wraz z obsługa Osiedla S. Staszica i Żbikowa

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
POŁĄCZENIE SZYNOBUSOWE W RAMACH AGLOMERACJI KALISKO- OSTROWSKIEJ Prezentacja przygotowana w oparciu o dokument Studium zasadności utworzenia połączeń oraz.
Advertisements

Budowa centralnego odcinka II linii metra
ZMIANY W KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ PO ROZPOCZĘCIU BUDOWY DWORCA ŁÓDŹ FABRYCZNA FAZA I Łódź, 4 październik 2011 r. Zarząd Dróg i Transportu w Łodzi.
SITK Radom - XX Radomskie Dni Techniki
Zmiany w organizacji komunikacji miejskiej w czasie: -ograniczenia ruchu na I linii metra -zamknięcia podmiejskiej linii średnicowej -wyłączenia ruchu.
Projekt został zrealizowany przy wsparciu udzielonym przez Islandię, Liechtenstein i Norwegię ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego,
Transport publiczny w aglomeracji warszawskiej – scenariusze rozwoju
Ocena ładu i porządku miasta Mielca dokonana przez Straż Miejską w oparciu o kompleksowy przegląd miasta dokonany w dniu r.
Prezentacja – Daria Staś
Komunikacja bez barier
Organizacja transportu publicznego w Metropolii Zatoki Gdańskiej – stan istniejący i kierunki rozwoju Hubert Kołodziejski – Metropolitalny Związek Komunikacyjny.
Informacje o SKM Szybka Kolej Miejska Wpisana do rejestru przedsiębiorstw w 2004r. Kapitał zakładowy 72,5 mln zł, wszystkie udziały posiada m. st. Warszawa.
PIERWSZY NA ŚWIECIE ALEJKAT INTEGRACYJNY - PROJEKT TPSW MAREK SOŁTYS
Renowacja Cmentarza Powstańców Warszawy. Cmentarz Powstańców Warszawy Jest to największy cmentarz wojenny Warszawy. Spoczywa tam 104 tys. ofiar okupacji,
Wykonanie budżetu miasta Tychy za 2012 rok
5 nowych autobusów zasilanych paliwem ekologicznym – bioestrem
Obwodnica Milanówka i Grodziska Maz. Spotkanie z mieszkańcami 24 marca 2007 we współpracy ze Stowarzyszeniem Przyjazna Komunikacja.
MATERIAŁ INFORMACYJNY o planach inwestycyjnych
Prezentacja wyników z Ankiety
ZAŁOŻENIA DO ROZKŁADU JAZDY POCIĄGÓW WKD WAŻNEGO OD DO ROZKŁAD JAZDY POCIĄGÓW WKD 2011/2012 GRODZISK MAZOWIECKI 2011.
Moja okolica - Pruszków
Czytelność układu linii
Informacja na temat realizacji projektu i udział w nim podmiotów zewnętrznych KONFERENCJA NAUKOWO-TECHNICZNA pt. Bezpieczeństwo i zagrożenia zbiorowego.
Renowacja Cmentarza Powstańców Warszawy. Cmentarz Powstańców Warszawy Jest to największy cmentarz wojenny Warszawy. Spoczywa tam 104 tys. ofiar okupacji,
„Rozwiązanie komunikacyjne dla Naramowic”
„STREFA 30” POZNAŃ CENTRUM CELE PROJEKTU „STREFA 30”  USPOKOJENIE RUCHU W CENTRUM MIASTA  POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU  STWORZENIE LEPSZYCH.
Toruń, 31 lipca 2014 r. Zmiany w organizacji RUCHU DROGOWEGO I KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ od 1 sierpnia 2014 „Przebudowa torowiska tramwajowego na linii średnicowej.
Program wyborczy PRAWA I SPRAWIEDLIWOŚCI RADA POWIATU SOKÓLSKIEGO CZAS NA ROZWÓJ POWIATU SOKÓLSKIEGO.
Platforma informacyjna wsparciem procesu optymalizowania rozwoju systemu transportowego KRAKOWIC dr hab. inż. Andrzej Szarata Politechnika Krakowska Katowice,
INFORMACJA W ZAKRESIE UTRUDNIEŃ W ORGANIZACJI RUCHU DROGOWEGO
ZAŁOŻENIA DO ROZKŁADU JAZDY POCIĄGÓW WKD WAŻNEGO OD DO ROZKŁAD JAZDY POCIĄGÓW WKD 2009/2010 GRODZISK MAZOWIECKI 2009.
Wnioski Rady Osiedla LIPA PIOTROWSKA
MOJA MAŁA OJCZYZNA MYSZKÓW TU JESTEŚMY Mamy przyjaciół w Czechach, Hiszpanii i Niemczech.
Tramwaje Warszawskie przyjazne ludziom i miastu
Historia kolei na terenach południowej Polski
TRAMWAJ NA NARAMOWICE.
ORGANIZACJA KOMUNIKACJI W DNIU MECZU FINAŁOWEGO LIGII EUROPEJSKIEJ.
J edlanka. Powstanie Wsi Jedlanka powstała w pierwszej połowie XVI wieku i była własnością prywatną. Nazwę wsi zapisywano wtedy jako Jedlinka. Wieś często.
Your logo Here Wspólne korzystanie w czasie rzeczywistym ze środków transportu na żądanie w Regionie Tesalii, Grecja Warsztaty: Transport na żądanie na.
1. 2 Olkusz jest miastem powiatowym położonym na Jurze Krakowsko Częstochowskiej pomiędzy dwoma dużymi centrami gospodarczymi.
Plan rozwoju sieci dróg rowerowych w Powiecie Bieruńsko-Lędzińskim Opracowanie: Bernard Bednorz Starosta Bieruńsko-Lędziński Konsultacje społeczne z mieszkańcami.
TRASA SŁOWACKIEGO Odcinek od ul. Potokowej do Al. Rzeczypospolitej GDAŃSK, 17 marzec 2010 r. Gdańskie Inwestycje Komunalne Euro 2012 Sp. z o.o.
„ Gmina Bytom "Zintegrowane połączenie aglomeracji górnośląskiej z międzynarodowym portem lotniczym Katowice-Pyrzowice " Katowice, 10 grudzień 2008.
Gdańsk, 12 kwietnia 2016 Otwarcie tunelu pod Martwą Wisłą - ograniczenie ruchu pojazdów ciężarowych, zmiana organizacji na rondzie Marynarki Polskiej,
Opoczno, 4 luty 2013 r. "Budowa peronu wraz z niezbędną infrastrukturą i przystosowanie stacji Opoczno Południe do obsługi pasażerów” Zarządca narodowej.
Biuro Koordynacji Inwestycji i Remontów w Pasie Drogowym Organizacja ruchu podczas budowy centralnego odcinka II linii metra przy rondzie Daszyńskiego.
Prezentacja projektu Usytuowanie inwestycji: Lokalizacja inwestycji: Przebieg trasy: Os. Lecha – ul. Piaśnicka – Centrum Handlowe M1- pętla Franowo.
PIASTÓW – NASZE MIASTO. Inwestycje realizowane przez Miasto Piastów w roku 2012.
Poznań: Ocena Systemu Komunikacyjnego 25 maja 2016 r.
m.st. Warszawa | Warszawska Polityka Mobilności
Lokalizacja inwestycji: Cele projektu: Budowa Interaktywnego Centrum Historii Ostrowa Tumskiego Inwestycja przeznaczona jest pod funkcje muzealno-wystawowe,
PROJEKT ELITON TOMICE PROWADZĄCY ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W POZNANIU ZAMAWIAJĄCY STAROSTA POZNAŃSKI MARSZAŁEK WOJEWÓDZTWA WIELKOPOLSKIEGO.
Szczecińska Kolej Metropolitalna
Zintegrowane Centrum Przesiadkowe w Stargardzie
My Pasażerowie Manifest pasażerów, przygotowany w ramach kampanii obywatelskiej lepszytransport.pl.
Partner współpracujący Partner współpracujący
Krótsze podróże z Opola do Kędzierzyna Koźla i Katowic
Kolejowa odnowa Modernizacja estakady w Gorzowie Wielkopolskim
Przebudowa Etap I - drogi powiatowej 2483P Wierzyce-Czerniejewo
STRATEGIA ROZWOJU TRANSPORTU OBSZARU FUNKCJONALNEGO
II spotkanie konsultacyjne dotyczące budowy drogi dla rowerów oraz wydzielenia torowiska wzdłuż ulicy Grunwaldzkiej Poznań,
TRANSPORT W LUBLINIE WCZORAJ I DZIŚ
Kłodzko Miasto – kolej dostępniejsza dla podróżnych
Drogi Utrudnianie poczynań miasta w kwestii poprawy stanu dróg i bezpieczeństwa na terenie Podkowy Leśnej przez Starostwo Powiatowe w Grodzisku Mazowieckim.
Ruszamy z budową! Ruszamy z budową wiaduktu Biskupia Górka wraz
WROCŁAWSKI PROGRAM TRAMWAJOWY
TRAMWAJ NA NARAMOWICE.
SPOTKANIE DYSKUSYJNE STASZICA. SPOTKANIE DYSKUSYJNE STASZICA.
Porównanie czasów przejazdów samochodu i pociągu na czterech liniach kolejowych, na których 10 czerwca 2018 roku będą uruchamiane połączenia w systemie.
Włączenie Gminy Łomianki do 1 strefy biletowej warszawskiej komunikacji miejskiej Konsultacje społeczne Łomianki, 16 listopada 2017 r.
Zapis prezentacji:

wraz z obsługa Osiedla S. Staszica i Żbikowa Projekt lini dowozowej do stacji PKP Pruszków pod zarządem ZTM Warszawa wraz z obsługa Osiedla S. Staszica i Żbikowa Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji

Trasa lini (schemat)

Trasa lini OS. STASZICA – Plantowa - Powstańców – Staszica – Sienkiewicza – Kościuszki – Prusa – Poznańska – POW (powrót: Łączniczek AK) – 3-go Maja – Żbikowska - ŻBIKÓW

Cele powstania lini zapewnienie szybkiego i dobrego połączenia Os. Staszica i Żbikowem ze stacją PKP w Pruszkowie utworzenie dogodnego punktu przesiadkowego autobus-kolej utworzenie połączeń wewnątrzmiejskich możliwość utworzenia połączeń miedzygminnych i powiatowych

Dlaczego ZTM Warszawa? dominująca grupa użytkowników stacji PKP Pruszków dojeżdża do Warszawy pociągami SKM lini S2 w pociągach SKM obowiązuje taryfa ZTM Warszawa linią dowozową zarządzaną przez ZTM będzie można podróżować na tym samym bilecie, a jej rozkład będzie skorelowany z linią S2

Proponowane przystanki, ich lokalizacja, stan techniczny i niezbędne prace do wykonania w celu ich uruchomienia

OS. STASZICA (kraniec) obecnie funkcjonuje przystanek krańcowy ZTM wykonanie przystanku przelotowego (zatoka z peronem zgodnym z wymaganiami ZTM – 20 x 2 m) na DW 719 w kierunku Warszawy w przypadku przedłużenia lini na zachód – należy podjąć współpracę z MZDW

PLANTOWA obecnie funkcjonuje przystanek ZTM brak prac do wykonania

PUŁASKIEGO zespół przystankowy spełnia wymagania ZTM brak prac do wykonania

STASZICA wykonanie przystanków w formie półperonów (20 x 2 m) wykonanie stałej organizacji ruchu – dodanie znaków D-15 i P-17 wykonanie skutecznego odwodnienia od strony wjazdu do d. CBKO – obecnie po odpadach tworzy się tam kałuża należy podjąć współpracę ze Starostwem Powiatowym

STALOWA (projektowany) wykonanie peronu (20 x 2 m) w zatoce od strony terenów kolejowych wykonanie półperonu lub zatoki (20 x 2 m) od strony d. fabryki obrabiarek wykonanie stałej organizacji ruchu – dodanie znaków D-15 i P-17 należy podjąć współpracę ze Starostwem Powiatowym

PKP PRUSZKÓW zespół przystankowy spełnia wymagania ZTM istnieje możliwość utworzenia przystanku krańcowego – należy wykonać stałą organizacji ruchu dla pętli przy stacji – dodanie znaków D-15 i P-17 należy podjąć współpracę ze Starostwem Powiatowym

OWOCOWA (projektowany) istnieje od strony Parku im. T. Kościuszki zatoka od strony ul. Owocowej należy wykonać półperon (20 x 2 m) należy wykonać stałą organizacji ruchu – dodanie znaków D-15 i P-17 należy podjąć współpracę ze Starostwem Powiatowym

KOŚCIUSZKI (projektowany) wykonanie zatoki przystankowe miedzy al. Wojska Polskiego a ul. Drzymały wykonanie stałej organizacji ruchu – dodanie znaków D-15 i P-17 należy podjąć współpracę ze Starostwem Powiatowym

ZURT (PRUSA) zespół przystankowy spełnia wymagania mankamentem jest słup energetyczny stojący w zatoce – postuluje się współpracę z zakładem energetycznym w celu jego przesunięcia

PARK POTULICKIEGO (projektowany) wykonanie przystanku w formie półperonu (20 x 2 m) wykonanie stałej organizacji ruchu – dodanie znaków D-15 i P-17 należy podjąć współpracę ze Starostwem Powiatowym

POW wykonanie półperonu (20 x 2 m) należy podjąć współpracę ze Starostwem Powiatowym

ŁĄCZNICZEK AK wykonanie stałej organizacji ruchu – dodanie znaków D-15 i P-17

PAŃSKA wykonanie stałej organizacji ruchu – dodanie znaków D-15 i P-17

MOSTOWA wykonanie stałej organizacji ruchu – dodanie znaków D-15 i P-17

GRANITOWA wykonanie półperonów (20 x 2 m) wykonanie stałej organizacji ruchu – dodanie znaków D-15 i P-17

KOŚCIÓŁ ŻBIKÓW wykonanie półperonów (20 x 2 m ) wykonanie stałej organizacji ruchu – dodanie znaków D-15 i P-17 należy podjąć współpracę ze Starostwem Powiatowym

RONDO ŻBIKÓW wykonanie stałej organizacji ruchu – dodanie znaków D-15 i P-17 należy podjąć współpracę z MZDW

DUCHNICKA wykonanie remontów półperonów (20 x 2 m ) wykonanie stałej organizacji ruchu – dodanie znaków D-15 i P-17 należy podjąć współpracę z MZDW

ŻBIKÓW (kraniec) wykonanie półperonu (20 x 2m) wykonanie stałej organizacji ruchu – dodanie znaków D-15 wykonanie remontu nawierzchni pętli należy podjąć współpracę z MZDW

Na trasie lini postuluje się o ustalenie jako przystanki stałe zespołów (poza krańcowymi): PLANTOWA PUŁASKIEGO PKP PRUSZKÓW ZURT (PRUSA) ŁĄCZNICZEK AK POW PAŃSKA Pozostałe zespoły przystankowe ustała się jako warunkowe – „na żądanie”

Możliwości przedłużenia lini w celu zwiększenia zakresu funkcji

1) Do Ożarowa Mazowieckiego przez Duchnice, stację PKP Ożarów Maz. z przystankiem krańcowym na parkingu Starostwa Powiatu Warszawskiego Zachodniego do 1995 roku trasa lini ZTM 714

2) do Helenówka przez obrzeża gminy Michałowice do pętli przy fabryce kosmetyków w Helenówku do 1995 roku trasa lini ZTM 714

3) do Nowej Wsi przez Nową Wieś, przystanek WKD Nowa Wieś Warszawska z krańcem przy zespole szkół (zawrotka na rondzie na drodze powiatowej Pruszków-Nadarzyn) dowóz do przystanku WKD

4) Do Nadarzyna trasą wariantu nr 3, drogą powiatową Pruszków-Nadarzyn, przez Strzeniowkę z przystankiem krańcowym na Pl. Poniatowskiego w Nadarzynie

Parking P+R Niezależnie od projektu lini dowozowej uważamy, iż należy podjąć współpracę z ZTM Warszawa w celu stworzenia przy stacji PKP w Pruszkowie parkingu P+R "Parkuj i Jedź". Już dziś wielu mieszkańców zostawia samochody pod stacją i przesiada się w pociąg. Uważamy, iż najdogodniejszą lokalizacją jest teren miedzy torami kolejowymi a ul. Sienkiewicza. Obszar ten jest obecnie nie używany przez PKP. Władze Pruszkowa i ZTM powinny przeprowadzić rozmowy z właścicielem w celu przejęcia tego gruntu pod budowę parkingu P+R. Najlepszym i najtańszym rozwiązaniem jest budowa jednopoziomowego placu z parkingiem dla rowerów. Należy również wzdłuż torów wytyczyć zadaszone dojście z parkingu na teren stacji.

Parking P+R lokalizacja lokalizacja parkingu P+R przystanek stacja PKP

DZIĘKUJEMY ZA UWAGĘ www.siskom.waw.pl