Generujemy efekty prezentacja sieci AdAction Network oferta dla agencji.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2012.
Advertisements

Serwis e-prawnik.pl serwis informacji prawnej na żądanie dla małych, średnich firm i nie tylko. stworzony przez firmę Legalsupport w 2000 r. 9 października.
Najnowsze trendy w grach Paweł Sasko. 49% 25% 26% Obecnie średnia wieku statystycznego gracza w USA wynosi 32 lata.
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl PRoto.pl jest polskim portalem specjalistycznym poświęconym tematyce public relations, promocji oraz.
Charakterystyka i potencjał reklamowy serwisów
Agenda Teraz Onet! Sponsoringi: – sponsoring z video – nowe, niższe ceny – promocja jesienna Wzbogacone pakiety zasięgowe: – na elementach stałych – navibox.
HOT & SPORTS! Specjalny pakiet Tylko na Eurosport.pl.
EURO 2012 w serwisie Media2.pl. jeden z czołowych i najczęściej odwiedzanych serwisów branżowych w Polsce udostępniający najświeższe informacje z rynku.
Generujemy efekty prezentacja sieci AdAction Network oferta dla agencji.
Pakiet akcja 1 Battlefield 2142Quake LiveCounter Strike Rising Eagle © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel.
Madden 09 NHL 09 Tiger Woods 09NBA Live 09 Pakiet sport 1 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel
1 Racing vertical example Pakiet motoryzacja. 2 Rodzaj pakietuKoszt (CPM) Sieć180 RC Wertykalnie210 RC Tytuł250 RC Pakiet motoryzacja Podstawowa grupa.
Krzyżówki Dodatek Super Expressu.
Oferta portalu Parkiet.com
Oferta portalu Parkiet.com
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Czerwiec 2010.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów Czerwiec 2010.
Metro.Net Edukacja Pakiet Pakiety multimedialne
Jak dzięki mediamikser.pl być bliżej ludzi tworzących rynek mediów i reklamy?
SPECJALNY PAKIET PROMOCYJNY W SERWISIE SENIOR.PL.
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
Stałe obecności dzienne i tygodniowe w sieci reklamowej
Generujemy efekty prezentacja sieci MobiAds oferta dla wydawców i developerów.
Generujemy efekty prezentacja sieci AdAction Network oferta dla witryn.
Generujemy efekty Działania na portalu Facebook produkcja advergames.
Generujemy efekty Możliwości reklamowe na. Statystyki: Polska Facebook statystyki 2 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15,
prezentacja sieci reklamowej w grach PlayAds oferta dla reklamodawców
Generujemy efekty prezentacja sieci reklamowej w grach PlayAds oferta dla developerów i wydawców.
Generujemy efekty prezentacja sieci AdAction Network oferta dla agencji.
Internauci w grupach wiekowych
„Jutro to dziś tyle, że jutro”
Warszawa, luty 2013 PinkPoland Profil socio-demograficzny witryn erotycznych sieci PinkPoland.
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Kanał tematyczny w sieci reklamowej Kanał Education & School pozwala dotrzeć do najbystrzejszych internautów w Polsce:
Papilot.pl Prezentacja serwisu
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
1. AdExpress 2. Internet Evaliant Adex
Oferta specjalna na EURO 2012 czerwiec 2011 (360 dni przed)
Nowa firma, doświadczeni ludzie
Nowa firma, doświadczeni ludzie
Pracuj.pl + Profeo.pl Prezentacja serwisu. O serwisie © 2012 Goldbach Audience2 Jeden z czołowych polskich portali pracy: –Ponad 70% polskich internautów.
W INTERNETOWEJ SIECI REKLAMOWEJ
Copyright 2006 Zentropy Partners Jak zaplanować kampanię z wykorzystaniem wyników badania Megapanel PBI/Gemius? Warszawa, r.
Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej:
Gry na PC i konsole w bibliotekach Prezentacja, nowości i trendy Sascha Wiersch / Biblioteka młodzieżowa Hoeb4U w Hamburgu.
Serwis internetowy tygodnika Polityka
Gry-online.pl. Gry-Online - Internetowa Brama do Świata Gier Komputerowych! Przedmiotem działalności Gry-Online jest szeroko pojęta rozrywka internetowa.
Oferta dla Patrona serwisu świątecznego Nastrojowy Dom.
Oferta sieci AdProfile
EDI NET - badania.
EHoliday.
Prezentacja ogólna – Grupa Styl.fm
Oferta targetowania na iPhone
SPORTS_ACTIVE_Wiosna/Lato2012 Rekreacyjna Oferta Specjalna.
Oferta Geo. Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej: z Klientem rozliczamy się na podstawie efektów kampanii, czyli liczby kliknięć,
serwis rozrywkowy z bazą video
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VII Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat.
Oferta reklamowa Bo Luksus ma wiele twarzy. Czym jest luksus? Czy to przyjemny dotyk kaszmiru na skórze? Najnowszej klasy samochód w garażu? Relaks w.
RTB network iSing w ofercie Adexon Największy w Polsce serwis karaoke.
marketing internetowy rozliczany za efekt – synergia CPM i CPA
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Witryny kulinarne dają możliwość dotarcia do osób które poszukują pomysłów kulinarnych, które kupują produkty spożywcze.
RTB network NF.pl w ofercie Adexon „Jutro to dziś tyle, że jutro”
OFERTA REGIONALNA GRUPY WP Skuteczna kampania na rynku lokalnym
Projekt Badawczo- Rozwojowy realizowany na rzecz bezpieczeństwa i obronności Państwa współfinansowany ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju „MODEL.
Potęga trzech opinii: Wprost, Przekrój, Polityka w sieci reklamowej IDMnet S.A.
Strona 1 AdPortal | Senatorska 13/15, Warszawa | tel | fax: | | Warszawa,
Zapis prezentacji:

