Oferta dzienników regionalnych Biuro Reklamy Mediów Regionalnych.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Warszawa 2008.
Advertisements

Dane liczbowe UCZNIÓW (-8 418) ( ) ( ) CHŁOPCÓW 51,3%51,1% 51% DZIEWCZĄT 48,7%48,9% 49%
ROLNICTWO I GOSPODARKA ŻYWNOŚCIOWA
Podsumowanie realizacji programów INTERREG III B i III C
Nikt nie jest tak blisko spraw lokalnych, jak my. * TAK ! CZYTA NAS PONAD 4 MILIONY OSÓB! *
Serwisy WWW polskich gmin i powiatów. Anno Domini 2002.
1 Stan Wdrażania Regionalnych Programów Operacyjnych Ministerstwo Rozwoju Regionalnego Departament Koordynacji i Wdrażania Programów Regionalnych.
XXXII Sympozjum Współczesna Gospodarka i Administracja Publiczna
Oferta dzienników regionalnych
TVP GORZÓW WIELKOPOLSKI PARTNER W BIZNESIE
Krzyżówki Dodatek Super Expressu.
Oferta dzienników regionalnych Biuro Reklamy Mediów Regionalnych.
Stan sektora w regionach
Oferta dzienników regionalnych
SZPITALE W TRAKCIE PRZEKSZTAŁCEŃ W SPÓŁKI Z UWZGLĘDNIENIEM LICZBY SZPITALI W WOJEWÓDZTWACH I DANYCH DEMOGRAFICZNYCH Mieszkańcy 1-ogółem; 4-miasta.
Ekonomia społeczna – praktyki wdrażania Karolina Cyran-Juraszek.
Plany działania na 2007 i 2008 rok dla regionalnych Priorytetów PO KL Wrocław,
PROGRAM BUDOWY SIECI „ROSzEFS”
Rynek pracy województwa podkarpackiego
Kuratorium Oświaty w Rzeszowie Doradztwo metodyczne.
Metro.Net Edukacja Pakiet Pakiety multimedialne
Narciarski weekend pogoda dla narciarzy i snowboardzistów oferta dla sponsora.
PREZENTACJA styczeń 2010.
Reorganizacja rozgrywek II ligi
Działalność WFOŚiGW w latach 2007 – 2008 Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego 1 17 października 2008 r. Marcin Żarłok Naczelnik Wydziału Inwestycji Funduszy Strukturalnych Podsumowanie pierwszego.
Źródło: 9.
DOCIERAMY DO CAŁEJ POLSKI LOKALNEJ
X WSKAŻ WOJEWÓDZTWO GRA DYDAKTYCZNA KLIKNIJ ŻEBY ROZPOCZĄĆ GRĘ.
Warszawa Wędkarski Świat Wędkarstwo jest to największa grupa hobbystyczna w Polsce. Wędkarze stanowią 7,3 % populacji 15+ czyli jest to:
Oferta Rzeszów, 16 czerwca 2011 Cudze chwalicie ….
Profil pisma Gwiazdy to:
Człowiek - najlepsza inwestycja 18 listopada 2009 r. Człowiek – najlepsza inwestycja Konferencja współfinansowana przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
Konferencja Agrotravel 2011 Panel 1 KREOWANIE MARKI WIEJSKIEGO PRODUKTU TURYSTYCZNEGO.
PROGRAM ROZWOJU FIRM INTERNETOWYCH Phare Spójność Społeczna i Gospodarcza 2001 PL Warszawa, 22 stycznia 2003 r.
Stan realizacji programów modułowych w szkołach zawodowych i placówkach oświatowych w Polsce Konferencja System wsparcia szkół i placówek oświatowych wdrażających.
Stan realizacji programów modułowych w szkołach zawodowych i placówkach oświatowych w Polsce Konferencja System wsparcia szkół i placówek oświatowych wdrażających.
Tytuły pakietu Big Press
Spływ należności w Branży Elektrycznej
WARSZAWAKWIECIEŃ2014 Mazowiecki Ośrodek Badań Regionalnych URZĄD STATYSTYCZNY W WARSZAWIE.
