała 45 pkt (43%), z pośród.
KOLEKTOR ZASOBNIK 2 ZASOBNIK 1 POMPA P2 POMPA P1 30°C Zasada działanie instalacji solarnej.
VI przegląd plastyczny z rysunku, malarstwa i rzeźby
EGZAMIN GIMNAZJALNY W SUWAŁKACH 2009 Liczba uczniów przystępująca do egzaminu gimnazjalnego w 2009r. Lp.GimnazjumLiczba uczniów 1Gimnazjum Nr 1 w Zespole.
Poznań, 16 maja Charakterystyka populacji Liczba szkół Uczniowie, którzy przystąpili do egzaminu Łącznie A1+A4+A5A6A7A8 lubuskie
w ramach projektu Szkoła z Klasą 2.0
PROPOZYCJE MEXX JESIEŃ NOWA KOLEKCJA Ceny od 40zł.
1. Pomyśl sobie liczbę dwucyfrową (Na przykład: 62)
W styczniu uczniowie klas VI a i VI b Szkoły Podstawowej przystąpili do próbnego sprawdzianu, którego koordynatorem jest wydawnictwo Operon. Sprawdzian.
Analiza wyników Matura Język polski Język angielski Język niemiecki Język francuski Biologia Chemia Fizyka Geografia Historia Matematyka Wiedza.
Analiza wyników Matura próbna - grudzień 2011 Język polski Język angielski Język niemiecki Język francuski Biologia Chemia Fizyka Geografia Historia Matematyka.
Konferencja inauguracyjna Wolsztyn 14 listopada 2007.
1. ŁATWOŚĆ ZADANIA (umiejętności) 2. ŁATWOŚĆ ZESTAWU ZADAŃ (ARKUSZA)
Analiza matury 2013 Opracowała Bernardeta Wójtowicz.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VII Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat.
Analiza wskaźnikowa.
Analiza części matematyczno-przyrodniczej Sprawdzian 2013
Spływ należności w Branży Elektrycznej
Wstępna analiza egzaminu gimnazjalnego.
EGZAMINU GIMNAZJALNEGO 2013
EcoCondens Kompakt BBK 7-22 E.
EcoCondens BBS 2,9-28 E.
Wyniki badań dzieci 10 letnich z realizacji podstawy programowej z wychowania fizycznego po I etapie edukacyjnym- wrzesień 2013, luty- czerwiec 2014 Kuratorium.
Projekt Badawczo- Rozwojowy realizowany na rzecz bezpieczeństwa i obronności Państwa współfinansowany ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju „MODEL.
User experience studio Użyteczna biblioteka Teraźniejszość i przyszłość informacji naukowej.
WYNIKI EGZAMINU MATURALNEGO W ZESPOLE SZKÓŁ TECHNICZNYCH
EGZAMIN GIMNAZJALNY Charakterystyka wyników osiągniętych przez uczniów.
Testogranie TESTOGRANIE Bogdana Berezy.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VI Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat a.
Jak Jaś parował skarpetki Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Dr hab. Renata Babińska- Górecka
1 Używanie alkoholu i narkotyków przez młodzież szkolną w województwie opolskim w 2007 r. Na podstawie badań przeprowadzonych przez PBS DGA (w pełni porównywalnych.
Współrzędnościowe maszyny pomiarowe
ANKIETA ZOSTAŁA PRZEPROWADZONA WŚRÓD UCZNIÓW GIMNAZJUM ZPO W BORONOWIE.
Elementy geometryczne i relacje
Strategia pomiaru.
LO ŁobżenicaWojewództwoPowiat pilski 2011r.75,81%75,29%65,1% 2012r.92,98%80,19%72,26% 2013r.89,29%80,49%74,37% 2014r.76,47%69,89%63,58% ZDAWALNOŚĆ.
Zapis prezentacji:

Badanie diagnostyczne w klasie trzeciej gimnazjum część matematyczno-przyrodnicza przedmioty przyrodnicze grudzień 2011

kod ucznia Numery zadań RazemŁatwość Max liczba punktów za poszczególne zadania ,00 A ,46 A ,38 A ,65 A ,77 A ,69 A ,23 A ,69 A ,42 A ,42 A ,35 A ,27 A ,46 A ,38 A ,65 A ,38 A ,58 A17 A ,35 A ,62 A ,46 Razem ,48 Łatwość 0,150,570,680,420,470,840,57 0,36 0,210,73 0,150,680,520,360,260,570,260,520,570,360,470,63 0,260,47 0,48 Wyniki uczniów za poszczególne zadania-klasa III A

Łatwość testu dla poszczególnych uczniów klasy III A

kod ucznia Numery zadań RazemŁatwość Max liczba punktów za poszczególne zadania ,00 B ,46 B ,69 B ,30 B ,53 B ,50 B ,69 B ,50 B ,80 B ,76 B ,76 B ,69 B ,23 B ,38 B ,50 B ,26 B ,26 B ,38 B ,26 B19 B ,65 B ,34 B ,30 B ,69 B ,23 Razem ,49 Łatwość 0,170,390,780,340,520,780,39 0,730,520,210,60 0,170,300,600,560,730,600,390,560,430,340,520,60 0,49 Wyniki uczniów za poszczególne zadania-klasa III B

Łatwość testu dla poszczególnych uczniów klasy III B

kod ucznia Numery zadań RazemŁatwość Max liczba punktów za poszczególne zadania ,00 C ,38 C ,42 C ,30 C ,53 C ,34 C ,50 C ,19 C ,58 C ,50 C ,30 C ,58 C ,65 C ,30 C ,46 C ,15 C ,65 C ,50 C ,76 C19 C ,30 C ,30 C ,65 C ,46 Razem ,45 Łatwość 0,090,400,360,310,500,540,45 0,31 0,540,680,630,220,50 0,40 0,630,220,590,540,400,50 0,360,50 0,45 Wyniki uczniów za poszczególne zadania-klasa III C

Łatwość testu dla poszczególnych uczniów klasy III C

kod ucznia Numery zadań RazemŁatwość Max liczba punktów za poszczególne zadania ,00 D ,54 D ,54 D ,65 D ,42 D ,50 D ,35 D ,58 D ,46 D ,62 D ,35 D ,23 D ,69 D ,42 D ,38 D ,26 D ,30 D ,58 D ,35 D ,46 D ,65 D ,46 D ,58 Razem ,47 Łatwość 0,310,360,400,270,400,720,54 0,50 0,540,720,540,130,630,450,22 0,540,450,540,810,220,450,540,270,590,77 0,47 Wyniki uczniów za poszczególne zadania-klasa III D

Łatwość testu dla poszczególnych uczniów klasy III D

kod ucznia Numery zadań RazemŁatwość Max liczba punktów za poszczególne zadania ,00 E ,35 E ,50 E ,46 E ,62 E ,88 E ,73 E ,58 E ,54 E ,54 E ,46 E ,46 E ,35 E ,62 E ,92 E ,65 E ,62 E ,65 E ,85 E ,65 E ,73 E ,30 E ,42 E ,38 Razem ,58 Łatwość 0,300,61 0,350,780,740,57 0,52 0,430,700,570,300,650,570,390,570,700,740,570,700,520,700,830,520,480,61 0,58 Wyniki uczniów za poszczególne zadania-klasa III E

Łatwość testu dla poszczególnych uczniów klasy III E

kod ucznia Numery zadań RazemŁatwość Max liczba punktów za poszczególne zadania ,00 F ,42 F ,38 F ,58 F ,58 F05 F ,54 F ,62 F ,38 F ,30 F ,26 F ,50 F ,69 F ,42 F ,62 F ,42 F ,35 F ,62 F ,62 F ,35 F ,42 F ,50 Razem ,48 Łatwość 0,250,150,550,400,450,750,60 0,40 0,650,600,650,150,300,600,300,400,45 0,600,650,450,600,750,650,300,35 0,48 Wyniki uczniów za poszczególne zadania-klasa III F

Łatwość testu dla poszczególnych uczniów klasy III F

Łatwość testu dla poszczególnych klas

Łatwość poszczególnych zadań.

Klasabiologiachemiafizykageografiatest III a0,520,490,420,48 III b0,500,460,49 III c0,370,480,460,470,45 III d0,410,510,400,520,47 III e0,570,530,590,620,58 III f0,430,480,470,540,48 Razem0,470,490,470,520,49 Łatwość testu z poszczeg ó lnych przedmiot ó w

Klasa Liczba osób piszących Średnia klasyŁatwość klasy Liczba osób z łatwością Najwyższy wynik Najniższy wynik 0,70 i więcej0,50-0,690,30-0,49poniżej 0,30 III a1912,580,48 1 osoba A04 - 0,776 osób10 osób2 osoby A04-20 pA06-6p III b2312,740,49 3 osoby B08-0,80 B09-0,76 B10-0,76 9 osób6 osób5 osób B08-21p B12-6p B24-6p III c2211,680,45 1 osoba C18-0,769 osób10 osób2 osoby C18-20pC15-4p III d2212,270, osób 2 osoby D12-18pD11-6p III e2315,000,58 5 osób E14-0,92 E05-0,88 E18-0,85 E06-0,73 E20-0,73 10 osób8 osób E14-24pE21-8p III f2012,400, osób9 osób1 osoba F12-18pF10-7p Średni wynik dla szkoły12,78 pkt Łatwość dla szkoły0,49 Zbiorcze zestawienie wynik ó w badania diagnostycznego z przedmiot ó w przyrodniczych