generujemy efekty prezentacja sieci AdAction Network oferta dla agencji

Kim jesteśmy? Projektujemy i tworzymy gry: – Na strony WWW (Flash) – Na komputery PC, – Na telefony komórkowe (Java), na iphone Wertykalna internetowa sieć reklamowa AdAction [serwisy z grami, o grach, dla graczy] Mobilna sieć reklamowa mobiAds [reklama w telefonach komórkowych i grach na telefony - mobifree] Sieć reklamowa w grach PlayAds [reklama w grach na PC i konsole] Sieć reklamowa w grach flash FlashAds [reklama w grach flash] Przeprowadzamy akcje marketingu szeptanego [WOM] © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel , fax

Co to jest AdAction Network? AdAction Network to wertykalna sieć reklamy internetowej skupiająca serwisy z grami, a także o grach (ponad 60 serwisów). Sprzedajemy powierzchnię reklamową tylko na tych witrynach, które są zrzeszone w sieci. Tworzymy sieciowe pakiety reklam, aby efektywnie sprzedawać powierzchnię reklamową. Dostarczamy zasięg dla reklamodawców w grupie celowej. 3 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel , fax

Rozwój AdAction Network 4 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel , fax

Nasze witryny 5 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel , fax

Oferta reklamowa Dostępne są wszystkie najpopularniejsze formaty reklamowe znane z Internetu (billboard, double billboard, rectangle, skyscraper, layer, etc.) Istnieje możliwość przeprowadzania akcji specjalnych skierowanych do graczy. Sponsoring wybranych witryn + artykuły sponsorowane. 6 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel , fax

AdAction Network 7 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel , fax *Źródło: Gemius Traffic, grudzień Wszystkie witryny mieszczą się odpowiednio w 4 kategoriach: Platforma PC Platforma Konsole. Gracze Casual Gracze Heavy Gamers. Tworzymy także dedykowane pakiety demograficzne, np.: -Młodzież, Kobiety, 25-35, duże miasta -Mężczyźni, 25-35, duże miasta, zarobki >=3000

Serwisy z grami Casual dzięki swojej różnorodności skierowane są do szerokiego grona użytkowników. Dzięki nim dotrzeć można do najliczniejszej grupy graczy. Według badań 2/3 z nich stanowią osoby w wieku Serwisy mieszczące się w tej kategorii zawierają atrakcyjne i wciągające gry online, a co za tym idzie, sporą dawkę rozrywki. W serwisach możemy znaleźć bogaty wachlarz gier przygodowych, akcji, logicznych i wielu innych, także gier dla dziewcząt i najmłodszych użytkowników. Serwisy z grami CASUAL 8 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel , fax

Serwisy Heavy Gamers skierowane są do zapalonych graczy, którzy bardzo selektywnie konsumują media i ciężko do nich dotrzeć z reklamą. Gry są odzwierciedleniem ich stylu życia i często stanowią najprzyjemniejszą formę rozrywki. Serwisy znajdujące się w tej kategorii są mocno rozbudowane i bogate w treść, obejmują liczne artykuły, nowinki, pliki, dema, filmy, ciekawostki, solucje, oraz relacje z imprez e-sportowych. Często wzbogacone są także o ciekawe galerie, quizy, profile i bazy graczy. Zawartość tych serwisów dynamiczne rośnie i kreatywnie poszerzana jest o nowe możliwości, np. rywalizację w ligach e-sportowych. Serwisy z grami HEAVY GAMERS 9 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel , fax

Serwisy z grami PC skierowane są do bardzo aktywnych graczy, którzy poświęcają na swoja rozrywkę średnio 5 godzin tygodniowo. Aż 1/3 tej grupy gra on – line w swoje ulubione gry i szuka o nich ciekawych oraz atrakcyjnych informacji w sieci. Dzięki serwisom skupionym w kategorii PC, gracze mają szanse pogłębić swoja wiedze na tematy ulubionej gry a także się nią dzielić. Często tworzą mikro społeczności skupione wokół pojedynczych gier lub większe grono, poświecone danej kategorii np.: gry strategiczne, wyścigowe. W kategorii PC znajdują się też gry przeglądarkowe, które wysoką aktywność notują w godzinach pracy. Serwisy z grami PC 10 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel , fax

