Wykonała: Justyna Kurkowska

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Czy w Pile warto inwestować w odnawialne źródła energii ?
Advertisements

Droga Napis „km/h” czytamy „kilometrów na godzinę”
- na rynku od 1990 r. Kielce 2006.
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
ZASADA 1 Polecenia i sygnały dawane przez osoby kierujące ruchem mają pierwszeństwo przed sygnałami świetlnymi i znakami drogowymi. Sygnały świetlne mają.
TUNING Spis treści.
Katowice, 15 maja 2012.
Skrzyżowanie z sygnalizacją świetlną
Usługi spedycyjne.
"Jeżdżę z głową" Joanna Ziętarska Michalina Sochacka Natalia Czarnecka
Kliknij, aby edytować styl wzorca podtytułu Kocham rower Publiczne Gimnazjum nr 3 w Żninie.
Jak moje miasto jeździ z głową?
Projekt 2009 Technik spedytor.
Promocje w Hossa Finance Szanowni klienci specjalnie dla was stworzyliśmy ofertę prezentującą nasze najlepsze produkty finansowe od kredytów po ubezpieczenia.
KTO ZYSKA A KTO STRACI Praktyczna strona zmian w przepisach o dostępie do zawodu przewoźnika drogowego INFOR, Warszawa,
TRANSPORT SPECJALISTYCZNY.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 10 W GŁOGOWIE
ZAMIANA JEDNOSTEK CZAS, DŁUGOŚĆ, MASA WYKONAŁY: LAURA BUNDZIÓW
Przewóz osób rikszą Pomysł na założenie
  … to platforma komunikacyjna dostępna przez dowolną przeglądarkę www, pozwalająca na racjonalne zarządzanie procesami logistycznymi, gdzie wszyscy uczestnicy.
Wykorzystanie dróg w sposób szczególny:
Fundacja Regionalnej Agencji Promocji Zatrudnienia Przedsiębiorstwo Telekomunikacyjne Optoland S.A Biuro Wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego w.
Znaki zakazu.
LIST PRZEWOZOWY - CMR.
Dr Artur Gruszczak Centrum Europejskie Natolin /
Informacja o wynikach kontroli bezpieczeństwa ruchu drogowego w Polsce
GIMNAZJUM CENDROWICE JEŹDZI Z GŁOWĄ GR.II(OBRĘB).
Quiz Liczby na co dzień Rozpocznij Quiz.
Matematyka w życiu Codziennym.
Pijani kierowcy na polskich drogach
Zasady pierwszeństwa przejazdu na skrzyżowaniach
Główne grzechy kierowców
Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Henryka Pobożnego
 Siedziba firmy znajduje się w Poznaniu z bazą transportową w miejscowości Łowyń.
Kierowca ciężarówki Damian Świerczyński.
Elastyczne rozwiązania transportowe
Transport i logistyka Studia I stopnia Katedra Transportu.
Czy w Pile warto inwestować w odnawialne źródła energii ? Miejsca w regionie Piły z użyciem tej energii.
Matematyka w życiu codziennym
Wydział Prewencji i Ruchu Drogowego Komendy Powiatowej Policji w Sejnach.
Converse sp. z o.o.1 Planowanie Paweł Gwizdek. Converse sp. z o.o.2 Cel Wzrost efektywności planowania Rejestracja informacji o zleceniach, pojazdach,
EuroCar – Europa 24h | Działamy w obszarze transportu międzynarodowego towarów. Nasi kierowcy i nasze pojazdy są gotowe do specjalistycznego.
KATEDRA INFORMACJI LOGISTYCZNEJ I INFORMATYKI PROJEKTOWANIE PROCESÓW mgr inż. Adam Koliński Ćwiczenia 2.
Transgraniczne Centrum Logistyczne, cele i bariery Słubice TTOC Świecko Frankfurt Oder Rzepin Eisenhuttenstadt.
 Nazwa: RB Trans Service Sp. z o. o.  Adres www:  Siedziba: ul. Jakubowska 1, Warszawa  Forma prawna: spółka z ograniczoną.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata Wsparcie dla przedsiębiorstw: Działanie 5.5. Promocja i rozwój markowych.
Prezentacja firmy: TSL INTERMODAL Sp.Z o.o. Prezentację przygotowali: Maciej Gołębiewski Mateusz Łukasik.
Przewozy Międzynarodowe – Agencja Celna Wykonały: Ewa Duszek Katarzyna Karpińska.
1 Prof.zw.dr hab. Włodzimierz Rydzkowski Deregulacja i liberalizacja transportu w Polsce.
Kjnjnjnlkjnéíáýžřčšě. 0 o 2009 Lorenc Logistic Polska rozpoczyna działalność o 2012 Otwarcie własnego Serwisu dla Pojazdów Ciężarowych o 2014 Certyfikacja.
tel PL Włocławek Transport międzynarodowy i spedycjaTransport międzynarodowy i spedycja Logistyka i.
Technik transportu drogowego
Temat: " Statystyka Komunikacji Miejskiej KZK GOP w Sosnowcu " Uczniowie wykonujący: Nauczyciele prowadzący: Natalia Pasternak p.mgr Teresa Stochel Mateusz.
Wymagane dokumenty na drodze
TECHNIK SPEDYTOR Zespół Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach.
Wypadek drogowy Jak się zachować przy kolizji czy wypadku. Co zrobić jak zabezpieczyć miejsce zdarzenia drogowego. Pierwsza pomoc na miejscu wypadku drogowego.
Systemy logistyczne 2 M. Stanisławski
Transport na miarę Twoich potrzeb. Transport na miarę Twoich potrzeb.
Centrum Doradztwa i Szkoleń Zawodowych Aleksander Igielski
Tytuł …. KOLEJOWE PRZEWOZY TOWAROWE Katowice, 18.X.2007
SERWIS POJAZDÓW CIĘŻAROWYCH Lorenc Logistic Polska
DECYZJA O POZWOLENIU NA BUDOWĘ
ZASADY PIERWSZEŃSTWA PRZEJAZDU NA SZKRYŻOWANIACH
SERWIS POJAZDÓW CIĘŻAROWYCH Lorenc Logistic Polska
International Transport Spedition Logistics
PKS CARGO Prezentacja firmy.
Praktyczny wymiar ryzyka w transporcie
SPEDYCJA LOGISTYKA.
ZESPÓŁ SZKÓŁ im. WALERGO GOETLA W SUCHEJ BESKIDZKIEJ
TRANSPORT SPEDYCJA LOGISTYKA
Zapis prezentacji:

Wykonała: Justyna Kurkowska

Przedsiębiorstwo zajmuje się transportem (w tym transportem wielkogabarytowym) i spedycją.

Siedziba mieści się w Kruszynie koło Bydgoszczy.

OL-TRANS działa na rynku już od ponad 15 lat.

3 spedytorów, ok. 20 kierowców, księgową i mechaników. Zatrudnia: 3 spedytorów, ok. 20 kierowców, księgową i mechaników.

Współpracuje z wieloma przedsiębiorstwami transportowymi i spedycyjnymi na terenie Europy i poza nią.

Jest członkiem Międzynarodowej Unii Transportu Drogowego w Genewie.

Właściciel przedsiębiorstwa działa w stowarzyszeniu „Ponadnormatywni”, które zajmuje się m.in. pisaniem ustawy o transporcie wielkogabarytowym.

OL-TRANS posiada własny, bardzo zróżnicowany tabor, który zapewnia idealny dobór pojazdu do gabarytu, objętości i tonażu każdego przewożonego ładunku.

„Przewieziemy wszystko!” Nie dziwi więc fakt, że misja przedsiębiorstwa brzmi: „Przewieziemy wszystko!”

Posiada również halę umożliwiającą magazynowanie przewożonych ładunków i towarów.

Dzięki rampie przeładowczej możliwy jest szybki rozładunek, załadunek i przeładunek towarów, co wpływa na skrócenie czasu dostaw.

Warsztat o powierzchni 220 m2 pozwala na bieżąco wykonywać wszelkie naprawy taboru.

Przedsiębiorstwo dysponuje pojazdami: do 3,5 t – auta dostawcze, pickup’y do 10 t – naczepy do 12 m do 24 t – naczepy do 13,60 m powyżej 24 t – naczepy specjalistyczne do 120 t naczepy rozciągane do 44 m naczepy z burtą-plandeką – 13,60 x 2,48 x 2,80 MEGA – 13,60 x 2,48 x 3, 20 naczepy specjalistyczne – VARIOMAX, TELESATTEL, JUMBO, SEMI, TIEFBETT

Ładowność 100 ton z rozciągiem. Naczepa typu VARIOMAX Ładowność 100 ton z rozciągiem.

Naczepa typu TELESATTEL Ładowność 30 ton z rozciągiem.

Ładowność 30 ton z rozciągiem. Naczepa typu JUMBO Ładowność 30 ton z rozciągiem.

Ładowność 60 ton z rozciągiem. Naczepa typu SEMI Ładowność 60 ton z rozciągiem.

Ładowność 50 ton z rozciągiem. Naczepa typu SEMI Ładowność 50 ton z rozciągiem.

Ładowność 45 ton z rozciągiem. Naczepa typu TIEFBETT Ładowność 45 ton z rozciągiem.

Ładowność 45 ton z rozciągiem. Naczepa typu TIEFBETT Ładowność 45 ton z rozciągiem.

Ładowność 40 ton z rozciągiem. Naczepa typu TIEFBETT Ładowność 40 ton z rozciągiem.

Ładowność 30 ton z rozciągiem. Naczepa typu TIEFBETT Ładowność 30 ton z rozciągiem.

Przedsiębiorstwo zajmuje się również wszelkimi formalnościami związanymi z transportem ponadgabarytowym: zezwolenia pilotaż załadunek i rozładunek zabezpieczenie ładunku protokoły objazdu trasy dźwigi o ładowności do 100 t

OL-TRANS znany jest również z działalności poza zawodowej OL-TRANS znany jest również z działalności poza zawodowej. Pomaga okolicznym szkołom podstawowym, sponsoruje drużynę piłkarską i klub motocyklowy.

Z ciekawostek:

Na każdy transport wielkogabarytowy potrzebne jest pozwolenie inspekcji ruchu drogowego. Dla polskich przedsiębiorstw instytucja ta musi wydać decyzję w ciągu 30 dni od daty złożenia wniosku, zaś dla przedsiębiorstw zagranicznych – 7 dni !!! W większości krajów europejskich istnieje odwrotna zależność.

Niemieccy kierowcy nie lubią absurdalnych polskich przepisów transportowych. Przez co niejednokrotnie na granicy następuje przejęcie transportu od niemieckich przedsiębiorstw przez polskie.

Małe, piękne ronda z zielenią w środku to zmora dla przedsiębiorstw zajmujących się transportem. Zwykłe ciężarówki mają problem z ich pokonaniem, nie mówiąc o transporcie wielkogabarytowym.

W dodatku nie raz trzeba komórkę ładować codziennie. W OL-TRANSie telefony komórkowe są wymieniane średnio co roku, ponieważ dłużej nie wytrzymują. W dodatku nie raz trzeba komórkę ładować codziennie. Rachunek miesięczny oscyluje w granicy 2 000 zł.

Najciekawszym zadaniem, z jakim przedsiębiorstwo się zmierzyło było wykonywanie rund honorowych po największych miastach w Polsce wielkimi naczepami, na których stały piękne i młode kobiety promujące mistrzostwa świata siatkówki w Polsce. Podobno wszyscy kierowcy byli chętni do wykonywania tych przejazdów !!!

Innym razem zdarzyło się, że po wielu trudach załadowano ładunek na naczepę i po upływie dosłownie paru minut okazało się, że transport utknął w bramie wyjazdowej. Zleceniodawca podał błędne wymiary ładunku !!!

Piloci wielokrotnie przejeżdżają trasę, którą ma pokonać transport Piloci wielokrotnie przejeżdżają trasę, którą ma pokonać transport. Upewniają się, czy wszędzie się zmieści. Niestety czasem zdarza się, że w przeddzień wyjazdu transportu w którymś miejscu rozpoczęto remont drogi i trzeba opracować nowy plan.

Czasem zdarza się tak, iż na remontowanych odcinkach dróg pilot prowadzący ściąga słupki ostrzegawcze, by ciężarówka z ładunkiem ponadgabarytowym mogła przejechać, a pilot jadący na końcu z powrotem te słupki ustawia.

Kiedy jedziesz samochodem i widzisz pościnane znaki drogowe to niekoniecznie „komuś się w nocy nudziło”. Mógł tamtędy przejeżdżać transport wielkogabarytowy.

Łatwiej jest przewieźć coś długiego i szerokiego niż wysokiego m. in Łatwiej jest przewieźć coś długiego i szerokiego niż wysokiego m.in. ze względu na wiadukty i sygnalizację świetlną.

Najniższa naczepa od ziemi ma 30 cm. Niektóre naczepy mają wyciągane dno, dzięki temu ładunek może być przewożony na „wysokości” 5 cm od ziemi !!!

…ale to tylko synteza tego, czego dowiedzieliśmy się w OL-TRANSie.