Oferta dzienników regionalnych Biuro Reklamy Mediów Regionalnych
Pakiet 13 4,6 mln myślimy o Was, liczymy na siebie! Dziennik Wschodni Echo Dnia Gazeta Codzienna Nowiny Gazeta Lubuska Gazeta Pomorska Gazeta Współczesna Głos - Dziennik Pomorza Kurier Poranny Nowa Trybuna Opolska Express Bydgoski Nowości – Dziennik Toruński Gazeta Olsztyńska / Dziennik Elbląski Dziennik Polski Pakiet 13 myślimy o Was, liczymy na siebie! 4,6 mln czytelników ogółem* 2,6 mln czytelników z wykształceniem min. średnim* 1,3 mln czytelników z miast powyżej 100 tys. mieszkańców* 3,5 mln czytelników wyd. magazynowego** 2,1 mln czytelników przeciętnie*** 825 tys. sprzedawanych egz. w wydaniu magazynowym**** 2,5 mln egzemplarzy sprzedawanych co tydzień**** 4,6 mln Opracowanie: Media Regionalne Sp. z o.o. Dane: *PBC General, Millward Brown SMG/KRC, CCS, I-VI.2009; **PBC General, Millward Brown SMG/KRC, CDT Piątek (oprócz: Gazeta Lubuska: CDT Sobota), I-VI.2009 ***PBC General, Millward Brown SMG/KRC, SCPW, I-VI.2009; TG: wszyscy 15-75, N= 24 701; Prezentacja, ZKDP, rozpowszechnianie płatne razem; I-VI.2009; wydanie magazynowe – piątek oprócz Gazeta Lubuska sobota; liczba wydań w tygodniu – 6 oprócz Dziennik Wschodni, Nowiny, Gazeta Współczesna [5]
Czytelnictwo w zasięgu wydawniczym Pakietu 13 Pakiet 13, na sumę sprzedaży składają się: Dziennik Polski Dziennik Wschodni Echo Dnia Express Bydgoski Gazeta Lubuska Gazeta Olsztyńska Gazeta Pomorska Gazeta Współczesna Głos-Dziennik Pomorza Kurier Poranny Nowa Trybuna Opolska Nowiny Nowości Opracowanie: Media Regionalne Sp. z o.o. Dane: PBC General, Millward Brown SMG/KRC, CCS, CDT; magazyn: piątek, oprócz: Fakt czwartek, Gazeta Lubuska sobota; I-VI.2009; TG: kujawsko-pomorskie; lubelskie; lubuskie; małopolskie; opolskie; podkarpackie; podlaskie; świętokrzyskie; warmińsko-mazurskie; zachodniopomorskie; N=11 227
Współczytelnictwo tytułów Pakietu 13 i gazet ogólnopolskich czytelnicy wyłączni: 3,6 mln (78%) czytelnicy wyłączni: 3,1 mln (87%) CZYTELNICTWO wyłączne współczytelnictwo Opracowanie: Media Regionalne Sp. z o.o. Czytelnicy wyłączni w tygodniu: 3,6 mln! To tyle, ile ogląda dobry, telewizyjny talk-show! Dane: PBC General; Millward Brown SMG/KRC; CCS, CDT: wyd. magazynowe - piątek oprócz Gazeta Lubuska (sobota); I-VI.2009 Współczytelnictwo z pakietem dzienników ogólnopolskich: Gazeta Wyborcza, Dziennik, Rzeczpospolita; N=24 701
Pakiet 13 Pakiet 13 to: 13 dzienników regionalnych 10 regionów czytelniczych formaty: pełna strona, junior page, 1/2 wydania: zwykłe i magazynowe poniedziałek wydanie zwykłe (śr) magazyn pełna strona 95 000 ZŁ 195 000 ZŁ 1/2 strony 55 000 ZŁ 112 000 ZŁ junior page Dopłata za prawą stronę 10%
Zapraszamy do współpracy BIURO REKLAMY Mediów Regionalnych Prosta Office Centre ul. Prosta 51 00-838 Warszawa tel.: 0 22 463 07 77 fax: 0 22 463 00 02 reklama@mediaregionalne.pl www.mediaregionalne-reklama.pl