Piszemy proste programy i tworzymy animacje w Logomocji .

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
KONSOLA ODZYSKIWANIA.
Advertisements

Tworzenie prezentacji w programie PowerPoint
Systemy mobilne i komunikacja bezprzewodowa Ćwiczenie 1 Jarosław Kurek WZIM SGGW 1.
Wstęp do programowania obiektowego
Podstawy tworzenia prezentacji
Barbara Ptak i Joanna Bazgier
Malowanie na ekranie- Paint (Paintbrush).
5.1 Lublin 1.Plik ->Nowy ->Nowy projekt 800x600 pikseli Otwórz plik -> 5.1 Lublin jpg 3.Skopiuj go -> Ctrl C 4.Przejdz do nowo utworzonego obrazu 5.Wklej.
Edytor Graficzny Paint
Jakie jest pole kwadratu?
Logo Komeniusz Gimnazjum w Tęgoborzy Mgr Zofia Czech.
Podstawy systemu operacyjnego
Warsztaty programowania w języku Python
EDYTOR 3D OFERTA 1.Wybierz pamięć USB 2.Wybierz stronę pamięci USB na której chcesz umieścić nadruk 3.Wybierz kolor pamięci, ilość, pojemność oraz.
Opracowanie: mgr Barbara Benisz
Opracowanie Dorota Libera
Język programowania Logo - na przykładzie programu LOGOMOCJA
Program do tworzenia prezentacji - uruchamianie i opis okna programu
Podstawy tworzenia stron WWW
Autorka : Gosia Okrasa Kl. 2 gim. CZĘŚĆ I - PODSTAWY
Autor: Wiktoria Pietruszka
Ruchome grafiki W LOGO KOMENIUSZ
Edytor tekstu Word.
Logo Środowisko pracy.
Logomocja Polska edycja Imagine.
Język programowania LOGO
Tworzenie komiksu MS PowerPoint Beata Sanakiewicz.
EDYTOR GRAFIKI "PAINT" Prezentacja ma na celu zapoznanie uczniów z podstawowymi funkcjami edytora grafiki Paint.
Rysunki z efektami specjalnymi
Temat: PROCEDURY Z PARAMETRAMI W LOGO KOMENIUSZ
1.Przykłady prostych algorytmów opisujących codzienne czynności
Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego
Program Logomocja.
EDYTOR GRAFIKI PAINT - podstawy pracy.
EDYTOR GRAFIKI PAINT - podstawy pracy.
Logomocja - podstawowe polecenia języka Logo
Paint - rysunki i nie tylko
Podstawowe narzędzia programu Paint
prezentacja multimedialna
Autokształty listwy rysunkowej
Tabele w edytorze tekstu. Sposoby wstawiania tabeli poleceniem Wstaw tabelę poleceniem Rysuj tabelę.
Logomocja - tworzenie procedur
Komputerowe malowanki
Poznajemy arkusz kalkulacyjny
Temat: Wprowadzenie do programowania w środowisku LOGO KOMENIUSZ
Temat: LOGO KOMENIUSZ tworzenie grafik
Wstęp do Podstawy Programowania
SAMOUCZEK PRZYKŁAD ZASTOSOWANIA PROGRAMU DO MODELOWANIA TARCZ.
Składa się z wielu rysunków, które odtwarzane w odpowiedniej kolejności i z odpowiednią prędkością tworzą wrażenie ruchu.
Ms Access Raporty Marzena Nowakowska WZiMK, PŚk
Informatyka – szkoła gimnazjalna – Scholaris - © DC Edukacja Tworzenie stron WWW w programie Microsoft FrontPage Informatyka.
ZAKODUJ ROBOTA! Sponsorzy: Realizator: Patroni:.
Tworzenie wykresów część I
Edytor tekstu Word – możliwości graficzne
Co to jest algorytm? Środowisko programu Logo Komeniusz
Środowisko Logo Komeniusz Program Logo Komeniusz jest edukacyjnym językiem programowania pracującego w środowisku Windows. Umożliwia rozwiązywanie problemów.
Co możesz zrobić za pomocą infomatu?  w prosty sposób przeglądać strony internetowe związane z życiem miasta i
 Cele operacyjne:  Uczeń:   doskonali:   · zasady tworzenia tabeli;  · sposoby formatowania tekstu w programie Word;  · umiejętność wyrównania.
1. Rozpocznij wyszukiwanie wpisując w googlach poszukiwany temat lub słowa klucze pokrewne temu tematowi 2. np. „historia hip-hopu” lub „subkultury młodzieżowe”
ZAKŁADANIE POCZTY ELEKTRONICZNEJ
ZAKŁADANIE POCZTY ELEKTRONICZNEJ
POD - żółw przesuwa się po ekranie nie zostawiając za sobą śladu;
Wojewódzka konferencja „Programowanie w szkole”
Logo PTMK czyli praktyczne wykorzystanie umiejętności i wiedzy dotyczącej środowiska COREL DRAW.
Procedury własne to procedury tworzone przez użytkownika, składające się z nagłówka, który zawiera słowa oto i nazwę procedury z parametrem, treści procedury.
PROCEDURY Definicję procedury rozpoczynasz od słowa oto. Następnie podaj nazwę procedury (nie może ona zawierać spacji), potem dodaj treść procedury. Koniec.
ROBOTYKA - NAUKA PROGRAMOWANIA KODOWANIE PRZEZ RYSOWANIE
Aktualny stan wdrażania Programu Operacyjnego
ZAKODUJ ROBOTA! Sponsorzy: Realizator: Patroni:.
Zapis prezentacji:

Piszemy proste programy i tworzymy animacje w Logomocji .

Logomocja pisania własnych programów w języku Logo; Daje możliwość: pisania własnych programów w języku Logo; tworzenia obrazu animowanego; komponowania melodii.

Programowanie w Logomocji Ekran graficzny (miejsce, po którym porusza się żółw) Żółw Historia poleceń Ekran tekstowy Wiersz poleceń Żółw wykonuje polecenia wpisane w wierszu poleceń i zgodnie z nimi porusza się po ekranie graficznym. Aby żółw wykonał dane polecenie, należy wpisać je w wierszu poleceń i nacisnąć klawisz Enter.

Rysowanie kwadratu (I sposób) Polecenia Opis np liczba kroków Przesuwa żółwia do przodu o podaną liczbę kroków. np 100

Rysowanie kwadratu (I sposób) Polecenia Opis np liczba kroków Przesuwa żółwia do przodu o podaną liczbę kroków. pw kąt Obraca żółwia w prawo o podany kąt. np 100 pw 90

Rysowanie kwadratu (I sposób) Polecenia Opis np liczba kroków Przesuwa żółwia do przodu o podaną liczbę kroków. pw kąt Obraca żółwia w prawo o podany kąt. np 100 pw 90 np 100 pw 90

Rysowanie kwadratu (I sposób) Polecenia Opis np liczba kroków Przesuwa żółwia do przodu o podaną liczbę kroków. pw kąt Obraca żółwia w prawo o podany kąt. np 100 pw 90 np 100 pw 90

Rysowanie kwadratu (I sposób) Polecenia Opis np liczba kroków Przesuwa żółwia do przodu o podaną liczbę kroków. pw kąt Obraca żółwia w prawo o podany kąt. np 100 pw 90 np 100 pw 90

Rysowanie kwadratu (II sposób) Polecenia Opis np liczba kroków Przesuwa żółwia do przodu o podaną liczbę kroków. pw kąt Obraca żółwia w prawo o podany kąt. powtórz liczba powtórzeń [lista poleceń] Powtarza listę poleceń podaną liczbę razy. powtórz 4 [np 100 pw 90]

Rysowanie kwadratu

Zmiana koloru i grubości pisaka Polecenia Opis ugp 7 Ustala grubość pisaka ukp ‘’niebieski Opuszcza pisak żółwia. ugp 7 ukp ”niebieski powtórz 4 [np 100 pw 90]

Rysowanie kwadratu

Wypełnienie kwadratu kolorem Polecenia Opis pod Podnosi pisak żółwia (żółw nie będzie zostawiał śladów przy poruszaniu się). opu Opuszcza pisak żółwia. ukm ‘’żółty Ustala kolor malowania. zamaluj Zamalowuje obszar zamknięty. pw 45

Wypełnienie kwadratu kolorem Polecenia Opis pod Podnosi pisak żółwia (żółw nie będzie zostawiał śladów przy poruszaniu się). opu Opuszcza pisak żółwia. ukm ‘’żółty Ustala kolor malowania. zamaluj Zamalowuje obszar zamknięty. pw 45 pod

Wypełnienie kwadratu kolorem Polecenia Opis pod Podnosi pisak żółwia (żółw nie będzie zostawiał śladów przy poruszaniu się). opu Opuszcza pisak żółwia. ukm ‘’żółty Ustala kolor malowania. zamaluj Zamalowuje obszar zamknięty. pw 45 pod np 30

Wypełnienie kwadratu kolorem Polecenia Opis pod Podnosi pisak żółwia (żółw nie będzie zostawiał śladów przy poruszaniu się) opu Opuszcza pisak żółwia. ukm ‘’żółty Ustala kolor malowania. zamaluj Zamalowuje obszar zamknięty. pw 45 np 30 pod ukm ‘’żółty

Wypełnienie kwadratu kolorem Polecenia Opis pod Podnosi pisak żółwia (żółw nie będzie zostawiał śladów przy poruszaniu się) opu Opuszcza pisak żółwia. ukm ‘’żółty Ustala kolor malowania. zamaluj Zamalowuje obszar zamknięty. pw 45 np 30 pod ukm ‘’żółty zamaluj

Wypełnienie kwadratu kolorem

Rysowanie prostokąta

Rysowanie „serwetki”

Animacje w programie Logomocja Obszar do rysowania Przybornik Treść Obszar rysowania Narysować rysunek, który ma być animowany. Kopiować klatkę. Wkleić klatkę. Na wklejonym rysunku zmienić położenie odpowiednich elementów. Kliknąć przycisk Pogląd

Komponowanie muzyki

Strona poświęcona językowi programowania Logo oraz Logomocji http://logo.oeiizk.waw.pl/ Strona poświęcona językowi programowania Logo oraz Logomocji

Prezentację przygotowała: Aleksandra Prusak Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Szabdzie