Serwisy z grami na KONSOLE Serwisy z tej kategorii skierowane są do miłośników i koneserów gier na konsole. Dominującą grupę odbiorców stanowią gracze w wieku lat, głównie zamożniejsi mieszkańcy dużych miast. Obok rozbudowanych opisów gier oraz aktualnych wiadomości ze świata konsoli, znajdują się tu ciekawe newsy i aktywne fora, na których fani konsol mogą wymienić się poglądami. Serwisy oferują różnorodność platform i dzięki nim istnieje możliwość serwowania reklam skierowanych do pasjonatów konsol : xbox 360, playstation 3, playstation 2, nintendo DS, nintendo wii. 11 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel , fax

Kim są gracze? 12 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel , fax

Gracze w Polsce 13 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel , fax Źródła: * Millward Brown SMG/KRC TGI/NetTrack – 2007 **Badanie Megapanel PBI/Gemius – Czerwiec 2008 ***Badanie PBI na zlecenie Mindshare – Maj % populacji 15+ (prawie 5 mln) spędza wolny czas grając w gry komputerowe, video i on-line.* Ponad 50% z tej grupy to osoby w wieku * 59% tej grupy to mężczyźni.* Strony z grami on-line odwiedziło w czerwcu 2008 roku w sumie ponad 7 mln RU.** 20% graczy deklaruje iż w ostatnim miesiącu grało w sieci lokalnej z innymi graczami, aż 37% deklaruje wykorzystanie do gry multiplayer Internetu.***

Gracze w Europie 14 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel , fax Źródło: GameVision Europe 2007 **Nielsen Interactive Entertainment/ISFE Przeciętny gracz spędza ponad 8 godzin tygodniowo grając w gry (dla grupy w wieku jest to 12,5 godziny). W Europie jest ponad 37 milionów aktywnych graczy, przy 91 milionach w USA (ponad 30% z nich to kobiety). Przeciętny wiek gracza to 28 lat, największą grupę stanowią osoby w wieku lat. 51% gracz w wieku lat gra w pokoju gościnnym – reklama dociera do innych domowników. Gracze generują 400 milionów godzin spędzonych przy grze każdego tygodnia.

Gracze w Polsce 15 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel , fax Źródło: Badanie PBI na zlecenie Mindshare, grupa 325 respondentów – Maj 2008 Średni czas spędzany na graniu to 4 godziny 48 minut tygodniowo

Gracze jako klienci 16 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel , fax Gracze chętniej kupują reklamowane produkty Źródło: Millward Brown SMG/KRC TGI/NetTrack – 2007

Wiek graczy 17 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel , fax Źródło: Raport Polski rynek gier komputerowych Money.pl. Dane: Millward Brown SMG/KRC na podstawie TGI i NetTrack Udział osób w poszczególnych grupach wiekowych wśród grupy deklarujących, że gra w gry komputerowe

Branże zgodnie z profilem gracza 18 IT - TECHNOLOGIA FMCG MOTORYZACJA AKCESORIA DLA GRACZY ODZIEŻ RTV © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel , fax

Cennik i specyfikacja 19 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel , fax

Modele wyceny emisji 20 © AdAction 2008, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel , fax Reklamodawca płaci za liczbę wyświetlonych reklam (za 1000 odsłon) CPM (cost per mille) Reklamodawca płaci za czas emisji (np. Za tydzień, miesiąc) Flat fee (opłata ryczałtowa) Reklamodawca płaci za liczbę kliknięć w reklamę (ceny zwykle negocjowane po kampanii testowej) CPC (cost per click) Reklamodawca płaci za wygenerowanie zainteresowania (np. wypełnienie formularza kontaktowego, za rejestracje w systemie, za pobranie oferty, itp.) CPL (cost per lead) Reklamodawca płaci za wygenerowanie sprzedaży (może być to stała opłata za sprzedaż lub procent od wygenerowanej sprzedaży) CPS (cost per sale) Reklamodawca płaci za generowany ruch, a dodatkowo wynagradza afiliantów za generowanie sprzedaży lub leadów. Modele mieszane

Technologia 21 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel , fax jeden AdServer dla wszystkich serwisów standaryzacja rozmiarów reklam w grach zaawansowane targetowanie (capping, geotargeting, targeting godzinowy, targeting behawioralny) sprzedaż w pakietach statystyki w jednym miejscu Technologia BBmedia zapewnia emisję, zliczanie, raportowanie i rozliczanie kampanii reklamowych na serwisach internetowych.

Zrealizowane kampanie 22 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel , fax

generujemy efekty Zapraszamy do współpracy Kontakt: Joanna Głuskowska Jubilerska 10, Warszawa mobile: | tel.: | faks.: