Zainteresowania czytelnicze uczniów klas 1-3 Rok szkolny 2009/2010

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
2011 Joanna Bechcińska Bożena Boleska
Advertisements

Biblioteka "Kiedy przeczytam nową książkę, to tak jakbym znalazł nowego przyjaciela, a gdy przeczytam książkę, którą już czytałem - to tak jakbym spotkał.
WYNIKI ANKIETY PT. JAK SIĘ PORUSZASZ ?. DNIA 11 MARCA W NASZEJ SZKOLE PRZEPROWADZIŁYŚMY ANKIETĘ PT. JAK SIĘ PORUSZASZ ? W ANKIECIE WZIĘŁO UDZIAŁ 199 UCZNIÓW.
Oczekiwania użytkowników książek elektronicznych.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Biblioteka w Szkole Podstawowej Nr 9 Dzierżoniów
Zespołu Szkół Ogólnokształcących im. Armii Krajowej w Bielsku-Białej
Gimnazjum. Czy lubisz czytać? Ile książek czytasz w ciągu roku?
Działalność Biblioteki Szkolnej przy Publicznej Szkole Podstawowej
Biblioteka jako szkolne centrum informacji multimedialnej jest miejscem gromadzenia i udostępniania różnych materiałów/mediów dydaktycznych uczniom, ich.
Wykonał: Tomasz Śmigiera kl.VIa Od 2008 roku opiekunką naszej biblioteki szkolnej jest pani Marta Bałas.
Stopień wykorzystania technologii informacyjnej przez uczniów klas III gimnazjum w kontaktach z bibliotekami.
BIBLIOTEKA Publicznego Gimnazjum im. Jana Pawła II w Tyczynie.
Ogólnopolski Konkurs Wiedzy Biblijnej Analiza wyników IV i V edycji Michał M. Stępień
WYNIKI ANKIETY W ankiecie przeprowadzonej przez Nową Przyszłość wzięło udział 106 uczniów szkoły podstawowej i gimnazjum z Zespołu Szkół im. Ks. Jerzego.
NAUCZYCIELE BIBLIOTEKARZE
Pracownia Języków Obcych IBE Agata Gajewska-Dyszkiewicz
Materiał do badań : Uniwersytet Rzeszowski semestr 2005/ kierunki studiów : filologia polska, historia, matematyka - II i IV rok 143 studentów i.
EDUKACJA CZYTELNICZA W GIMNAZJUM NR 1 W PRZEMYŚLU
Znajduje się na parterze budynku szkolnego; czynna jest codziennie, a godziny jej otwarcia dostosowa- ne są do rozkładu zajęć uczniów.
Biblioteka szkolna powstała w roku 1964, wraz z oddaniem nowego obiektu szkolnego. Stan księgozbioru w roku szkolnym 2011/2012 to 5778 woluminów.
Gimnazjum Nr 1 im. Orląt Przemyskich w Przemyślu.
Biblioteka szkolna Zespołu Szkół w Regnowie
Zbigniew Gruszka. prezentacja Tablica 1 Wykształcenie słuchaczy Podstawowe 9 osób (1,1%) Średnie 201 osób (40,7%) Wyższe 300 osób (53,6%) Nieznane 32.
„Chcąc ucznia pobudzić do jakiegoś czynu, postawcie go w takich warunkach, ażeby doznawał potrzeby wypełniania tej czynności, jakiej od niego oczekujecie”.
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
EGZAMIN GIMNAZJALNY W SUWAŁKACH 2009 Liczba uczniów przystępująca do egzaminu gimnazjalnego w 2009r. Lp.GimnazjumLiczba uczniów 1Gimnazjum Nr 1 w Zespole.
Rok z Kodeksem 2.0 – plusy i minusy
Czytamy Razem- czytanie interaktywne
Analiza matury 2013 Opracowała Bernardeta Wójtowicz.
Witamy w bibliotece Zespołu Szkół Nr 35 w Warszawie Zapraszamy do obejrzenia prezentacji naszej oferty.
Wykonanie: Natalia Gielecińska Klasa IIe
Analiza ankiety dla uczniów klas V.
Szkoła Podstawowa im. Armii Krajowej w Jabłonnie Ul. Szkolna 2
Publiczne Gimnazjum im. Mikołaja Kopernika w Połczynie Zdroju
,,Powiedz mi co czytasz, a powiem Ci kim jesteś’’
EcoCondens Kompakt BBK 7-22 E.
EcoCondens BBS 2,9-28 E.
WYNIKI EGZAMINU MATURALNEGO W ZESPOLE SZKÓŁ TECHNICZNYCH
Komenda Powiatowa Policji
Poczęstuj się książką…
Testogranie TESTOGRANIE Bogdana Berezy.
Jak Jaś parował skarpetki Andrzej Majkowski 1 informatyka +
ANALIZA KWESTIONARIUSZA PROGRAMU COMENIUS, styczeń 2015
Jak dobierać książki do biblioteki dla dzieci
Projekt: Zainteresowanie czytelnicze uczniów naszej szkoły 2013/2014
Elementy geometryczne i relacje
Szkolna biblioteka Co każdy powinien o nas wiedzieć!
COMENIUS REGIO Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka w Łodzi 1Analiza ankiety przeprowadzonej wśród czytelników Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Łodzi.
Dlaczego warto korzystać z
„BIBLOTEKA SZKOLNA JAKO SKARBNICA WIEDZY”. Ankieta została przeprowadzona w ramach projektu „Zostać przedsiębiorczym” w dniach od 13 do 17 kwietnia 2015.
Kodeks 2.0 klasy 5 Rok szkolny 2013/2014.
1. Jaka jest wielkość księgozbioru w twoim domu?.
Obszary – tematy i techniki badawcze Opracowała: Krystyna Dzikowska
Projekt edukacyjny „Czytanie jest trendy”
 czyli nasz udział w programie  SZKOŁA Z KLASĄ 2.0.
Szkolny projekt edukacyjny „Książki naszych marzeń’’
PODSUMOWAINE WEWNETRZNEJ EWALUACJI PRZEPROWADZONEJ W ROKU SZKOLNYM 2016/2017 W ZESPOLE SZKÓŁ MIEJSKICH NR 4 W KĘDZIERZYNIE – KOŹLU.
Czy czytanie jest nam dzisiaj potrzebne
Sprawozdanie z ewaluacji wewnętrznej w roku szkolnym 2016/2017
ANKIETA aktywność czytelnicza uczniów Społecznego Gimnazjum w Czersku
SZKOŁA PODSTAWOWA – 37 uczniów GIMNAZJUM – 28 uczniów
Lubię czytać!.
Wpływ czytania na umysł i zachowania człowieka
Dlaczego warto czytać? Informacja od biblioteki szkolnej dla rodziców,
WPŁYW CZYTANIA NA ROZWÓJ DZIECI I MŁODZIEŻY
WPŁYW CZYTANIA NA ROZWÓJ DZIECI
KLUCZEM DO WIEDZY WCIĄŻ JEST CZYTANIE !.
REGULAMIN BIBLIOTEKI SZKOLNEJ
CZY CZYTANIE JEST NAM DZISIAJ POTRZEBNE?
Zapis prezentacji:

Zainteresowania czytelnicze uczniów klas 1-3 Rok szkolny 2009/2010 GIMNAZIUM NR 44 Zainteresowania czytelnicze uczniów klas 1-3 Rok szkolny 2009/2010

Wyniki ankiety uczniów 34,82%, uczennic 65,18%

Czy lubisz czytać książki?

Czy Twoi rodzice czytają?

Dlaczego lubisz czytać książki? Książki są ciekawe 50,00% Pomagają w nauce 31,25% Zabijają nudę, umilają czas 50,00% Pomagają oderwać się od rzeczywistości 42,85% Pobudzają wyobraźnię 58,93% Relaksują, uspakajają 37,50% Poszerzają wiedzę 35,71% Wzbogacają słownictwo 44,64%

Dlaczego nie lubisz czytać? Książki są nudne 11,60% Trudno je zrozumieć 6,25% Z braku czasu 9,85% Wolę Internet 11,60% Nie lubię czytać 10,71% Lektury są nudne 10,71% Nie lubię czytać z przymusu 14,28% Nie chce mi się 9,85% Książki są nie ciekawe 6,25% Czasochłonne 6,25% Źle widzę 3,57%

Czy posiadasz własny księgozbiór - domowy?

Jak często korzystasz ze zbiorów biblioteki szkolnej?

Jak często korzystasz ze zbiorów biblioteki publicznej? Jak często korzystasz z biblioteki

Ile książek czytasz w ciągu jednego miesiąca?

Jaki rodzaj książek czytasz?

Jakie czasopisma czytasz najchętniej? Podaj tytuł.

Jak myślisz, czy komputer zastąpi tradycyjną książkę?

Czy uważasz, że księgozbiór utworzony dzięki Waszej pomocy spełnia Wasze oczekiwania?