Wpływ nawozów na wzrost fasoli

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Sucha destylacja węgla i jego produkty
Advertisements

Wykonała: Hanna Nowakowska
Sprawozdanie z doświadczenia
Próba eksperymentalnej oceny metody PROBE
ROLA WAPNIA I PRODUKTÓW MLECZNYCH W OTYŁOŚCI-WYNIKI DOŚWIADCZEŃ NA MODELU ZWIERZĘCYM, BADAŃ EPIDEMIOLOGICZNYCH I KLINICZNYCH. Nr 8/2004 Osteoforum Mgr.
Pobieranie próby Populacja generalna: zbiór wyników wszystkich możliwych doświadczeń określonego typu. Próba n-wymiarowa: zbiór n wyników doświadczeń.
Sole w rolnictwie.
BIOLOGIA JAKO NAUKA EKSPERYMENTALNA
Badanie wpływu temperatury na rozpuszczalność
BIOLOGIA JAKO NAUKA EKSPERYMENTALNA
Michał Topór kl. IIa Sole wokół nas.
Biologia jako nauka eksperymentalna
Zajęcia z chemii – doświadczenia
Biologia jako nauka eksperymentalna.
WPŁYW ODCZYNU GLEBY NA KIEŁKOWANIE I WZROST
Nowoczesny uczeń w nowoczesnej szkole.
Prezentacja semestralna – semestr trzeci
Projekt „ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE” jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny.
Różnobarwny świat chemii
Doświadczenie z RZEŻUCHĄ
Hydroliza soli oraz jej przykłady
Hydroliza Hydrolizie ulegają sole:
Nasze doświadczenia Jakie ph ma słodkie mleko?
Woda Bez wody nie ma życia!!!.
Doświadczenie z rzeżuchą
Autorka: Julka Jagniątkowska
Skład grupy.
Zapraszamy na obejrzenie
Tytuł projektu badawczo-naukowego:
LoL próba.
CHLORKI Najbardziej znanym chlorkiem jest NaCl
Wykrywanie białek Wykrywanie skrobi Wykrywanie glukozy
Aleksandra Łyko Dominika Sobolak Emilia Serwońska Julia Osenkowska
MĄDRY PRZEDSZKOLAK Projekt realizowany przez Stowarzyszenie „ Człowiek Człowiekowi…” Piotrowice 18 w Przedszkolu Samorządowym w Zawichoście na podstawie.
Lekcja w laboratorium biologicznym
Na zajęciach z matematyki umiejętnie rozwijamy swoje zdolności logicznego myślenia, argumentacji, jak również ćwiczymy sprawność stosowania poznanych.
Zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne z biologii
Cukier - wróg czy przyjaciel?
PIERWIASTEK TEN ZOSTAŁ WYODRĘBNIONY W FORMIE CZYSTEJ W 1808 ROKU PRZEZ HUMPRY’EGO DAVY’EGO.
EKO BATERIA ZEGAR ZASILANY ZA POMOCĄ ROŚLIN DONICZKOWYCH.
Pol ę dwiczka wieprzowa z sosem grzybowym Polędwiczka wieprzowa 1,500 kg Polędwiczka wieprzowa 1,500 kg Marynata Premium KNORR do wieprzowiny 0.025kg Marynata.
Materiał edukacyjny wytworzony w ramach projektu „Scholaris - portal wiedzy dla nauczycieli” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
Doświadczenie Biologiczne
EKSPERYMENTY I OBSERWACJE NA LEKCJACH BIOLOGII I PRZYRODY
Kwaśne opady Wybuchowi Naukowcy.
Badania,doświadczenia i eksperymenty przyrodnicze
„Koło Młodych Odkrywców”
Wpływ różnych napojów na wzrost i rozwój roślin
Zespół badawczy : Judyta Izabela Stepaniuk i Elżbieta Dzienis Zdjęcia : p. Ewa Karpacz, J. I. Stepaniuk i E. Dzienis P REZENTACJĘ OPRACOWAŁA J. I. S TEPANIUK.
Reakcja krystalizacji bezwodnego Octanu sodu (CH3COONa)
R OLA DOŚWIADCZENIA W NAUCE. ŹRÓDŁA DANYCH NAUKOWYCH OBSERWACJEEKSPERYMENTY.
Scenariusz lekcji chemii: „Woda jako rozpuszczalnik”
Procenty, stężenia, próby – rozwiązywanie zadań. Opracowanie: Beata Szabat.
Poznajemy kwasy nieorganiczne
Właściwości wybranych soli i ich zastosowanie
SKŁAD NAPOJÓW. Nasza grupa opracowała projekt pod tytułem,,Skład napojów’’. Naszym zadaniem było przeprowadzenie badań według ustalonego harmonogramu.
Procenty, stężenia, próby- zadania tekstowe. Opracowanie Joanna Szymańska Konsultacja Bożena Hołownia.
Ile gramów cukru znajduje się w 1 litrze roztworu 20% o gęstości 1,1 g/cm 3 ?
Metoda naukowa i wyjaśnianie świata
Prezentacja lekcji przeprowadzonej w klasie IVD w Szkole Podstawowej nr 85 w Warszawie im. Benito Juareza Rośliny Się Rumienią Beata Krysiak.
Źródła wiedzy biologicznej.
Elektrochemia – ogniwa
Jak światło i woda wpływają na rozwój roślin
Doświadczenie z rzeżuchą
Elektrolity i nieelektrolity
Projekt „Po co. Dlaczego. Jak
Doświadczenie z RzeŻuchą
Tytuł podtytuł. Próba.
alternatywny sposób uprawy roślin doniczkowych
Zapis prezentacji:

Wpływ nawozów na wzrost fasoli W ramach projektu przeprowadziliśmy doświadczenie obrazujące wpływ nawozów na wzrost fasoli.

Dzień I stosowania nawozów Podlewanie: Doniczka I była próbą kontrolną (czyli była podlewana wodą). Doniczka II była podlewana wodnym roztworem soli potasowej. Doniczka III podlewana była roztworem unifoski Doniczka IV była zasilana superfosfatem granulowym I II III IV

Wzrost roślin w trakcie eksperymentu

Koniec doświadczenia i jego wyniki Po 25-dniowym doświadczeniu stwierdziliśmy, że w doniczce II nie widać zmian, natomiast fasola w doniczkach III(unifoska) i IV(superfosfat) znacznie przerosła fasolę z doniczki I (próby kontrolnej).