Podręczna prezentacja sprzedażowa SonicWALL UTM Podręczna prezentacja sprzedażowa
Agenda Rozwiązania SonicWALL i ich adresowanie Program Partnerski Medallion Ofertowanie rozwiązań SonicWALL Urządzenia UTM (seria TZ / NSA / E-Class NSA) Rozwiązania CDP Rozwiązania Email Security Urządzenia SSL-VPN Oprogramowanie ViewPoint Rozwiązania Global Management System i UMA Oprogramowanie dla stacji roboczych Usługi wsparcia technicznego Użyteczne linki
The SonicWALL oferta produktowa Firewall UTM SSL VPN Acces distants Deep Packet Inspection Services and Platforms SSL-VPN Anti-spam and e-mail security Backup & Restore Email Security & Content Security Continuous Data Protection 3
SonicWALL zakres rozwiązań Objective: Show SonicWALL broad solution offerings, we are not longer just a firewall company Message: SonicWALL offers a broad range of solutions to protect small branch offices all the way through those network with demanding applications and requirements. 4 CONFIDENTIAL All Rights Reserved 4
From SMBs to Enterprise Secure Remote Access Network Security Email Security Backup and Recovery Global Management and Reporting Enterprise SME Branch Office SMB SOHO
Program Partnerski Medallion Status Standard Approved (Zarejestrowany) Silver Gold Rejestracja on-line NIE TAK Rejestracja po akceptacji przez Country Managera (konieczność stworzenia biznes planu) Wymagany obrót w skali roku (w cenach SRP) $12 500 $50 000 Wymagane certyfikacje CSSA 1 2 Upusty od cen SRP 9% 15% 21% 27% Dodatkowe upusty GOV/EDU/MED TAK (10%) Link do rejestracji: https://www.partner.mysonicwall.com/PartnerReg/PartnerRegistration.asp?LOCALE
Ofertowanie rozwiązań SonicWALL Urządzenia UTM (seria TZ / NSA / E-Class NSA) Licencje kupowane jednorazowo SonicWALL Statefull HA Upgrade (NSA 240 / 2400 / 3500) SonicWALL ViewPoint Subskrypcje odnawiane co (1 / 2 / 3 lata) SonicWALL Gateway Anti-Virus, AntiSpyware, IPS SonicWALL Content Filtering Service Business Premium SonicWALL Dynamic Support 8x5 SonicWALL Dynamic Support 24x7 SonicWALL Software and Firmware Updates SonicWALL Comprehensive Gateway Security Suite
Ofertowanie rozwiązań SonicWALL Urządzenia UTM (seria TZ / NSA / E-Class NSA) SonicWALL Comprehensive Gateway Security Suite zawiera: SonicWALL Gateway Anti-Virus, AntiSpyware, IPS SonicWALL Content Filtering Service Business Premium SonicWALL Dynamic Support 24x7 SonicWALL ViewPoint Dostępne produkty (urządzenia + usługi) Pakiety GAV/IPS/Application Firewall Bundle Urządzenie + SonicWALL Gateway Anti-Virus, AntiSpyware, IPS (1 rok) zalecany zakup usług wsparcia technicznego Pakiety TotalSecure Urządzenie + SonicWALL Comprehensive Gateway Security Suite (1 rok)
Ofertowanie rozwiązań SonicWALL Urządzenia UTM (seria TZ / NSA / E-Class NSA) Ważne informacje Wycena klastra urządzeń Urządzenie podstawowe 100% ceny SRP (ceny dla partnerów zgodnie z programem partnerskim) Usługi na urządzenie podstawowe 100% ceny SRP (ceny dla partnerów zgodne z programem partnerskim) Urządzenie dodatkowe (HA) 50% ceny SRP (upust dla partnera 54% od ceny SRP niezależnie od statusu) Usługi na urządzenie dodatkowe (HA) uruchamiane bezpłatnie pod warunkiem, że zostały wykupione na urządzenie podstawowe Na urządzenie dodatkowe nie obowiązuje upust GOV/EDU Rozwiązania SonicPoint Urządzenia SonicPoint zarządzane z poziomu urządzenia TZ / NSA / E-Class NSA są objęte usługami wsparcia technicznego zakupionymi dla urządzenia zarządzającego
Ofertowanie rozwiązań SonicWALL Rozwiązania CDP Urządzenia Dyski zamienne CDP Replacement HD 750 GB (tylko dla urządzeń CDP 5040 i 6080) SonicWALL CDP 6080 4 Disk Pack Upgrade Kit (dodatkowa przestrzeń dyskowa tylko dla urządzeń CDP 6080) Licencje kupowane jednorazowo SonicWALL CDP 110/210 5 Server Applications License (zapewnia możliwość tworzenia kopii zapasowych aplikacji serwerowych: MS AD, Exchange, SQL, tylko dla urządzeń CDP 110 i 210, w przypadku CDP 5040 i 6080 zawarta w cenie urządzenia) SonicWALL CDP Site-to-Site Backup License – 1/3/5/10 Node (zapewnia możliwość spięcia większej ilości urządzeń CDP w celu stworzenia architektury Disaster Recovery) Subskrypcje odnawiane co (1 / 2 / 3 lata) Usługi wsparcia technicznego 8x5 Usługi wsparcia technicznego 24x7 SonicWALL 5 / 10 / 25 / 50 / 100 GB Of Offsite Storage For CDP Series (przestrzeń dyskowa na zewnętrznych serwerach SonicWALL)
Ofertowanie rozwiązań SonicWALL Rozwiązania CDP Licencje kupowane jednorazowo dla stacji roboczych i serwerów SonicWALL Bare Metal Restore/Local Archiving for CDP Series - Server (1 License) (licencja dedykowana do tworzenia obrazów partycji / twardych dysków na systemach serwerowych) SonicWALL Bare Metal Restore/Local Archiving for CDP Series - Workstation (1 License) (licencja dedykowana do tworzenia obrazów partycji / twardych dysków na systemach stacji roboczych) SonicWALL CDP Bare Metal Universal Restore (1 License) (Licencja dodatkowa do licencji BMR for CDP Series – Server umożliwiająca odtworzenie obrazu niezależnie od typu i komponentów serwera)
Ofertowanie rozwiązań SonicWALL Rozwiązania CDP Ważne informacje Oprogramowanie CDP Agent dostępne jest w cenie urządzenia i może być zainstalowane na nieograniczonej ilości hostów, Zalecane ilości stacji roboczych i serwerów, podane w specyfikacji technicznej, z których można tworzyć kopię zapasowe NIE SĄ wartościami maksymalnymi, które może obsłużyć urządzenie Licencje BMR działają niezależnie od urządzeń CDP W cenie każdego z urządzeń CDP dostępna jest określona ilość licencji BMR dla stacji roboczych Dodatkowo w cenie urządzeń CDP 5040 i 6080 dostępna jest określona ilość licencji BMR dla serwerów Dane kopiowane pomiędzy urządzeniami CDP, oraz do zewnętrznych zasobów dyskowych szyfrowane są kluczem AES 256 bit
Ofertowanie rozwiązań SonicWALL Rozwiązania Email Security Urządzenia Email Security 300 (zalecane dla max. 500 skyrznek, 500k wiadomości/dzień) Email Security 500 (zalecane dla max. 2000 skrzynek, 750k wiadomości/dzień) Email Security 6000 (zalecane dla max. 5000 skrzynek, 1,5M wiadomości/dzień) Email Security 8000 (zalecane dla max. 10000 skrzynek, 3M wiadomości/dzień) Email Security E8300 (zalecane dla więcej niż 10000 skrzynek i 3M wiadomości/dzień) Oprogramowanie SonicWALL Email Security Software - 1 Server License SonicWALL Email Security for Microsoft Windows + subskrypcje usług dla 25 skrzynek na 1 / 2 / 3 lata
Ofertowanie rozwiązań SonicWALL Rozwiązania Email Security Subskrypcje odnawiane co (1 / 2 / 3 lata) Subskrypcje usług dostępne są w pakietach na 25 / 50 / 100 / 250 / 500 / 750 / 1000 / 2000 / 5000 / 10000 chronionych skrzynek pocztowych SonicWALL Email Protection Subscription and Dynamic Support 8X5 (ochrona przed spamem, wsparcie gwarancyjne, wsparcie techniczne) SonicWALL Email Protection Subscription and Dynamic Support 24X7 (ochrona przed spamem, wsparcie gwarancyjne, wsparcie techniczne) SonicWALL Email Compliance Subscription (filtrowanie poczty pod kątem polityki zgodności korespondencji) SonicWALL Email Anti-Virus (McAfee and SonicWALL Time Zero) (ochrona przed wirusami w oparciu o sygnatury McAfee) SonicWALL Email Anti-virus (Kaspersky and SonicWALL Time Zero) (ochrona przed wirusami w oparciu o sygnatury Kaspersky)
Ofertowanie rozwiązań SonicWALL Rozwiązania Email Security Email Security w trybie Split-Mode (klaster urządzeń, w którym urządzenie główne Control Center nadzoruje pracę urządzeń podrzędnych Remote Analyzers) Zakup urządzenia/oprogramowania podstawowego (Control Center) zgodnie ze standardowymi zasadami licencjonowania Zakup subskrypcji dla Control Center zgodnie ze standardowymi zasadami licencjonowania Zakup urządzenia/oprogramowania dodatkowego (Remote Analyzer) zgodnie ze standardowymi zasadami licencjonowania Subskrypcje ochrony poczty uruchamiane bezpłatnie, pod warunkiem, że zostały wykupione i uruchomione dla urządzenia podstawowego Zalecane wykupienie subskrypcji SonicWALL Email Security Remote Analyzer Hardware Maintenance w celu zapewnienia wsparcia gwarancyjnego dla urządzeń podrzędnych
Ofertowanie rozwiązań SonicWALL Rozwiązania Email Security Pakiety Total Secure Urządzenie lub oprogramowanie Email Security i subskrypcje usług ochronnych na 1 rok: SonicWALL Email Protection Subscription and Dynamic Support 24X7 SonicWALL Email Compliance Subscription SonicWALL Email Anti-Virus (McAfee and SonicWALL Time Zero) Maksymalnie do 750 chronionych skrzynek Możliwość odnowienia subskrypcji po 1 roku, poprzez wykupienie TotalSecure Renewal dla odpowiedniej ilości chronionych skrzynek Możliwość dodania subskrypcji na ochronę dodatkowych skrzynek, jednak w takim przypadku nie ma już możliwości odnawiania licencji poprzez TotalSecure Renewal
Ofertowanie rozwiązań SonicWALL Rozwiązania Email Security Ważne informacje Każde rozwiązanie Email Security sprzętowe lub programowe WYMAGA wykupienia przynajmniej subskrypcji: SonicWALL Email Protection Subscription and Dynamic Support 8X5 lub 24x7 Jak sprzedawać?
Ofertowanie rozwiązań SonicWALL Rozwiązania SSL-VPN – SonicWALL for SMB Urządzenia SonicWALL SSL-VPN 200 (koncentrator zalecany dla 10 jednoczesnych połączeń) SonicWALL SSL-VPN SRA 4200 (koncentrator zalecany dla 50 jednoczesnych połączeń i 5 połączeń Virtual Assist) SonicWALL SSL-VPN 4000 (koncentrator zalecany dla 200 jednoczesnych połączeń i 25 połączeń Virtual Assist) Subskrypcje odnawiane co (1 / 2 / 3 lata) SonicWALL Dynamic Support 8x5 SonicWALL Dynamic Support 24x7 SonicWALL Software and Firmware Updates
Ofertowanie rozwiązań SonicWALL Rozwiązania SSL-VPN – SonicWALL for SMB Rozwiązanie Virtual Assist Mechanizm zdalnego dostępu do komputera klienta dla pracowników działów wsparcia technicznego Licencje kupowane jednorazowo Ważne informacje Dostępna jest także seria SSL-VPN – Aventail for Enterprise Urządzenie SSL-VPN 200 nie wspiera wszystkich funkcjonalności urządzeń SSL-VPN 2000 i SSL-VPN 4000
Ofertowanie rozwiązań SonicWALL Oprogramowanie ViewPoint Oprogramowanie ViewPoint Oprogramowanie dedykowane do generowania raportów zdarzeń na podstawie odebranych logów Licencja kupowana jednorazowo Licencja zawarta w pakietach Comprehensive Gateway Security Suite dla wszystkich urządzeń UTM Wsparcie dla urządzeń: TZ, PRO, NSA, E-Class NSA, SSL-VPN, CSM Wsparcie dla MS SQL 2000 i 2005 Baza danych MySQL w cenie oprogramowania
Ofertowanie rozwiązań SonicWALL Rozwiązania Global Management System i UMA Oprogramowanie Global Management System Oprogramowanie dedykowane do generowania raportów zdarzeń na podstawie odebranych logów, monitorowania stanu urządzeń oraz scentralizowanej konfiguracji polityk bezpieczeństwa SonicWALL GMS 10 (25) Node Software License Licencja kupowana jednorazowo na 10 lub 25 hostów SonicWALL GMS Node Software Upgrade Licencja kupowana jednorazowo, rozszerzająca ilość zarządzanych hostów o: 5 / 10 / 25 / 100 / 250 / 1000 Wsparcie dla urządzeń: TZ, PRO, NSA, E-Class NSA, SSL-VPN, CSM, CDP oraz urządzeń firm trzecich poprzez SNMP Wsparcie dla MS SQL 2000 i 2005 Baza danych MySQL w cenie oprogramowania
Ofertowanie rozwiązań SonicWALL Rozwiązania Global Management System i UMA Wsparcie techniczne dla SonicWALL GMS Usługi wsparcia technicznego dla rozwiązań SonicWALL GMS oraz urządzeń SonicWALL UMA dostępne są w subskrypcjach na 1 / 2 / 3 lata dla odpowiedniej ilości zarządzanych urządzeń: 1 / 5 / 10 / 25 / 100 / 250 / 1000 SonicWALL GMS E-Class 24x7 Software Support Subskrypcja zapewniająca wsparcie techniczne dla infrastruktury zarządzanej przez SonicWALL Global Management System lub SonicWALL UMA SonicWALL Comprehensive GMS E-Class 24x7 Support Subskrypcja zapewniająca wsparcie techniczne dla infrastruktury zarządzanej przez SonicWALL Global Management System, oraz przedłużenie gwarancji dla wszystkich zarządzanych urządzeń SonicWALL UMA EM5000 Hardware Maintenance - 1 Appliance Subskrypcja zapewniająca przedłużenie gwarancji dla urządzenia SonicWALL UMA EM5000
Ofertowanie rozwiązań SonicWALL Oprogramowanie dla stacji roboczych Oprogramowanie licencjonowane na ilość jednoczesnych połączeń, współpracujące z urządzeniami UTM (licencje kupowane jednorazowo) SonicWALL Global VPN Client Windows License Licencja zwiększająca ilość jednoczesnych połączeń IPSec VPN client-site o 1 / 5 / 10 / 50 / 100 / 1000 SonicWALL UTM SSL VPN User License Licencja zwiększająca ilość jednoczesnych połączeń SSL VPN o 1 / 5 / 10 / 25 / 50 Oprogramowanie dostępne w subskrypcjach na 1 / 2 / 3 lata, nie wymagające urządzenia UTM do działania SonicWALL Anti-Spam Desktop Licencja dedykowana do ochrony poczty przed spamem, phishingiem itp, dostępna dla 5 / 10 / 25 hostów SonicWALL Client/Server Anti-Virus Licencja dedykowana do stacji roboczych i serwerów przed wirusami, dostępna dla 5 / 10 / 25 / 50 / 100 / 250 / hostów SonicWALL Enforced Client Anti-Virus & Anti-Spyware Licencja dedykowana do stacji roboczych i serwerów przed wirusami i spyware dostępna dla 5 / 10 / 25 / 50 / 100 / 250 / hostów
Ofertowanie rozwiązań SonicWALL Usługi wsparcia technicznego SonicWALL E-Class Support 24x7 Subskrypcja usług wsparcia technicznego wymagana przy zakupie każdego z urządzeń serii E-Class Telefoniczne i internetowe wsparcie 24x7, bezpośrednio przez 3 poziom wsparcia technicznego SonicWALL Możliwość pobierania aktualizacji oprogramowania i firmware Przedłużenie gwarancji na sprzęt RMA realizowane w trybie Next Business Day Delivery SonicWALL Dynamic Support 8x5 i 24x7 Telefoniczne i internetowe wsparcie 8x5 (PN-PT – 8:00 – 17:00) lub 24x7 SonicWALL Software and Firmware Updates RMA realizowane w trybie Next Business Day Shipment UWAGA: Subskrypcje usług wsparcia technicznego obowiązują od momentu wygaśnięcia poprzednich subsktypcji tych usług
Użyteczne linki Demo interfejsów zarządzania produktami SonicWALL http://livedemo.sonicwall.com/ PartnerLink https://partnerlink.sonicwall.com/ Learn Competitive Information Porównanie z rozwiązaniami konkurencji Learn Product Information Szczegółowe informacje o produktach Promote & Sell Marketing Tools Digital Assets Loga i zdjęcia produktów MySonicWALL https://www.mysonicwall.com My Training eLearning Szkolenia techniczne on-line Sales Training Courses Szkolenia sprzedażowe Sales Training Certification Egzaminy do szkoleń sprzedażowych Forum techniczne https://forum.sonicwall.com Login z wykorzystaniem konta z MySonicWALL
Dziękuję za uwagę Pytania?