City Interactive - Informacje Pierwszy polski prawdziwie globalny producent, wydawca i dystrybutor gier video Siedziba główna w Warszawie Spółka notowana.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Tomasz Piechal redaktor prowadzący działu "Partnerstwo dla Kultury"
Advertisements

Aktualizacja: listopad 2003 Potencjał rynkowy – Śniadanie prasowe 7 stycznia 2003 Potencjał rynkowy branży telekomunikacyjnej na świecie Śniadanie prasowe.
ENSPIRE EU Przedsiębiorczy zastrzyk dla Unii Europejskiej.
Najnowsze trendy w grach Paweł Sasko. 49% 25% 26% Obecnie średnia wieku statystycznego gracza w USA wynosi 32 lata.
Polska Centrala Firm Symulacyjnych CENSYM
Polska w strefie Schengen
Mobilny portfel od wizji do projektów prof. Remigiusz Kaszubski
Największy Polski Portal Pracy
PROJEKTOWANIE GIER VS MOBILNA ROZRYWKA 2012 TURBO EDITION
Dun and Bradstreet Poland Sp. z o.o. ul. Jana Olbrachta 94, Warszawa Warszawa 2011 Wszystkie informacje zawarte w prezentacji mogą być wykorzystywane.
Charakterystyka branży By Tomasz Kospin, Piotr Krogulski
Fakty Internet stanowi obecnie główne źródło informacji dla wszystkich grup uczestników rynku budowlanego Wzrasta również jego rola w procesie wyboru.
Luty 2009 – rynek stali w Polsce i na świecie Najnowsze informacje
Rynek wtórny gier i jego wpływ na rynek pierwotny
OPŁATY DROGOWE warsztaty – Warszawa, czerwca 2007 r. Jerzy Polaczek Minister Transportu.
Międzynarodowa promocja polskich M E B L I Konferencja prasowa 12 grudnia 2011 r. Warszawa.
Zespół konsultantów: Przemysław Kurczewski Michał Kłos
(Francja, Wielka Brytania, Rosja, USA) (Niemcy i Austro-Węgry)
Program MŁODZIEŻ Akcje Programu.
PROJECT KULKA. Plan prezentacji Pomysł Realizacja Demonstracji prototypu.
Biura Uznawalności Wykształcenia i Wymiany Międzynarodowej (BUWiWM)‏
Działalność Spółki w 2012 NWZA 12 lutego Działalność w 2012 Skonsolidowane obroty wyniosły 894,7 miliona, czyli lekko spadły – o 1,7% (1,5% po.
Poseł do Parlamentu Europejskiego
Czym się zajmujemy? Produkcja szerokiej gamy przetworów owocowo-warzywnych Dystrybucja Export -import.
Nokia Siemens Networks Win a pass to your career !
Jakub Grudziński Artifex Mundi
Asseco wczoraj….
Jak realizowane są badania internetu na świecie? Filip Pieczyński, Warszawa,
Wyniki finansowe Grupy AB – IV kwartał 2008 Dynamiczny rozwój mimo wymagającego otoczenia rynkowego.
CZYM SIĘ ZAJMUJEMY: wdrażamy rozwiązania do szyfrowania danych, oraz kontroli i audytu systemów doradzamy jak zabezpieczyć dane przed ich utratą lub wyciekiem.
SOCIAL MEDIA, OUTSOURCING ORAZ MŚP ŁÓDŹ
Małgorzata Waligórska 24 listopada 2010 r.
Kampania wizerunkowa Polski przed
Gry na PC i konsole w bibliotekach Prezentacja, nowości i trendy Sascha Wiersch / Biblioteka młodzieżowa Hoeb4U w Hamburgu.
Koncern Bauera.
New Connect – Jak i w jakim celu się tam dostać ? Warszawa 7 grudnia
Baltic Wood 10 lat na rynku!
W prezentacji korzystamy z raportów: 1. PricewaterhouseCoopers: Global entertainment and media Outlook: ; 2. Entertainment Software Association:
Wyniki finansowe Grupy AB I kwartał 2009 roku. AB S.A., ul. Kościerzyńska 32, Wrocław | | 2 PODSTAWOWE INFORMACJE AB S.A. jest.
Polska europejskim centrum produkcji telewizorów
Baltic Wood 10 lat na rynku!
Asseco Poland – bezpieczny partner w biznesie
Uporządkuj państwa od 1 do 16.
Paweł Majak Asc. Director Country Management Frogster Online Gaming GmbH Rynek MMO w Polsce z perspektywy Europy Zachodniej.
Zasady Bezpiecznego korzystania z Internetu
Stymulowanie wzrostu gospodarczego poprzez transfer technologii
Autor: Michał Kowalczyk
Pierwszy tenisowy Krok turniej dla dzieci biorących udział w akcji Tenis 10 Żyj Tenisowo - Graj kolorowo r. Bytom.
Customer Experience ubezpieczonych Czy jest sens się troszczyć
EKOCONSULTANT ● Zarządzanie ● Księgowość ● Fundusze UE.
d Oferujemy Oferujemy A.Indywidualne podejście do każdego studenta/ki B.Solidną naukę języka i nacisk na praktyczne umiejętności językowe C.Profesjonalną.
Elastyczne rozwiązania transportowe
Minecraft Mody świata.
Historia Grupy Asseco Rozpoczęcie działalności.
Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym? Autorzy: Sebastian Piątkowski i Eryk Pawełczyk Gimnazjum nr 4 im.
Dlaczego warto uczyć się języka niemieckiego?
Wrzesień 2015 Bezpieczeństwo w grach komputerowych Wojciech Trusz Ministerstwo Gospodarki.
VDMA | HOLZ-HANDWERK 2016 / DREWNO-RZEMIOSŁO Konferencja prasowa Warszawa, 1 grudnia 2015 r. Dennis Bieselt VDMA e.V. Holzbearbeitungsmaschinen Zrzeszenie.
Praktyka zagraniczna – szkołą zdobywania nowych doświadczeń i szans na rynku pracy Plymouth, Wielka Brytania –
Perspektywy rozwoju ubezpieczeń ochrony prawnej w Polsce Jerzy Wieczorek Warszawa, 27 stycznia 2016 r.
Lata Zmasowany atak konsol W roku 1998 SEGA wypuszcza konsolę DREAMCAST. Jednak jej produkcja zostaje przerwana już w Dreamcast jest.
VIVID GAMES NOWOCZESNE STUDIO DEWELOPERSKIE, ZAJMUJĄCE SIĘ PRODUKCJĄ I PUBLIKACJĄ GIER WIDEO. 5-LETNIA OBECNOŚĆ NA RYNKU, PONAD 150 ZREALIZOWANYCH PROJEKTÓW.
Global Ordering System Ogólna informacja o projekcie System GOS daje możliwość rozwijania biznesu na jakościowo innym poziomie: Nowa skala – możliwość.
Sytuacja epidemiologiczna Polski na tle Europy i świata implikacje dla profilaktyki Katowice, wrzesień 2004 Anna Marzec-Bogusławska.
Zainwestuj w Lubuskiem Elżbieta Anna Polak Marszałek Województwa Lubuskiego.
PARTNERSHIP FOR GOOD PARTNERSTWO NA DOBRE Konferencja końcowa projektu Wrocław, 20 kwietnia 2011 roku Wsparcie udzielone przez Norwegię poprzez dofinansowanie.
Produkcja ekologiczna czynnikiem rozwoju przedsiębiorczości na obszarach wiejskich w Polsce i w Europie Ewa Koreleska Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy.
HISTORIA KONSOL STACJONARNYCH Konsola - ”komputer o wyspecjalizowanej architekturze przeznaczony do uruchamiania gier wideo”.
Konsole Imię Nazwisko klasa.
Ile będzie kosztował prąd i dlaczego tak drogo?
Zapis prezentacji:

City Interactive - Informacje Pierwszy polski prawdziwie globalny producent, wydawca i dystrybutor gier video Siedziba główna w Warszawie Spółka notowana na GPW od listopada 2007 Spółki zależne oraz biura: Stany Zjednoczone, Wielka Brytania, Niemcy 150 pracowników

City Interactive - Informacje Licencjonowany wydawca gier na platformy: - Microsoft Xbox 360® - Sony PlayStation® 3 - Nintendo Dual Screen - NINTENDO Wii na terenie Europy, Ameryki Północnej i Południowej oraz Australii Studia produkcyjne w Polsce: Warszawa, Katowice, Rzeszów, Poznań, Bydgoszcz oraz Guildford w Wielkiej Brytanii

Xbox 360 Wielka Brytania #1 Polska #1 Austria #1 Niemcy #2 A także TOP 10 w krajach: Stany Zjednoczone Australia Francja Szwecja Norwegia PS3 Niemcy #1 Szwecja #1 Norwegia #1 Szwajcaria #1 Austria #1 Dania #2 Wielka Brytania #3 Francja #3 Stworzyliśmy światową markę Sniper: Ghost Warrior! Spektakularny debiut w Japonii na konsolę PS3!

Ponad 1,5 mln* sprzedanych egzemplarzy! Premiery: Xbox 360 – 24 czerwca 2010 PC – 24 czerwca 2010 PS3 – 28 kwietnia 2011 * Dane szacunkowe z końca sierpnia 2011r.

Oblężenie stoiska Sniper: Ghost Warrior 2 (GamesCom – największe targi europejskie)

Pozytywne reakcje mediów na przedpremierowe pokazy Wygląda bardzo dobrze, ciekawe nowe mechanizmy, zanosi się na grę, którą trzeba mieć na oku Eurogamer.de Wygląda zdecydowanie lepiej (niż poprzednik) The Sixth Axis W Snipera Ghost Warrior 2 gra się bardzo podobnie, jak w jego poprzednika – mechanika strzału jest rzeczywiście świetna. Deweloper poświęcił dużo czasu i włożył wiele wysiłku w to, aby wiatr i tor lotu kuli były brane pod uwagę podczas każdego strzału Dealspawn Broń (wliczając w to pistolet) daje niesamowitego kopa, a strzelanie z niej to sama przyjemność Computerandvideogames Na pewno należy do gier ambitnych GameInsider Grafika jest niesamowicie ostra i wyrazista GameInsider Jest fajniej, jest ładniej, jest lepiej. Czekamy na efekt finalny. Polygamia.pl Sniper: Ghost Warrior 2 powala oprawą Widać jak na dłoni, że produkcja oprawą nie tylko znakomicie się wybroni, ale również zdeklasuje kilku innych przedstawicieli gatunku. Niezgrani.pl

Struktura terytorialna sprzedaży (dane skonsolidowane)

Plan wydawniczy kluczowych tytułów City Interactive GRAPLATFORMADATA WYDANIA Sniper: Ghost Warrior Gold Edition Xbox 360® PC III Q 2011 Sniper: Ghost Warrior Classics Xbox 360®III Q 2011 Combat Wings: The Great Battles of WWII PlayStation® 3 Xbox 360® NINTENDO Wii PC IV Q 2011 Sniper: Ghost Warrior 2 PlayStation® 3 Xbox 360® PC I Q 2012 Alien Fear PlayStation® 3 Xbox 360® PC I Q 2012 WW II (tytuł roboczy) PlayStation® 3 Xbox 360® PC II Q 2012

Rachunek zysków i strat

Skonsolidowany bilans 30 czerwca 2011 roku

City Interactive - Rumunia Najnowsze studio w rodzinie City Interactive Oferuje dostęp do największej w Europie Wschodniej puli talentów z branży gier Główne obszary specjalizacji: online development, concept art, animacje Początkowa wielkość studia: 40 pracowników Start-upowe podejście w wielonarodowej firmie

Rumuńska branża produkcji gier - FAKTY Ponad 15 studiów produkcyjnych Największe firmy na rynku: Ubisoft, Electronic Arts, Namco Bandai, Gameloft Szacowana liczba zawodowych deweloperów gier: ponad 2000 Mocne studia outsourcingowe: AMC Pixel Factory, 24Seven3D – przykładowi klienci: SOE, Trion Worlds, Big Huge Games Największe w regionie tempo rozwoju branży (w trakcie ostatnich trzech lat liczba deweloperów podwoiła się)

Rumuńska branża produkcji gier - KORZENIE Wszystkie platformy: od X360 i PS3 do DS, telefonów komórkowych i social media Budżety projektów: wiele milionów euro Największe na świecie studio QA Doświadczenie we wszystkich typach gier - od tytułów AAA do gier internetowych i społecznościowych; w tym procesy time-to- market Doświadczenie w pracy z globalnymi markami

Dziękujemy za uwagę! W razie pytań prosimy o kontakt: