FOTORADARY POWIAT BOLESŁAWIECKI

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Znaki informacyjne.
Advertisements

Znaki drogowe informacyjne i nakazu
Informacja o stanie bezpieczeństwa i porządku publicznego za rok 2008 w powiecie nidzickim Nidzica, r.
Efektywność Pracy Komendy Powiatowej Policji w Nidzicy za rok 2007 Nidzica r.
KOBIETA W RUCHU DROGOWYM
W ramach studium wykonalności zostały przeprowadzone obszerne analizy poprawy bezpieczeństwa oparte na doświadczeniach krajowych i zagranicznych, których.
Znaki informacyjne.
PRZEPISY RUCHU DROGOWEGO
BUDOWA OBWODNICY MIASTA SZCZYTNO W CIĄGU DROGI KRAJOWEJ NR 53
Przygotowała mgr inż. Ewa Lorek
Ścieżki Rowerowe.
Adam Rapacki – Podsekretarz Stanu w MSWiA Warszawa, 24 marca 2010 r. MINISTERSTWO SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI Prędkość – główna przyczyną wypadków.
Bezpieczeństwo Ruchu Drogowego
Prezentacja – Daria Staś
Stan bezpieczeństwa na drogach województwa podlaskiego
STAN BEZPIECZEŃSTWA W RUCHU DROGOWYM
STAN BEZPIECZEŃSTWA NA DROGACH POWIATU MYŚLENICKIEGO W 2006 ROKU.
Analiza bezpieczeństwa w ruchu drogowym na terenie powiatu strzyżowskiego w latach mł. insp. Andrzej Wędrychowicz mł. insp. Andrzej Wędrychowicz.
„Analiza stanu bezpieczeństwa
Prędkość i hamowanie.
Komenda Miejska Policji w Łomży Sekcja Ruchu Drogowego ANALIZA STANU BEZPIECZEŃSTWA ZA MARZEC 2008 r. NA TERENIE MIASTA I POWIATU ŁOMŻYŃSKIEGO Łomża, 07.
ODPRAWA ROCZNA ZA 2008 ROK 13 LUTY 2009 rok
INFORMACJA O STANIE BEZPIECZEŃSTWA ORAZ WYBRANYCH EFEKTACH PRACY PIONU RUCHU DROGOWEGO GARNIZONU LUBELSKIEGO POLICJI Lublin, 28 stycznia 2009 roku.
Znaki Drogowe Test.
Inwestor: Wykonawca dokumentacji projektowej:
Konferencja prasowa inaugurująca ogólnopolską kampanię społeczną Piłeś? Nie jedź! Warszawa, 12 kwietnia 2011r.
UDOSTĘPNIENIE KOMUNIKACYJNE POWIATOWYCH TERENÓW INWESTYCYJNYCH
ZNAKI DROGOWE DLA ROWERZYSTÓW
Stan bezpieczeństwa za okres 10 m-cy roku 2013 w KPP Bielsku Podlaskim.
WYNIKI ANKIETY BEZPIECZEŃSTWA PUBLICZNEGO MIESZKAŃCÓW POWIATU KŁODZKIEGO motto: „Pomagając Policji – pomagasz innym i sobie”
INFORMACJA o stanie bezpieczeństwa w ruchu drogowym na drogach województwa kujawsko-pomorskiego we wrześniu 2007 roku i w okresie od stycznia.
ZNAKI DROGOWE Z ZAKRESU KARTY ROWEROWEJ
Sytuacja bezpieczeństwa ruchu drogowego w Polsce
Zespół Szkół Rolniczych i Ogólnokształcących w Żywcu-Moszczanicy
Informator dla kierowców podróżujących w czasie Świąt Bożego Narodzenia oraz Nowego Roku.
Pokaz strona internetowa.
CZY ZNASZ ZNAKI DROGOWE ?
Ruch graniczny osób i pojazdów w 2005 roku Odcinek podlaskiOdcinek litewski 2005r. Średnio na dobę Wzrost %2005r. Średnio na dobę Wzrost % Obywatele.
Remont – odnowa nawierzchni drogi powiatowej nr 1405G Szemud-Karczemki, odcinek Kamień-Kielno Projekt Z/2.22/III/3.1/476/05 Projekt współfinansowany przez.
Rola litewskiej Policji w Narodowym Programie Poprawy Bezpieczeństwa Drogowego na Litwie Warszawa.
Schweizerische Eidgenossenschaft Confédération suisse Confederazione Svizzera Confederaziun svizra Confoederatio Helvetica Konfederacja Szwajcarska Zurych,
Główne grzechy kierowców
Poprawa bezpieczeństwa na drogach. Sieradz ul. Henryka Sienkiewicza.
Efektywność Pracy Komendy Powiatowej Policji w Nidzicy za rok 2013 za rok 2013 Nidzica 30 kwietnia 2014 r.
Nadrzędnym celem jest kształtowanie zachowań i utrwalanie postaw społecznie pożądanych, podnoszenie świadomości o zagrożeniach wynikających z niezachowania.
NURD – TRZEŹWOŚĆ KIERUJĄCYCH Wydział Ruchu Drogowego KWP w Opolu
Bezpieczeństwo w ruchu drogowym
PRZYCZYNY WYPADKÓW ŚMIERTELNYCH ZAISTNIAŁYCH NA TERENIE WOJ. ŚWIĘTOKRZYSKIEGO W OKRESIE OD STYCZNIA DO WRZEŚNIA 2014 r.
Posiedzenie Opolskiej Wojewódzkiej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego „Program poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach krajowych woj. opolskiego.
Wydział Ruchu Drogowego KWP w Olsztynie
ZNAKI DROGOWE Z ZAKRESU KARTY ROWEROWEJ
Droga z pierwszeństwem.
ZNAKI DROGOWE DOTYCZĄCE PIESZYCH.
Nakaz jazdy w prawo (przed znakiem).
Warszawa, dnia 25 sierpnia 2015 r.
Analiza wypadków drogowych i ich skutków powstałych w wyniku najechania na drzewo na drogach województwa kujawsko-pomorskiego w latach 2006 – 2014 Runowo.
Znaki informacyjne.
TEMAT: Zasady ruchu drogowego. Znaki drogowe.
TEMAT: Zasady ruchu drogowego. Znaki drogowe.
WRD KWP w Rzeszowie. Stan bezpieczeństwa w ruchu drogowym w okresie styczeń-maj 2011 Polska +700 (5,3%)+227 (20%)+438 (2,6%) Wypadki Zabici Ranni.
BPH Główne znaki drogowe ostrzegawcze zakazu nakazu.
Bezpieczne wakacje autokarem mł. insp. Jacek Zalewski Dyrektor Biura Ruchu Drogowego Komendy Głównej Policji.
Gmina Malanów Obszar-107,17 km2 Mieszkańcy-6545 Sołectwa-17 Gmina wiejska Jednostka Policji Zespół Prewencji w Malanowie KPP Turek.
KOMENDA POWIATOWA POLICJI ŁÓDŹ WSCHÓD. POSTERUNEK POLICJI W ANDRESPOLU SWOIM DZIAŁANIEM OBEJMUJE DWIE GMINY GMINĘ ANDRESPOL GMINĘ NOWOSOLNA.
BEZPIECZEŃSTWO PASAŻERÓW W TRANSPORCIE ZBIOROWYM
STAN BEZPIECZEŃSTWA NA DROGACH WOJ. LUBUSKIEGO
Sprawdź ile zapamiętałeś!
NA DROGACH WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO
Prędkość – główna przyczyną wypadków drogowych w Polsce !
Przejazd przez skrzyżowania - skrzyżowanie z drogą podporządkowaną
Zapis prezentacji:

FOTORADARY POWIAT BOLESŁAWIECKI Strategia Biura Prewencji i Ruchu Drogowego Komendy Głównej Policji

OPIS PLANOWANYCH DZIAŁAŃ Od połowy 2007 roku realizowany jest program związany z utworzeniem systemowego nadzoru nad prędkością na drogach krajowych i objęcia nadzorem najbardziej zagrożonych szlaków komunikacyjnych na całej ich długości. W Powiecie Bolesławieckim zaplanowano montaż pięciu masztów z obudowami oraz jeden fotoradar typu FOTORAPID C.

Tomaszów Bolesławiecki – droga nr 4, km 51,300 LOKALIZACJA Na terenie Powiatu Bolesławieckiego wytypowano 5 najbardziej niebezpiecznych miejsc, w których w ostatnich latach dochodziło do największej ilości kolizji oraz wypadków. Wilczy Las – droga nr 4, km 56,800 Tomaszów Bolesławiecki – droga nr 4, km 51,300 Kruszyn – droga nr 4, km 46,200 Brzeźnik – droga nr 4, km 35,100 Czerna – droga nr 4, km 26,550

STATYSTYKA ZDARZEŃ DROGOWYCH Zdarzenia drogowe za okres 2006 oraz dwa pierwsze miesiące 2007 LOKALIZACJA WYPADKI KOLIZJE RANNI ZABICI 1 Wilczy Las 33 2 Tomaszów Bolesławiecki 31 3 Kruszyn 5 27 4 Brzeźnik 34 Czerna 42

1. WILCZY LAS Lokalizacja – 56,8 km 1. WILCZY LAS Lokalizacja – 56,8 km. (w pobliżu zatoczki autobusowej – po przeciwnej stronie) Teren zabudowany ograniczenie prędkości do 50 km/h proponowana lokalizacja masztu (na pojazdy kierujące się w stronę Wrocławia ( przed znakiem drogowym „przejście dla pieszych”) Widok w kierunku Bolesławca

Widok w kierunku Wrocławia (planowany maszt)

2. TOMASZÓW BOLESŁAWIECKI Lokalizacja – 51,3 km. (w pobliżu podporządkowanej drogi powiatowej Nr 2275D) Teren zabudowany ograniczenie prędkości do 50 km/h proponowana lokalizacja masztu (na pojazdy kierujące się w stronę Bolesławca między znakiem drogowym „pierwszeństwo przejazdu” a pachołkiem oznaczonym 51, 3)) Widok w kierunku Bolesławca (planowany maszt)

Widok w kierunku Wrocławia

3. KRUSZYN Widok w kierunku Bolesławca (istniejący maszt) Lokalizacja – 46,2 km. (około 15 m. przed przejściem dla pieszych) Teren zabudowany ograniczenie prędkości do 50 km/h lokalizacja masztu (na pojazdy kierujące się w stronę Bolesławca przed znakiem drogowym „WYPADKI”) Widok w kierunku Bolesławca (istniejący maszt)

Widok w kierunku Wrocławia

Widok w kierunku Zgorzelca (istniejący maszt) 4. BRZEŹNIK Lokalizacja – 35,1 km. (około 10 m. przed przejściem dla pieszych) Teren zabudowany ograniczenie prędkości do 50 km/h lokalizacja masztu na pojazdy kierujące się w stronę Zgorzelca Widok w kierunku Zgorzelca (istniejący maszt)

Widok w kierunku Bolesławca

5. CZERNA Widok w kierunku Zgorzelca (planowany maszt) Lokalizacja – 26,55 km. (skierowany na pojazdy poruszające się w kierunku Zgorzelca przed skrzyżowaniem z drogą powiatową nr 2283 D)) Teren zabudowany ograniczenie prędkości do 50 km/h lokalizacja masztu na pojazdy kierujące się w stronę Zgorzelca Widok w kierunku Zgorzelca (planowany maszt)

Widok w kierunku Bolesławca

Znaczny wzrost zdarzeń drogowych w okresie ostatnich lat był przyczyną podjęcia działań w zakresie poprawy bezpieczeństwa. Prawidłowe rozlokowanie masztów oraz ich właściwe wykorzystanie pozwoli na podniesienie stanu bezpieczeństwa w ruchu drogowym w przyszłych latach. OPRACOWANIE: GRZEGORZ DZIADEK