C E L E Kielce r. XXIII Konferencja Szkoleniowa SDSiZ RP : SDSiZ RP K I.
1 Ankietowe badania innowacyjności Community Innovation Survey mgr Izabela Kijeńska Ośrodek Przetwarzania Informacji mgr Izabela Kijeńska Ośrodek Przetwarzania.
Warszawa Wędkarski Świat Wędkarstwo jest to największa grupa hobbystyczna w Polsce. Wędkarze stanowią 6,4 % populacji 15+ czyli jest to:
WOJEWÓDZTWO jednostka podziału administracyjnego w Polsce/
Wspólnotowa typologia gospodarstw rolnych
BIURO GŁÓWNE LCI: ul. Plac Teatralny 4, Bydgoszcz; tel ; fax: ; Tu realizowany.
Monitoring Plus Badanie ukrytego potencjału rynku pracy Niespodziewany impuls: motywy kulturowe a dynamika rozwoju rynku pracy w regionie.
Super Express dziennik XXI wieku. Super Express - lider w swojej klasie ! formą unikatowa wśród dzienników ogólnopolskich czytelnictwem wiodąca pozycja.
Jesteśmy pierwsi na Pomorzu Od grudnia na całym Pomorzu „Dziennik Bałtycki” ukazuje się wraz z „Wieczorem Wybrzeża” Województwo pomorskie zamieszkuje 1,7.
Wyniki egzaminów zewnętrznych w 2015 r.. Wstępne informacje o wynikach sprawdzianu po klasie VI w 2015 r. kraj73%61%78%70% l.p. j.polskimatematykaj.angielskij.niemiecki.
Zmiany w Planie działania Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich na lata Radziejowice, 17 czerwca 2015 r. Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju.
Wyszukiwanie danych o sytuacji gospodarczej i społecznej cd.
Źródło: SMG/KRC Poland-Media, TGI, woj.. Pomorskie, fala I – VI’2002 Czytelnictwo Dziennika Bałtyckiego poniedziałekwtorekśrodaczwartekpiąteksobota.
BIURO KWIATOWE FLOWER Alicja Żurek gr. HISTORIA BIURA Biuro kwiatowe „FLOWER” powstało w 1997 roku we Wrocławiu. Firma posiada 16 oddziałów w całej Polsce.
Badanie PBC  Od 1998 roku.  Wszystkie rodzaje prasy.  Realizuje Instytut Millward Brown.  Badaniem objętych jest ponad 160 pism.  Publikowane są.
Wg Pana Profesora Michała Troszyńskiego (GUS) Umieralność okołoporodowa wczesna w latach 1999 – 2008 Współczynnik umieralności >500g Województwo
Departament Polityki Regionalnej Podział krajowej rezerwy wykonania.
Zmiany do Planu operacyjnego KSOW na lata w zakresie SIR
Programy Operacyjne w perspektywie finansowej
ALLIANZ struktura organizacyjna sprzedaży korporacyjnej
Finansowanie świadczeń szpitalnych z zakresu reumatologii przez Oddziały Wojewódzkie NFZ                                                            
Zmiana Planu Operacyjnego KSOW na lata
Warszawa 2017.
Środki UE z perspektywy w województwie kujawsko-pomorskim
Stan realizacji na i plan działań na 2018 r.
Public Characteristics at the games of Polish National Team
Operacje zgłoszone do realizacji w ramach dwuletniego Planu operacyjnego KSOW na lata Warszawa, 24 maja 2018 r. Materiał opracowany przez.
(z wyłączeniem Działania 8 Plan komunikacyjny)
Wyniki wyboru LSR w 2016 r. Czerwiec 2016 r.
dr inż. Bożena Karwat-Woźniak Zakład Polityki Społecznej i Regionalnej
Zapis prezentacji:

Oferta dzienników regionalnych Biuro Reklamy Mediów Regionalnych

Pakiet 13 myślimy o Was, liczymy na siebie! 4,5 mln czytelników ogółem* 2,7 mln czytelników z wykształceniem min. średnim* 1,3 mln czytelników z miast powyżej 100 tys. mieszkańców* 3,5 mln czytelników wyd. magazynowego** 2,1 mln czytelników przeciętnie*** Dane: * PBC General, Millward Brown SMG/KRC, CCS, V-X.2009 ** PBC General, Millward Brown SMG/KRC, CDT Mix Pakiet 13 magazyn, V-X.2009 *** PBC General, Millward Brown SMG/KRC, SCPW, V-X.2009 TG: wszyscy 15-75, N= Pakiet 13 Dziennik Wschodni Echo Dnia Gazeta Codzienna Nowiny Gazeta Lubuska Gazeta Pomorska Gazeta Współczesna Głos - Dziennik Pomorza Kurier Poranny Nowa Trybuna Opolska Express Bydgoski Nowości – Dziennik Toruński Gazeta Olsztyńska / Dziennik Elbląski Dziennik Polski 4,5 mln

Czytelnictwo i sprzedaż w zasięgu wydawniczym Pakietu 13 Porównanie; Dane: PBC General, Millward Brown SMG/KRC, CCS, CDT; V-X.2009; TG: kujawsko-pomorskie; lubelskie; lubuskie; małopolskie; opolskie; podkarpackie; podlaskie; świętokrzyskie; warmińsko-mazurskie; zachodniopomorskie; N=11 081; Sprzedaż: ZKDP, V-X; woj.: kujawsko-pomorskie; lubelskie; lubuskie; małopolskie; opolskie; podkarpackie; podlaskie; świętokrzyskie; warmińsko-mazurskie; zachodniopomorskie; średnie rozp. płatne środa, wyd. magazynowe: piątek z wyjątkiem Gazety Lubuskiej: sobota; Fakt: czwartek; liczba wydań w tygodniu: 6 oprócz Dziennik Wschodni, Nowiny, Gazeta Współczesna, Dziennik Gazeta Prawna [5]; dane dla Dziennik Gazeta Prawna od IX.2009 Pakiet 13, na sumę sprzedaży składają się: Dziennik Polski Dziennik Wschodni Echo Dnia Express Bydgoski Gazeta Lubuska Gazeta Olsztyńska Gazeta Pomorska Gazeta Współczesna Głos-Dziennik Pomorza Kurier Poranny Nowa Trybuna Opolska Nowiny Nowości

Dane: PBC General; Millward Brown SMG/KRC; CCS, CDT: wyd. magazynowe - piątek oprócz Gazeta Lubuska (sobota); V-X.2009 Współczytelnictwo z pakietem dzienników ogólnopolskich: Gazeta Wyborcza, Dziennik, Rzeczpospolita; N= Współczytelnictwo tytułów Pakietu 13 i gazet ogólnopolskich czytelnicy wyłączni: 3,8 mln (83%) czytelnicy wyłączni: 3,1 mln (90%) CZYTELNICTWO wyłączne współczytelnictwo

Pakiet 13 to: 13 dzienników regionalnych 10 regionów czytelniczych formaty: pełna strona, junior page, 1/2 wydania: zwykłe i magazynowe Pakiet 13 poniedziałekwydanie zwykłe (śr)magazyn pełna strona ZŁ ZŁ 1/2 strony ZŁ ZŁ junior page ZŁ ZŁ Dopłata za prawą stronę 10%

Zapraszamy do współpracy BIURO REKLAMY Mediów Regionalnych Prosta Office Centre ul. Prosta Warszawa tel.: fax: